Mijn zoontje kon het niet goed vol houden met het zuigen aan de fles. wij halen nooit meer Dr. Brown's
Mijn zus vond die s flessen ideaal. Ze vond dat de baby-tjes dan minder snel lucht inslikken en dus minder boertjes laten. Wij gaan voor die dus. Ik haal er een aantal in huis voor de zekerheid want ik wil toch wel borstvoeding geven.
Heej meiden Wil even laten weten dat ik er voorlopig niet ben.. afgelopen donderdag avond is mijn moeder plotseling overleden. Intens verdrietig en doelloos voel ik me nu... Dan weten jullie dat...
Kwam je even mij medeleven tonen wat een vreselijk verlies dit maar uit het oog en niet uit jullie hart ik wens je heel veel sterkte aankomende tijd en doe wel rustig aan...
@ichtus meid... Ik weet hoe jij je voelt... Geef jezelf de tijd om dit verlies te verwerken... Een dikke knuffie voor jou...
Ichtus... Wat vreselijk voor jou en je familie!! Wil jou en je familie heel veel sterkte wensen in de aankomende tijd! Rustig aan meid... Kuz
Oh Ichtus, dat is vreselijk! Ik hoop dat jullie ondanks de pijn mooi afscheid van haar kunnen nemen. Heel veel sterkte voor jou en je familie! Knuffel!
Ichtus, wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen met dit enorme verlies! Gecondoleerd... En doe t rustig aan! Dikke knuff
Princi wat zie ik nu nog 100 dagen vanaf vandaag VANDAAG DE MOBIEL VOOR AAN DE BOX/LEDIKANT OP HET LEDIKANT GEMONTEERD. HIJ IS ZO LEUK EN OOK NOG GOEDKOOP VIA MARKTPLAATS GESCOORD VOOR MAAR 26,75 HELEMAAL BLIJ MEE (ZIE LINK IK WEET NIET HOE IK HEM MOET PLAATSEN ZONDER LINK)
Ichtus... Ik heb je verhaal met brok in mijn keel gelezen bij de februari 2008 mama's... Wat heb je daar een mooi stuk geschreven! Hoop dat je het zo een beetje van je af kunt schrijven...in hoeverre dat kan. Wil je nogmaals erg veel sterkte en kracht wensen met name a.s dinsdag. Hoop dat jullie "fijn" afscheid kunnen nemen. Liefs
@minkep Jij bent echt een super mens! Zulke mensen zie je niet vaak meer Ik heb je een berichtje gestuurd
Hahah puzz jij bent ook geweldig. een zachte knuf aan je beeb. Het rompertjes pakket H&M,Nijntje,Hema,boefjes is nog beschikbaar.! en deze ook nog. Marktplaats.nl > maat 56 tot 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50
oh ichtus wat een verschrikkelijk verlies heel veel sterkte voor jou en je familie! gecondoleerd meid! doe rustig aan *knuff*
Ichtus ik ken je nog wel niet maar ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen in deze moeilijke tijd, ik weet helaas hoe je je voelt, je wereld vergaat dan even.
MinkeP helaas weet ik nog niet wat het wordt anders had ik het graag van je willen overnemen. Zonnetje prachtige mobiel, leuke kleurtjes
Meiden sorry dat ik er niet veel ben laatste tijd errug moe en geen puf om wat neer te zetten en manlief heeft ook vakantie dus weinig achter de pc wou ff me buikfoto showen rustig aan iedereen......