November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

2. TJB

TJB Niet meer actief

Ichtus gecondoleerd...

3. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Lieve Ichtus ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jij en je fam de kracht kunnnen vinden om met dit grote verlies om te gaan. Gecondoleerd meid...

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

#9404 Miss Mommy, 2 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2009
    Pfff, wat een nacht weer... ben blij dat ik mn bed uit kon!

Ik wil nog even terug komen op het flessen verhaal...

Zelf heb ik het startersset van Avent gekocht, omdat ik dat kon gebruiken op de (elektrische) kolf die ik gekocht heb.

Maar nu heb ik vorige week, in overleg met hubbie helaas toch moeten besluiten, om geen borstvoeding te gaan geven...

Aangezien ik de hormonen dan in stand hou en waarschijnlijk dus ook de 'extra' pijn van de dystrofie en de problemen met het evenwichtsorgaan. Daarbij dan ook nog s alle voedingen zelf moet doen, dus ook veel extra belasting van mn lichaam vergt en dan in die tijd ook geen medicatie in mag nemen...

T leek ons een goede beslissing om dan, ondanks dat ik t eigenlijk heel graag wil, toch geen borstvoeding te gaan geven.

Maar nu wil ik die kolf dus gaan verkopen. En weet nu eigenlijk niet, welke flessen ik moet gaan gebruiken, of t startersset van Avent wat ik al heb, of Difrax...

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden
    Vandaag gaan we naar mijn moeder's graf toe ze zou vandaag 60 geworden zijn
    Het is toch wat...
    De tijd gaat snel
    Nu maar hopen dat het weer aardig blijft en ophoud met regenen...:(

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miracles,

Ik snap dat dat een moeilijke beslissing is maar zo te horen is het ook een goede beslissing. Ik bedoel flesvoeding is ook hartstikke goed en een vrolijke mamma is ook erg belangrijk toch? Maar ik snap wel dat je baalt als het iets wat je graag wilde en dat je lichaam dan roet in het eten gooit dan is dat helemaal niet leuk!

Nou wij gisteren aan de slag met de ikeacommode, zit er helemaal geen montagemateriaal bij....grrrrr.... soms, echt....tis dat het een leuke kast is enzo en ook niet duur maar dat is nu al de zoveelste keer dat er iets niet bij zit/er een boring verkeerd zit enz....

Puzz, sterkte vandaag en ik hoop ook dat er nog een beetje zon door zal breken!

zo ik ga vandaag rustig aandoen zegt mijn rug/bekken....

7. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Koffie leutje spannend wat het word hahah.

Puzz ik hoop dat het droog word.Maar boven Friesland hangt aardig wat regenbuien helaas.

Veder iedereen fijne en rustige zondag toe gewenst.Helaas dus met veel regen

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh en voor wie wil staat het echofotootje waar ik helemaal verliefd op ben in mijn album. Toch leuk om ook eens een echt mooi 2d echofotootje te hebben. :D

9. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Princi, een hele mooie foto, echt schattig

@ Puzz, sterkte vandaag

@MIracles, jammer dat het niet lukt, maar je moet inderdaad ook aan je zelf denken, je hebt het al zwaar genoeg.

Hier vandaag de hele dag op visite, helaas regent het, dus wordt een dag binnen zitten.
    Ook hier steeds meer last van mijn rug en bekken, een halve dag shoppen is eigenlijk gewoon echt te veel. en binnenkort moet ik een hele dag op jacht naar trouwkleding. ben benieuwd hoe dat moet.
    Iemand misschien een idee waar ik grote maten positiekleding kan halen, en dan een beetje feestelijke? en met grote maat bedoel ik groter dan 46 hahaha

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

#9410 Miss Mommy, 2 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2009
    @Puzz, sterkte vandaag! hoop ook dat t zonnetje nog ff doorbreekt, zou wel mooi zijn op zo'n dag als vandaag!

@Princi... tis wat met die meubeltjes he!
    Hier zijn we ook aan t wachten op een aantal dingen die licht beschadigd waren.

Enne, mooie foto van jullie meisje, je ziet het gezichtje echt al heel duidelijk on profile (of hoe je dat zegt!)

@Lara, das wel vervelend, de hele dag binnen zitten met bezoek...
    Lekker buiten in t zonnetje was toch wat beter geweest denk ik!

En trouwkleding groter dan maat 46, kun je dat niet gewoon standaard bestellen in een bruidszaak, als je een jurk mooi vind, ik meen van wel namelijk...

11. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Miracles, ik wil niet echt een trouwjurk, we gaan maar op een maandag ochtend trouwen, maar zoek eigenlijk een mooi linnen pak, of een leuke feestelijke tuniek oid, wat ik evt later ook nog gewoon aan kan.
    Ik koop nu mijn kleding bij de miss etam, maar daar zat niet echt iets leuks bij....

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    2 d echo gaan bij mij gelukkig wel goed, ik heb hier ook een hele lieve:

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Lara...

ben ff zo vrij geweest om ff te googelen voor je onder het genot van een kop koffie :D

BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij

Zwangerschapskleding, Positiekleding, Growing-Position.com, Zwangerschapskleding Grote maten, Positiekleding Grote Maten, Zwangerschapskledij, Zwangerschapsmode, Positiemode

Positiekleding grote maten

Misschien dat hier wat bij zit voor je!?

25 maternityfashion is een erg leuke winkel!! ik hoop dat er één bij je in de buurt is.

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Miracles..

Ik heb de starterset van dr. Brown gister besteld, omdat ik hier toch wel goede dingen over lees. En veel VK's en kraamverzorgenden deze aanraden.

Starterset Dr. Brown's Wijde Hals - Dr. Brown's shop

Dus ik hoop dat het wat is. :D Is toch een kwestie van uitproberen denk ik.

En ik vraag op de babyshower nog flessen van Difrax (S):D

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal

@ ichtus.... heel veel sterkte met het enorme groote verlies
    dikke knuffs en neem de tijd voor jezelf!

@ flessen... borstvoeding of niet je moet flessen en voeding in huis hebben voor het geval dat ;)

@ jessica.... mooie buik! (heb je de doos al bekeken?) ;)

@ koffieleutje .... mooie echo!

@ miracles.... wauwie je kamertje!

@ fl3x... prachtige foto's!!

@ allle andere damens dikke knuffs

-------------------------------------------------------------

wat is er veel bijgeschreven zeg!
    hier nog steeds in een enorme bende in huis
    lakwerk valt enorm tegen
    hier en daar moet t een en ander aan hout vervangen worden en al
    wat eventjes werk zou zijn duurt.......eeeeeeuwig voor mijn gevoel
    zit elke dag bij mn moeder zodat ik geen verflucht kan inademen

en manlief had ook een heerlijke blunder

maar goed vandaag de babykamer schoonmaken en alle troep eruit en dan kunnen de meubels en alles weer terug
    keuken badkamer en hal zijn gedaan van de week woonkamer en slaapkamer

alle posten waren donkerbruin/zwart :$ en nu allemaal ivoor zon verschil van dag en nacht!

en we hebben de 3/4 d echo gehad!
    vrijdag ochtend stonden we op t punt te vertreken telefoon... waren ze de sleutel van t echobureau kwijt of de afspraak verzet kon worden na hun vakantie
    dacht t niet.... hebben we rond gebelt en konden dezelfdse dag nog in delft terecht! :D hele mooie dvd en een hoop fotos
    zal ze zo effies inscannen ;)

16. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Claire... bij jullie wordt er dus druk geschilderd in huis...
    Hier wordt ook druk geschilderd, maar gelukkig wel buitenshuis. Volgend jaar is de binnenkant aan de beurt. Dat kan nog wel ff jaartje wachten.

Geluk dan dat je zo snel terecht kon bij een andere echobureau!! Sleutels kwijt...amateurs. hahaha
    Ben benieuwd naar jouw echo van je kleine meid :D

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    komt ze dan :D

het is een echt lachebekkie
    ze had de grootste pret daar binnen
    en ze lijkt enorm veel op mij :)

mn moeder kon zo 1 2 3 niet mijn babyfoto vinden