Als jullie beeb schopt voelt het soms ook trillend? Net alsof je beeb geëlektrocuteerd word? Want joey doet dat vaak en dan denk ik gelijk aan een epileptische aanval Wie heeft dat ook? Of wie weet wat het is?
Oh, geen idee Puzz... Heb niet t idee dat de baby zelf trilt, maar door t trappen heb ik wel t idee dat mn buik van binnen soms wat 'trilt', als je t zo kan omschrijven. Ik had net weer last van harde buiken, soms ook ff wat pijnlijk! telkens al ik gezeten had en opstond of de trap op liep of iets dergelijks was t raak. Toch maar ff rustig gaan zitten, nu lijkt t weer wat bij te trekken, maar vertrouwde t toch niet helemaal... Morgen gelukkig naar de vk!
@ robijntje.... jeetje wat een hoop krijg je op je plank in 1 keer heeel veel sterkte met het groote verlies en wat kl*te van je mans baan zeg! ps: zouden jullie bij buik van de maand even willen stemmen
pfff meiden kom weer ff paar dagen niet ff rustig aan doen lees wel mee maar heb vandaag weer een smakkerd gemaakt gelukkig achterover maar nu giga last van me rug ik verstapte me eigen en door me spierziekte kan me lichaam het niet aan het ging zo goed met me 26 wkn weinig tot nergens last van en overkomt mij dit nu pffff maar met de kleine niks aan de hand hoor alleen zijn moeder beetje beurs grrrrr
@jessica ohh meid Hoe moet dat als je je kleine op je arm hebt? Lijkt me walgelijk om niet op je lijf te kunnen rekenen... Ik ben ook zwak in mijn lijf en kan lang niet alles... Maar om ineens te vallen zonder een waarschuwing...
nou het gaat eigenlijk gewoon redelijk met me maar door die rothormoontjes zijn me enkels en polsen natuurlijk zwakker en ik heb eigenlijk weinig last van alles maar nu verstapte ik me eigen en ik kan me eigen niet opvangen dus daar ging ik lang uit maar voor de kleine daar heb ik allemaal oplossingen voor dus dat scheelt en ik krijg ook hulp straks als de kleine er is 2 dgn in de week en gelukkig is manlief er ook nog..... maar mag van geluk spreken dat ik niet voorover gevallen ben maar goed na al die jaren weet ik precies hoe ik me eigen moet opvangen enz.....
Jeetje robijntje, sterkte! Zo'n verlies en dan ook nog de baan van je man. Poeh zeg. Voor hem ook zwaar lijkt me zo. Knuffel voor jou! Zeg doen we allemaal een beetje voorzichtig zo. Niet vallen en allemaal dat soort dingen hè! Zo ik heb vandaag weer goed last van mijn onderrus/stuitje/bil zeg. Ik ga morgen de dokter maar eens bellen. Ik heb voor de week toch al een afspraak met de fysio staan dus dat is op zich wel handig maar misschien heeft de huisarts ook nog een goed idee.
Ja Miss, dat wilde ik ook even aan de huisarts voorleggen. Het wordt wel veel, fysio, haptonomie en dan nog iets dus ik moet ff kijken. Zeg en jij lekker weg woensdag. Heeerlijk. het word ook mooi weer dus dat komt wel goed denk ik. En... Ik stel voor dat we onze miss uitroepen tot googlegoeroe. Vast iedereen mee eens...
hahaha Ja heb @ the moment toch niet zoveel te doen.. dus ik googel wat af hihi Dat wordt idd lekker met dat mooie weer. Beter dan dat regen van gister...blegh... helemaal nat geregend gister op weg naar het voetbalstadion en in het stadion... en ook nog hard ingemaakt... topdag (En niet lachen jessica!!!)
:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Pure mazzel... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA Mooiste van mijn dag gister was de patat + hamburger speciaal + frikandel mayo met 400 ml Gatorade... *yummm* en dan niet te vergeten die heerlijke voetbal-billen...hahaha *saus-on-top?*
OMG wat hubbie nou weer deed... Hij wou gaan koken en haalde andijvie Nou lekker aan het snijden en spoelen Ik doe de speklapjes Zegt ie "Ik ga alles even in de groentebak gooien oke?" Na een min komt ie terug "DAT MEEN JE NIET!" Ik schik en kijk naar hem Zegt ie:"Doe alle aardschillen in de schaal en de andijvie afval ook blijkt dat ik de goeie andijvie ook weggegooit heb!" Ik lach me natuurlijk kapot na een boze blik begint hij ook te lachen Gekke hubbie!
hahaha kunnen wij het helpen dat we rusteloze-benen-syndroom hebben Hoes't met je bibsy trouwens?? Harde smak gemaakt of viel het allemaal mee? @ Puzz... LoL... dat wordt 0900-PIZZA-HOTLINE