kruitvat mail heb ik al wel allang binnen zodra je het aanvroeg kreeg je een mail die je moest bewaren uitprinten en mee moet nemen maar van de blije doos heb ik weer niks gehoort!
Hallo allemaal, Hier gata het niet zo super. Ben erg moe en heb veel dorst. Ik maandag naar de gyn geweest. Moest vandaag glucosetolerantietets doen. Hahha heb ik dus mooi verpest. Ik zit aan de sondevoeding en kan niets binnenhouden. het drankje dus ook niet. Nu zijn op verschillende tijden mijn waardes gemeten. Ik hoop dat hte betrouwbaar is. Morgen krijg ik d euitslag. Ik kan er geen zwangerschapsuiker bij gebruiken hoor. Hier ook geen bericht van d ekruidvat. Vraag hem mooi nog een keer aan. hahaaha. Wel heb ik een mail voor de blije doos, maar hier ook geen nieuwe wij jonge ouders in d ebrievenbus. De etosbox heb ik binnen. Een op het laatste moment opgehaald en toen kreeg ik er ook nog een thuis gestuurd. Wat een prachtige meidenkamer heb ik voorbij zien komen. Jessica rustig aan he! Hier straie van de eerste en die zijn ook redelijk wit, nog geen nieuwe erbij, maar smeer flink met biooil. Baadt het niet schaadt het ook niet. Bij de eerste kreeg ik in de laatste twee pas straie dus kan nog komen. Wat ik altijd erg leuk vindt is als je navel eruit ploept. Helaas geen buik voor, bij de eerste ook neit gebeurd. Zo vanavond lekker genieten van d epretecho Fijne avodn allemaal
Ik heb wel de wij binnen gehad vandaag maar nog geen mail over de blije doos (misschien is het nog te vroeg) wel een mailtje van de kruidvatdoos op 21/3 !! Dat ik hem 28-8 mag ophalen Etos doos heb ik weer niet over gehoord, ff opnieuw aanvragen dan maar. Ik heb ook striae maar ja dat had ik al, ik heb al jaren geen mooi vlak buikie meer
je kan gewoon nogmaals de doos aanvragen als je nog geen mail hebt ontvangen bij de kruidvat. net gedaan en heb nu de coupon
Hallo dames, Jullie hebben heel wat afgeteut vanaf donderdag! Man wat was ik beroerd van die borstontsteking! En wat doet dat zeer!! Had op slot 41 graden koorts nou ik wist niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig sloeg de antibiotica snel aan en voelde ik me met een paar dagen weer stukken beter. Vandaag laatste dagje thuis en morgen ga ik weer te werk. Ik zal morgen op mijn werk alles wel weer bijlezen. Liefs, Bloempjuh
oh meiden bah eerste griepdode in nl zie ik op het nieuws ik heb het nog ff aan me vk gevraagd en die heeft me gezegd dat ik me geen zorgen hoef te maken......
Ik heb de blije doos al met 15 weken of zo gehad... En navel ploppen... had best een 'diepe' navel van mezelf, maar daar is bijna niks meer van over, dus denk dat t hier wel gaat gebeuren! @Bloempjuh, jeetje zeg... kan lekijk pijn doen he, zo'n ontsteking! Maar goed dat de AB kuur goed is aangeslagen!
@ bloempjuh... wowie nu al borstonsteking fijn dat de AB aardig snel aansloeg! t zit je ook niet mee heh @ navel.... hier bijna geen navel over ook maar hoop echt niet dat ie gaat ploppen t litteken heeft daar al pijn genoeg gedaan wil niet weten hoe het dan voelt woonkamer staat in de eertste laklaagbegint er al op te lijken
Net terug van de vk, moet dus toch naar de fysio voor mn heup, bekken. Morgen maar ff bellen. Beeb lag nu volgens vk 1 week voor op de groei, nog meer onder ons bij wie dat zo bleek te zijn?
jessica bleek bij een echo ook een week verder te zijn hier ligt de uk ook een paar dagen voor maar beter voor dan achter!
Beeb lag ook voor maar 3 dagen Eigenlijk zou ik dan wel 29 okt uitgerekend zijn ipv 31 okt Wat ik al dacht helemaal in het begin Maar toch komt hij in de week van 13 tot 16 okt of 19 tot 23 okt
hier tot nu toe maar 6 kilo had veel meer verwacht omdat ik er aardig aanleg voor heb in combinatie met mn schildklier
JA klopt met 2de echo bleek ik verder te zijn in me zwangerschap heb eerder me eisprong gehad maar als ie nu voorligt wil niet betekenen dat je eerder eisprong heb gehad hoor is bij iedereen verschillend maar bij mij wel hihihihhi
Goeiemorgen... *gaap* Pfff, beeb en mn bekken hebben me weer s goed uit mn slaap gehouden! Dadelijk een plasje wegbrengen, omdat ik steeds harde buiken heb, moet ik ff laten checken of t geen blaasontsteking is! Had er zelfs vannacht last van, gewoon in bed! Vind t toch maar vreemd en ben er echt niet gerust op... blijven vaak echt na elkaar komen. Maar ja, eerst maar s afwachten wat uit de test komt!
Meiden.. dank jullie wel voor alle lieve woorden.. Het doet een mens goed dat er zoveel mensen meeleven.. De begrafenis gisteren was moeilijk, maar erg mooi.. precies zoals ze hetzelf heeft gewild. We putten er kracht uit dat ze nu de rust heeft gevonden en geen pijn meer heeft.. Haar gezondheid was erg slecht, maar ze droeg het krachtig... Een voorbeeld voor veel mensen.. Ik moet mijn mama nu missen, maar weet dat ze ook altijd bij me zal zijn.. Nu.. nu moeten we weer verder....het gaat ons wel lukken..dat voel ik...zoals ik de afgelopen dagen al veel gezegd en gehoord heb.. "het is goed zo".... We voelen veel berusting en troost vanuit geloof en liefde van de mensen om ons heen.. Nogmaals heel erg bedankt... knuff
Ichtus, Ik ben blij om te lezen dat het een mooi afscheid was. Dat is erg belangijk. Ook dat je veel hoop en troost krijgt door de mensen om je heen is fijn toch? Ik wens je nog eens veel sterkte en hoop dat je ook troost krijgt van het kleine meisje in je buik. Nog een knuffel!
O Miracles, ja ik heb ook een afspraak staan met een fysiobekkenmevrouw. Ik hoop dat ze iets voor ons gaan betekenen. Ja ik wilde net aangeven dat je ff plasje moest laten nakijken anders. Ik heb ook wel harde buiken en hoeveel dat scheelt een beetje per dag en hoe ontspannen ik echt ben.... Hou je taai in elk geval. Hoeveel kilo....ik ben helaas al 7 kilo aangekomen nu...het gaat nu sneller dan ik zou willen. Ik begin ook wel wat vocht vast te houden in mijn benen/enkels. Bloemjuh...heb ik nu al gereageerd? Ben blij dat de huisarts iets kon doen. Bn je vandaag alweer aan het werk gegaan? Jee, het is nu al warm....dat word wat...