Ff spammen met mijn kleine meid, de pretecho is niet helemaal gelukt, nou al een klein dwarsliggertje hahaha, de hele tijd haar benen en armen ervoor. Maar toch een paar foto´s, hopen dat bij de herkansing de foto´s beter lukken....
jammer dat je foto onduidelijk is je moet ff proberen je fototoestel op het tulpje zetten dan worden ze scherp
Nee omde 4 wkn ik denk dat jij meer moet omdat je een groter risico factor ben kwa leeftijd wij hier zijn allemaal een stuk jonger......
@ Koffieleutje, Ik moest eerst iedere 2 weken maar nu mag ik om de 4 weken, ik heb begrepen dat ik vanaf 28 weken om de 3 weken moet. Maar wat is jouw leeftijd dan als ik vragen mag ?
Zou idd wel met mijn leeftijd te maken hebben, alhoewel ik me kan herinneren van "toen" dat ik ook na de 25 weken om de 3 weken moest. En volgens gynaecologe heb ik nu een zwangerschap volgens de boekjes Mijn leeftijd is, schrik niet, in mei 45 geworden (en dan nog niet de oudste zijn bij de gynaecoloog, dacht toch echt een unicum te zijn )
Hi meiden! Ben er even twee weken tussenuit geweest. Geen internet tot beschikking, druk met verbouwing en verhuizing enz enz... Pfff. Alles is gelukkig zo goed als achter de rug en we zijn weer thuis! Lekker bezig met kamertje enzo.. Eindelijk! Ik zag verschillende nare berichten voorbij komen. Overlijden van naasten, meiden heel veel sterkte met de verwerking van het verlies... Miracles weer thuis na een behoorlijk heftige ervaring. Hoop dat alles goed gaat en rust houden!! Verder heel veel gelezen, maar teveel om overal op te reageren. Staat er gelijk een pagina vol met een berichtje Ik zag dat Princi zich nog over de meeting ging buigen.. Mocht je hulp nodig hebben, laat het me even weten! Misschien dat ik kan helpen met de organisatie.. Meiden, het is gelukkig weer wat koeler aan het worden. Ik ben er blij mee! Wat een hitte, bah.... Hele fijne zaterdagavond allemaal! X Chantal
Goeiemorgen, weer een nieuwe dag! Ik ben afgelopen dinsdag op controle geweest en toen heb ik een afspraak gekregen voor over 3 weken. Hoe t nu verder gaat, weet ik nog niet, moet maandag bellen voor afspraken in het ziekenhuis bij het zwangerencentrum... Vanmorgen toch ff flink moeten janken toen ik op stond en t babykamertje zag, ben best ongerust over alles... Gisteravond in bad geweest, jeetje, voelde me beroerd! Daarna gelijk naar bed gegaan, toen werden de harde buiken na een uurtje gelukkig weer wat minder. Maar ben best bang, als ik me in bed omdraai of gewoon al rechtop in bed ga zitten, krijg ik echt weer van die flinke harde buiken. Als ik me dan weer in bed leg, of op de bank ga zitten, word t na een dik half uurtje ook wel weer rustiger, maar vind t zo'n enorm heftige reactie op niks eigenlijk... weet niet goed wat ik ermee aan moet!
Oh Miracles, Jij bent er ook vroeg bij vandaag...net als ik dus. Kon echt niet meer slapen. Ik snap zo goed dat je je zo ongerust maakt! Zou ik ook doen. Huil het er af en toe maar eens goed uit zou ik zeggen. En rot hè, dat je niet echt iets kunt doen behalve rust nemen. Ik denk aan je en als je zin hebt in een babbeltje of ff spuien of zoiets dan msn-en we wel ff lekker als je wil! Hou vol! Misss.....je bent terug! Heerlijk gehad zo te lezen. Fijn!! Ja erg he dat werken na de vakantie. Kun je nog staan dan? En heb jij de bekkenband voor je Ischias? Dat had jij toch? Nou zeg mensen, gisteren ineens beetje melk uit mijn borsten zeg... Had van mij nog wel eventjes morgen wachten. En ook ik begin vocht vast te houden in mijn benen. Veel drinken dan maar en beentjes omhoog en tussendoor dan weer naar beneden om been en billen te kunnen ontspannen....en zo blijf je lekker bezig! Zo onze kinderwagen is een plaatje en ben er gewoon een beetje verliefd op...haha... Nu hebben we dan ook de ontbrekende schroeven van Ikea (dankzij mijn superzus) en kunnen we vandaag eindelijk de commode in elkaar zetten. Schilderwerk is ook bijna af. Joepie!!!!!
Oh Princi, wat fijn, dat je vandaag eindelijk aan de commode kan beginnen! Heb je ook fotootjes als alles klaar is, ben wel benieuwd naar je kamertje! En dank je voor de lieve woorden... weet ff niet wat ik ermee aan moet allemaal. Morgen maar s afwachten en eerst s bellen, kijken wat ze zeggen. Weet iemand van jullie dat misschien, dat als je nu bedrust hebt, je recht zou hebben op thuiszorg? Want kan nu niet eens meer t aanrecht afvegen zonder een harde buik te krijgen, dus dat doe ik op t moment dus ook maar niet. Maar morgen is mn hubbie weer werken en om dan alles te moeten laten liggen... zal wel moeten, maar hoe we dat allemaal gaan oplossen?
@ miracles, ik heb echt met je te doen, het zit je allemaal niet mee he. en over thuiszorg, ik zou het echt niet weten, maar lijkt me haast toch wel?
Ik zou voorstellen dat je even gaat bellen naar de thuiszorg bij jou in de buurt maandag en alles voorleggen Ze maken altijd een probleem van het feit dat je een hubbie hebt,maar als je uitlegd dat hij werkt enz dan gaan ze je in beraad gooien Ben blij voor je dat je al thuis bent @ik word gek hier dit is al de 2de nacht dat ik niet kan slapen Eerst een nacht vol met muggen (leuk niet 30 graden...) ,en vanacht (door mijn broer zijn nieuwe woning ) had ik last van miezerige vlooien ! Die mensen waren goor en omdat ze een hond hadden die ze niet goed behandelde zit de woning nu nog steeds onder de vlooieneitjes die nu uitgekomen zijn AARRGGHH We moeten nu onze woning en die van mijn broer helemaal vlo vrij krijgen... Ik kan wel janken... Ben je er bijna een maand geleden vanaf gekomen krijg je dit weer... Oh en joey vond dit ook niet leuk,hij schopte vanacht de hele tijd heb even zitten huilen op de bank...
Goedemorgen @ all, Miracles... meid, gooi het er lekker uit!! Ik zou helemaal doordraaien van ongerustheid als ik in jouw positie zat. Vind het echt erg voor je! Kan me voorstellen als je dan dat mooie kamertje ziet dat dan de tranen komen... Het gaat allemaal goed komen meid, als je maar goed blijft luisteren naar wat de artsen zeggen. En rust houden... Princi... ik heb van de "bekkenmeneer" hier die band voorgeschreven gekregen ivm dezelfde klachten als jou. Ook bekkenklachten... bij mij was het verweking van het SI-gewricht. Wat denk ik bij jou ook het geval is... de een heeft er alleen wat meer last van als de ander en bij mij begon het met 14 wk al... Maar met die band is het prima te doen (dikke prima zelfs)... doe dat ding alleen om als ik iets intensiefs ga doen,zoals afgelopen paar dagen. Je moet hem ook niet te vaak om doen he, anders worden die spieren lui. Hmz en waarschijnlijk moet ik hem nu ook gaan dragen op mijn werk. Maar probeer het eerst zonder. Zal mij benieuwen hoe het zal gaan strax.. weer alle dagen staan. Het scheelt ook dat ik gewoon kan pauzeren wanneer ik wil, dus dat is wel relaxed. Daar zijn me aardig in tegemoet gekomen. Ik zie wel hoe ver ik kom, anders dan maar ook gedeeltelijk (of volledig ..) in de ziektewet. En het scheelt ook dat ik mijn werk echt leuk, LEUK vind. Dus misschien dat ik daarom ook wat langer volhoud. Niet dat jullie jullie werk niet leuk vinden, dat zeg ik niet hoor. (voordat er misverstanden ontstaan) Maar ik betrek het meer op mezelf. Dat ik daarom langer door kan gaan.. ondanks de "oeh's" en "auw's".. Ga nu ff teruglezen wat er nog meer geschreven is.. Dit is volgensmij weer een ellenlang verhaal, hihihi (Moet je nagaan hoeveel ik wel niet in het echt praat...ADHDTJE)
ha meiden, jullie waren echt vroeg!!!! princi fijn dat je verder kan met spulletjes in elkaar zetten, krijgt de kamer steeds meer vorm..hier moeten we deze week echt bedje verven en wat shoppen..week 27 bijna en wil met 30 weken toch wel redelijk klaar zijn (was mijn doel) daarna huis verder aan kant krijgen..doe niet zo veel op een dag dusse.. miracles lastig eigenlijk kan je denk ik niet alleen zijn op een dag. Geen optie om bij iemand te gaan liggen overdag zodat je man je daar bv als hij thuis komt van werk weer op kan halen?? Zelfs een boterham smeren is al te veel nu denk ik.. blehhh vlooien wat erg..snel spuiten met zo'n vies goedje..bleh.. zou ook gek worden!
Miracles kan me voorstellen dat je je er rot onder voelt, dikke knuf meis... Puzz ik hoop da je het huis snel vlooienvrij hebt, ze getijen als gekken natuurlijk met dit warme weer.
@ Princi.. Veel suc6 met de commode in elkaar zetten.. IKEA.. altijd gezellig. hahahah hier beginnen we er niet eens meer samen aan op één of andere manier raken we altijd in conflict. (en dan zeg ik het nog netjes.. Lees: de schroeven en boutjes vliegen door de keet...hahaha) @ Lara... Hahaha lief hè zo'n dwarsbungeltje.. die van ons had ook aldoor de beentjes en armpjes voor het hoofd. En ze lag ook nog eens met gezichtje naar mijn rug toe. En dacht je dat ze wou draaien?? Duwen, porren, draaien, lopen zelfs een huppeltje gemaakt... niks hielp. Hoezo ATTITUDE... nu al!! Hahahaha Maar we hebben gelukkig wel een paar scherpe kiekjes van de zijkant en dvdtje waar ze paar keer in een flits haar gezichtje laat zien. Ik hoop voor jou dat de herkansing goed zal lukken!!! @ Koffieleutje.. Na aankomende afspraak (18 aug.) moet ik ook om de 3 weken. Ik denk idd, net als wat Jessica zegt, dat je leeftijd hier een rol bij speelt. Nah jah is in ieder geval beter toch?? Extra controle.. Gaat de tijd denk ik ook wat sneller voor je gevoel. Ik leef echt van afspraak tot afspraak.. (als ik niet van week tot week leef... hihi) Of van loonstrook naar loonstrook.... ja en zo kan ik door blijven gaan.. @ Chasmi.. Eindelijk klaar met alles? En is het mooi geworden? Nu lekker bezig met kinderkamertje!! Yeah! @ Puzz.. Vlooien sucks... krijg er jeuk van als ik er aan denk!!!! IEUWWWWWWWWW @ Miracles.. Ik heb werkelijk geen idee of je er recht op hebt. Lijkt me toch wel?? Vragen staat vrij.. ik zou ze morgen gewoon opbellen! En anders in overleg met je HA? Desnoods een goede vriendin of familie dat thuis zit en jou wil helpen?
volgens mij heb je er wel recht op miracles.. alleen speel het wel via een arts/huisarts want ze proberen er alles aan te doen om er onderuit te komen aangezien er een gebrek is aan personeel