goeiemorgen allemaal wat een hoop gebeurt zeg kamertjes, echo's... allemaal zo mooi! las dat het met robijntje ook in t ziekenhuis heeft gelegen *knuffs* vind de tijd op t moment erg snel voorbij gaan en heb me toch een partij nesteldrang wil alles af hebben en en en arggg frustraties als er iets mis gaat gister heeft manlief een verstandskies moeten laten trekken vanacht wakker geworden door enorm veel geschreeuw in de straat was er een knokpartij met de kleine hier alles goed ze is enorm druk en beweeglijk en groeit ontzettend hard, voel mn huid aan alle kanten trekken krijg mn positieblouse niet eens meer dicht
Die groeit inderdaad als kool Claire Miss ik vind het ook helemaal niet erg om om de 2 weken even mijn kleine wondertje op echo te zien hoor
Hey miracles ff snel antwoord op thuiszorg kan het je zo geven...... het antwoord is NEE je krijgt het niet omdat je man gezond is en ze zeggen die kan het wel doen als hij thuis is want anders had ik het ook wel gekregen ik kan ook niet veel doen maar de regels in nederland zijn zo ingestelt als er een gezonde partner in huis is krijg je mooi niks in NL ja ik weet het is KROM voor WOORDEN ff snel verder lezen...Want ik kan amper nog van de bank afkomen en nog niet eens me wc schoonmaken maar daar hebben ze maling aan hoor maar het kromme is als het kind geboren is dan kan het wel omdat het dan ook ten behoeve van het kind is oh ja en aanvragen gaat ook 8 wkn over heen als het niet langer is want k zie het wel bij mijn opa en oma die mensen zijn 80 me oma slecht zient blind aan 1 oog en me opa trombose en kanker nou die thuiszorgvrouw was ziek geworden en nu moeten ze 8 wkn wachten op een nieuwe en zeggen ze ook doodleuk heb je geen schoondochter die het kan komen doen terwijl die ook allemaal werken....en de aanvraag gaat zo...... Je doet een aanvraag bij de gemeente wmo-loket (kan weken overheen gaan)dan stuur de gemeente je aanvraag naar een zorginstelling bv bij mij CIZ dan nemen hun weer contact met jouw op om bij je thuis langs te komen dan gaan ze kijken wat er nodig is maar euh dan zien ze dat je een gezonde partner heb en dan is het alweer klaar mijn man werkt van 8 tot 6 komt thuis moet dan boodschappen doen omdat ik het niet kan en daarna moet hij ook nog marktkramen opzetten bij zijn vader maar daar kijken ze niet naar hoor want hij moet ook evengoed maar ff schoonmaken ik zei toen ja maar dat kunnen jullie niet maken maar daar hebben ze schijt aan....nou en dan gaat je aanvraag van zorginstelling naar de gemeente terug nou voor dat het dan eindelijk x allemaal rond is mocht je het toch krijgen dan ben je 8 a 10 wkn verder.....en oh niet te vergeten je moet een eigenbijdrage betalen per maand rond de 210 euro voor 6 uur per week want dit is wettelijk verplicht in nederland bij elke gemeente dus ik zou dan kijken of je niet liever famlie kan inschakelen of eventueel een partucilier iemand vinden.... wens je veel succes ermee.....
Hehehe nee kan ik me voorstellen!!! U LUCKY "BASTARD"!!!! Ennnnnnnn CLAIRE!! WAT GROEI JE!!!!! hahahah mooooooooooooi. Wat zeggen de mensen in je omgeving? Zit er echt 1 in?? LoL
Miss, ja die gewrichten ja, jee wat kun jij toch altijd goed diagnostiseren door de webpagina heen zeg! Nou ik hoop dat die band idd iets gaat helpen want zo loop ik dus echt helemaal niet ver meer zonder dat het echt scherp pijn gaat doen. Enneh de commode in elkaar zetten vandaag...lees....manlief pielt en doet en ik leg de bijbehorende schroefjes bij elkaar en kijk....gebukt en dan dingen tillen enzo hoef ik nu dus echt niet meer te doen. Ook geen ruzie dan dus...haha...anders idd stevige woordenwisselingen tijdnes ikea in elkaar zet acties . Miracls, ook mooi van mij he...zeg ik we msn-en wel als je zin hebt...ben ik er niet als je aanspreekt. Pfff. Tja ik was toch weer even mijn bed ingedoken. Oh Puzz...vlooien....erg he. Hier springen ze op het moment ook een beetje rond. Waren we toch weer iets te laat met het katontvlooispul. Doe ik elke maand maar was het nu dus vergeten. En meestal bijten ze mij (zou ik stiekem kattenbloed hebben.....) en dan doe ik het alsnog snel en dan ben ik nog op tijd. Maar ze bijten me nu ik zwanger ben dus niet. Maar in elk geval...vlooien zijn stom. Verder rustig aan doen he Puzz... Koffieleutje...wat leuk dat jij zo oud bent...hm dat klinkt best raar zoals ik dat nu zeg.... ja....hm... je snapt wel wat ik bedoel hoop ik... Ik moet inderdaad vanaf nu ook om de drie weken. Lekker wel want ik vind het toch steeds weer een geruststelling als ik er ben geweest. Ha Suus, daar ben je weer...petje af hoor voor jou al kamperend. Verder alles goed? Jee Claire, wat een mooie buik...maar praktisch is anders of valt dat wel mee? Ehm....was er nog meer... Oh ja Chasmi....de meeting he. Ik moet eens even kijken er waren twee data aan het eind van september dat de meeste mensen konden. Ik dacht we nemen de vroegste van die data. Zoiets? Zo en nu g ik snel verder. Want pap en mam komen zo ook nog even langs na hun vakantie. Daaag allemaal!
Nee joh Jess, daar hoef toch geen sorry voor te zeggen. Het is toch fijn dat jij dat allemaal al weet? Nou ja niet fijn voor jou natuurlijk maar wel handig voor Miracles... Dan weet ze wat ze kan verwachten...
Ja absoluut is het fijn natuurlijk dat ik het allemaal al weet het is gewoon heel KROM gesteld in NL en er zijn zoveel regeltjes enz en ik denk dat miracles misschien nog wel meer aan eigen bijdrage moet betalen omdat ze naar haar loon kijken en dat van haar man en ik denk dat ze wel meer verdient dan mijn uitkering dus dan heb je kans dat je nog meer moet betalen ook zo KROM in NL
die banden ondersteunen inderdaad heerlijk en goed! alleeen hier helaas al zover dat t zelfs ondanks de band pijn doet kan mn teennagels niet meer knippen en scheren..... pfffffff rampage!
haha ikea zetten wij NOOIT samen in elkaar.. laatst met een megakast had vriend zijn zwager geregeld want met mij werd t toch alleen maar bonje. Wij beginnen daar dus niet eens meer aan (verder wel goede relatie hoor!) koffieleutje jij hebt ook al oudere kind(eren)? Bij mij zit er straks 9 jaar verschil tussen..best al een hoop maar heb nog geen minuut spijt..mijn zoon leeft zo mee..echt zo leuk om te zien! jessica handig dat jij alles uit kan leggen. Mijn gevoel zegt ook niet dat er veel te halen valt bij dat soort instanties. Heb toen ik er alleen voor stond met jong zoontje een fikse burnout gehad maarre ook daarbij was hulp niet te krijgen..iemand inhuren is dan t enige wat kan. BEn tijdens de burnout een tijdje bij mijn ouders ingetrokken...kon echt niet anders.. princi ja voel me stukken beter..vorige week wel in een winkel opeens heel duizelig..vind dat zo'n eng gevoel maar ja zal ws met zwangerschap te maken hebben. trok ook wel snel weg.. verder met warme weer weer paar keer overgegeven maarre ook dat hoort er inmiddels bij..
haha teennagels lukt nog maar bikinilijn gister onder de douche ff bijwerken..haha was echt op de gok..
hahhahha ja handig is dat he ik heb wel voor elkaar gekregen dat ik een aangepaste fiets krijg hiih ze komen morgen met een proeffiets dus ben benieuwd oh ja en me verhoogde toilet komt er hahhaha dat is ook het enige wat ik voor elkaar heb gekregen hulp in huis nee dat krijg je niet makelijk in NL
Waarom vind je dat leuk? Omdat je je nu best een "jonkie" voelt?? 8) hihihiih flauwwww Nee hoor lieverd.. je weet wie het zegt hè?! @ Jessica.. Luid en duidelijk over dat thuiszorg gedoetje, beetje jammer dat het in NL zo werkt... Gezondheidszorg is opzich goed in NL.. alleen de weg er naar toe.. krom. Welkom in de wondere wereld die bureaucratie heet!!! Misschien kan Miracles idd beter particuliere zorg regelen. Of zoals ik al eerder zei; misschien een familielid? Scheertip: Voor de spiegel .... iig de hoge area's... benen lukt mij ook niet meer hoor. Teennagels knippen doet vriendlief voor me.. en dan doe ik wel mijn ogen dicht, vind het doodeng EN het kietelt... dus duurt wel een half uur. hahahaha
effe irritatiepunt kwijt hebben jullie hier ook last van? ik heb al zon debiele ganzewaggelloppje op beroerde dagen en gister wij naar de stad mobiel voor in de box kopen waren wij even de zomermarkt vergeten dom dom dom maar goed al die straten 2 kanten kraampjes een enorme stroom mensen ze zien je waggelen.... ze zien je buik... en die valt nou niet bepaalt te missen en toch blijven ze doorproppen en duwen en doen terwijl jezelf niet 1 2 3 meer opzij kan stappen of iets..... gisteraaf effe naar de super..... hetzelfde verhaal ARGGGGGGG zijn mensen nou blind of dom of egoistisch of of of ligt het allemaal aan de hormonen
Neej ik had het ook vrijdag in de dierentuin bij de wc's.... maar goed ik ben zo'n relteef door meteen een grote bek op te zetten. In de trant van T*ringwijf kijk uit waar je je ellebogen plant... moet jij eens zien hoe snel ze aan de kant gaan
Mensen zijn dom claire ze houden geen rekening met je ik merk het ook wel hoor in de supermarkt douwen ze je net zo hard aan de kant vorige week trok ik me mond open kan je niet uitkijken stomme trut hahahahha moet je mij hebben met me hormonen
hahaha hier ook een goede relatie, alleen op één of andere manier triggert de Ikea iets. Bij ons begint het al IN de Ikea... Hij wil de verkorte route, ik de lange route Hij wil gehaktballen, ik ben weer eens op dieet (nu schrans ik trouwens vrolijk mee) Hij wil zo snel mogelijk naar de kassa, ik wil nog even naar de koopjeshoek. Hij zuchtend in de rij, ik snauwend doe normaal Wij pissig, want we zijn de auto kwijt. Auto gevonden... resultaat, totale stilte in de auto tot we thuis zijn. En dan begint de pret van het inelkaar zetten... hahahaha Rondje Ikea met Miss en soon 2 be MR. Moneypenny