November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    :D:D:D:D LOL

@ Lara, denk dat het idd voor iedereen heel herkenbaar is... hahaha
    Typisch...
    Doet me trouwens ineens denken aan een conference van Youp van 't Hek. Die heeft ook een mooi stukje over de Ikea. *grinnn*:D

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
  3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey lekkerrrrrrrr meer berichtjes!

We hebben onze slaapkamer leeg getrokken alle vloerbedekking die we nog hadden is weg yoohoo
    En alle kieren enz goed stofzuigen
    Nu maar hopen dat ik vannacht kan slapen en morgen die spuit troep even halen :p

Omg dingen samen doen met hubbie is hetzelfde hier
    We zette de beeb meubels inelkaar en een ruzie whaha

Ik krijg mijn agressie ook weer terug een vent draaide zijn winkelwagen de weg op en haalde mij bijna onderuit
    Ik gelijk #%$^&%#!
    En ze schrikken dan zo leuk!
    Speciaal als ze je buik dan ook zien

Waar ik me zorgen over maak is dat mijn borderline lekker rustig was (echt ik was een heel nieuw persoonlijkheid!kalm en lief :p)
    Nu begin ik de helhond weer te worden...
    Omdat de rustigheid door de hormonen komt,heb ik soms de gedachten of het progesteron laag word en ik dan vroeg moet bevallen ofzo...:)
    Ik schaam me kapot erna want jij miracles meid hebt geen gedachten je leeft ermee...:(

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Inderdaad Suus ook hier oudere kinderen met de jongste scheelt hij/zij straks 14 jaar ;)
    Maar allemaal dolenthousiast, leefden ook elke maand mee met de witte testen en waren door het dolle heen toen er een rose kwam :)

Ik mag dan wel "oud" zijn meiden maar ben nog steeds gek hoor :p

Claire sinds wanneer scheer jij je teennagels :D

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

whahhahha puzz die banner van jouw hij is al geboren zie ik hahahha :p

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Puzz, jij zegt daar iets over progesteron, waar ik de hele week al over na aan t denken ben...

Bij mij was namelijk t probleem met zwanger worden, dat ik een te laag progesteron gehalte had...
    Daardoor heb ik dus ook 2 x een mk gehad.

Nu weet ik niet, wat t effect daarvan kan zijn, als je dus daadwerkelijk zwanger bent...

Van de week s ff navragen als ik naar t ziekenhuis moet!

Zo nu ga ik eerst s ff terug lezen en op alles reageren!

7. puzzcat24

@jessica Ja haha hubbie zei het tegen mij dat het niet klopte haha

@Miracles dat is een goeie
    Ik ben ook benieuwd of je hard buiken daar misschien mee te maken hebben

8. Miss Mommy

@Puzz, vlooien? Krijg al de kriebles bij de gedachten, hoop dat je huisje snel vlo-vrij is!

@Claire, mooie buik! Ja... en tenen scheren :D

@Jessica, was er inderdaad al bang voor wat betreft t recht hebben op thuiszorg...
    Qua familie kan ik alleen terug vallen op mn moeder en die woont helaas ook nog niet zomaar naast de deur... en ja, vrienden... die werken ook allemaal, of dat een optie is...
    Maar s kijken hoe we dat allemal gaan oplossen...

@Koffieleutje, wel fijn, om de 2 weken een echo :D

@Princi, maakt niet uit joh, nog ff terug naar bed is ook lekker!
    Ik moet trouwens maandag ook nog bellen naar de 'bekkenmevrouw', zou ik door alle toestanden zo vergeten!
    Hoop dat ze wel aan huis kan komen, zit niks anders op namelijk!

@Ikea... praat me daar niet van, dat veroorzaakt hier een complete oorlog ;)

@Bikinilijn... dat word ook erg lastig, maar ben toch niet van plan een oerwoud te kweken!

@Miss, leuk filmpje! En veel plezier met de 'verplichte' bezoekjes!

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@miracles ja die van mij wonen ook niet in de buurt dus kan ik ook niet op terugvallen anderhalf uur bij mij vandaan en voor de rest geen fam hier in de buurt ja me schoonmoeder maar die heeft het zelf al moeilijk genoeg dus gaat ook niet dus enigste oplossing lijkt me gewoon ff briefje ophangen bv bij supermarkt voor hulp in huis tijdelijk ofzo....

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha Miss, ja totale leedvermaak van mijn kant over niet meer een van de oudste zijn....
    Nee hoor koffieleutje (miss en ik mogen elkaar graag pesten met ons leeftijdsverschil...24 tegenover 32) wat ik bedoel is dat ik het stoer vindt dat je nog zwanger wil en kan worden op je 45ste en dat dan ook gewoon doet. Vind ik leuk!

Waggelen...hoezo...kun je ook anders lopen dan? Nu ik ook nog wat vocht in mijn benen lijk te hebben is het helemaal feest. Maar ik moest van de bekkenmevrouw natuurlijk weer proberen zo min mogelijk te waggelen...

Oh get suus, duizelig zijn is eng vind ik. Dan heb ik de neiging om vooral in de buurt van thuis te blijven. Ik hebe r gelukkig niet zo'n last van. Een tijdje terug wel als ik ging bukken maar sinds die floradix..ideaal spul... En overgeven, vervelend joh. Gelukkig word de warmte la minder!

Zo en nog steeds staat de ikeacommode op ons te wachten ;).
    Dat gaat ons wel lukken zonder ruzie...

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

ey puzz

tegen vlooien : een lege glassex fles en de helft water en de helft azijn

A is vele malen goedkoper
    B minder rare stank
    en C werkt nog beter dan die spuittroep ;)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D jaja de goeie ikea
    whahaa
    gelukkig hebben we geen moeite om samen bouwpakketten ineen te zetten of te kiezen

hier begint pas de oorlog als we willen gaan behangen......

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bij ons is een verhuizing een reden tot echtscheiding ;)

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha koffieleutje...dus dat doen jullie maar niet meer verhuizen?

15. puzzcat24

@claire Yoohoo!
    Wat goed die tip
    Dure crap he die spuittroep zat er aan te denken of het wel goed was voor joey...

Ik moet wat vertellen...
    Ben nog nooit bij ikea geweest!
    Lijkt me heerlijk!

Grrr onze geld voor joey zijn spullen komen waarschijnlijk pas over 2 weken binnen..
    Nog langer wachten tot ik kan shoppen...

Ik heb een melkpoedertoren gehaald bij de hema dat lijkt me erg makkelijk voor uitjes met je kleine ofniet?

16. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi Allmaal,

Morgen ga ik ff terug lezen en reageren hoor maar heb ff een vraagje:

Sinds vandaag is het kamertje ver af. Wij hebben ook zilver in het kamertje en nou kleurt dat toevallig erg goed bij de lamp die er al hangt. Het is alleen wel een halogeenlamp met 4 spots die we op het plafond kunnen richten. Vinden jullie dat dat kan of vinden jullie een echte kinderlamp toch echt leuker??? Vond ik eigenlijk wel maar deze kleurt zo mooi, hihi.

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Pfffffffff wat is er weer veel geschreven even snel kijken wat ik met kan herinneren.

Lekkende tieten ben er echt bang voor, dat ik ergens loop en het opeens gebeurt hahahaha.

vlooien, heb 2 katten maar gelukkig geen vlo te bekennen.

Scheren idd op de gok en mijn benen, lukt me nu nog met een kleine plactic bak in de douchecel scheelt wel. Als het dadelijk echt niet meer kan, lekker laten harsen en de mutsefluts tja diei moet het mannetje maar doen.

Lamp in de kinderkamer, wij hebben ook een moderne lamp daar hangen en het past zo goed dat we dat zo laten.

trouwens best leuk pakket vvab prenatal, die blije doos.

Volgende week mag ik de doos bij kruidvat ophalen ben benieuwd.

Groetjes van waggel eend of zoals mijn vriend zegt robocop

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Rieske en zonnetje lekker de lamp nemen die je zelf leuk vindt hoor !
    En verhuizen huh nee laat dat maar ff zitten :D

19. Miss Mommy

Pfff... heb weer een nachtje ziekenhuis achter de rug...

Werd vannacht om 3 uur weer wakker met weeën om de 3 minuten...
    Na anderhalf uur wachten of de weeën niet afnamen toch maar de verloskamers gebeld en ik kon zoals verwacht weer richting ziekenhuis vertrekken!

Daar weer een hele tijd aan t CTG apparaat gehangen, was behoorlijk wat activiteit, maar gelukkig wel al afgenomen tot om de 5 minuten.
    Gelukkig GEEN ontsluiting, dus ze lieten me ook vrolijk weer naar huis gaan!

Met weeën en bedrust (die ik al had!).

Vandaag ff bellen voor de afspraken en maar s duidelijk navragen hoe en wat, want vraag me toch af, wat ik hiermee aan moet!

Weet t echt ff niet meer... maak me zo ongerust...

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej la la,

terug van vakantie, en onmogelijk om alles terug te lezen :)

Nog heel spannende dingen gebeurt? Las even snel iets over miracles geloof ik, hoe is het daarmee???

Hier in principe alles goed, rustig. Alleen op gebeid van mijn gewicht gaat het niet goed...Ik ben er enorm mee bezig en ben steeds bang de controle te verliezen...af en toe echt een obsessie...Nu zo'n 7 kilo aangekomen, blijf vergelijken met de vorige keer, toen washet erger en dat wil ik voorkomen, maar kan me af en toe echt onmogelijk ontspannnen.Bovendien ben ik al een paar dagen steeds aan het zweten, onwijs moe..ach genoeg..

nog nieuw beebkamers af? Nieuwe ontwikkelingen aan het front? Echo's misschien?

Hier zit kleine man even naar de teletubbies te kijken...mss niet super verantwoord, maar dat is het enige waar hij rustig en geconcentreerd even mee bezg kan zijn! het is zo'n spring n het veld de hele dag....

puzz, was jij dat die nog nooit bij de ikea was geweest??? Das echt een verademing hoor, hihi, klein feestje steeds om daar heen te gaan:) plezier!!

Deel Deze Pagina