November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha Trusten allemaal....ik krijg een beetje het gevoel alsof we hier met zijn allen vinden dat we naar bed moeten maar niet gaan en dus nog maar een trustenberichtje plaatsen....of zit ik nu te projecteren?

Zo maar ik ben goed koe nu dus ga ook maar slapen.

Miracles ik hoop voor jou een goede nacht!!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

princi jij bent goed (k)oe dus hahaha
    ik merk het

hier nog niet echt maar heb ook een uurtje gelegen vanavond dat doet echt goed zeg

maar voor een ieder wel een goedenacht hoor

3. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Oss
    haha mijn typskills zijn denk ik ook zwanger Knippy....

4. hielko2006

Goedemorgen

Niks van aantrekken hoor
    hier ook vaak een foutieve toets erbij
    was gister een beetje melig :D

5. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Oss
    haha lekker toch melig. Daar was ik gisteren dan weer te moe voor...zo moe dat ik niet in slaap kwam ken je dat? dat vind ik altijd zo erg..

Knip...lekker joh een nieuw huis en wat krijg je de sleutel al snel!
    Moet er veel aan gebeuren?

6. hielko2006

ow afschuwelijk he ik heb dat ook regelmatig zoooo ontzetend moe en gewoon niet kunnen slapen

ja we krijgen de sleutel gelukkig snel
    ben toch al 6 mnd zwanger dan dus kan dan ook niet meer zo lang duren he

er moet een hoop schilderwerk gedaan worden en nieuwe vloeren enz
    de vorige bewoonster had echt alles paars geschilderd dus dat was wel ff balen is een hoop werk voor ons

maar goed we trekken er een maandje voor uit en hopen 1 okt helemaal gesetteld te zitten
    zodat ik 15 okt lekker rustig mijn verlof in kan gaan.

7. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemorgen..
    of is het koedemorgen hihihihi :D

Hier niet zo bar lekker geslapen, jammerdebammer...zit weer koud te zweten en misselijk te zijn...toch best wel af en toe heavy hoor, met al zo'n kleine puber die rond rent...

Is dit herkenbaar voor mensen die al kids hebben, en hoe ga je daarmee om???

8. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi knippy,

wij zijn twee keer verhuisd en we hadden er patent op dat de vorige bewoners het roze hadden geschilderd!!! In eerste huis alles milka paars en knalroze en toen we naar elst gingen was hier een muur precies zo'n zelfde roze hahahaha...

over smaak valt niet te twisten zeggen ze he...hihi :)

9. hielko2006

lilage, jammer dat je zo slecht geslapen hebt

hahaha hdus jullie ook al van die leuke kleurtjes

hier heeft mevrouw dus ook echt dat milka paars
    (muren,deurstijlen,verwarmingen,handgrepen van keukenkastjes en zelfs :$ de voegen tussen de tegels in de gang )

maar goed we gaan flink schilderen en dan moet het goed komen.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Klinkt leuk dat paars :p :D Ik weet niet of jullie dat nog kennen maar doet me een beetje denken aan de familie Knots ;)

Ik heb tot half 10 geslapen meiden en das heeeeeeeeeeel lang geleden, zeker een maand of 5. Werd om half 7 waker dacht ja dag ff plassen en ik probeer het nog ff en tara het is gelukt :)

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@fl3xie meid jij laat mij ook even schrikken hoor!
    Jeetje goed voorjezelf zorgen!
    Dan maar geen kermisje hoor
    Beebke blijf lekker zitten oke?

@miracles Sh*T!Echt jammer meid...
    Weet je al wat meer?
    Kunnen ze echt niks verstandigs zeggen?
    Ja bedrust me knows...
    Maar met draaien en zitten heb je al pijn
    Eng hoor...

@koffieleutjes Awwww gefeli met je meid!
    Lief is dat he hihi
    Haartjes!Oehhh ik wil ook een pretecho...
    *Nee stout je wacht maar* haha

@knippy ohh ja hoor meid hier in friesland kan je binnen 3 maand een 1 pers. woning krijgen
    En binnen een jaar een 1 gezinswoning
    Het gaat zo : Je reageert elke week op woningen die je wilt hebben en diegene die het langs bij de woningbouw zit krijgt de woning
    MAAR als je het laat gaan voor een jaar en je reageert niet dan vervalt je inschrijving
    We hebben in nov gereageert op een senior woning en omdat we jong zijn krijg je het niet en kan je je inschrijving verlengen met een heel jaar zeg maar
    Kijk hier maar eens : WoonFriesland | Het grootste woningaanbod in Friesland

Zal ik dan maar niet zeggen wat voor smaak ik heb 8)
    Jaaaa toch maar wel haha
    Ik ben al een lading verhuisd en heb mijn woning in haulerwijk paars geverft en de spullen waren fel rood
    Ik had een zilveren vlak op de grootste muur en parket op de vloer
    Al met al dus een leuke combo ;)

Wil in de volgende woning (is al snel whaha) al mijn meubels gekleurt hebben even een plaatje zoeken

12. hielko2006

koffieleutje heerlijk zo lekker lang doorslapen zeg
    je hebt het vast nodig gehad

familie knots wel eens gezien maar was meer voor mijn tijd

13. hielko2006

puzz woooow das snel zeg bij jullie
    ik kom zelf uit tiel en daar is de wachttijd 4 tot 7 jaar voor een eengezinswoning

en nu zit ik samen met me manneke in nijmegen en daar is de wachttijd gemiddeld 10 tot ???? jaar voor een eengezins woning
    daarom nu maar naar millingen aan de rijn
    met 7,5 jaar dus wat gekregen
    stonden nog wel op de 6 plaats dus de eerste 5 hebben het niet gehad

kleur keuze ja ieder zijn eigen smaak natuurlijk maar het is niet aan mij besteed die kleurtjes

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zo, eerst s ff terug gelezen:

@Lilage, fijne vakantie gehad?

@Knippy, dat word weer klussen in t nieuwe huisje! Hadden jullie t op de planning staan om te verhuizen?

@Princi, commode ingeruimd? Heb je al foto's??? Ben benieuwd!

@Chasmi, is de hanekam mislukt of toch nog netjes recht uitgevallen??? :D:D:D

@Kilo's... die zullen er hier met bedrust ook wel genoeg an blijven plakken... zit nu op 8 kilo :$

@Jongemamainspe, welkom en klets maar gezellig met ons mee!

@Mamsie, ik zou gewoon kijken waar alles het beste staat en het meest handig is. Je oudste hoeft daarvoor niet standaard te verhuizen naar een andere kamer, toch?

@Puzz, succes met de echo zometeen!!! Ben benieuwd!

@Zonnetje, mooi is ie he, die kinderstoel van Bloom!

@Fl3x, hoe gaat t met je moeheid, beetje bijgetrokken vandaag? Maar genoeg rust pakken he!

@Koffieleutje, een meid erbij!!!

@Knippy, paars... :(

@Lilage, hoop dat je je snel weer wat beter voelt, das ook niks om je zo te voelen met een kleine puber erbij!

@Koffieleutje, familie Knots :( Zegt me niks... :D
    Maar wel lekker lang geslapen, das fijn!

Dat was t wel zo'n beetje geloof ik, een hele rits!

Hier weer een beroerde nacht achter de rug, slaap zo slecht door die harde buiken/weeën...

Bedankt voor de lieve woorden allemaal, tis niet gemakkelijk als je je zo ongerust maakt!
    Donderdag moet ik op controle bij de gyn, ben s benieuwd wat ze dan gaan zeggen...
    Een paar meiden vroegen zich af hoe t zit met weeënremmers, maar die willen ze me nu liever nog niet geven, omdat er gelukkig nog geen ontsluiting is en ze dan nog wat achter de hand hebben, voor als t echt dreigt mis te gaan... leuk vooruitzicht he, als je dat zomaar ff te horen krijgt!

Verder ben ik van 7.15 u beneden, heb een fles drinken hier bij de bank staan, mn hubbie heeft mn boterhammetjes gesmeerd en in de koelkast gelegd, dus mn overlevingspakket voor vandaag is weer klaar!
    En dat was t dan voor vandaag...

Gisteren zijn mn ouders een hele tijd hier geweest en hebben wat was aan de kant gedaan en gestofzuigd en zo... dat was wel fijn, al voelde ik me behoorlijk schuldig!

Zo :D volgens mij heb ik nu wel een hele pagina vol getypt ;)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzz geen zorgen hoor twas gewoon een waarschuwing dat ik teveel heb gedaan weeet nu dat ik nie zo ver kan gaan lopen meer

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Arme miracles nog steeds harde buiken :(
    Meis hoe schuldig je je ook voelt, doe niks maar dan ook niks !!!

Ja van die weeenremmers is een logisch verhal, ik ben al blij dat in ieder geval de boel beneden mooi dicht blijft.

17. hielko2006

miracles, het was wel de bedoeling binnen een bepaalde tijd rte verhuizen
    aangezien we nu antikraak wonen en we 3 mnd van te voren te horen krijgen dat we eruit moeten (geen zekerheid dus)
    maar dit ging ineens wel heel snel

lief dat je ouders zo zijn komen helpen
    als de kleine er straks is doe je gewoon weer iets voor hun terug is dan toch ook goed

@ flex denk aan jezelf he meis

18. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Oss
    Haha kennen jullie familie Knots niet.....ouwe zemelaar....
    Kloddertje roze hieieieieieieieieierrrr... nee gaan er geen belletjes rinkelen?
    Koffieleutje, ja dan ben je blij he als dat lukt, na half 7 nog verder slapen....

Nou ben ik ook wel van de kleurtjes maar dan eerder van aquablauw, limegroen en rood. Ja ik hou van kleur maar verf niet alles in die kleur. Is me te veel werk ;). Meestal doe ik dan een muur want dat is dan nog eens makkelijk te veranderen....
    Maar dat is dus nog flink wat werk Knip...

Miracles, ja dat schuldig voelen ken ik. Lastig is dat als je het niet meer zelf kunt doen. Kun je nagaan dat als ik dat nu al zo voel wat jij dan wel niet moet voelen... Ik hoop dat je leuke films in huis hebt en lekker op de bank een beetje DVDtjes kunt kijken enzo...

Lilage, hier ook niet zo lekker geslapen nee. Het is ook zo benauwd....pfff...ik hoor iedereen er gelukkig over klagen. Het ligt dus niet helemaal aan mij ;).

Zo net bij de bekkenmevrouw geweest en door de oefeningetjes gaat het al beter dus ik hoef pas weer te komen als ik weer meer last krijg. Dadelijk naar de verloskundige. Ook altijd fijn weer even die geruststelling.

19. hielko2006

princi ja 1 muur zou ik ook niet zo erg vinden hoor

fijn dat het beter gaat met je bekken
    en straks controle bij de verloskundige veel succes

20. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    wat een actief forum is dit! ik had er geen idee van.;)

Heb vannacht zo naar geslapen, voor het eerst 3x op geweest om te plassen, werkelijk om de 2 uur dus..:S
    Ook bleef ik dromen dat ik aan het bevallen was! Steeds opnieuw, eerst dat ik samen met mijn vriend bezig was, en hem vroeg of de placenta er wel uit was en dat hij het niet wist en ik in paniek raakte, toen dat ik een keizersnede kreeg..heel vaag allemaal, werd gewoon wakker van de emotie,ik voelde mijn kleintje gewoon vasthouden in mn armen, freaky!
    Wil ook wat kwijt..:D hier kant het, omdat we het verder geheim houden, ik krijg een zoontje:D Hihi

Oja, ik heb gister een onderwerp hier neergezet, zie hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/157922-ongerust-naar-gevoel.html

Dan weten jullie gelijk ff hoe ik me voel de laatste dagen.

Ik ga dit forum blijven volgen, gezellig..!!

Groetjes

Share This Page