32 dagen is een goede oplossing denk ik! Heel veel succes deze ronde, ik hoop dat het dan écht raak is!
Ik heb vorige week dinsdag extreem vroeg positief getest. Namelijk mijn NOD vandaag of morgen (dag 43 van cyclys, ja lange cycli bij mij). Misschien heeft dat ermee te maken? Huisarts of verloskundige zeggen waarschijnlijk dat ik even moet afwachten of het doorzet. Dus ik wacht maar af en dan weet ik een dezer dagen, misschien morgen al, beter hoe het zit. Ik ga uit van het negatieve, dus kan het niet meer extra tegenvallen. Bedankt voor jullie berichtjes. Weet je, ik ben er gek genoeg minder van ondersteboven dan ik verwacht had. Als het mis moet gaan, dan liever met 5 weken dan met 10 of 12 weken. En dan was het blijkbaar echt niet goed met het vruchtje. Neemt niet weg dat ik het wel erg vind. Maar goed, nog even afwachten maar. Meiden, jullie blijven genieten hoor! Ik ga met mijn vriend (waarschijnlijk) weer door naar de volgende ronde. X Kim
Jeetje Mutsy.... aan de ene kant K*T, maar aan de andere kant fijn dat je regels zijn doorgekomen. Ik zou idd uitgaan van 32 dagen, zoals je zelf al zegt. Ga hard voor je duimen! X Charlie
he meiden wat een nare berichten! Zet je meteen weer met beide benen op de grond.. Ik zag dat iemand het had over gewicht ik ben stond gister op de weegschaal en ben juist een 1 kilo lichter dan 2 weken terug. Ik moet nog steeds ontzettend veel overgeven wordt er doodmoe van. Als ik maandag er nog zo last van heb ga ik het even aankaarten bij de VK. Misschien heeft zij er iets voor. Ik heb alle huis, tuin en keukenmiddeltjes al geprobeerd. Ook ben ik ontzettend moe en heb echt het idee dat er niks uit mijn handen komt op mijn werk.. Vind het zo spannend dat ik maandag al naar de VK mag! Hoop dat alles goed is! Liefs, Bloempjuh
Ha Bloempjuh, Ja vervelend zeg dat misselijk zijn steeds. Maar werken lukt je dus nog wel? Ja goed dat je dan al naar de verloskundige mag. Lukt eten je nog wel iets dan? Ik ben ook zo ontzettend moe de hele tijd. Vanmorgen was ik echt een zombie en ik ga zo maar weer naar huis. Zo moe als ik ben. Verder mijn darmen dwars en met vlagen misselijk. Raar hoor wat er allemaal met je lijf gebeurt!
@Mutsy.. meid wat balen, maar gelukkig heb je nu wel zekerheid.. raar contrast, want had t liever anders gezien. heel veel succes in de volgende ronde.. @Kimke.. oh meid.. wat naar.. onder schat t niet hoor.. iedereen gaat er natuurlijk anders mee om.. ik dacht er net als jij over, maar toen ik eenmaal echt ging vloeien toen brak er werkelijk iets in me.. nooit gedacht dat zo'n vroege miskraam (5,3 wk. ) me zo hard zou raken... Heel veel sterkte als het toch doorzet.. maar ik ga toch duimen en bidden en hopen op een duffe bloeding die niets voorstelt.... KNUFFFFF
Hie rgister ook op de weegschaal gestaan en ben zomaar 1,5 kg kwijt.. nou jah.. mooi hoor... ik eet dan ook niet zo heel veel.. geen eetlust.. als ik eenmaal trek krijg dan knal ik ook met gemak een stuk of zes boterhammen naar binnen, maar verder geen gesnaai...heb er gewoon geen zin in.. verder hier heeeele zere boobies.. AUWIE! en voor de rest geen bijzonderheden.. ja ik loop me rot naar de plee.. heel vervelend.. tis er koud ...brrrrrr
Oh en vandaag is al een hele mijlpaal.. in nov ging t vandaag (termijn) mis.. en nu voel ik me beter dan ooit...dat geeft best een kick.. al slaat t eigenlijk nergens op.. maar ik hou me lekker aan de kick vast...ahahahaha
@Gepke.. welkm en gefeliciteerd..herken wel wat in je verhaal.. had me ook al bij juni en augustug aangemeld.. en ook weeer afgemeld.. zooo hard..maar nu blijf ik hier.. BASTA!
@Bloempjuh.. er zijn wel pilletjes voor of liever gezegd tegen de misselijkheid en de vk heeft ook vaak goede tips... mijn tip die ik kreeg.. coca cola drinken.. kleine slokjes..(niet de light versie).. dat hielp mij echt.. of zoute dropjes sabbelen...
Meid niet uitgaan van je langste cyclus dat is de fout die vrouwen altijd maken... Je moet je eisprong opzoeken en dan (ong.) 14 dagen (luteale fase) erbij optellen dat is de lengte van je cyclus
Ja die zoute drop helpt wel maar voor maar heel even en dan moet ik alsnog overgeven. Zolang ik gewoon zoete limonade blijf drinken gaat het wel goed. Zodra ik iets wil gaan eten of iets vreemds ruik moet ik al over geven Heb ook helemaal geen eetlust maar ik moet van mezelf af en toe iets eten.
@Bloempjuh23 Ik heb even zitten zoeken naar een middel tegen misselijkheid Emasefene heet het je kan het bij de ha krijgen,en je kan het gebruiken als je zwanger bent Het lijkt me toch zo erg steeds zo misselijk... (afkloppen,straks heb ik het ook...)
Hier een november 2008 mama die uiteindelijk een september 2008 mama is geworden (was 20 nov. uitgerekend en Noah is 4 september geboren bij 28+6) Ik wil jullie van harte feliciteren en geniet van de zwangerschap!
Hey puzzcat, Lief dat je voor me ging zoeken Ik kijk het vandaag nog even aan en anders ga ik morgen naar de HA bellen voor dat middel. Hoop voor jullie allemaal dat jullie er niet zo'n last van krijgen als ik nu heb! Dat is echt niet leuk! Het is wel een bevestiging dat er iets gebeurt in je lichaam en het is natuurlijk voor een goed doel maar leuk is anders.. Liefs, Bloempjuh
Hmm daar snap ik helemaal niks van hahahaa ... Ach komt goed, ik denk ook niet dat ik deze maand ervoor ga ... Ik heb deze maand een drukke maand, dus even een maand om mijn gedachtens ergens anders te houden .. en mijn vriend is in mijn vruchtbaarste periode toch op oefening ... dus ach , het komt allemaal wel ... Maar bedankt ... maar kom ff regelmatig hier aan waaien hoor, ik heb me wel aangemeld bij de NOD april,maar niemand die daar reageert ... tis daar erg stil ... Dus ik zal veel hier zijn! Liefs xxx
@spotlight.. THNX... en jemig.. zeg.. wat een vechter heb je dan.. zo klein en veel te vroeg en dan nu 6 mnd oud... HELEMAAL TOP.. wat zul je trots zijn.....
Hallo, Ik heb een vraagje... Zijn sommige van jullie ook al zo ontzettend moe? Ik verkeer sinds gisterochtend bijna constant in zombietoestand. Bijna niet vernatwoord om te fietsen en deel te nemen aan het verkeer. Als ik jongeren heb op mijn werk lukt het me nog wel me te concentreren maar daarvoor of erna...pffff. Hoe gaan jullie er mee om? Liefs princi
Ik eet eigenlijk ook niet super veel en vooral geen snoep ofzo (oké heel soms een klein bakje chips) maar ben toch aangekomen 1 kg... Nou ja waar het ook aan ligt het gaat erom dat de kleine gezond in mijn buik blijft zitten en strax gezond te wereld komt en er zullen vast nog wel meer kilo's volgen...