@Jessica, dat is dus juist wat ik bedoelde, had t alleen een beetje raar geformuleerd. Want ik heb namelijk wel posttraumatische dystrofie.
Ben anderhalf uur flink bezig geweest in het huishouden, ben kapot nu hebben jullie dat ook ?? En helpt floradix hier tegen, mijn ijzer was 7 dus die is goed. Wat betreft de tussen stand even een lijstje quoten ben wel nieuwsgierig ? Koffieleutje: meisje
Oh, wat ik trouwens nog wilde vragen, wat hebben jullie gekocht voor de kinderwagen mee op te maken? Dus een dekentje of iets dergelijks bedoel ik daarmee...
En in kleur toppie hebben we straks een heel lijst wordt het ff wat duidelijker We onthouden anders toch niks met onze zwangerschapsdementie ..........
Nou ja zeg de pagina doet raar en vindt dat ik bericht met 3 tekens moet verlengen terwijl ik net mij naam erbij getypt heb...raar... Oh Bloempjuh, klinkt idd als je banden....
Meisje: Koffieleutje - Fl3xgirl - knippy - Bloempjuh23 - Minkep Jongetje: Miracles - Jongemamainspe Goeie vraag trouwens over het opmaken van de kinderwagen..! Ik heb een waskussenhoes over het matrasje gedaan, omdat die niet zo makkelijk te wassen is, en verder heb ik in de kinderwagenbak gewoon het dekentje liggen wat erbij zat,ik weet verder ook niet of ik daar nou nog wat mee moet..?! Hij is vrij breed, dus dubbelgevouwen ligt hij nu, de beeb ertussen?! Zal dat wel aan de kraamhulp vragen... Overgens heb ik dat al wel aangevraagd, ik wacht op een afspraak voor een intake, die is namelijk al een keer afgezegd:S We zullen het wel zien allemaal.. Om 16u vanmiddag word ik opgehaald door mn mannetje, gaan de laatste dingen kopen voor ons kleine mannetje Voetenzak maxi cosi enzo.. ZIn in.. heerlijk dat geshop!
Goede vraag! Volgens mij maak je dit hetzelfde op als het wiegje/ledikantje begreep ik van mijn moeder. Je moet alleen wel even om de maten denken. Je hebt speciale wieg/wagen lakentjes en dekentjes. Ik moet dit ook nog kopen want wil eerst mijn wagen in huis hebben. Nog even wat anders trouwens over wagens gesproken. We hebben dus van mijn schoonouders de wagen gekregen. Nu is deze al binnen en hij staat nog in de doos in de garage bij mijn schoonouders. Mijn schoonouders willen hem nog niet geven omdat als je hem nog in de doos hebt staan je hem weer om kunt ruilen mocht het fout gaan. Ik kan hier echt zo vreselijk pissed om worden! Toen mijn mannetje vroeg of hij hem al mee kon nemen zei mijn schoonmoeder: ' Ik kom hem ter zijner tijd wel brengen..' Ik wil gewoon die wagen in huis hebben.. Wat zouden jullie doen? Liefs, Bloempjuh
Gewoon zeggen dat je de wagen graag wilt hebben, zodat je je kan voorbereiden met wassen, controleren of alles er bij zit, ''oefenen'' met de wagen in de woonkamer, en dat je het helemaal te gaaf vind en ermee wilt pronken, daar zijn ze geheid gevoelig voor,
Het pronken is inderdaad een goede hahaha dat willen ze wel horen. ik zou hem toch graag willen hebben en anders laat je mo je man het regelen. Heb speciale lakentjes, dekentjes en hoeslakentje gekocht. Ja en dan nog is het passen en behlepen, want dan komt er aan deachterkant een flink stuk omhoog. Maar nu heb ik het redelijk voor elkaar en ligt hij/ zij er prachtig in straks. Groetjes gaby Gr Gaby
Hoi meiden ik kom me weer bij jullie voegen als t jullie t goed vinden, kon in t begin van de zwangerschap t topic niet bijhouden maar nu ik vrij heb wil ik t weer gaan proberen
@gepke ja gelukkig wel zijn koppie was boven het gemiddelte maar dat was niet erg zei ze @bloempjuh uhm lees ik dat goed? Ze willen de kinderwagen niet geven omdat het nog fout kan gaan? Als dat het geval is sorry hoor maar ik zou zeggen : Steek die wagen maar lekker in jullie reet! @lynnes ohhh nogmaals welkom En ik heb steeds van die braxton-hicks-contraxie auwies Dat is normaal zegt de gyn
@Lynnes, opnieuw welkom! Klets maar gezellig met ons mee1 @Bloempjuh... de wagen ingepakt laten staan, omdat... als t mis zou gaan! Wat moet je dan wel niet van t kamertje en alles zeggen! T zal toch allemaal klaar moeten zijn en laten we eerlijk zijn, daar gaan we toch echt niet vanuit!!! En natuurlijk wil je met je mooie wagen pronken!!! @Kinderwagen opmaken, dus als ik t goed begrijp, dus een wieglakentje en dekentje aanschaffen. Gebruiken jullie daaronder ook nog iets zoals een lodger of zo?
wat betreft die wagen..tja je krijgt hem en ik zou dus afwachten wanneer ik hem zou krijgen en niet op gaan eisen (het is immers een kado)..maarre dat is mijn mening..