November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ koffieleutje.... mijn schoonmoeder is 58 en heb een schoonzusje van 13.... was voor mij persoonlijk wel even wennen maar alles kan!

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

27 WEKEN!!! Ben erg blij met deze mijlpaal!

Vanmiddag om 2 uur moet ik naar de gyn op controle, ben s benieuwd, want heb me toch weer een slapeloze nacht achter de rug...
    Wat kan dat pijn doen, zo'n harde buik steeds, kan dr niet van liggen/zitten. En mag niet lopen, dus dat schiet ook niet op!
    Maar ja, daar maak ik t ook nog erger op, want dat heb ik gewoon aan een stuk door weeën als ik sta!
    Als t me niet bevalt vanmiddag wat ze te melden hebben, denk ik toch dat ik me door laat sturen naar het Academisch ziekenhuis in Maastricht...

@Suusje, helaas maar al te herkenbaar, zit al van mei op de bank...

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

miracles jeeeeej 27 weken kan me goed voorstellen dat je daar heel erg blij mee bent
    elke dag of elke week dat je kleine langer blijft zitten is mooi meegenomen

succes zo bij de gyne en net wat je zegt als het je niet zint gewoon door laten verwijzen

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Meisje: Koffieleutje - Fl3xgirl - knippy - Bloempjuh23 - Minkep - Claire85-Lara1

Jongetje: Miracles - Jongemamainspe - suusje34 - puzzcat24 - Chasmi

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Miracles fijn meis de 27 weken !
    Heel veel succes starsk bij de gyn en je hebt gelijk hoor laat je niet afschepen.

Het aantal meisjes wat wordt verwacht heeft nog steeds de overhand, ik dacht dat er meer jongens werden geboren 52/48 % :D

6. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Meisje: Koffieleutje - Fl3xgirl - knippy - Bloempjuh23 - Minkep - Claire85-Lara1

Jongetje: Miracles - Jongemamainspe - suusje34 - puzzcat24 - Chasmi- mamsie85

Heb me naam er ook maar bijgezet
    @verlk. gisteren weer voor controle geweest. Heb laatste tijd veel last van re- kant van me rug/bil blijkt dat k zwangerschapsischias (hoop dat k t goed typ) heb.Moest bloedprikken over 3 weken uitslag.
    De mensen om me heen vragen zich vaak af als k niet verder heen ben dan dat de verloskundige zegt. Omdat ik behoorlijk groei en nog 3 mnd moet. Maar de verloskundige wou niet ff kijken als alles klopte met groei grafiek of toch ff meten als ik wel of niet eerder uitgeteld ben.

7. hielko2006

mamsie dat is ook heel moeilijk te zeggen geen enkel kindje groeit gelijk en tja het komt wanneer het komt kan eerder maar ook later zijn

vervelend van de ichias zeg veel sterkte

8. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt met betrekking tot de wagen.. Ik snap het ook niet zo goed want normaal zijn ze allebei niet zo moeilijk wat dat betreft. Ik heb ook al een berg kleertjes gekregen van mijn schoonmoeder dus dat is toch in principe hetzelfde? Gister nog over gehad met mijn mannetje en die zei dat hij dacht dat ze wilde wachten tot mijn schoonvader weer thuis is zodat ze het samen kunnen geven. (hij is internationaal vrachtwagenchauffeur) Het is tenslotte een cadeau. En we zijn al heel erg blij dat we hem krijgen anders hadden we nooit zo'n dure wagen uitgekozen. Ik denk sowieso niet dat ze wachten tot na de geboorte hoor. Maar een beetje vreemd is het wel!

De meisjes lopen inderdaad nog op voor!

Vannacht als een blok geslapen maar weer heel erg raar gedroomd. Het schijnt dat ik zelfs heb geschreeuwd vannacht. Heel irritant die levensechte dromen!

Nou ik zal maar eens aan de bak want zo komt er niks van mijn werk terecht haha.

Liefs Bloempjuh

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik lees nog gewoon gezellig met jullie mee hoor maar heb de laatste tijd gewoon erg weinig te melden. Maar ik dacht ik laat weer eens wat van me horen.

Fijn dat het over het algemeen zo goed gaat met iedereen. Miracles wat een zware tijd moet het nu voor jou zijn, veel sterkte hoor!

Jeuj!!! Vandaag 28 weken... Nog twee weekjes en we zitten alweer op 30 weken, dan komt het wel erg dichtbij he?! Kan haast niet wachten...

10. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ miracles ik hoop dat ze wat beters te melden hebben voor je maar wat betreft academisch ziekenhuis is ook niet alles hoor dan word je HELEMAAL als een NUMMER behandeld kijk maar naar mij.......wens je ff succes

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

:(:( Onze mooie stumpy is gisteravond niet thuis gekomen...
    En is nu ook nog niet binnen gehuppelt...
    Pffttt laatst rook ze al naar oude vrouwen ik hoop echt niet dat iemand denkt dat ze een zwerfkatje is...
    MAAR ik zeg wel als ze niet thuis komt dan heeft de buurt een probleem!
    Grrrr....
    Iedereen in de buurt kent onze woning en dat we 6 katten hebben...
    (We zijn de outcasts van de buurt namelijk juist omdat we zoveel katten hebben whahah)
    Echt ben zo boos!
    Ze moeten met hun poten van onze poezels afblijven!
    Zullen mensen echt denken: Die poes is zwanger en hou ik binnen?
    We gaan straks de buurt rond...

Sorry dat ik nu niet reageer op iedereen...
    Ik ga snel douchen...

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland

Jongetje: Miracles - Jongemamainspe - suusje34 - puzzcat24 - Chasmi- mamsie85-lilage

zoooow, bijgewerkt:) Volgens mij hebben we nu meer jongens, maar de helft heeft natuurlijk nog niks ingevuld, dus echt eerlijk kunnen we niks zeggen he;)

Hier vannacht ook raar gedroomd, elke nacht zo ongeveer, gekke hormonen!
    Nu ga ik maar es douchen, want ik voel me te moe, bah....
    En ik stink, hahaha, grapje

x

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    nope, we staan gelijk in telling!

14. hielko2006

puzz heel veel succes met zoeken hoop dat je er snel gevonden hebt

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh puzzz nee toch ik haat het zo enorm dat mensen aan andermans katten komt grrr hoop dat ze snel terug komt!

16. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    mede limburgse dus?! Waar woon je? ik in Brunssum..

17. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik zie net die site, wat loop ik achter zeg, had ik dit maar eerder gevolgd!!

Kan mezelf aanmelden?
    Ben 1 november uitgerekend, 21 jaar, zwanger van een jongen, ziekenhuis bevalling en zal flesvoeding krijgen en eerste (en laatste) kindje!

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ;) pb me je gegevens even dan zet ik je op de lijst

19. hielko2006

hahaha eerste (en laatste) gelijk
    is daar iook een reden voor of zomaar

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ miracles.... veel sterkte en succes! en gewoon dingen eisen!

@ puzz.... jeetje.... arme poes... zou diegen zn armen en benen ook breken :) nou komen ze hier niet buiten maar kan me heel goed voorstellen.... 1 x was onze rooie kater ontsnapt heb nog nooit zo in de zenuwe gezeten

@ dromen.... hier ook werkelijk de mafste dromen, slaan helemaal nergens op :)

Deel Deze Pagina