Hahaha dacht meer aan geranium, rollator voor de deur, in de schommelstoel met poes en dekentje op schoot en een leuk grijs permanentje
hahahahahah shit... ik zal gauw die kat van m'n schoot jagen en met de fiets naar de kapper voor een nieuwe coupe... Flauwwwwwwwwwwww
Jeetje hoezo verveeld.... ik moet me echt een schop onder de donder geven.. ik ben totaal niet in actie te komen. En moet toch nog echt naar het centrum voor wat boodschapjes... Ben al vanaf 11 uur bezig met me klaar te maken. Maar zit er nog hetzelfde bij Ben geloof ik beetje van de kaart vanwege miracles.. ken haar niet persoonlijk maar leef wel met d'r mee. Zal zo echt in actie moeten komen, voordat de spinnewebben zo erg zijn dat ik niet meer van de stoel af kan komen.
miracles heel veels sterkte!!! Claire wat een rotnieuws.... Koffieleutje: ben zelf 35 en hier allemaal 30ers en begin 40ers om me heen zwanger..dusse tja hier wel normaal in de omgeving..
Miracles: Sterkte meid, ik hoop dat je bad goed heeft gedaan. Ik loop zelfs al op de klok te kijken of het al 2 uur is. Zoals je al kunt lezen denken we allemaal aan je hoor...
vind t eng stilletjes rond miracles *duimduimduim* was hier bezig met alles in de bijewas te zetten (ja weet t lekker ouderwets ) maar komt nog maar weinig uit mn handen na t telefoontje en dat van miracles we zitten zowat aan t toetsenbord gelijmt
Hier kramp in de vingers van het "vinger kruizen"!! Ze zal nu bij de gyn zitten. Hoop dat ze strax gewoon weer terug op het forum te vinden is met goed nieuws! Zo, hulde aan mezelf. Ben aangekleed. Zelfs aan de was begonnen... Heb net wel ff hard lopen vloeken. Vriendlief had was in de machine en droger gedaan. en ik roep altijd; alle papiertjes en rommel uit de zakken?!!!!!! JA HOOR LIEVERD! grrrrr doe de drogtrommel open.. 1 propjes parade. Alsof dat nog niet genoeg was haal ik vervolgens was uit de mand om in de machine te proppen... is onderste laag niet aan het schimmelen???? Vet "het weer" erin. Sjappie heeft er natte handdoeken op gegooid. (en ik zeg nog zoooooooo eerst op het handdoekrekje laten drogen... is niet de eerste keer namelijk) En nu is mijn dure WITTE G-star trui naar de tyf... Is te relativeren.. MAAR TOCH!!!! Hoop dat het er uit gaat met wassen... vanish erbij?? Ben bang dat het al in het stof zit te rotten.... Grrrrrrrrrrrrr
@ miss thnx voor de site hoop dat me klachten snel verdwijnen na de bevalling bij es was het beduident minder geworden maar soms nog wel aanwezig @ MIRACLES hoe gaat het nu met je??? @ puzz heb je je poes gevonden??
zooooo is jouw mannetje bij de mijne in de leer geweest precies hetzelfde ritueel hier elke keer het weer krijg je er helaas niet meer uit op geen enkele manier
CHIPSSSSS........ *zucht* Mannen.... Zit nou in de machine.. zie de schade zo wel... was er al wel bang voor dat het er niet uit zou gaan. Zelfde probleem gehad met theedoeken van werk, maar dat had ik 2 weken laten broeien in een plastic zakje.. toen gewassen.. de gaten vielen er in, niet normaal. Toen maar weggegooid... Idd Flex... mannen en was gaan niet samen... ja auto wassen... dat is het enige. En daar heeft ie ook nog lol in.. tijd doorbrengen met z'n "stokpaardje" Nee akelig stil rond miracles.. misschien toch direct aan de CTG gezet... ik weet het niet.
ik denk het ook.. denk je een man te hebben die het wel kan, doet hij je nieuwe LINNEN broeken in de droger....
ik heb nie echt probs met mijn mannetje en de was hij vergeet alleen vaak anti kalk erin te gooien of soms het collor catcher doekje was hier is nie zo moeilijk die 2 dingen erin en alle soorten was bijelkaar en 30 graden en klaar als je dat nog fout kan doen weet ik het ook nie meer haha
Bijkbaar voor iemand met een unversitaire opleiding blijkt dit een hele opgave... Hij denkt er te veel bij.... man van de theorieën en complotten... ahhahaahah Blij toe dat ik gewoon "simpel" ben
Jeetje wat erg van Miracles! Dan wordt de eerste novemberbaby toch wel erg vroeg geboren. Hopelijk kunnen ze met weeenremmers nog wat uithalen! @ Miss -> Wij gaan maandag 7 september. En ook lekker gratis Bij ons zijn onze beide ouders getuigen dus wordt ook ff snel er erin en eruit en dan is dat ook maar weer geregeld. Zit nog wel te denken om 's avonds beide kanten broertjes/zusjes uit te nodigen en dan ff gebak eten ofzo. Ik wil er ook niet teveel poespas van maken eigenlijk. Lekker dat je schoonmoeder dat voor jullie regelt. Blegh heb geen zin meer!! Ik moet nog met morgen erbij 5 dagen werken en dan heb ik heerlijk 2 weken vakantie (alleen dat dan weer wel..) Gaat jullie man/vriend vakantie opnemen als de kleine er is? En hoe flexibel doen ze hierover op zijn werk? Liefs Bloempjuh
ja waarom duur doen als het gratis kan Wij willen later alsnog trouwen, maar nu kunnen we dat geld goed gebruiken... en voor trouwen wil ik wel grof geld neerleggen. Alleen dat kan op het moment even niet. Dus dan maar dit alternatief Maar neemt niet weg dat het best een "happening" is!!! Tenslotte zijn de rechten en plichten hetzelfde als bij een huwelijk. Nah jah je hebt in ieder geval nog even de tijd om te bedenken hoe jullie het willen gaan "vieren". ... lekker bijna vakantie alleen zijn die 2 weken ook zo weer om.. hier vlogen de 3 weken voorbij. Hmzzzzzz kon je de tijd maar ff stilzetten dan hè, behalve de tijd van dat je kindje aan het groeien is Mijn vriend heeft geen vakantiedagen meer staan, alles is opgenomen en versnipperd het afgelopen jaar. Maar gelukkig is zijn werkgever ERG flexibel wat snipperen betreft. Hij heeft natuurlijk sowieso 2 bijz. verlofdagen voor de bevalling en de kraamtijd (iig als de kraamhulp er is) gaat hij snipperen. Dus al met al blijft hij een week thuis. Denk dat ik dat niet genoeg ga vinden, maar jah kan gewoon niet anders. Gelukkig komt mijn "mama" veel helpen. Die is van plan om het hele huishouden opzich te nemen de tijd na de bevalling. Dus dat is wel lief..heb alleen wel gezegd NIET DE HELE DAG... wil ook alone-time met mijn kersverse gezinnetje
UPDATE WAS: Trui kan in de biobak geflikkerd worden...net zoals de handdoeken... *zucht*... Laat ze nog ff liggen als bewijs, voel me nu al zo'n moedertje.. je kerel straf geven, hahaha