pfffffffffffff jeetje wat een hoop is er weer geschreven. nog geen teken van miracels je zou denken dat ze weer aan de monitor ;ligt (laten we het hopen dat dat het is) Hier ook er moe en heb af en toe echt een schop onder mijn reet nodig. trouwens Ik heb geen idee hoe ik de geslachtslijst moet aanvullen wil iemand mij erbij zetten met een meisje Thanx
Meisje: Koffieleutje - Fl3xgirl - knippy - Bloempjuh23 - Minkep - Claire85 - Lara1 - Miss Moneypenny - Princi - ZonnetjeE Jongetje: Miracles - Jongemamainspe - suusje34 - puzzcat24 - Chasmi - mamsie85- lilage - Jessica26i Totaal Meisjes: 10 Totaal Jongens: 8 je staat erbij zonnetje
lol ik ben een mieren***ker betreft was alles wordt op kleur en al gesorteerd alleen manlief krijgt er geloof ik geen hoogte van... zelfs na 6 jr samenwonen
I don't know... ik zie haar wel onderaan staan bij actieve gebruikers... dus misschien mocht ze toch weer naar huis??
Meiden, ik ben gelukkig weer thuis! En ondanks de weeën, want t zijn inderdaad toch echt wel duidelijk weeën, ook die menstruatiepijn die ik nu voel, zit alles nog op slot! GELUKKIG!!! Heb een heel gesprek gehad, over hoe en wat... Weeënremmers willen ze me nu nog echt niet geven, omdat mn baarmoeder gelukkig nog sterk genoeg is om de ontsluiting tegen te houden en mocht dat niet meer t geval zijn, dat ze dan nog wat achter de hand hebben! Verder blijf ik nu onder controle bij de gyn en moet ik dus zodra ik t niet vertrouw, gelijk de verloskamers bellen. Krijg nu ook wekelijks een echo om te controleren of de cervixlengte t zelfde blijft. Verder moet ik de bedrust handhaven, mag alleen op voor te douchen/toilet en bv wat te drinken te pakken... Weer een heel verhaal, maar ben in elk geval weer blij, dat er geen ontsluiting is, das t belangrijkste!
Heb ff vluchtig wat terug gelezen, bedankt voor de lieve woordjes allemaal!!! Reageren doe ik straks ff op alles, ga nu eerst ff bijkomen, want ben helmaal uitgeput van alles weer!
@claire ohh meid nee dat wens je je ergste vijand niet toe... Maar als het kindje vocht in het koppie heeft heeft het kindje dan geen water hoofdje? En dat het kindje geen hart klepje heeft oei dat is ook niet best... @miss moneypenny ik heb zon donker grijs vermoeden dat mannen dit express doen zodat we zeggen We doen het wel voor je! @miracles ohh meid ben blij voor je Jeetje wat een gedoe Beeb blijf zitten! En onze poezel is er nog steeds niet begin wanhopig te worden hier Mijn poedie was ook woensdag op donderdag ineens weg poef! En dat zijn dagen waarin de vuilnisbak geleegd word,ik begin te denken dat er iemand in de buurt de poezels iets aan doet en hun weg gooit Mijn broer zegt dat ik paranoide (ofzoiets) ben,wat moet je anders? Ze is nooit een nacht weg,of zolang uit huis zonder te eten...
pfffffff gelukkig meid... We waren goed ongerust hier! Doe maar rustig aan en je hoeft echt niet persee op alles te reageren hoor!
oooo fijn dat alles nog op slot zit miracles! en fijn dat je naar huis mocht... laat je maar lekker verwennen en rustig aan doen hoor!
Sooooow heeeeeee, wat een getyp vandaag . Miracels, poeh gelukkig van het op slot zitten enzo maar och wat een gestress zeg....maar we hadden afgesproken steeds een dag erbij tellen dus dat is nu 27 weken en 1 dag toch.... Oh en.... Ja hier geraniums. Meerdere want die blijven tenminste leven en dan zit ik inderdaad wel eens met een dekentje en kat op schoot nog te breien ook. Haha! Heerlijk is dat. Ik noem dat oefenen voor als ik bejaard ben. Zo voel ik me trouwens de laatste tijd ook steeds vaker met al die gebreken. Maar koffieleutje we snappen je natuurlijk wel! De was...tja die doe ik....dus ik was ook echt zelfverantwoordelijk toen ik die gele handdoek bij de andere handdoeken en ondergoed deed.....slik..... Miss.....jij gaat lekker vandaag...beetje aan het vervelen/lamlendigen? Ik ben idd heerlijk aan het genieten van het steeds meer affe kamertje. Manlief ook...die ging vannacht naar de wc en stond toen nog op de gang. Dus ik vroeg wat doe jij nou? Zegt ie, ja ff naar het kamertje kijken. Wat een lieverd heb ik toch. Wij gaan hier voor twee kindjes...maareh ik zit nu even niet te springen om nog een keer zwanger. Komt vast wel weer. Vandaag gaat het namelijk weer iets minder met mijn bekken. Vandaag was schoonmamma hier om ff het huis te poetsen. Heel lief natuurlijk en ben erg blij mee maar ik ga dan zelf toch ook te veel doen. Kan dan niet zo goed stil zitten. En zelfs al zit ik, dan zit ik weer niet ontspannen....zucht... Oh Claire, dat is een akelig bericht van je zus. Getver. Puzz, oh poezen mogen gewoon niet weggaan...Ik snap je stress. En kleine poesjes zijn dan wel weer heel leuk natuurlijk. Dat verhaal van dat ze verdwijnt om kleintjes te krijgen heb ik vaker gehoord trouwens. Zijn de poesjes gechipt? En heb asiels enzo al gebeld? FF denken...wat was er nog meer... Oh stand jongens meisjes, t gaat gelijker op dan dat ik dacht.... Zo morgen op vakantie. Ik zie een beetje op tegen de reis maar gaat natuurlijk best goed komen. Ik heb nu wel zo'n anita buik/bekkenband. Ik ben benieuwd of dat iets zal helpen. Zo dat was het ff voor nu....
Princi.. yep was behoorlijk aan het lamlendigen.. en beetje aan de laptop gekluisterd vanwege miracles. Was toch wel erg benieuwd hoe dat zou aflopen.. Fijn dat jullie al kunnen genieten van het affe kamertje En wat een schat heb je toch Die van mij zegt alleen maar; "zit je er al weer?" hahaha (waarschijnlijk kijkt ie zelf ook stiekem als ik niet thuis ben... de machoman) Fijn dat je schoonmama even kwam helpen Is alles tenminste schoon en opgeruimd als je terug komt van vakantie. Waarom zie je op tegen de reis? Moet je ver reizen?
@ hier... Net heel bizar nieuws gehad. Iemand die ik ken, haar vader is plots overleden door een hartaanval....tijdens het ballonvaren... hoe bizar is dat?!
Oh Miss, akelig zoiets he. Ja we gaan naar Texel en dat is zo'n vier uur met veel overstappen. Zal wel goed komen en dan kan de dag daarna waarschijnlijk bijna niets...maar ja dat moet ik er dan maar voor hebben he. Ja leuk is dat toch, in het babykamertje zijn!
Ja echt heel raar... maar wel groots om zo aan je eind te komen... maar blijft bizar. Oh jaa je moet met de trein natuurlijk.. sterkte.. dat wordt een zware dag voor je! Maar goed dan kun je heerlijk uitwaaien en chillen daar. Veel plezier!!