En ook ik mag me aansluiten bij jullie ... Ik weet het sinds vandaag Als alles goed gaat is 7 Nov mn groote dag ! iedereen gefeliciteerd Dikke kus
uhm ik weet niet hoe ik die lijst moet doen .. Ik ben al eens zwanger geweest 29 dec 08 begon mijn miskraam, 1 janu vrucht verloren, ik was 11 wkn en 4 dgn! Nu opnieuw zwanger vanaf 31 janu 09 Uhm bruinsje kan jij dit voor mij aan passen? Thankss a lot! Kussies
Zo Cruella.. dan krijg je t nog druk... ik ga rond de 16e bevallen denk ik.. whahaha.. ik loop altijd mega over.. dus zal nu niet anders zijn.. tis wel bijna zeker onze laatste dus ik wil eigenlijk deze zwangerschap heel bewust beleven en er zoveel mogelijk van genieten.. nou bewuster beleven kan haast niet nu..whahaha.. en nu nog genieten.. ben nu s avonds al een wrak.. dan doet mijn buik al zeer en mijn rug.. auw.. maar dat geeft niet.. ben al blij dat ik niet echt misselijk ben ofzo.. zo af en toe een vlaagje.. en dat houd ik graag zo..
Hallo Allemaal Ik kom me ook aanmelden. Ben 3 november uitgerekend. Ik wil graag thuis bevallen en dit word onse 2 kindje. en wij willen met borstvoeding beginnen spannend allemaal. suc6 iedereen groetjes minke
haha, nou voor mij ziekenhuis en borstvoeding Maar ik twijfel nog wel, ben naar mijn nicht geweest en moest daar een digitale doen van clearblue,die gaf aan NIET zwanger ... ik zit nu op 3.3 weken,en de normale test van clearblue was een lichte streep,mijn nicht zegt dat ik veeeels te vroeg ben! Dus ik ga nu echt vier dagen wachten met een nieuwe test! Ik krijg mezelf helemaal gek hahaha! Maar ja beetje hoop heb ik wel hoor .. misschien is mijn hcg nog niet zo hoog of zo ... Dus nog 4 dagen wachten en zit ik op 4 weken! Bruinsje,sinds wanneer weet jij dat je zwanger bent? want zie dat jij ook net 4 weken bent,misschien kan ik dan wat er tussen inschatten. moet zeggen dat ik sinds gisteren wel erge last heb van mn borsten en onderbuik,onderbuik niet continu maar tis wel 'aanwezig' .. Liefs Onzekere Mutss
Och meid! Een digi is totaal niet gevoelig! Die heeft +25 HCG nodig Welke test had je gebruikt hiervoor? Ik heb de + kruidvat test gebruikt En meiden Ik heb een enorme booby pijn!
@iedereen die hier komt en zal komen: Ik hou van msn en zou graag jullie willen zien in mijn lijst! WeLoveCats@live.nl Dit is zooo stoer!
****inbraak**** Puzzcat...wat zie ik?! Gefeliciteerd! Ik weet nog dat ik in april/ mei bij NODtopic met jou gekletst heb. Wat super voor je! ****uitbraak****
Ooh,, wat leuk om dit allemaal te lezen, de november mama's. ik hoop echt dat ik er ook bij mag horen, maar ik moet nog even wachten, zeker tot 8 maart tot ik mag testen! Vind t reuzespannend weer... veel succes en plezier alle novembermama's..
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 Uitgerekend op: 1-11: PuzzCat: 1e kindje -zh-fv (uitger. 30 okt) MamaFemke: 1e kindje - zh - bv 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv Juf Mariska: 1e kindje 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv minkep: 2de kindje - Thuis - Bv 4-11: Knarboor: 1e kindje - thuis - bv Waterfall: 2e kindje 7-11: Mutsefluts: 1e kindje -? -? Claire85: 1e kindje - Zh - Bv thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding aantal:10 *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen. Het plaatje zet je er zo weer bij. [ img]http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002028C.gif[/img] even de spatie bij 1e img weghalen copy en plakken op de juiste plek. *