November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

1 feb 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    Hmmsss ik heb net gedouched ... en toen hing er iets tussen mn benen ... en was een rood iets met wat wits erin .. ik denk toch dat de innesteling niet goed gegaan is ... daarom misschien toch een posi test gehad ... Sorry als het onsmakelijk klinkt nu voor jullie , maar moest het ff kwijt !

Liefs xx

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    lijkt er idd wel op dan Mutsy.. klinkt herkenbaar.. maar kan er natuurlijk niet over oordelen...

knufffff

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    inbraak

Fl3x ben je hier?

uitbraak

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm lijkt er niet op...

dan ben ik weer weg

*nog een keer uitbraak*

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Welkom en proficiat!
    zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst!
    als je je gegevens even per pb naar mij stuurt zet ik je erop!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oooo o kim :cry:
    heel veel sterkte! al blijf ik nog eigenwijs even door duimen voor je!

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    las over moeheid

hier nog een zombie

ben echt doooodmoe :oops: bijna niet vooruit te branden

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    bha ik ga na de keuken en hachee maken

daarna douchen denk ik tukje doen :oops:

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wat een luxe.. tukje doen...

ik wil oooooooook....
    al valt de moeheid best mee.. ben eerder lui..whahahaha

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    En claire...over moe zijn....lukt het je wel om de hele dag te werken?

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik werk geen hele dagen meer ;)
    ik werk 3 ochtende en 1 hele dag, ideaal 8)
    had hier voor gekozen al tijdens mn eertste zwangerschap, dit omdat huishoudelijke thuiszorg aardig zwaar is lichaamlijk en geestelijk ook aardig. heb een paar 'zware' clienten
    en mannetje vind t heerlijk als ik thuis ben en hij komt thuis :D

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Kleintje: Ik eet ook gewoon zoals normaal en ben ook al 1 kilo aangekomen. Is op zich niet erg als het maar niet iedere week zo is haha.

@Princi: Ik was gisteravond na het eten ineens zo enorm moe dat ik om 22.30 naar bed ben gegaan, normaal echt wel 23.30-00.00u Vandaag ook behoorlijk moe geweest maar werken gaat gelukkig nog goed. Ik doe best fisiek werk en ben er wel blij om dat het (nog) goed gaat.

Ik weet niet meer wie het schreef maar ik had eergister ook enorme diaree en gister kon ik weer heel moeilijk naar de wc, raar.

@All: Gisteravond dus enorm moe ineens en vandaag tot de middag aangehouden. Vanmorgen misselijk tot vanmiddag en nu gaat het wel weer. Boobies doen wel pijn maar eigenlijk vooral als ik eraan kom. Voor de rest gaat het eigenlijk best goed, mag niet klagen. De krampen had ik vanmorgen heel even maar de rest van de dag af en toe een steek.
    Wanneer gaan jullie het trouwens op jullie werk vertellen? Ik doe redelijk lichamelijk werk en ik weet niet wat verstandig is op dat gebied...

En oja, wij willen graag iets leuks verzinnen om het te gaan vertellen tegen (schoon)ouders en (schoon)broers & zussen, wie weet iets leuks?

Liefs!

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Qua ontlasting:
    Na verstopping komt daarna vrijwel altijd diaree. Vooral veel vezels eten ookal heb je dan de neiging om bij diaree wit brood te eten bijvoorbeeld!
    Helaas weet ik er alles van met prikkelbare darmpjes.

Claire...wat voor werk doe je? Ik lees cliënten en ben meteen geintereseerd... Ik heb me nu maar voorgenomen om elke avond maar goed vroeg mijn bed in te duiken zodat ik mijn werkdagen volhoudt. Ik hoop dat dat gaat helpen. Wel snel zeg, echt net zwanger en meteen al uitgeput...pfff

Hoe gaat het verder met iedereen?

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Princi: hier ook eentje met een spatische darm...had het net sinds een jaartje onder controler..grr...Ik eet dus alleen maar bruin brood.

Had trouwens vannacht iets geks...Ik ben tot 2 keer toe wakker geworden ( om 00.30u en om 02.30u ) en had een énorme dorst en en énorme trek in melk :( Ben dus ook 2 x beneden geweest om 2 mokken melk te drinken...heerlijk!

Liefs!

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Prini... volgens mij doet ze thuiszorg.. claire bedoel ik... als ik het mis heb moet je t zeggen hoor...claire..
    ;)

Hier gaat t ook goed.. geen klagen..

ik werk 2 dgn van 6 uur.. ideaal.. 1 van die dagen is manlief thuis.. de andere past schoonmama op...bij ons thuis.. geen gesjouw met kids.

ik werk om het weekend t weekend en de andere week 2 dgn door de weeks wat meestal neerkomt op zaterdag, zondag, dinsdag en vrijdag om dan een week vrij te zijn en dan weer hetzelfde riedeltje.. de doordeweeksedagen verschillen af en toe nog wel.. en de tijden varrieren ook, maar ik vind t goed te doen..

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ow ja werken pfff benieuwd hoe me dat gaat bevallen....
    Heb nu namelijk nog vakantie maar zaterdag moet ik weer beginnen ik werk 32 uur per week in een verzorgingtehuis op de verpleegafdeling dus best zwaar...
    Ik had zelf zoiets ik vertel het pas na de eerste controle maar ik weet niet of ik dat vol ga houden!

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    dames ik ben op zoek naar een leuke site voor positiemode.. heb er al zoveel gezien, maar niet naar mijn zin.. pfff. heb niet eens een moeilijke smaak.. wil gewoon een mooie jeans.. maar ga er echt geen 80 euro voor betalen.. pfff.....

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb het afgelopen maandag al aan mn chefin vertelt
    vandaag belde ze me ook op bij de client om te vragen hoe het met me ging
    omdat ze weet van de hele mmm en al
    ik heb echt een chefin uit duizenden

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik doe de thuiszorg A huishoudelijk werk en geestelijke ondersteuning houdt het kort maar krachtig in

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

Deel Deze Pagina