November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

JA we zijn er 1000 pagina's vol meiden allemaal gefeliciflapsteerd :p:p:p:p

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    verdomd... we staan er in.......
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het was een zware bevalling....
    hahaah oke hoezo doelloos...

Maar nu kan ik tenminste rustig gaan slapen :p

hahaha TRUSTEN

3. Jessica26i

nog 5 berichten verwijderd van 1000 berichten hahahahhaha

4. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #9984 Miss Moneypenny, Aug 13, 2009
    Last edited: Aug 13, 2009
    oh nee... nu start ik een nieuwe obsessie... "wil het 10000e berichtje wezen"

5. Jessica26i

whahahahhah geobsedeerde zwangere mutsen :p:p:p

6. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #9986 Miss Moneypenny, Aug 13, 2009
    *drukt spastisch op f5 om maar de 10000e te wezen*

7. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #9987 Miss Moneypenny, Aug 13, 2009
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

f-ing 30 sec wachten

* mede mogelijk gemaakt door Jessica*

en dit is wat ze zei tegen me.... TRUT

8. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    VETTE POWN>>>>> WHAHAHAHZAAAAAAAAA

Okey dat was het dan... volgensmij zijn wij de enige jess die dit ook maar enigzins leuk vinden...hahaha

9. Jessica26i

JIJ speelt VALSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KRENG :p:p:p

10. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hahahahahahah ik vind jou ook lief!!!

11. Jessica26i

tjeeeeeeeeee waar is iedereen gebleven hahaha :p:p:p volgens mij hebben we iedereen weggejaagd hahhaha

12. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Verdorie zeg...zitten ze ff met zijn 2en de 1000ste pagina en het zoveelste berichtje te in te pikken poeh. Tis maar goed dat ik een paar pagina's gelden al heb gejuigd...dat was toen paginavulling maar nu ben ik toch blij ermee ;).

Oja de meeting he...ff kieken.....
    Ik stel voor:

ZATERDAG 19 SEPTEMBER!

In Sittard...nee in Utrecht maar Miracles ik zou het graag voor jou in Sittard doen!

Chasmi, jij stelde de bakkerwinkel voor toch? Is iedereen het daar mee eens? En Chasmi wil jij even polsen de komende twee weken als ik weg ben (en dus misschien geen internet tot mijn beschiking heb...) en dan reserveren? Als dat niet lukt dan laten we het ff liggen tot ik weer terug ben...

Zo dames, slaap lekker en ik spreek jullie morgen nog wel ff!

13. Jessica26i

@ princi ik heb het al een keertje eerder gemeld die bakkerszaak is niet makkelijk te bereiken met openbaar vervoer je moet eerst vanaf utrecht cs met de tram 20 min en dan nog een stuk lopen aangezien ik me bruidsjurk uit die straat had en ik dus precies weet waar het zit in een achteraf wijkje ;) denk geef maar ff de tip als jullie met die zwangere buiken en al die bekkenprobleempjes willen lopen ;)

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    hi princi jij een fijne vakantie!

Enne goed meiden al 1000 op naar de 2000...

uitje de 19e -ik sta ingepland voor vrijwilligerswerk smiddags dus haak af..

Lag al in bed maar vriendin belde..zoontje vanavond geboren..op de een of andere manier lukt het me niet meer om te slapen..vriend naar concert. Wacht nu maar tot hij weer thuis is..

15. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hier nog iemand die niet kan slapen...
    Doelloos had ik lol vanavond om niks.. tot ik dat vreselijke telefoontje kreeg kort er na...
    Een hele goede vriend van ons is overleden aan een hersenbloeding, 26 jaar...
    Kapot zijn we er van.. mijn vriend zat gebroken op de bank te huilen als een klein kind.. vreselijk.. als ik er weer aan denk kan ik wel huilen.. zn gabber.. zn feestmaatje.. Ons feestmaatje.. maar een speciale band had hij zeker met hem.
    Hij slaapt nu gelukkig, maar ik sta stijf van de stress/adrenaline.. Heb me de hele tijd proberen groot te houden op af en toe een hysterische bui na, maar dat lijkt nu niet echt meer te lukken.. Of ik huil.. of ik draai en staar in het niets... Weet niet echt wat ik nu moet doen. Zo niet te beseffen dit.
    En z'n arme vriendin.. arme meid.. zo'n schat.. wil niet weten door wat voor hel ze gaat.
    Ze hadden net voor een paar maanden terug besloten om te gaan voor een kindje, dit wou ze al zo lang. en ze hadden nog zoveel meer plannen... vreselijk..
    Weet ook niet waarom ik het hier schrijf, heb net ook al wat geschreven in een blog op hyves...
    Heb zelfs hem nog een krabbel gestuurd toen ik in shocktoestand de telefoon had opgehangen.. sloeg nergens op,maar moest gewoon wat kwijt op dat moment.

Ik ga nu maar weer naar bed, bij mijn mannetje liggen...

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heh... wat een vervelend nieuws allemaal...

@Puzz, hoop dat je poes ondertussen weer terecht is en anders zou ik ook aktie ondernemen hoor!

@Miss... vreselijk, wat een nieuws! Zo zie je maar, dat je niet zomaar alles te willen hebt in t leven... gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je vriend!

@Princi, dat zou wat zijn, in Sittard... ;) Maar dat kan ik de rest niet aandoen, om af te reizen naar 'down under' :D

@1000 pagina's, 1000ste berichtje... potjandrie
    Nah, jullie hebben wel nog ff lol gehad :p

Gisteravond toen ik hier afsloot, kreeg ik weer weeën om de 5 minuten, had gelijk zoiets van... nee, niet weer!
    Na anderhalf uur zwakte t gelukkig weer wat af, maar jee, wat een stress... en dat is toch iets wat ik nu eigenlijk juist niet kan gebruiken!

En dan mn hubbie, heeft tot 3 uur opgezeten, omdat ie last had van zn maag. Heeft van de week al tabletten gekregen van de HA, omdat als ie stress heeft, dat direct op zn maag 'slaat'.
    Was zo zielig om te zien, hij heeft zelfs beneden op de bank geslapen, omdat ie mij juist niet wilde storen, zodat ik ook wat door kon slapen!

17. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    WIlde je even zeggen dat ik je verhaal heftig vind, heel veel sterkte de komende tijd.. is ook niet niets zeg...! Ik zie dat je dichtbij woont,woon zelf in Brunssum!
    Arme kerel ook, wat een gedoe bij jullie thuis!

18. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jeetje wat een akelige berichten allemaal zeg.

Miss, geef jezelf en je vriend een knuffel van mij!!

Miracles, 27 weken en 2 dagen....we houden vol. En logisch ja dat je man ook stress heeft...pfffff

Jessica, oh ik had de bakkerwinkel opgezocht en de bus stopte er vlakbij. Maar misschien is iets dichter bij het station ook wel handig dan...

Oh suus kun jij niet de 19de... dat is jammer. Kun je wel de 26ste?

Nouja, misschien dat ik wel internet heb op vakantie en dan kom ik zeker hier ook eens kijken hoe het met jullie gaat. Als dat niet zo is dan mogen jullie wat mij betreft ook graag de meeting verder regelen! Dan zie ik het wel na mijn vakantie!

Meiden, hou je taai!

Kus, Princi

19. Jessica26i

@ princi Ja dat staat op de kaart maar geloof me hahahah moesten nog een aardig stukje lopen hoor ;) anders moet je eens op Hoogcatherijne kijken in utrecht daar zit hele grote le Place onder het beatrix theater daar kan je ook lekker zitten maar op HoogCatherijne zitten ook leuke winkels en eettentjes ;) tipje voor jullie

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden
    Heb alles gebeld waar je ook maar op kan komen...
    Maar niks...
    Geen stumpy
    Valt me op dat in nederland niet veel gedaan word om dieren te posten of te vinden...
    Als je met je theorie aan komt doen ze net alsof je gek bent...
    Zelf het politie buro wil er niks aan doen...

Wat ik echt niet snap is dat de mensen in de buurt die zieke katten hebben of extreem dunne dat die niet verdwijnen
    Alleen die van ons...

Ik heb gezegt tegen hubby NIET MEER KATTEN!NEVER NOOIT MEER...

Ik kan het niet meer aan het verlies...

:(:(

Share This Page