hey ichtus fijn dat je er weer bent meis... en die tip over hoogcatherijne had ik ze ook al gegeven hahaha
Hoj hoj, Miss, hoe gaat het met jou? Klote zeker, logisch...Echt zo ongelooflijk naar nieuws! Sterkte! In mijn ulbumski weer fotootjes bijgeplakt, van buukske en van mijn kleine bink (sorry, ben echt wel gek op mijn menneke) En hoe vinden jullie deze dan? Liep ik tegenaan in een winkel, voor 1,50 kon ik ze niet laten liggen Goede deal...
koffieleutje, mooi buikje! Zo mooi in het midden, als je snapt wat ik bedoel. Ik draag mijn kindjes steeds laag, hangjongeren zijn het hahaha... Ichtus, heb jij nog foto's???
gek dat de comp de foto van de schoentjes heeft geplaatst...Steeds als je een pagina sluit sluit ie direct het hele internet af! En nu dus niet....mmmmm
@lilage.. nee nog geen nieuwe foto's zal er weer s een paar maken.. @jess.. had ik dan ff overheen gelezen.. de hoogcath. tip...lijkt me idd wel zo handig..maar high tea is ook echt super.. been there done that.. met de feb2008 mama's.. maar dan met babys van 8 wk oud.. super leuk..
Marijn heeft echt waardeloze avonden.. sinds een week of 2 is het eerst een half uur stil.. denk je dat ie lekker slaapt en dan begint t.. huilen..en gedoe.. nu weer.. bah..zoooo irritant..hij is doodop, maar slapen ho maar.. Hebben jullie trouwens ook van die steken in je borsten?? zo af en toe doet t echt pijn.. alsof er een meganaald in wordt geduwd..AUW!!!.. voelt een beetje als toeschietreflex bij bv.. heel pijnlijk en vooral vervelend.. je kunt er nl niets tegen doen..
@ ichtus, djiez, nu niet echt een fijne tijd dat een van je kids zo'n kuren heeft. Hannes heeft nu weer (paar weken terug ook weken) een week dat ie gewone tijd naar bed gaat, zo rond 7 uur en dat ie dan ligt te spoken tot een uur of 10. NIet zozeer vervelend, maar gewoon wakker blijven en kletsen en alles, terwijl ik weet dat ie omvalt van de slaap...Ik weet niet goed waarom ze zo doen soms...Wat heb je allemaal al geprobeerd? En die steken heb ik nog niet gehad, weet wel wat je bedoeld...Als ze vaak komen, verwarmen? Dat wilde bij mij nog wel es helpen...
@Ichtus, fijn weer wat van je te horen meid... Pijnlijke borsten, laat ik dat nou net NIET hebben @Koffieleutje, mooi buikje! @Lilage, wat een leuke schoentjes!!! Ik heb eergisteren een paar leuke blauw/zilveren schoentjes van Oxxy gekregen, ben dr ook helemaal verliefd op! @Jongemamainspe, nu ben ik dus niet meer de enige limburger! Brunssum, daar ga ik dinsdag naartoe voor de pretecho, als t allemaal een beetje meezit. Ben daar ook voor de 20 weken echo geweest, jij ook toevallig? Ben weer helemaal uitgeput van die harde buiken vandaag. Net ff in bad geweest en nu lekker mn bedje in... nog wat tv kijken. Fijne avond meiden!
Even een vraagje is jullie kindje ook rustiger aan het worden met schoppen??? De laatste dagen voel ik haar nml niet zo vaak meer. Zal dit te maken hebben met dat ze minder ruimte gaat krijgen. Vind het schoppen z'n fijn gevoel en mis het ( omdat het zo weinig is) Evelien
Nee hoor zonnetje ikke niet mijne schopt er nog vrolijk op los hoor maar soms dagen erbij dat hij rustig is en dan weer druk haahha en nog alle ruimte hoor hahaha
Hier ook een druk meisje hoor maar kan zijn als je zelf druk bent dat de kleine dan juist rustiger word he en als je het niet vertrouwd ff de verloskundige bellen
Ik weet eigenlijk ook wel dat er niks aan de hand is maar, hoe moet ik het zeggen............... Ach ben mijn gevoel nu in iedergeval effe kwijt( thanx)
moggeuh.. @lilage.. oh verwarmen.. dat ga ik s proberen.. thnx.. en wat heb ik geprobeerd bij marijn.. euh.. nou vooral het laten liggen.. lijkt erop dat ie me aan het uitproberen is.. dat werkt neit bij mij.. tot op zekere hoogte natuurlijk.. als ie een half uur krijst ga ik er wel heen hoor..Gisteravond was het weer pet.. eerste 45 min was ie stil.. daarna ging ie huilen.. eruit gehaald.. wat laten drinken.. en daarna weer in bed.. weer huilen.. nog een keer geweest en teon is ie wel gaan slapen..gelukkig ook vannacht lekker doorgeslapen..en ligt er nu nog in, maar volgens mij hoor ik m wakker worden.. tis een fase..tis een fase.. @Zonnetje.. ik voel haar wel veel bewegen, maar merk wel dat het anders wordt.. meer draaien dan en woelen dan trappen uitdelen.. zal idd langzaam minder ruimte krijgen.. als je je zorgen maakt gewoon ff melden bij vk.. is helemaal niet raar hoor... euh.. vandaag maar s de rommelmarkt over hier.. niet dat ik er ook maar iets kan doen want ik benmijn bankpas kwijt en die heb ik gister dus maar laten blokkeren..je moet wat..maar goed dan zijn we er ff uit.. verder wordt t warm vandaag dus ga ik maar lekker relaxen.. van mij mag t HERFST worden.. ben de zomer een beetje beu.. ben meer een herfst mens.. Wat ik ook zat ben zijn de zw.schapskleren.. als ik dan de nieuwe h&m folder zie.. ooooh dan jeukt mijn portemonnee..hwhahaha... maar ja..eerst bevallen..dan afvallen en dan maar weer s nieuwe outfit aanschaffen.. tegen die tijd is het weer zomer...tsssss
Herfstmensje hihiih nou bereid je maar voor dan volgende week woensdag en donderdag weer 28 graden grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr8)
AAAAAAAAAAGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh waar ik bang voor was is gebeurt, om het heel plat te zeggen mijn tieten lekken!!!!!!!!!!!!. Ga dadelijk even wat er voor halen( weet niet meer hoe ze heten die dingen) voordat ik met natte plekken op mijn shirt loop. Meiden geniet van het mooie weer en misschien tot vanavond, wij gaan het strand op zoeken. groetjes Evelien
Goeiemorgen! @Zonnetje, lekkende tieten daar heb ik gelukkig nog geen last van! En denk dat je zoogcompressen bedoelt? Veel plezier op t strand, zegt er hier eentje *jaloers* vanaf de bank @Ichtus, herfsttypje? Vind een beetje zon wel lekker, normaal vind ik 30 graden ook heerlijk, maar daar hou ik t nu niet in uit... pffff, hier zou t 28 graden worden vandaag! Ja en die zwangerschapskleren... merk dat deze broeken wat ik nu heb, qua buikomvang wat vervelend beginnen te zitten, dus denk dat ik binnenkort wat nieuwe aan moet gaan schaffen... Ik zag ook al overal van die leuke kleren voorbij komen, ben benieuwd hoe snel we daar weer in passen na de bevalling!