Miracles, ik zal aan je denken, doe lekker rustig aan en probeer alsnog zoveel mogelijk te genieten. Evelien
Haha, mij is verteld dat ik in brunssum voor niets terecht kon:S Heb de medische echo's in Heerlen gehad en de pretecho in Oirsbeek, babyvieuw laten maken....
pff ik heb dat al sinds 16 weken... de hele dag door een klein beetje, en vooral snachts, of je zit voor je nachtelijke plas op de wc en huh, mn been voelt nat..
@Bloempje: Jaa ik heb dat ook van dat trillen. Ik ging me er stiekem al een beetje zorgen om maken. Echt een appart gevoel is dat. Volgens mij had Puzz dat ook... @Miss: Heel veel sterkte meid! @All: Fijn en zonnig weekend toegewenst!!!
Hahaha hier ook lektieten sinds 2 weken ongeveer maar met een stevige bh aan geen last van dus zou ff afwachten als ik jou was
@trieske ja klopt dat had ik ook Maar ze zeggen dat het een voorbereiding is voor de spieren van of je beeb of je bm spieren Wat ik nu niet snap is dat ik savonds gestoken word door kleine beestjes die ik niet kan zien De katten hebben geen tot weinig vlooien en komen niet eens in de slaapkamer ! Dus hubbie zei dat het huisstofmijt kan zijn Die dingen geven ook jeuk door hun uitwerpselen Maar het is echt een soort beet! Ik vind het zoiezo erg irritant want ik kan geen omgeving spray gebruiken omdat ik zwanger ben... Ik snap er geen geit meer van!
morgen meiden, gsiterenavond heerlijk genoten van het vuurwerk. maar wat een gedoe voor je es een keer weer bij je auto bent whahaha. maar goed kreeg dus mega pijn in me been alsof er geen bloed meer doorheen stroomde... das nu gelukkig weer weg. vanmiddag gaan we de stad in naar radio nl me broers en aanhang komen ook hoop dat esmay niet vervelend gaat doen want die zit nu in haar driftkop periode *zucht* schijnt 2 weken te duren ??
@Puzz: Alleen maar een goed teken dus dat trillen... Ik ben allergisch voor huisstofmijt en heb dus ook regelmatig last van jeukende plekjes alleen zijn het dan geen beetjes... Zou ook geen idee hebben wat het bij jou zou kunnen zijn. Misschien ff dokter bellen maandag...
@ puzzz heh bah waar heb je vooral die plekjes zitten dan?? ik heb 2 maanden op me buik gehad elke keere weer nieuwe plekjes leken ook beten maar bleek netelroos te zijn
Hoe is dat dan een allergie huisstofmijt? Want jeukende plekjes heb ik heel veel en het zit meer op mijn armen en benen Ohh en vannacht ook mijn rug :x Hubbie heeft niks geen plekjes... Ik ga nu een vlooienkam halen ik moet deze mysterie echt oplossen,word gek! Ik kan echt janken... Ik heb het sinds ik zwanger ben Nog NOOIT zoveel probs gehad...
@Jongemamainspe, in Brunssum niet terecht? Hoe bedoel je? Dat daar geen echobureau is of wat? Is namelijk best bekend hier in omstreken en de verloskundigenpraktijken verwijzen je er zelfs naartoe! Zelfs uit Maastricht en die kanten... Jeanne Offermans Echoscopie - Brunssum - Voorheen Echo Extra Niet dat je er nu nog wat aan hebt! Maar ik vond t een hele kundige en aardige mevrouw! @Puzz, ieeee... beestjes die bijten, daar heb ik t m niet op!
Nog 6 adressen en de adressen van naaste collega's van hubbie, dan heb ik die in elk geval allemaal bij elkaar! Leek me wel zo verstandig om dat maar alvast in orde te maken nu... Begin van de week maar s op jacht naar een drukker, dan is dat allemaal geregeld in elk geval!
@ claire mooie buik hoor!!!! ook zo mooi gemaakt @ hier is het weer raak! :x ben het echt zat om zwanger te zijn!!! *zo dat is eruit* ben weer duizelig brrr om gek van te worden bah maar goed nog 3 maanden waarvan dit hopelijk d elaaste maand is dat het zo warm is! lig nu in me nest te laptoppen heerlijk met raampje open en deur open ook van de beebkamer tocht het heerlijk door af en toe
Geen flauw idee Ik ga maandag de dokter even vragen van hoe en wat Want het gebeurd alleen snachts dat jeukende bultje gedoe Ik heb een kam gehaald en stippie had er maar 1 en die was zelfs dood Snorrie geen vlooien... Vanaaf de anderen even kammen en kijken @fl3xie ohh meid Goed voorjezelf zorgen Lijkt me erg moeilijk een kindje en dan ook nog zwanger...
jeetje.......wat kletsen jullie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ik kan het niet bij houden waar is iedereen haha hele middag niks gezegt. naja ik was er zelf ook nie hihi ik ga nu maar proberen te slapen tot morgen!
Goeiemorgen! Hier is t inderdaad behoorlijk stil geweest gisteren! Iedereen lekker genoten van t lekkere weertje? Ik heb gistermiddag een uurtje buiten in een tuinstoel gelegen, met mn benen hoog, was na een anderhalve week binnen hangen ook wel ff lekker, maar ook erg vermoeiend...