niks om voor te schamen hoor! wij kennen elkaar al 10 jaar en we lopen ook bij een maatschappelijk werkster manlief heeft heel veel ellende in zn jeugd meegemaakt.... en toen we samen gingen wonen kreeg hij last van paniek aanvallen en ik wist niet wat ik ermee moest en zelf ook nogal het een en t ander meegemaakt hij is eertst alleen bij een psych gegaan en ik alleen naar een maatschappelijk werkster je komt beide met een eigen rugzak vol met problemen ervaringen en verschil van opvoeding was bij ons absurd groot en zie daar maar eens een gezamelijk rugzak van te maken en uiteindelijk saampjes naar dezelfde het heeft ons enorm veel geholpen alleen je moet er voor open staan en echt moeite willen doen om te veranderen. En dat is moeilijker dan dat je verwacht
whahaha geloof me je valt nog mee ik trek gerust alle stoppen eruit als ie niet achter de pc vandaan komt ofzo
morgens! Claire, lief! dank je Bloem, hoe staat de stand vandaag? hormonsters beetje verjaagd vannacht?
Goeiemorgen! Ohhh, wat die hormonstertjes niet overal veroorzaken Zometeen komen mn ouders, weer ff helpen met vanalles... Kan dr toch niet echt aan wennen zo afhankelijk te zijn! Vannacht weer een behoorlijk slechte nacht achter de rug, jeetje wat kunnen die harde buiken pijn doen... Hoe is t verder met iedereen? Een fijn weekend achter de rug?
goedemorgen dames, alles weer een beetje rustig bij jullie? miracles weer een beroerde nacht jaks zeg maar frummel zit nog steeds veilig binnen dat is ook wel super goed natuurlijk Hier vandaag nog precies 100 dagen joepie
@Gaby, succes bij de gyn vandaag! @Knippy, ja ben blij dat onze ukkepuk nu in elk geval nog van plan is te blijven zitten, elke dag/week is nu meegenomen!
Ja leuk he die mannen sommigen snappen er helemaal niks van. Ik heb echt last van mijn onderrug, ben een beetje klageriger dan anders, wordt niet eens meer op gereageerd Die van mij kan een kanjer zijn maar soms laat hij me ook maar aanmodderen hoor. Mirage weer een rotnacht dus, gadverdarrie is toch niet echt een zwangerschap waar je op kunt terugkijken he mar ukkie blijft in ieder geval gelukkig nog ff zitten. En meis het is niet leuk om afhankelijk te zijn maar in jouw geval broodnodig.
miracles ja zo moeten we zeker denken elke dag/week is er weer 1 extra zo lang mogelijk volhouden koffieleutje hier ook wel vaak rugpijn en als je dan klaagt bij vriendje krijg je geen reactie grrrrrr mannen soms denk echt wel eens was jij maar zwanger wist je hoe het voelde
meiden, wat jullie hebben met jullie mannetje had ik tijdens de zwangerschap van esmay we hebben heeeeeel veel ruzie gehad omdat ik niks deed in huis (eerste 3 mnd) was toen doodziek enzo toen heb ik het er met mijn moeder over gehad en ze vertelde dat hij ook niet weet hoe die ermee aan moet. ik heb een goed gesprek met hem gehad over hoe ik me voelde en wat ik van hem verwacht. toen is het verder heeeeel goed gegaan en deze zwangerschap ging in die zin ook helemaal perfect. dus misschien een id om ook met jullie mannen te gaan praten erover? @ hier vannacht weer goedde nacht gehad maar 1x plassen om 2:45 me vriend ook maar snel effe gemailt die had weer nacht dienst ben nu nog steeds heel moe maarja werdt door me meissie wakker gemaakt en door me mannetje die was weer aan het slaapwerken
@ miracles wel vervelend zeg dat je nog steeds harde buiken hebt en daardoor niet goed slaapt hoop dat ze toch nog overgaan en je weer echt kan gaan genieten.
Hey meiden, goedemorgen allemaal! Hier alles redelijk ok. Weer aan het werk, blegh... Heb net besloten dat dit echt de laatste week gaat worden daar ik nog veel last heb van harde buiken. Volgens de arts toch echt een teken dat ik teveel hooi op het vorkje neem en meer rust moet nemen.... Dat gaan we dan maar doen. Dus ben nu de dingen aan het afronden, morgen overdragen en dan is het mij betreft klaar... Volgens de arts moet ik me dan ziekmelden omdat het door de zwangerschap komt dat ik die rust moet nemen...Weet iemand hier meer over?!?!?! Verder vanochtend een mega kuitkramp!!! Kuit doet er gewoon nu nog pijn van...au au.... Is er iets wat je hiertegen kan doen... Wat deed dat ongelofelijk veel pijn zeg.... @Miracles, weer een dag erbij! Wel naar dat je weer zo een beroerde nacht hebt gehad en kan me voorstellen dat al deze afhankelijkheid niet echt heel fijn is. Sterkte meid.. @Gaby, succe sbij de gyn vandaag! Verder zag ik heel veel berichtjes maar is even teveel om in een keer op te reageren.. Dan schrjif ik een pagina vol in mijn remi Ga maar weer even wat doen, des te eerder is het klaar hier....
ik weet wel dat als je je ziek meld voor zwangerschap je een zwangerschapsverklaring moet inleveren dit is omdat het bedrijf dan geen kosten heeft aan jou
Hoi kwam even snel buurten.. Heb de afgelopen paar dagen wel meegelezen alleen niks opgeslagen. Alles lijkt nu zo relatief. Heb vrijdag en zaterdag ook nog gewoon gewerkt. Het was wel zwaar, maar een welkome afleiding. Had niet echt tijd om steeds te denken aan de hoe en waarom... Vandaag is de dag van afscheid nemen... gatverdamme wat kijk ik er tegen op. Het liefste bleef ik thuis en liet ik het allemaal aan me voorbij gaan... dat klinkt onrespectvol, maar zo bedoel ik het niet. Kan erg slecht tegen de stress en verdriet op het moment en heb overal pijn. Maak me dus ook zorgen om de baby.. ik voel haar niet meer zoveel als eerst. Misschien houdt ze zich afzijdig omdat ze voelt dat mama verdriet heeft, wie zal het zeggen. Tuurlijk ga ik gewoon heen.. dat moet gewoon... Ik hoop dat ik het een beetje trek vandaag. Sowieso moet ik rijden, want mijn vriend heeft al dagen z'n kop er niet bij... *zucht* Het is ook wat... Sorry meiden dat ik niet verder reageer op jullie, wou ff snel mijn ding kwijt... na vandaag komt het wel weer.. Staan tenslotte nog fijne dingen op het programma deze week.. Geregistreerd partnerschap, ouders 30 jaar getrouwd, vriendin de 18e (morgen dus) uitgerekend... zo zie je maar. Het leven gaat gewoon door... Liefs Marleen
@ miss dikke knuff sterkte vandaag meid! en over je beeb weinig voelen kan idd zijn omdat jij niet lekker in je vel zit komt wel weer goed