Dankjewel suus. Miracles, weet niet precies wat er aan de hand is, maar lees wel dat het niet goed is. Sterkte meis!!
hej lianne! hihi, gezellie dat je hier aanwaait! wat miracels betreft, die ligt al weken af en aan in het ziekenhuis omdat ze veel te vroege weeen heeft...ze heeft nog geen ontsluiting, dus komt steeds weer thuis, maar het is wel een ellende zo..gisteravond is ze weer naar het ziekenhuis vertrokken, en we weten nu dus niet of ze daar nog is of alweer thuis, hoop dat laatste! hier geslapen tot ongeveer half 9, pff, maar het wodrt weer zo'n dag denk ik, waarop niks gaat lukken, ahhh en morgen 30 graden, sorry, maar ik vind het zo naar nu die warmte!!!!
Ik lees niet zulk goed nieuws over Miracles, hoop dat het mannetje rustig blijft zitten ! Miss een beetje kunnen slapen na zo`n dag als gisteren ? Lilage ik zie ook enorm tegen de hitte op hoor, denk dat ik me maar verstop in de kast
hallo meiden ff snel een update, ben op de artsen aan t wachten Gisteren inderdaad weer opgenomen met vroegtijdige weeen... Vanmorgen alweer aan ctg gehangen, is nog steeds er onrustig qua activiteit, maar gelukkig nog steeds geen ontsluiting! Ook hebben ze vanmorgen al bloed geprikt en heb ik een plasje op moeten vangen. Gisteren avond al gecontroleerd op blaasontsteking, dit was t zoals ik zelf wel dacht niet! Gisteravond waren ze aan t twifelen over weeenremmers, dus ben s benieuwd wat ze dadelijk te zeggen hebben. Ik laat jullie straks wat weten! Groetjes Kelly
oh meis wat vervelend zeg misschien raar maar is het niet eens een goed idee dat ze je ff houden daar om je goed in de gaten te houden dit is toch ook een getouw trek voor je zelf en voor je lichaam iedere x op en neer pfff meis ik denk met je mee hoor succes hoop dat jestraks toch wel naar huis mag......
@Miracles: Heel veel sterkte meid. Je bent zo goed als bij de 28 weken dus dat is wel fijn maar kan me voorstellen dat het allemaal niet niks is. Nogmaals sterkte! XXX
@ lianne welkom gezellig dat je erbij komt kletsen @ miracles ooh meid sterkte ben benieuwd wat de artsen zeggen! @ hier vanmorge 5 uur was meisje lief al wakker gelukkig sliep ze half 6 weer half 7 was het weer raak ik w88 het af tot 7 uur (normale tijd voor haar) en heb haar uit bed gehaalt en broodje gemaakt niks aan de hand verder. zo opeens begint ze hysterisch te doen en met alles smijten en janken niet normaal hielt maar niet op. ik heb haar brodje op het aanrecht gesmeten en heb effe keihard zitte janken in de keuken... ze zit al een week zo raar te doen ik weet het even niet meer voel me iig erg kl*te nu
lilage jij was het volgens mij die het vroeg over de voorlichting in CWZ In 1 woord kan ik zeggen het was bagger alles wat werd verteld door de gyn was voor mij eigenlijk al duidelijk de verloskundige gaf nog even een tip over de verzekening raadplegen nou oke daar kan je nog wat mee dan maar verder ook niet echt nieuws dat ik dacht joepie daarna na de kraamsuites en tja sta je daar met zo'n 20 25 man in een kamer veel te vol en warm op de foto was het ook duidelijk genoeg geweest dus niet echt geslaagd vond ik @ miracles nee niet weer het ziekenhuis hoop dat je kleine man echt nog even blijft zitten heel veel sterkte @ lianne welkom
Miracles....hoop dat je beebje nog wel even blijft zitten. Sterkte meis. @hitte; ik zie er ook tegenop. Moet morgen hele dag werken pfff Ik kan veel slechter tegen de warmte nu ik zwanger ben.
@ knippy, oke, niks gemist dus...Mijn ervaringen met het cwz zijn goed hoor, misschien heb je daar meer aan! @fl3x, hannes is hier de laatste weken ook al een stuk opstandiger dan normaal, broodje eten doen we nu tijdens de vakantie samen voor de teletubbies ofzo, even een rust momentje...maar verder is ie veel ondernemender en vaak ook echt puberaal! Gistern in de c1000 moest ik zijn karretje afnemen om de boodschappen eruit te halen, hij heeft de hele boel bij elkaar gekrijst! Voor schut voor de kassa, echt :S Terwijl in de winkel daarvoor de kassiere nog vroeg; "is ie altijd zo vriendelijk?" omdat ie daar tegen alles en iedereen haj zat te zeggen en te zwaaien... Ik vind het soms ook erg moeilijk wat ik het beste bij dat gedrag kan doen..Probeer altijd rustig te blijven, maar geef toe dat dat soms echt moeilijk is...Misschien merken onze ukjes toch beter dat er wat gaande is in de buiken dan dat we denken??? Strekte en weet dat je niet alleen hiermee zit! @miracles, ik hoop echt dat ze je daar even houden, gewoon ter observatie..Dat heen en weer gereis steeds, kom op zeg! even beetje rust voor jou, dat je in goede henaden bent! Succes!
lilage ach ik hoop niet dat ik naar het ziekenhuis hoef maar ja nu heb ik het maar wel gezien voor de zekerheid bedankt voor je reactie
hallooo nog steeds vanuit t ziekenhuis... wel zoals verwacht hoor! weeen nemen qua frequentie gelukkig weer wat af, alleen qua sterkte nog niet. de assistent had t erover, dat als t rustiger zou zijn morgen, dat ik dan misschien uit bed mocht en over de gang mocht gaan lopen! keek dr s raar aan, had echt zoiets van, wat zeg jij nou? als ik al 2 weken bedrust heb en ook maar opsta reageert t al, hoe wil ik dan zonder ook maar te hoeven puffen over de gang moeten lopen? maar goed, dat zie ik morgen wel, denk dat ik dan toch wel nog niet naar huis mag... dit was weer ff een update, misschien nog tot vanavond en anders weer tot morgen!
hey meiden, de babykamer is af! eindelijk een kast gevonden die mooi past in ons inimini kamertje zal zodra ik ben bijgekomen van vandaag een foto maken ben al vanaf 10 uur vanmorgen in de weer met esmay lig nu even uit te rusten op de bank @ miracles succes morgen met lopen over de gang hoop dat dat goed gaat! Wilde ook even melden dat me schoonzus (surf) weer een mk heeft gehad
Ohh nee ! Jeetje surf... Vind het zo sneu... @miracles vreemd hoor dat ze je laten lopen terwijl dat juist je weeen geeft... Maar ja aan de andere kant als dit niet wil (zoals al bekent is lijkt mij) dan misschien weeenremmers? Ik heb flyers gemaakt voor stumpy en nu maar hopen dat mensen bellen... Want echt zo down hiervan... Wil mijn poezels de hele tijd in de gaten houden... Ik heb geprobeert te slapen met de voedingskussen,maar dat wil voor geen enkele meter whahah Ohh en eindelijk doorgeslapen! Lavendel rules! Ik heb wierrook gehaald die doe ik een uur voor ik op bed ga aan en daarna de ramen open met waaier En heb lavendelolie daar heb ik het bed en een paar druppels op de vloer gedruppelt en het helpt!
@ fl3x, surf niet weer! Ik zag even snel iets staan en dacht meteen, o jee...Verdorie zeg wat een pech, wens je haar sterkte? vandaag de ergste warmte weer gehad, op naar morgen, blaaaaaaaaa zie er echt tegen op...hihi, maar ik weet dat we met z'n allen zijn!
Bleeeegh ff egomailtje ik heb het nu al heet, zie ontzettend op tegen morgen en overmorgen...... Heb wel lekker geshopt voor onze kleine meid vanmorgen hele leuke kleertjes Mircles sterkte meissie