November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    miracels goed je even te lezen. Nogmaals sterkte daar..

vandaag een zwembad gehaald bij kruitvat en opgezet..heerlijk ingelegen en morgen ook een lui zwembaddagje denk ik!

iedereen sterkte met de hitte, 2 daagies nog als t goed is..

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden hier de beloofde foto's van het kamertje wat nu af is zoals jullie zien moet ik nog flink kleding shoppen ;)

dit is de kast

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier foto 2

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier de commodeplank :D

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    echt een ladiesroom fl3x :)
    Daar komt een prinsesje in!

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    miracles:

Wat verveeldn voor je. Je knul moet mooi nog even blijven zitten, maar van al die weeen zal je wel aardig uitgeput raken. ik hoop dat ze weer afnemen en wegblijven tot de 37 weken.

Zag een practige prinsessenkamervoorbij komen. Erg mooi.

Gr Gaby

7. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    De controle bij d egyn was goed. De baby lag nog in stuit en als het zo blijft liggen wordt het dus een keizersnee. Ik vertelde dat de baby nog alle kanten op kan dat hoor ik in ieder geval van iedereeen, maar ja hij reageerde er niet veel op. Over vier weken hoef ik pas terug te komen, maar als er wat was moest ik bellen. laagdrempelig. Fijn om te weten.

de baby is opgemeten en ligt een weekje voor op de groei en zou zwaarder worden als mijn dochter van dik 6 pond.

Gr Gaby

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@gepke1979 wat een sul niet?
    Want het is wat je zegt je kleine kan nog 100% draaien en doet dat ook
    Die gyn van mij zei dat hij nu bv in een stuit lag en binnen een paar min met het hoofdje naar boven gericht
    Dus het zelgt helemaal niks ;)

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Surf, sterkte meid... wat een dikke vette pech... geef t de tijd om t een plaatsje te kunnen geven, dit heb je wel nodig na al deze ellende!

@Fl3x, echt een prinsessenkamertje! Mooi...

@Gaby, ons manneke ligt 4 dagen voor op de groei, heb maandag avond een echo gehad om hem na te kijken. Ben hier overigens wel blij mee, beter voor dan achter lopen!
    En van dat draaien... hier echt een eigenwijsje in mn buik hoor, want zodra ze met het ctg apparaat aankomen en op mn buik die doptonen installeren, begint er hier eentje vrolijk rondjes te draaien in mn buik, om die dingen ook maar zo goed als mogelijk te kunnen ontwijken! Dus draaien is echt nog geen probleem op deze termijn!

Verder een redelijk rustige nacht achter de rug,.. heb een beetje bij kunnen slapen, was ook hard nodig!

Gisteravond hier via internet en thuis de webcam onze nieuwe box gezien! Die was gisteren geleverd en hubiie heeft m gelijk in elkaar gezet, ook heeft ie t lampje op de babykamer opgehangen!
    Dat en mn hondje heb ik gisteren ondanks dat ik hier lig, toch nog kunnen zien allemaal, dankzij deze enigzins overdreven technologische luxe!

Zo, weer een heel verhaal, ik laat jullie straks na de visite weer wat weten!

Groetjes Kelly

10. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Miracles, fijn om weer wat van je te horen. Je houdt de gemoederen wel bezig zo.
    Gelukkig is alles rustig nog en heb je slaap kunnen in halen, dat scheelt een hoop.
    En 4 dagen voor op de groei is ook een fijne bijkomstigheid!

Hier ook na alle toestanden eindelijk 2 nachten goed geslapen. Als een blok. Vandaag nog ff werken en dan 2 daagjes vrij :)!!!
    Morgen is de dag van geregistreerd partnerschap :D Heb er toch wel zin in! Ook al zijn het een vliegende 15 min.. het is toch weer een soort van mijlpaal in je leven. En die 2 dagen vrij die je ervoor krijgt zijn ook zeer welkom!!
    Zaterdag alleen wel weer werken en dan is tevens de kick-off van Delfsail. Vind ik wel jammer had ook graag naar de haven gewild ipv in een bloed hete winkel staan in het centrum.

Nou dames het beloofd een warme dag te worden, allemaal rustig aan en met de billen bloot in een ijskoud badje :D
    Ik heb voor nood maar een plantenspuit mee genomen. LoL

Kuzz

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, miss groot gelijk! ik ga vanmiddag met hannes twee verdiepingen naar lianne en gio, die heeft een tuintje en een groot zwembad! Hier alleeen balkon en badje van 65 cm, hahaha...zij spelen, wij wegzweten! maaaaar goede moed, vrijdag is het weer anders! we komen er wel door met z'n allen:)

Miracles, gelukkig beetje oke nacht gehad, en heeeel fijn dat je uk voor ligt op de groei!

Miss, fijn dat je toch wat uitziet naar het geregistreerd parntnerschap! Al duurt het niet lang, dan maak je er maar verder een mooie dag van, jullie hebben het wel verdient even weer te genieten!

Hier, eiegnlijk prima...Wat ik eigenlijk nog wilde vragen...zijn er meer meiden die hun beeb echt weinig voelen? Mijn beeb is er absoluut hoor, maar echt vnl in de ochtend en de avond...En het is echt meer draaien en keren dan schoppen enzo...Ik kan echt dagen hebben dat ik em de hele dag verder bijna niet voel!
    denk ook dat de beeb veel naar binnen schopt, want ik zie wel beweging en je voelt het ook duidelijk, maar je voelt geen voetjes ofzo!

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Miracles, Ik hoop op spoedig goed nieuws ziekenhuis in en uit das niet niks. Ik hoop dat je kleintje nog lekker blijft zitten

Gisteren mijn kleine glucose test gehad bij de vk en allebeid de keren was het netjes dus tot nu toe geen risico op zwangerschapssuiker. ( had lekker vrij) en vandaag ook want surprise we gaan in ondertrouw vandaag.

We hebben gister gelijk een mooie babyfoon gekocht en nog wat andere kleine spullen.

Het zwembad hebben we gisteravond ook opgezet dus ik neem vanmiddag een kleine duik heb er nu al zin in. Nu nog effe wat in het huis doen op deze warme dag

doei

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Lilage, das precies wat ik ook gevoeld eheb in de rustige dagen, de vk zei dat het dan idd komt omdat ze anders ligt dan je tot nu toe gewend bent geweest.

het is absoluut niet leuk/fijn dat je beeb zo weinig voelt als je het maar voelt, das het belangrijkste.

Onze meid heeft gewoon enkele dagen vakantie gehad en is nu weer volop bezig.

don`t worry:)

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lilage hier is het ook zo dat de kleine savonds actief is..had dit met zoon ook was heel gezond kind dus maak je niet druk!
    Nu is zoon ook geen heel druk kind dus wie weet heeft dat er ook mee te maken!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    pfoei!
    manneke lief maar even voor de tweenies gezet, ik zweet nu al als ik achter hem aan moet :S

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey damens ben ik eventjes

t ging de afgelopen dagen heel slecht met mn mams
    ze heeft een behoorlijke epileptische aanval gehad gevolgt door een epiletische coma

dus heel veel sorry's dat ik weinig reageer
    ik probeer wel aalles bijgelezen te houden!

denk aan jullie en dikkke knuffs!

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    zon en suus, thanks..Ik verwacht ook niet dat er iets mis is ofzo, maar ik ben inderdaad van mijn vorige zoontje gewend dat ie de hele dag druk in de weer was en dat je echt voetjes enzo kon voelen, deze beeb is helemaal anders! wie weet wat dat zegt over karakter :)

genieten van je ondertrouw en je zwembad!!!!

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    claire, jeetje meis, zit allemaal niet mee he!
    Sterkte met je mams, en maak je over hier geen zorgen, tot november zijn we hier hoor!
    Zet em op, knuf van mij en beeb!!!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

hedy meiden

Even update over surf:
    Ik kreeg net een berichtje (ze zit in amerika voor 3 mnd)
    ze is bij de gyn geweest en ze heeft een heel onderzoek gehad en echo gehad en het vrucchtje leeft! en ook nog mooi op groei er zit alleen wel een hematoom die de bloedding heeft veroorzaakt. volgende week heeft ze weer een echo kijken ze of vruchtje nog mooi groeit en de bloedprop kleiner is geworden.

miracles wat fijn dat je het allemaal nog mee hebt kunnen krijgen via de cam lang leve internet he:) en ook erg fijn dat je lekker hebt kunnen slapen. hopen dat je gauw naar huis mag en niet eerder trug komt als je bevalt zo rond de 40 weken ;)

@ claire ohjee meid wat erg heel veel sterkte ermee!!

20. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Bedankt voor het lieve welkom!!!
    Heb wel bijgelezen, maar heel eerlijk gezegd. Bijna alles weer vergeten. Tis ook zo warm.
    Maar heb wel onthouden van miracles, meis hoop echt dat jou beebje nog even blijft zitten hoor. Zo kun je ook niet genieten van je zwangerschap zeg. Duim voor je hoor.

@ fl3xgirl, dus het beebje van surf leeft toch nog wel? Jeej. het zijn echt wondertjes.

@ claire heel veel beterschap voor je moeder zeg. Is ook niet niks.

@ lilage, jaa zie je vanmiddag!! Ben je ook al aan het puffen?
    Trouwens doe je muskietenpak maar aan hoor. 100.000 vliegjes hier:(. Echt niet normaal!!

@ de rest, fijne dag ennee.. zweetse;)

o ja, las ook nog dat iemand in ondertrouw ging, weet zo even niet wie. Maar die natuurlijk ook veel plezier vandaag. Toch weer een mijlpaal.

Deel Deze Pagina