@Miracles fijn dat je goed hebt geslapen. @Flex wat een leuke kamer !! @Claire heel veel sterkte meis. Gisteren bij de gyn geweest, groei is perfect, kleine heeft het prima naar haar zin, ligt sinds een paar weken niet meer met het hoofdje naar beneden maar dwars Mag nog ff van de gyn moet met 30 weken wel weer goed liggen. Maar ze beweegt zoveel komt wel goed, voel haar onder mijn handen soms finaal draaien. 6 ons bijgekomen, gaat nu wat harder. We hebben nog ff over inleiden gesproken (mijn kindjes komen niet vanzelf) maar inleiden na KS doen ze niet meer (heb het bij mijn jongste 2 nog wel gehad maar daar was toen al twijfel over) Het risico voor het litteken is te groot met inleiden. Dus als er ingeleid moet worden (die kans is zeer groot) wordt het wederom een KS. De heftige pijn die ik in mijn onderrug heb komt van die BI, het wordt allemaal nog wat instabieler.
@ koffieleutje, Goed dat alles weer goed was. Zo te lezen komt dat met het draaien ook wel goed. hihi. KS is wel minder Fijn bekkeninstabiliteit, ben bang dat ik daar ook last van krijg/heb.. Op het werk kraak ik af en toe aan alle kanten daarzo..
goh wat een wondertje voor surf! claire pfoei heavy! zorg goed voor jezelf in deze zware tijd. miracles fijn dat je ff mee kan kijken met webcam enne goed rust houden daar, laat je maar lekker verzorgen! Koffieleutje, mijn zoon kwam ook niet vanzelf..is uiteindelijk ook ks geworden, hou er eigenlijk al rekening mee dat deze ook zo geboren gaat worden.. zullen zien! zonnetje leuk ondertrouw maak er een leuk momentje van!
@fl3x, wat een goed nieuws voor surf! joehoe! @koffieleutje, ja, aankome gat laatste trimster het hardst zeggen ze he...ik denk dat ik voorlopig maar even niet meer op de weegschaal ga staan, word er niet relaxter van...laatste keer (vorige week) ongeveer 7 a 7,5 kilo aangekomen, volgens de vk was dat echt heel netjes voor deze tijd...gelukkig...ik wil er even niet meer zoveel mee bezig zijn...lukt me niet zo goed om er relaxt mee om te gaan..... Kleine draakje ligt hier in bed, dus ik ga ook weer even rust pakken, tot later! @lianne, muskietenpak ligt klaar, wat een zooi krijgen jullie ervan zeg!!! Korte uitleg...Riloering onder de flat is iets mee en nu moet er in alle onderste appartementen een gat in de vloer gemaakt worden, zodat ze volgende week de riolering kunnen fixen...en bij het openbreken van de vloer kwamen er duizenden vliegen vrij!!! Dus de onderste bewoners zitten met een halfopen vloer, zonder laminaat en een huis vol vliegen! als dat niet heerlijk is :S
Gatverdamme ik vreet me hier even op! Een oude vriendin van mij heeft 2 kids en vanaf babytijd stuurt ze hun al naar een andere vriendin als ze het niet aankan Nou op zich niks mis mee MAAR nu haar 2de kind emotionele stoornis heeft (met andere woorden dat ze niet tegen veranderingen kan en stress) stuur ze haar naar een PLEEGGEZIN! In het weekend en vakanties... Echt als ik de tijd had om alles op te typen dan zat ik hier morgen nog maar wat boos ben ik op haar! Ze zegt: Dat ik haar naar een pleeggezin stuur,heeft niks te maken met haar kindje maar heeft te maken met het ontlasten van de ouders... WTF Als haar kind niet tegen veranderingen kan en een soort van autistme heeft kan je haar niet sturen naar een andere plek waardoor ze geen regelmaat en rust heeft?!?! Mijn zusje bv heeft pdd-nos een soort van autistme ze was eerder altijd aan het gooien en knijpen enz Sinds ze thuis goeie begeleiding krijgt regelmatig haar tijden ingedeelt heeft,bv nu thee drinken dan naar school enz enz is ze zoooo goed bezig en is ze super! Mijn zusje woont wel in een "tehuis" maar dat komt doordat mijn moeder is overleden En ik de verzorging niet aankan,woont ze daar Grrr...Even stoom afblazen...
Jeetje puzz kan me voorstellen dat je je daar behoorlijk pissig over maakt. Echt belachelijk! Pfff is het bij jullie ook zo verschrikkelijk warm? En ik zit nog wel opgesloten op kantoor onder de airco. Ik heb er helemaal hoofdpijn van.. Gister schoot het me ook nog in mijn rug/bekken. Heb nu aan de rechterkant aan de onderkant van mijn rug een behoorlijke zere plek. En sinds vanochtend ook last van maagzuur. Zit nu de hele tijd mijn lunch op te boeren. Zo smerig! Nou ik heb weer genoeg geklaagd.. Ik hoop dat het snel weer wat koeler wordt.. Ook ben ik mijn dagen aan het aftellen. Nog 2 en 2 dagen en dan heb ik vakantie @ Miss -> Ik hoop dat je er morgen een leuke dag van maakt. Heb je nog speciale kleren gekocht ofzo? Ik heb een net bloesje gekocht, zoek alleen nog een nette broek of rok zoiets.. En vriendlief moet ook nog ff iets knaps vind ik. Zoiets vind ik niet dat je daar in spijkerbroek mag staan! Ook al sta je binnen een kwartier weer buiten.. @ Miracles -> Wat erg dat je weer in het ziekenhuis ligt. Nou in dat opzicht kan je daar nu beter zijn dan thuis met je weeen.. Hopelijk zakt het snel weer af! @ Flex -> Nog naar de lappendag geweest? wat een goed nieuws voor Surf! @ Lilage -> Lekker ranzig die vliegen.. Ik ga ook niet meer op de weegschaal.. Laatste keer was ik al 15 kilo erbij.. Terwijl het toch echt alleen op mijn buik zit en mijn heupen zijn enorm geworden. Mijn vriend zei heel lief: Nu ben je mijn nijlpaardje.. Nou vond het niet echt een compliment..) dus weeg me gewoon elke keer bij de VK en ik zie het wel Zo dat waren een beetje de laatste blz. Ik heb geen zin meer! Liefs Bloempjuh
PFFFFFFFTTTTTTTTTTt hier ook bloedverziekend heet, zit ook op kantoor, maar dan zonder airco, ze zijn aan het dak bezig hier en hebben de airco maar afgesloten.:x Ik zit hier compleet weg te smelten, alle muren zijn hier ramen, Dus heb maar besloten om morgen thuis te blijven, heb er gewoon hartkloppingen van.......trek dit niet. (Sorry voor de klaagzang)
@ hier is het helemaal nie oz warm. tenminste als je stilzit nie hebben helemiddag in zwembadje gelegen met zijn 3tjes
Zoooo... ben weer thuis! Net ff flink bij moeten tanken, was helemaal kapot, heb me ook weer zo ongerust gemaakt de afgelopen dagen, kwam dr nu allemaal uit! In t ziekenhuis was alles gelukkig weer redelijk rustig, maar nu ik toch weer ff wat gelopen heb, is t gelijk weer onrustig. Niet echt consequent opvolgend, maar toch... Arts heeft me duidelijk gemaakt, dat dit dus niet meer over zal gaan. Maar mag toch naar huis, tot de volgende keer dat t weer aan blijft houden om de 3 minuten... Verder blijf ik onder strenge controle en hebben we een SAMENLEVINGSVERBOD gekregen!!! Niet dat dat de afgelopen 2 weken nog te doen was met die harde buiken, maar om dat nu echt zo te moeten horen was wel heel raar! Nou meiden, sorry voor t ego berichtje, maar heb nog ff mn rust nodig nu. Misschien dat ik vanavond weer ff wat terug lees en anders morgenvroeg weer! Hou t rustig allemaal en zeker met deze hitte! Dikke knuff voor jullie allemaal!!!
@ miracles, nou das in elk geval duidelijkheid...Waarom een samenlevingsverbod??? Of heb ik gewoon even iets gemist?? Hier ook warm warm warm, nog maar 1dagje!!!
hoi hoi.. was ik wieder.. euh.. ik zag Lianne. WELKOM!!! @Warmte.. pfffff.. om te kotsen zo heet hier.. bah..ik ben er zo klaar mee.. kan geen zon meer zien.. tijd voor de herfst wat mij betreft.. @Claire.. heb t niet helemaal gelezen, maar begrijp dat het niet goed gaat met je moeder.. meis.. hele dikke knuff en sterkte.. (ga t straks ff lezen.) @Puzz.. snap heel goed je frustratie..maar.. toevallig was er gister of eergister op tv een item over ouders "stichting vrienden van tom" of zoiets die staat voor hulp aan ouders met autistische kids.. bijv voor goed onderwijs, maar ook voor weekenden bij pleeggezinnen om de rest van het gezin even te ontlasten.. andere kids in het gezin even weer de aandacht te kunnen geven etc.. ik ken natuurlijk het verhaal niet waar jij het over hebt, dus val je niet af hoor..., en heb er al helemaal geen verstand van, maar kan me best voorstellen dat het voor een gezin soms noodzaak kan zijn om even op adem te komen om daarna de intense zorg weer aan te kunnen, maar idd aan de andere kant denk ik niet dat ik het zou kunnen.. mijn kind naar een pleeggezin sturen.. al is het maar voor een weekend... blijft een onnatuurlijk gebeuren.. Niet teveel opwinden hoor meis.. das niet goed voor je.. @Miracles.. meis meis.. doe je aub rustig aan zeg..tis nog veeeeel te vroeg om te bevallen.. en ueh.. "samenleven" doe je over een paar maandjes maar weer..hiihihihi... @Hoe ist met de rest??? moet nog bijlezen verder.. ga ik straks doen.. eerst ff kiddies in bad en hier de boel opruimen.. tis in huis wel uit te houden, maar heb vandaag geen hol gedaan..koken doe ik ook niet vandaag.. tosties zijn ook lekker op zijn tijd..whahaha.. euh.. hier zijn mijn bekken echt stuk..tenminste smorgens.. dan kan ik echt niet opstaan.. met tranen brengen ik de eerste 10 minuten door en dan na een half uur strompelen gaat t weer.. men wat een gedoe..en de harde buiken zijn nu echt gearriveerd.. been there done that, maar blijft vervelend.. verder morgen naar vk weer.. lekker vroeg.. om, 9.15 wel zo fijn op zo'n hete dag.. euh...nee verder heb ik niets te melden dus ga straks ff verder reageren... Dikke knufffffff
@Lilage.. het samenlevingsverbod.. (als ik het goed heb) wordt mee bedoeld dat ze voorlopig geen geslachtsgemeenschap mag hebben.. kan de weeen opwekken in een later stadium, maar wanneer je nu al met regelmaat weeen hebt moet je het gewoon laten... Als ik het mis heb dan hoor ik het wel..ihihihihi
@ichtus, aha! hihi, bischen dom van mij ik weet wat het in een later stadium kan doen, dus had ik het ook kunnen snappen jij rustig aan met je bekken, en dat geen hol doen...welcome to the club..ik ben echt mega van het schoonmaken enzo, maar met dit weer doe ik ook geen reet! en koken, hahaha, ook same here, soepie!
@Miracles.. lees nu dat de harde buiken flink pijn doen af en toe.. klinkt dan meer als weeen.. uit mijn ervaring doen harde buiken niet echt pijn, maar zijn wel vervelend.. doe aub rustig zeg.. en afhankelijk zijn is niet grappig..totaal niet,, maar absoluut nodig hoor meis..idd.. nu is elke dag/week belangrijk.. @Hormonen... als ik dat zo lees valt het hier reuze meeee... gelukkig maar..succes met die monsters dames.. @Miss Monney.. meid... dikke knuff.. tis ook heel onwerkelijk allemaal en alles is nu even heel relatief.. neem je tijd....kuzzz @Lilage.. tis helemaaaaaal niet raar om een derde mee te laten kijken in je relatie.. kan juist heeeeel verhelderend zijn..als je ook maar het kleinste idee hebt dat het voor jou of jullie goed kan zijn dan zeker DOEN... Sesamstraat is afgelopen dus ik gooi de kids in bad...kunnen ze daarna nog ff wii-en en dan bed in.. Tot straks..
@Lilage..whahahaha.. ik ook zo'n poetsmuts.. maar kan me er nu ff niet toe zetten hoor.. ook zooooo frustrerend als je lijf je in alles tegenhoud.. en ik maar geergerd kijken naar de groeiende zooi..maar goed.. vrijdag weer wat koeler dus dan ga ik er wel weer tegen aan.. denk ik..hihihi...
Hallo meiden, Ik dacht ik ga hier eens kijken, want ik ben ook in november uitgerekend. Om precies te zijn ben ik uitgerekend op vrijdag 13 november, een dag voor mijn eigen verjaardag! Ik ben voor de 2e keer in verwachting, ik heb al een dochter van 3 jaar Charissa en nu weer in verwachting van een meisje.