November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @lara1, ik zag het ook net, wat toevallig!
    Laten we hopen dat het niet echt op vrijdag de 13e geboren word haha!

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hoi hoi.

Claire wat rot ban je moeder

miracles fijn dat je weer thuis bent en lekker rustig aandoen.

En veertje, hier nog een uitgerekend vrijdag de dertiende maar waarschijnlijk ingeleid met 38 weken, dus begin november.

Hier ook erg last van harde buiken voorla als ik wandel maar zakken gelukkig wel weer af en ook douchen veroorzaakt het. Doe maar rustig aan.

En ja hier ook warm en zoek de schaduw op en alles dicht, zodat de warmte er niet in komt. En herfst hier ook welkom hoe dichter we bij de bevalling zijn.

gr gaby

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hooi,
    net even mijn haar geverfd...wat een stank zeg. dat doe ik voorlopig dus ook effe niet meer...bleeeh! :D

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoj veer!

@ichtus, tja, ik probeer elke dag wel iets te doen, maar pas na 6 uur!!! van het weekend gaan we eens beginnen aan de babykamer, gelukkig is het dan wat afgekoeld...anders had ook dat moeten wachten :)
    Na donderdag vliegen we er allebei weer in hihi :D

5. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    lilage je haar geverfd mooi geworden?

Gr Gaby

6. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hallo,, wel bijgelezen, maar weet echt niet veel meer. Sorry!!

@ lilage, welke kleur? zelfde?
    Enne,, die klusjesman had de vliegjes nog weggezogen. Zegt die:(
    Met zn duim denk ik, want het stikt hier nog van die rotbeesten. Heb ik morgen wat te doen. Er achter aan rennen!! Grr..

@ miracles, rustig aan hoor. Laat je maar lekker verwennen.
    Is dit je eerste kindje? sorry als ik nu iets doms vraag hoor..

@ de rest, weet echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb. hihi. Heb net de hele avond gewerkt.. Pijn aan me voetjes en ik had ineens last van harde buiken. Niet goed.
    Morgen avond weer 4 uur werken, Blegh.. hoop niet dat het dan al regent, want wil graag droog op het werk aan komen.
    Fijne avond/nacht. en (vast en zeker) tot morgen

7. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @gepke, wat grappig ook vrijdag de 13e, waarom word je met 38 weken ingeleid?
    Ik moet ook nog maar afwachten of mijn kleine meisje blijft zitten tot 13 november.
    Onze eerste dochter is 6 1/2 week te vroeg geboren en daarom moet ik nu dan ook met 30 weken zwangerschap met vervroegd verlof.

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Claire, hoe is t nu met je moeder?

@Lilage, mag inderdaad geen "geslachtgemeenschap" meer hebben, omdat dat de weeënactiviteit stimuleert...

@Lianne, welkom!!!

@Ichtus, succes bij de vk! En wat vervelend van je bekken zeg... doe maar rustig aan!
    En bij mij zijn t inderdaad weeën ja, geen harde buiken, maar weet nooit goed hoe ik dat zo moet schrijven, klinkt zo 'opgeblazen' als ik t steeds over weeën heb...

@Poetsmuts, hier nog eentje hoor, de handen kriebelen me als ik hier rond kijk, maar kirjg gelukkig goede hulp, maar toch, als ik wat zie liggen, moet ik me echt bedwingen hoor!

@Veertje, welkom! Ik ben de 12e uitgerekend!

@Gepke, doe jij ook maar lekker rustig aan met je hare buiken!

@Lilage, haartjes geverfd! Lekker, moet hier ook nodig gebeuren!

@Lianne, tis inderdaad ons eerste kindje, maar mn 3e zwangerschap... tis echt geen rare vraag hoor ;)

Hier redelijk goed geslapen vannacht! Gelukkig, moet toch weer wat vertrouwen kweken nu ik weer thuis ben!

Enne, ja hoor... ik zit alweer gestijfd en gestreken op de bank, weer klaar voor vandaag ;)

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemorgen!

Mijn haren zijn knalrood, hihi moet altijd een beetje afnemen die eerste felheid :)
    zal zien of ik er een foto van in album krijg:)

Lianne, rustig aan met werken, kan je geen zittende dingen doen???En lekker dan dat ie die vliegen heeft 'weggezogen'...Zit jij zondag nog altijd met de shit, en met dit weer willen de vliegen sowieso wel...

@miracles, 28 weken! das weer een mijlpaaltje, maar we gaan gewoon verder he ;) Succes weer vandaag...

Hihi, ik ga hier even met een kleine vent onder de douche, nadat ik em verschoond heb, hij stond net naast me heel hard zijn best te doen, gevolgd door een rilling, zo van, 'nou het stinkt, maar het is er weer uit!' :D:D:D

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen meiden

hier vannacht hele erge banden pijn gehad
    zo erg dat ik er een traantje om heb moeten laten zeg

@ miracles jeeeej 28 weken kom op he nog een aantal weekjes erbij graag

@ lilage douche met de kleine man
    ow om rood uit je haar te krijgen wassen met head en sholders
    word het gegarandeerd minder maar pas wel op voor vaalheid dan

11. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Goedemorgen!
    Heb hier heerlijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest om naar de wc te gaan. maar verder heerlijk.

@ miracles, Jeetje 3de zwangerschap, hoop dat het nu helemaal goed komt dan! Ik duim zowiezo voor je.

@ lilage, ja die klusjesman is me dr één. Maar goed het is nu al iets minder met de vliegjes. Dus hoop echt dat ze voor zondag weg zijn. Ik moet ook nog steeds naar de kapper, maar onze thuis kapster is op vakantie. Fijn!!

@ knippy, vervelend bandenpijn :( Zijn van die 'pijnen' waar je gewoon niks aan kan doen he. Daar heb ik altijd zo een hekel aan.

Vandaag weer een warme dag! Ik kijk er al tegen op. Laat het wel om half 5 even droog zijn;) duimen jullie voor me? Dan moet ik namelijk op de fiets naar het werk.

12. hielko2006

lianne ga heel hard voor je duimen dat het droog is dan

en die banden pijn echt vreselijk heb het al vanaf het begin maar gister overtrof echt alles
    nu zeurt het nog een beetje na mar gaat al wel weer beter gelukkig

13. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Dank je wel.
    Wat woon je dichtbij trouwens. Wat grappig.
    Bandenpijn is inderdaad echt vervelend :(

Ik las net hier op het forum in de lounge dat het knmi niet zo een goed weer voorspelt voor vanmiddag! Hele harde windstoten, hagel en het kan afkoelen van 31 graden naar 19 ineens!! Ooohhhh helluppp:(

14. hielko2006

lianne ja jij komt net als lilage ook uit elst toch
    das niet zo ver weg nee

de voorspellingen zijn wel zo ja

15. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hoe werkt die buienradar dan? snap er niks van! hahahah. ben blond.
    Kom inderdaad uit elst net als Lilage, die woont namelijk 2 verdiepingen boven mij in de zelfde flat. hahaha.

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ga straks even reageren dit is een test
    Elke keer ben ik uitgelogd terwijl ik wel lid ben van hier EN krijg geen berichtje alarm meer
    Dus het is hier vaag haha

Even proberen om wat te typen en hopen dat ik een notificatie email krijg :D

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Miracles, kon je nog naar je 3d echo, of heeft het ziekenhuis bezoek roet in het eten gegooid.
    Hier ga ik zeker rustig aandoen. Ik had eergisteren wat bloedverlies, maar stopte ook gauw weer. Nu had ik "geknuffeld"dus gooi het daar maar op. En ja de harde buiken voelen niet zo prettig dus alles in slomotie.

Hier word ik ingeleid omdat ik vanafw eek 5 sondevoeding krijg ik en ik al aanrdig uitgeput aan het raken ben. Ik ben zo vreselijk moe.

Updtae huisrat (lees huisarts) hij wil ze mij niete geven zelf op advies van de ineternist niet. Hij wil niet meewerken aan placeboeffect. Want de eerste 4 hielpen dat zga hij ook en de laatste niet en dat kwam volgend hem door een placeboeffect omdat ik er van te voren uitging dat die minder goed waren. Nou ja dikke onzin. Nu heb ik d ebrief opgevraagd van internist en als er duidelijk in staat dat ik d einjecties krijg dan ga ik ze eisen.

Gr Gaby

pfffffffffffffffffffff warm hier

18. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    oh mijn bevallingspakket is binnen, kom effe niet op de naam

gr gaby

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hoj,

hoe gaat het? iemand hier? Net even geslapen, dat heeft goed gedaan...Krijg dalijk zuslief met kids op bezoek...een klei ding, die zijn gek op de volle zon!!! En daar kan ik nu dus echt niet tegen!

Mannetje heeft beetje gedoe op het werk...Hij heeft (vrij laat) ouderschapsverlof weer aangevraagd, maar goed, hij kon het ook niet veel vroeger doen, want ik wist lange tijd niks...Zijn baas zei, 2 weken van te voren is lang genoeg, dan lukt dat allemaal wel.Dus hij netjes ingevuld en meegenomen, heeft zijn baas het vergeten te ondertekenen en nu is di met vakantie..De vervangende heeft het al 3 dagen in zijn bezit en doet er niks mee! Hij gaat er steeds achteraan, maar krijgt nul...Volgende week is zijn baas terug, hopen dat die er vaart achter wilt zetten, tja 1 september moet ie alweer zijn eerste dag thuis zijn!

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ gepke, kraampakket?:)
    Meer dan de helft van mijn vorige pakket staat nog in de berging hihi, ach ja...de watten enzo gebruik ik nu nog steeds, handig zo'n voorraaddoos:)

Huisartsen zijn niet altijd je grootste vriend he in dat soort situaties! Doe het rustig aan (dooddoeneradvies, i know) en als dingen echt niet meer gaan, op je strepen staan hoor!

Deel Deze Pagina