Hoi meiden, Hier ook het kraampakket binnen, er zat een leuk boekje en een knuffel bij. Nog 2 halve dagen werken en dan kan ik gaan genieten van mijn zwangerschapsverlof, ik kan niet wachten tot het zover is lekker uitrusten en genieten van mijn zwangerschap samen met mijn andere dochter. Gisteren bij de VK geweest en ik was weer een kilo afgevallen, iedere keer als er eindelijk weer gewicht bij zit ben ik het de keer erop weer kwijt. Ik heb dus een natuurlijke liposuctie, maar mijn kleine meid groeit goed en dat is het belangrijkste. De VK zei wel dat ik een klein kindje zal krijgen van ongeveer 5 á 6 pond, maar dat vind mama niet erg het moet er tenslotte ook uit en ik ben zelf ook niet zo groot. Is het bij jullie al noodweer, hier nog steeds vreselijk warm!
hey meiden redden jullie het een beetje met die warmte? hier kraampakket 2 weken geleden al gehad. beval toch in het ziekenhuis dus heb dat ding nie nodig alleen de bedzijltjes en kraamverband ook erg handig haha
Hadden jullie ook nog iets leuks in het pakket? Ik had er een draagzak/buidel in zitten, zo een soort minimonkey. Ik beval ook in het ziekenhuis dus heb de rest ook niet echt nodig. En over warm, bah bah bah, waar blijft de regen........
pff.. ik smelt hier.. Tis toch niet te houden! Giovanni wilde buiten spelen waardoor ik dus de deur moest los laten, maar o wat word het dan heet binnen. Heb hem nu naar binnen gestuurd, veel te warm voor hem. Moet straks weer werken. Blegh. @ kraampakket, die heb ik nog niet binnen. Zou ook binnekort wel komen.
@fl3xgirl inderdaad ook CZ alleen bij mij zat er een boekje bij, goede tips om de leukste papa & mama te zijn. Met allerlei leuke tips, liedjes en verhaaltjes.
als ik die leuke dingen hoor, dan wil ik hem ook wel weer ontvangen. Mag wel bij de Etos het pakket op halen, ga ik ook maar is doen morgen. Lekker het dorp in dan is het weer ook iets lekkerder!
Miracles vandaag zijn we allebei 28 weken weer een mijlpaal !!!!! nu nog wat weken erbij (duim duim voor je) Gisteren ook mijn pakket binnen gekregen (achmea0 met een knuffelhondje en een boekje over veiligheid en andere tips. Hier nog verschrikkelijk warm en geen wolk te zien. net thuis uit werk en eerst even 20 min in het zwembadje gaan liggen even afkoelen Evelien
Ook hier vreselijk heet, bah heb er hartkloppingen en misselijkheid van. staat hier wel meer wind maar zelfs de wind is heet. Een paar weken geleden mijn kraampakket al gehad, zat een hele leuke boxtas bij, zo`n tas die je aan de box kunt hangen voor speelgoed, luiers enzo.
Zonnetje, iinderdaad 28 weken vandaag!!! T is dat ik nog net geen dansje durfde te maken vanmorgen Hier trouwens ook bij CZ, maar nog geen kraampakket... Verder is t gelukkig weer redelijk rustig vandaag, dus mag niet klagen, maar heb dan ook echt niks gedaan en al zeker niet met dit weer! Van mij mag t wel gaan regenen!
Meiden ff snel een berichtje van mij ben te moe nog steeds en vreselijk warm pffff maar lees wel mee hoor maar niet altijd puf om te reageren maar vandaag controle bij de gynocoloog met groeiecho en wat blijkt ik ben dan wel bijna 29 wkn zwanger maar meneertje loopt nog steeds errug goed voor 1.5 week ze kwamen nu uit op 30wkn5dgn dus word wel in de gaten gehouden nu hoef ik pas over 6 wkn terug bij de gyn maar tussen door komt wel de vk 2 keer thuis.... dat is dus wel errug fijn ben er weer van tussen meiden doe rustig aan veel te warm om j eigen druk te maken......
vandaag bij VK bleek hartje onregelmatig te kloppen..moet maandag weer terug. Maar hopen dat t niets geks is.. wel gelijk ongerust!
Omg...Sterkte meid Ik ga voor je duimen dat alles goed is En in mijn kraampakket zat een luiertas een blauwe ook nog
dank je zo gek omdat alles tot nu toe heel goed was.. stond echt overdonderd weer buiten..gelijk googlen en over t algemeen is t onschuldig, heeft t met onrijpheid zenuwstelsel te maken..ik hoop t maar. Met 20 weken echo hebben ze hartje nl ook helemaal uitgebreid nagekeken (ben zelf nl geboren met een gaatje in mijn hart) en toen was alles prima..
kan het niet met de vreselijke warmte te maken hebben Suus ? Heb je een angelsound, kun je het zelf bijhouden ?
Jessica; dus die van jou loopt ook voor op groei? Die van mij ook. Zoals de vk kon voelen wel 2 weken. Als hij over 3 weken nog zo gegroeit is dan krijg ik ook een echo. Heb jij ook suikers laten prikken? Dit moet ik volgende week laten doen.
ey ey Ja ze hebben vorige keer me suiker geprikt en die was goed 6,5 moet onder de 8 zijn maar hier ben ik volgens me cyclus 28wkn 5dgn en hun kwamen alop 30wkn en 5dgn dus ze houden me wel in de gaten maar ze wouden ook die glucosetest doen maar aangezien ik zelf slecht ter been ben en het me veel energie kost om naar zkhuis te komen willen ze het nog ff uitstellen hoef nu pas over 6 wkn terug te komen maar als er iets verander kwa beeb zoals ik hem minder zou voelen of me bloeddruk te hoog is moet ik gelijk terug komen en anders mag ik voorlopig bij de vk weer blijven die komt lekker bij mij thuis
hallloooos, hier ook nog geen spatje regen....maar het begint wel te betrekken, en harder te waaien, dus het zal toch nog wel komen! Hier ook cz, fl3x ik had ook zetje krijgt een zusje..vraag me alleen nog altijd af hoe dat knuffeltje een zebra is met zo'n lange nek