Een paar paginas terug staat er heel stuk over dat het niet goed is.... http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/133662-november-2009-mamas-1009.html#post5305842 kijk hier maar..
Was een leuke dag gister Alhoewel het snel voorbij was, was het wel bijzonder. Heb zowaar een traantje weg moeten pinken... Ik had niks speciaals gekocht voor gister, heb al zoveeeeeel (haha krijg je he als je in een kledingzaak werkt ) Ik had een witte linnenbroek aan (die ik nog steeds aan kan, leve de heupbroek met elastieken band!) en een mooi donker grijs tuniekje erop. Toen me nog opgetuigd met kettingen en armbanden en oorbellen en gaan met die banaan. En wat spijkerbroek betreft ... hahaha mijn kerel had die wel aan. hahaha maar wel een hele mooie nette donkere spijkerbroek, met een nette polo en z'n "fancy" instap shoe's van werk. haha achh dat is de kerel tenslotte die ik "trouw" (Viel me nog mee dat hij die schoenen uitzichzelf aandeed. Normaal altijd sneakers) @ Ichtus .. thnx voor je woorden en gezellig dat je er weer bent!! We hebben je een tijdje gemist! @Veertje.. Welkom bij ons Novembermama's @ Gepke.. Hier gister ook kraampakket binnengekomen...(ASR) whahah wat een grote kraamverbanden. Kon me er geen voorstelling van maken!! But they're HUGE!!!! En er zit nog van alles wat in, waarvan ik de helft niet eens weet wat het is! Soort onderleggers ofzo voor tijdens de bevalling misschien.. (zijn een soort luiers die je uitklapt als een kleedje...) Nah jah in ieder geval een "zijl" om je matras mee te beschermen. M'n vriend... ehm ik mag nu man zeggen.. haha m'n man (wat lijkt dat raar..) die wou dat ik hem er nu al onder ging doen.. hahaha de lul (was een grapje natuurlijk van hem) En hij vroeg zich ook af waarom zijn regenpak met kaplaarzen er niet in zaten...8) Soms is het ook een... Er zat verder nog leuke dingen in zoals knuffeltje/tutteldoek en een hele rits aan verzorgingsproducten van Natalis. @ Suusje34.. he bah, dat verwacht je ook niet.. Waarom maandag pas weer? Ik zou gek van ongerustheid worden! Idd wat koffieleutje zegt, met zo'n angelsound zelf in de gaten houden? @ Jess.. zo jij loopt goed voor dan zeg!!! maar als alles maar goed was verder! Ik spreek jou wel weer op msn! @ Miracles.. ach sneuuuu van je chinchillaatje.. heeft die de shock overleeft? Of was het einde verhaal... 11 is idd oud voor zo'n beessie. @ Lianne.. Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag! Zo dan ben ik wel weer bij geloof ik.... is altijd weer een gelees als je 2 dagen niet bent geweest
Snowy heeft t overleefd gelukkig!!! Mn hubbie mag m straks gaan halen, was echt in shock van de warmte! Gelukkig zeg, ons oudje... moest er niet aan denken! Bruno (2 jaar) is helemaal uit zn doen dat zn vriendje weg is... snapt dr niks van, zit ie in zn uppie in die grote kooi! @Miss, moest toch wel ff lachen, regenpak en kaplaarzen @Lianne, GEFELICITEERD
Jess yep, ik ben weer bezig Helemaal terug Miracles... aaaaaaaah gelukkig heeft je andere chinchilla zn vriendje weer terug!! Is toch altijd klote als je huisdier dood gaat... Maar gelukkig nu nog niet! heheh regenjas & kaplaarzen... dat is nog maar een gedeelte van wat hij allemaal zegt... stoere praatjes... wacht maar als het zo ver is, denk dat hij lijkbleek trekt en flauw valt. Is al zo'n held wat bloed betreft.. vooral bloed bij een ander. Kijken wie er dan lacht... *hehe evil*
Hier precies t zelfde hoor, een grote mond, maar wacht maar tot de tijd daar is... haha Komen ze een extra vpk in aan t zetten om mn hubbie op te vangen als ie neergaat *gna gna*
Grr stomme email gedoe! Heb ik alweer een paar pagina's niet doorgekregen... Maar gelukkig ben ik nu weer uptodate @miracles YAY je chinnie leeft nog Ik vind zulke beestjes zo mooi,ze hebben toch een zachte vacht ? @alle nieuwe mensen Welkom Ik heb toch zon vermoeden dat het er 1tje is haha Hier slecht nieuws... Mijn schoonzus haar dochter heeft een ernstige stofwisselingziekte en maandag zal ze erachter komen hoe het heet... De dokter kon (over de tel ) al zeggen dat het zeldzaam is en ze niet lang te leven heeft... Dit sloeg in als een bom... Maandag zal haar dochter van 17 (met een qi van 60 wat ook door die ziekte gekomen is) de uitslag te horen krijgen... Dit is niet niks...
@Miss, inderdaad een hoog-aai gehalte ja, vooral die bruine! Die kan zelfs gewoon los bij de hond lopen, hij is echt tam!
Awww wat een poppie's! Gief chinnie! En nee dit is ook niet niks nee... Probeer mijn gedachten op een andere toer te krijgen nu... Even de chinnies bewonderen haha
oeh... heb bijgelezen, maar ben misselijk.... @Lianne..GEFELICITEERD @Miracles.. fijn dat je chinchilla er weer boven op komt/is @Puzz.. wat een rotnieuws zeg.. bah.. sterkte hiermee meis... @Suus..meid ik las t bij vk vragen topic.. wat zul je geschrokken zijn.. heb wel vaker gehoord dat dit gebeurd en dat er niets aan de hand is.. maar snap heel goed dat je je flink zorgen maakt...dikke knuff en we duimen en hopen dat het niks is.. @MissM. fijn dat je je weer beter voelt meis...knufff verder niet echt veel onthouden.. ik ga ff op de bank liggen...
Heyy Ichtus, Voel me inderdaad weer wat beter, alles gaat gewoon weer door. Bedankt voor de knuff!! Knuff terug voor je misselijkheid... hoe komt dat ineens? Beetje ziekjes aan het worden? Beterschap!! @ Hier.. Definitieve tekst klaar voor de geboortekaart!!! Zojuist verstuurd naar de drukker. Ben zeer benieuwd naar de proefdruk!! En die dan geheim houden.. haha ik hoop dat ik dat kan... Ook was ik al een beetje aan het kijken naar wat ik kan vragen als kraamcadeautjes. Bij Intertoys site kun je een handige verlanglijstje mailen.. maar wat vinden jullie.. is dit opdringerig en veeleisend?? Ik wil namelijk straks ook niet met dingetjes zitten waarvan ik denk; WTF is dit? Klinkt misschien een beetje verwend, maar wil alleen maar leuke dingetjes voor mijn beeb... Wie nog meer????
ichtus jij ook misselijk, ik heb het al een paar dagen met vlagen. Het is geen maagzuur, heb geen idee wat dit is, zal er vast weer bij horen