Wie weet of de hydrofiele luiers van de zeeman ook goed zijn ? Want ik heb van de hema washandjes en die lijken verdorie veel op die van de zeeman
Puzz.. één pot nat! als t van zelfde materiaal gemaakt is maakt t geen ruk uit.. zo heb ik wat van de hema, zeeman en prenatal..
@ichthus thanx.. tja lees er veel over enne meestal valt het mee. Zeker als echo gewoon goed was. Afwachten maar. Schijnt dat ritme ook niet goed is als kleine de hik heeft dus dat kan t ook nog zijn geweest.. spannend allemaal heb wel met vriend afgesproken dat als er maandag nog twijfels zijn ze me door mogen sturen naar t ziekenhuis..wil dan wel dat t ff goed uitgezocht wordt! Zonnetje en Ichthus vervelend misselijkheid,niet door warme weer van afgelopen dagen?? miss tja kraamcadeaus t is lastig..het liefst krijg ik gewoon een bon enne als mensen t vragen zal ik dat ook wel zeggen maarre aan andere kant als mensen zelf iets uit willen kiezen is ook wel schattig. Deze week zelf 2x op kraamvisite. Voor vriend van partner heb ik een leuk prentenboek gekocht (hebben al een dochtertje van 4 dus heeft die meid er ook nog wat aan) voor goede vriendin die zelf een uitgesproken smaak heeft en heel graag shopt een kadobon van name it..ze vind dit een leuk merk en de winkel zit in de buurt..mag ze lekker zelf shoppen! Blijft altijd lastig die kadootjes!
nee ik hoefde niet extra voor controles te komen ik had het zelf ontdekt met de angelsound en de vk is toen meteen gekomen naar me huis ze vertelde me dat het idd onregelmatig was maar dat het dus vaker voorkomt en niks ernstigs is de volgende dag was het hartslagje alweer normaal alleen week later weer niet drm raad ik je ook niet aan zelf te gaan luisteren je maakt jezelf dan alleen maar bang maar esmay is gezond en is niks met haar hartje aan de hand
@flx3 bedankt voor je antwoord:heb de doptone ook (op last van vriend) aan zwangere vriendin meegegeven.. ikke wil t zelf niet horen..wordt dan idd gek gemaakt.. enne zolang ik kleine veel blijf voelen moet t wel ok zijn.. Heb ook aantal spulletjes bij zeeman gehaald..volgens mij maakt dat niet veel uit qua kwaliteit hoor!
hej hej, pfoei, werkontwijkend gedrag vertoond vandaag Bij stiefpaps op verjaardag geweest vanaf half 10 vanmorgen, ging om kwart voor 3 weer weg.... Daarna toch nog maar even huis gestofzuigd, gestoft, afwas gedaan en opgeruimd en wasje gedraaid... Nu ga ik zo naar vriendinnetjes om lekker samen te kletsen en te eten...eentje gaat trouwen, anders is zwanger..ik zeg genoeg stof tot praten Lianski!!! Gefeliciteerd!!! Kus kus kus, ik kom je dit weekend even persoonlijk feliciteren!! Genieten van de taarten he! xxxx
Hallo meiden, Was weer warm vandaag zeg. Pff.. @ ichtus en zonnetjeE, vervelend jullie misselijkheid, is het al wat gezakt? @ puzz, wat een rot nieuws. Sterkte hoor. @ miss, lekker de tekst af. Ik moet nog met het geboortekaartje beginnen. hahaha. Erg he. En over je kraamlijst, ik zou het gewoon lekker doen. Weet je zeker dat je leuke cadeaus krijgt en als jij er blij mee bent is het vaak ook leuk om te geven! vind ik dan. @ lilage, ik zie je wel verschijnen dan. Moet wel morgen van 10 tot 8 werken. Moet nu dus nog taart gaan bakken, had vanmiddag geen zin. hihi Zometeen eerst even eten, want heb me toch honger! pff... Heb trouwens van een vriendin een super gave fotolijst gekregen en een cadeaubon. Echt super leuk! Verder heb ik me hele huisje gepoetst. Er is geen vlekje meer te vinden hoor! hahaha. Alleen toen ik net het huis schoon had, ging giovanni een krsantie (croissantje op zn giovanni's) eten. Fijn!
Hoooooooooooi, Zo zeg, geloof het of niet maar ik heb van afgelopen week gewoon net alles bijgelezen....ik weet dus alleen niet meer zo goed wat ik precies heb gelezen... Ik zag twee nieuwe...veertje en lianne, gezellig!! Poeh Miracles, je jongetje zit nog op zijn plek. gelukkig maar! Lillage, ja hier ook een hangjongere Miss, je bent er weer en maakt weer grapjes...gelukkig maar! Ichtus, fijn dat je er weer bent en verhaal kwijt hier kan altijd he. Dat geldt natuurlijk voor iedereen!!! Eh ja, ik ben nu dus in Amsterdam, in het huis van mijn nichtje en afgelopen week waren we op Texel Dat was leuk maar ook frustrerend omdat lopen dus echt niet meer zo gaat. Twee keer naar de supermarkt op een dag en met veel geluk nog een fietstocht... Ik vond het met tijden erg frustrerend dat mijn lijf het gewoon af laat weten. Ik hjad vlak voor we gingen een Anitabekkenband gekocht dat helpt me wel iets tegen de pijn maar ik kan er jiet meer door. Verder lek ik verdorie aan alle kanten maar hou in mijn benen vocht vast. Pffff. Zo geklaag dus.... Maar...Texel is mooi, we zaten in een appartement in een boerderij met een heerlijke tuin en we zaten ook nog eens lekker midden in het centrum. Dus dat was allemaal prima. Nu in Amsterdam. Rustig aan maar en beetje lezen, DVD-en en oude bekenden opzoeken en dan gaan we dinsdag weer naar huis. Wat eerder dan bedacht maar als je zo weinig kan doen is Amsterdam ook niet zo leuk. Chasmi, ja meeting: Zullen we weer een invulletje doen? 19 september: Princi 26 september: Princi Vult iedereen die wil komen even in? Enneh, ichtus, wat jammer dat je niet kunt komen. Had ik gezellig gevonden en je was natuurlijk ook nog de aanstichtser van de meeting... Zo ik ga ff de wasmachine zoeken hier...want idd een aantal broeken zitten hier nu dus ook echt niet meer lekker...balen....
@ Lianne.. ja ik geloof ook dat ik het maar gewoon doe... zet hem wel op mijn hyves tegen die tijd denk ik, kunnen mensen zelf weten of ze iets van mijn wensenlijst kopen of totaal iets anders. @ Princi... heyyyyy je bent ff weer hier aan het buurten!! Had je al gemist! Texel was mooi? Jammer van je bekkenprobleem.. alles wordt echt wat beperkter nu hè.. hier ook zo hoor. Maar goed nog ffies doorzetten en dan krijgen we er heel wat moois voor terug! Geniet nog ff van je tijd in Amsterdam!! Soort van lang weekend.. is toch ook lekker?!!! Veel plezier! Kuzzz
@Princi, weer back online!!! Heb je wel gemist hoor! Erg leuk gehad op Texel zo te lezen, alleen jammer van je bekken... @Miss, ik vind op zich zo'n wensenlijst best kunnen, maar hou er wel rekening mee, dat t voor ieders beurs te betalen is! Want dat stoorde mij bij mijn oude buurvrouw nogal, die had ook zo'n lijstje, zelfs toegevoegd bij t kaartje, maar t goedkoopste wat je in die winkel dus kon kopen, was een truitje van 19,95!!! Dat vond ik dus eigenlijk echt niet kunnen en met mij meerdere mensen, heb toen dus ook heel eigenwijs een kadobon van Mexx gekocht! Zo ben ik dan ook wel weer... 8) Verder is t hier weer behoorlijk onrustig, echt weer last van weeën, maar gelukkig nog niet opeenvolgend... wat dat betreft blijft t dus maar aanmodderen... Weet eigenlijk gewoon niet meer wat ik ermee aan moet hoor, jeetje... wat frustrerend... En... Snowy is weer thuis, maar denk dat ie de nacht niet haalt... Hij is er echt nog behoorlijk slecht aan toe, ligt zelfs op zn zij in t kooitje en normaal ligt ie bijna nooit...
Nee, hij heeft gelukkig geen pijn, want dan hadden ze m in laten slapen. Hij is oud voor een chinchilla in gevangenschap, 11 jaar. En bij de dierenarts hadden ze zoiets van neem m maar mee, dan kunnen ze afscheid nemen van elkaar... Pijn heeft ie niet, dus hij slaapt waarschijnlijk gewoon rustig in... En als ik t echt niet aan kan zien, laten we m alsnog inslapen!
@ miracles, aah het arme beestje Gelukkig heeft die geen pijn! @ princi, ja Texel is leuk he, ben ik laatst ook geweest. Alleen zat ik in een hotel. Jij in een mooie boerderij met tuin! Dat is toch wel beter. hihi. O ja en aangenaam
Oh Miss & Miracles, wat zijn jullie lief!! Enneh, ja miracles, ik kan me erg goed in je inleven nu en dat terwijl het nog niet eens in de buurt komt van hoe weinig jij nu kunt doen en ook nog eens zonder jou zorgen...en dan ook nog een huisdier dat ziek is...pffff. Ik heb ook wel veel aan je gedacht afgelopen week. En Miss, fijn dat het een mooi afscheid was. Dat geeft toch wel een pietseltje troost vind ik altijd. Maar moeilijk is het ook! Ja Lianne, texel is mooi en lekker rustig ook . Wat dat betreft is Amsterdam nu wel even een omschakeling. Ik heb hier 6 jaar gewoond en vindt het wel leuk om er nu weer even te zijn.
ooh miracles arm beestje gelukkig heeft ie geen pijn @ hier vanmiddag toch wat meegemaakt hahaha ik was advertenties op mp aan het zetten en me vriend was boven luier verschonen van me dochter. ik zie in me ooghoek wat onder de tafel vandaan komen. (ben panish voor spinnen) Dus zet um op het gillen!!! ik kijk nog es goed en schiet in de lach twas geen spin maar een KIKKER me vriend zo pfff ben je nu ook al bang voor kikkers whahahaha
wie verw8 het nou ook he een kikker in je woonkamer haha volgens mij was ie behoorlijk verstoft want hij was grijs haha
Kan niet slapen... net s ff flink moeten janken! Snowy is om 23 u gestorven... gelukkig wel heel rustig ingeslapen, maar toch... is een dikke 8 jaar bij ons geweest!