November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Miracles: Hier nog 1 die nog niet slaapt, heel veel sterkte voor je nu...het is nooit leuk als een huisdier overlijd en dan gaat het bij jou met je zwangerschap ook al niet zo lekker als je zou willen...rustig aan meid.

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

miracles heel veel sterkte meis
    het zit je allemaal niet mee

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dankjewel meiden!

Hmm, ben dus niet de enige die niet kan slapen...

Heb net ongeveer 3 uurtjes mn ogen dicht gehad, maar ben nu al weer klaarwakker...

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Miracles, wat vervelend van Snowie. Juist als je zovel thuis moet zijn als nu is een huiisdiertje zo fijn. Zo troostend vindt je niet?
    Ik blijf aan je denken...

Enneh ik weet niet wie de boel allemaal regelt:
    Maar nu is het genoeg voor Miracles....nou heeft ze het moeilijk genoeg gehad....ga maar iemand anders pesten...Wilders of zo...
    Zo het helpt natuurlijk niets Miracles, maar ik vind het wel!!

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ah miracles... *knuffel*... Arm beessie...
    Is nooit leuk als een huisdier overlijdt.. weet er alles van...
    Maar Snowy is wel eventjes 11 geworden, waarvan 8 jaar hij het hartstikke goed heeft gehad bij jullie!!!

Maar ook nog steeds onrustig in je buik.. dan helpt zo'n situatie natuurlijk ook niet mee.... sterkte meis!

En Princi.. Tuurlijk zijn we lief.. JE WEET TOCH!!
    En idd afscheid nemen is nooit leuk als je weet dat je die persoon nooit meer zal zien... maar het was wel mooi de dienst en goed voor ieders verwerkingsproces.. een lach en een traan.
    Maareh jij ff buurten weer in je "old hometown"? Ga je nog wat bijzonders doen? Voor zover er nog beweging in zit? Nah je zat toch in het centrum had ik begrepen? Dat scheelt....

@ hier.. moet me maar eens gaan klaar maken voor mijn werk...Topdrukte verwacht ivm Delfsail... yeej..*zucht* Nah jah gaat hopelijk de tijd wel snel voorbij.. maar goed we moeten ook langer open blijven... ipv 5 tot 7 uur door... getverdegetver..
    Sommigen winkels gaan tot 11 uur 's avonds door.. ja daaaaaaag mij niet gezien.. heb ook tenslotte een feessie nog vanavond, etentje met de fam! Vanwege de partnerschapsregistratie :D

Nou meiden fijne dag en ben er denk ik pas morgen weer... Wordt een laaaaaaaaaaange dag voor mij!

Kuzz

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ah arme Miracles, sterkte meissie.

Miss een hele fijne dag !!

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @ miracles, he verdeurie, nooit fijn als een beesie overlijdt!

@fl3x, een kikker? vinnik zo'n vieze dingen! Ik zou ook echt heel de flat hebben bijeen geschreeuwd! (lianne, dan weet je dat hihi :) en werk ze trouwens!)

@ladies, hoe staat het met de misselijkheid? Hier ook sinds gisteren de hele dag misselijk, blegh...collega van mijn mannie heeft de mexicaanse griep, hoera! nou, gelukkig heeft ie daar de afgelopen weekl nog mee gewerkt...ik ben er niet bang voor hoor, kan alleen echt geen griep gebruiken nu!

Gisteravond super leuke avond gehad met dinnetjes, helaas pas tegen 1 uur in bed, nu dus echt kapoetski, maar de babykamer is echt aan de beurt vandaag! Als het ergens op lijkt maak ik wel een foto, kee?

Fijne, niet zo heel hete, dag vandaag allemaal, dikke knuf van mij en Puk (die overigens ook een hekel heeft aan hitte, want sinds gisteren is ie duidelijk weer actiever!)

Dikke zoen!!!!
    xxxx

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    6rfdya6hsdasdfgnmihtrszcm

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, hannes :)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miracles sterktye meid

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Awww miracles
    En nu hebben we ook een beeld bij je beestje...
    Vind het sneu,even een brokje in mijn keel...

Ik heb zelf gedroomt over mijn stumpy dat ik haar vond helemaal nat en ik heb haar daarna droog gemaakt
    Toen werd ik wakker en was even van de kaart...

Pfftt ik neem geen nieuwe poezels meer,ik ben de pijn en verdiet helemaal zat...

12. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Miracles- sterkte met verlies van snowy moeten jij en vriendje van snowy (weet ff de naam niet meer) maar lekker op de bank zitten en elkaar troosten/ knuffelen.

Fl3x - bah een kikker hoe komt die nou in de kamer??? das idd schrikken zeg.

Ik heb veel gelezen maar weet meer dan de helft niet meer.
    Zow ff de babykamer ophalen kan ik nu eindelijk aan de slag om alles op de plaats te zetten. zal wel een foto plaatsen als t af is.
    Mag alleen niet zow veel doen (wat heel erg moeilijk is) ivm de ischias.

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal

allemaal dikke knuffs ten eertste!

zag verdrietig nieuws voorbij komen

@ puzzcat veel sterkte voor jou en je schoonfam... wat een nieuws zeg :(

@ miracles.... weet zeker dat snowy een heeeel goed leven heeft gehad bij jullie (en wat een mooi beesie op de foto) veel sterkte!
    huisdier is toch een soort van kind

ennnnnnnn lianne proficiat met je verjaardag!

nog allemaal druk met babyuitzet bezig zo te lezen en al :D
    -----------------------------------------------------------------

hier gaat het wel
    mams is weer goed bij en helder gelukkig
    maar goed weet zelf donders goed dat het allemaal een kwestie van tijd is tot er weer wat opduikt of dat het echt gedaan is....

zusje is in utrecht geweest
    gelukkig was het schedeltje bij getrokken en zat het vochtmeting net op t randje... dus geen waterhoofd
    hartje is goedgekeurd
    alleen arts wilde vruchtwaterpunctie en bleef erop doordrammen maar dat hebben ze afgewezen.
    verder is de baby heeeel heeel klein en zal t nog geen 2 kilo wegen bij geboorte
    en op de vraag wat verdere gevolgen zijn kregen ze geen antwoord.

zelf hebben we op mn neefje gepast van de week
    erg leuk... heel waterfeest op t balkon gehad

kraampakket is binnen
    volgende week komt de wieg binnen
    ]
    verder ben ik echt helemaal opgedraaid, donderdag avond kon ik niet meer lopen
    mannetje heeft me naar bed en wc moeten dragen :( door mn bekken
    dus even nu clairtjuh tijd en bijtanken

14. puzzcat24

Heb vannacht de hele tijd hard buiken gehad
    Steeds op mijn zij geslapen om het rustig te krijgen
    Maar zolang het geen zeer doet is het oefenen

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede middag...

@Miracles.. meid.. sterkte... is niet niks hoor...maar snowy heeft vast een superleven gehad..hoe is browny/bruno? (zo heet die andere toch?) er onder??

@Puzz.. fijn he.. harde buiken..vind t zelf altijd rete irritant.. zeker als het nog niet MAG doorzetten.. en als het door mag zetten dan is het heeeul frustrerend als dat niet gebeurd....zucht...heb er maar sporadisch 1...en die mogen nog niet eens een naam hebben..

@Zonnetje.. raar he.. die vlagen misselijkheid.. heb wel s gehoord dat de misselijkheid in het derde trimester terug kan komen, maar is mij nog nooit gebeurd.. tis niet zo erg als in het begin,, maar fijn is t ook niet..verder voel ik me prima...qua gezondheid dan.. ben vandaag vooral erg moe....

@Hier..Moe dus...niet vooruit te branden..jur heeft kinderfeestje vanmorgen dus tis wel even lekker rustig hier.. hij komt over half uurtje thuis...kan ie nog ff wii-en en wil nog ff met de kids de stad in wandelen.. ijsje scoren en dan weer terug.. zo gaat de tijd lekker snel... eten voor vanavond is al klaar..huishouden heb ik gister allemaal al gedaan.. dus hoef alleen nog een was op te hangen en een nieuwe aan te zetten..dus ik blijf lekker lui doen vandaag...

Vriendin kwam vanmorgen even melden dat ze toch echt zwanger is.. superrrrrrrr....zo leuk.. t wordt haar 5e..

euh...verder niks te melden....

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh ja.. geboorte kaartje al wel uit gezocht.. gaan we van de week definitief maken met tekst enzo..

Kamertje was al af.. ga ik niets aan veranderen op wat accessoires na..de zolder voor de twee oudsten daarentegen moet nog wel een en ander gebeuren.. willen we voor begin okt. af hebben zodat we iedereen kunnen verhuizen.. kan ik bedje opmaken etc..

nog de laatste spulletjes uitzoeken en aanschaffen... enz enz...

komt vast wel goed...

17. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Iedereen druk in de weer met t kamertje lees ik!

Mijn moeder haalt me van de week de laatste spullen en dan is t alleen nog wat aankleding,maar dat komt wel!

T geboortekaartje hebben we ook voor zover klaar, adressen worden van de week op etiketten geprint en een drukker uitgezocht, dat als ons manneke besluit eerder te komen, dat dat in elk geval klaar is!

Verder ga ik ook maar alvast een raamsticker bestellen, hebben we dat ook al in huis!

@Fl3x, brrrr kikker... dat snoeppie op je hyves vind ik veel leuker!

@Allemaal, bedankt voor de lieve woordjes! We hebben Snowy vanmorgen in de tuin begraven... Bruno is er op t moment nog wel redelijk rustig onder, maar ff aankijken hoe t de komende dagen gaat, anders moeten we er een nieuw vriendje bijhalen!

@Claire, wat een opluchting, dat t babytje in elk geval geen waterhoofd heeft, maar wat dan wel de oorzaak van alles is? Hoop dat t allemaal goed komt!

En fijn dat je moeder weer redlijk stabiel is op t moment! Heb er wel ff aan moeten denken hoor de afgelopen dagen en doe zelf ook maar rustig aan!

@Bekkenpijn... hier nog eentje, als je me s'morgens en s'nachts soms rond ziet waggelen als ik net uit bed kom! En zeker dat liggen... auwaaa

@Ichtus... de 5e voor je vriendin!!! Gefeliciteerd, maar lijkt me ook onwijs zwaar zoveel kids! Maar dan kijk ik wel naar mn eigen zwangerschap, weet niet hoe ik dat zou moeten doen met 4 kleine kids erbij!

@Puzz, nog steeds niks van Stumpy vernomen?

Ik ben dr weer vandoor meiden, mn hubbie komt net terug van t boodschappen doen!

18. puzzcat24

@miracles nee nog helemaal niks vernomen van stumpy...
    Probeer me hard te maken en niet zo emotioneel elke dag te zijn eronder
    Hubbie zegt al dat het niet goed is voor beeb misschien dat ik daardoor hard buiken had vannacht...

Vind het sneu voor browny...
    Waar koop je chinnies trouwends ?

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    goede middag meiden,

Hier onverwacht een bericht gehad van de woningbouw.
    We gaan nu verhuizen.
    Ik zit nu al een week thuis en me mannentje is druk aan het klussen met familie en vrienden.
    Ik kan helaas niet veel doen steeds harde buiken en steken in geboorte kanaal.moet onwijs rustig aan doen.Ook hadden we morgen in de planning om 30km te gaan fietsen met de collega's van me man.maar ik kan het helaas niet meer.
    fijne dag iedereen

sterkte iedereen die het moeilijk heeft@!

20. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Ik probeer alles een beetje bij te houden hier maar ben momenteel zo moe dat ik niet eens zin heb om de laptop te pakken. Pff, gek wordt ik ervan. Dus ik ben wel bij maar het is nu echt even teveel om allemaal op te reageren.

Heeft iemand nog tips voor leuke websites voor geboortekaartjes??? Ik kom steeds dezelfde tegen, misschien heb ik ze allemaal al gehad ofzo...

Fijn weekend nog allemaal doe het rustig aan we'll keep in touch...

XXX

Deel Deze Pagina