November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Trieske,

Joh wat vervelend dat je zo moe bent...natuurlijk reageer je dan niet. Lekker niet doen als het niet gaat hoor.
    Voor geboortekaartjes kun je ook eens kijken op habari - geboortekaartjes & trouwkaartjes
    Wij vonden een leuke in de delfts blauwe collectie.

Rustig aan allemaal!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

vandaag geen puf gehad om ook maar iets te doen vamnmiddag heerlijk geslapen 1½ uur want toen was meisje lief alweer wakker.
    vanaaf niet laat naar bed dat is 1 ding wat zeker is.

@ puzzz doe rustig aan meid

@ andere meiden met vervelende klachten ook jullie rustig aan he? ;)

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hooi,

nog even snel voor ik naar bed ga...Vandaag geklust en opgeruimd, geschroefd, gekit en weet ik wat nog meer in huis:)
    kamertje is nog niet foto waardig, morgen wss een beetje...

Net lekker uit eten geweest met mannetje, heerlijk, zeker naar zo'n dag! Lekker gegeten, nu lekker naar bedje...

Morgen weer zo'n pokke warme dag! Heb er zzoooooo enorm genoeg van! Echt waar, regen hoeft ook ni hoor, maar ik ben de temperaturen boven de 25 graden zo beu!

hihi, wat kan ik zeuren he:) maar vinnut gewoon echt niet leuk:)

Tot morgen allen!!!

kussies x

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

#10325 Miss Mommy, 23 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2009
    @Puzz, doe maar rustig aan, meestal trekt t dan wel bij!
    De chinchilla's hebben wij toevallig in Antwerpen gekocht. Hier in Nederland kun je ze ook krijgen, maar zijn ze over t algemeen een stuk duurder... Wel echt bij een fokker gekocht trouwens, gewoon met een stamboom!

@Minkep, doe jij ook maar rustig aan! Laat de heren maar klussen!

@Trieske, vervelend dat je zo moe bent, probeer maar voldoende rust te nemen he!

@Princi, hoe is t met je bekken? Heb je de dag een beetje overleefd?

@Fl3x, een middagdutje kan wonderen doen he!

@Koffieleutje, hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt als je nu weer s goed geslapen hebt!

Nu ja... tis 2 uur s'nachts als ik dit typ en weer wakker...
    Kan niet slapen van de pijn in mn heupen en heb ook flink last van maagzuur en dan praat ik nog niet eens over de harde buiken... schiet ook weer lekker op he!

@Lilage, ben benieuwd naar t kamertje! En dat warme weer is ook niks, al kan ik 25 graden nog net wel hebben, maar als ik dan weer aan maandag denk... pfff

6. Miss Mommy

Goeiemorgen slaapkoppen!!! ;)

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mogge Miracles,

Tja toch lekker geslapen terwijl ik gisteravond toch dacht dat dat niet zou lukken want mijn bekken deed echt pijn. Beetje teveel gedaan en weer een dag na het reizen zeg maar en dan steeds raarder gaan lopen en zitten om de pijn te vermijden en dan daar weer last van krijgen. Nouja de meeste van jullie kennen het hè.
    Ik mag van manlief niet meer gaan werken. Ik wilde dat wel graag nog gaan proberen maar dat is misschien niet zo verstandig inderdaad. We zullen morgen de baas eens gaan bellen.

Nou vandaag maar heel rustig aan dan. Misschien dat we hier naar de overkant strompelen voor een rondvaart door Amsterdam en dat is het dan weer.

Hoe is het verder met iedereen? We krijgen het allemaal weer iets zwaarder nu lijkt het... Maar nog zo'n 12 weken voor ons allemaal en dan........joepieieieieieieieieieieieie! (haha en dan zijn we natuurlijk supermoe met een kleine baby en kapot van de bevalling...maar hé kniesoor die daar op let natuurlijk ;).

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedesmorgens!

Net het bed uit...(wel al lang wakker hoor) en weer op voor een vruchtbare, warme dag :)

Miracles, wordt het weer zo'n vieze kleffe week dan??? Neeee toch!!!

1 ding mag duidelijk worden na lezen van dit forum...zwangere vrouwen houden niet van hitte! :D

Misschien later fotootje van de kamer...maar sowieso niet helemaal spik en span hoor!

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Vervelend Miracles dat je zo slecht slaapt.

Op naar een warme week meiden, rustig aan doen is het advies.
    Gelukkig wordt het geen 30 graden.

Vanmiddag eerst maar eens beginnen met hangen aan het strand.

Heerlijk geslapen, het was zo lekker koel.

10. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi Meiden,

Vandaag heerlijk een dagje alleen thuis.
    Man lief is met onze kleine meid naar Opa & Oma op de camping en mama kan effe lekker dingen voor zichzelf doen.
    Ik heb vanmorgen om 9 uur de laatste verwarmingsbuisjes in de babykamer geverfd, dus die is nu helemaal af.
    Van de week even goed schoonmaken en de kleertjes wassen en dan zijn we er klaar voor.
    Voor de rest de gebruikelijke huishoudelijke karweitjes de was en strijk, maar wel tijdens het kijken van een lekkere zwijmelfilm, want ik blijf vandaag lekker binnen, vind dat warme weer nu echt niets aan!

Gelukkig hoef ik deze week alleen nog maandag -en woensdagochtend te werken en dan met VERLOF JIPPIE!!!!

Geniet allemaal lekker van jullie zondag!

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Thanx voor jullie lieve berichtjes...

Vannacht gelukkig weer eens goed geslapen. Ik had de laatste tijd heel veel moeite met in slaap te komen. Sliep ik dan eindelijk dan moest ik er weer uit om te plassen. Na het plassen lukte het nog een uur of 2 om te slapen maar dan was het echt over. Toen zag ik in de winkel thee voor een goede nachtrust van Zonnatura staan. Ach baat het niet dan schaad het niet dacht ik. Nu heb ik die gisteren een uurtje voor dat ik naar bed ging op en viel snel in slaap. Na het plassen heb ik nog tot half 10 doorgeslapen... Dus voor de meiden die er ook last van hebben is dit misschien een tip. Misschien zit het tussen mijn oren hoor maar als het helpt ben ik al blij, hihi.

Ik lees dat jullie ook veel last van de warmte hebben... Morgen wordt het nog warmer he?!

Nog even een vraagje. Ik heb het idee dat mijn buik zo klein blijft. Als ik meiden zie die net zover zijn dan hebben ze echt een dikke toeter en ik heb dat niet. Hoe staat het met jullie buikjes???

XXX

12. Miss Mommy

@Princi, ik had t ook al in de gaten, dat iedereen t weer wat meoilijker aan t krijgen is en dan die hitte... pfff

@Trieske, dikke toeter... ik zal vandaag of morgen s een foto laten maken van hubbie, maar zoals ik ze hier soms al voorbij zie komen, zo'n toeter heb ik ook nog niet hoor!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

ik heb nog niet bijgelezen want ga zo eten.
    maar hier een hele slechte nnacht gehad heb elk uur gezien Esmay werdt elk uur wakker zodra zij sliep duurde het een half uur voor ik weer sliep ben nu misselijk van de moeheid maar goed niks aan te doen dat heb je als je kinderen hebt he? ;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ minkep oooh wat fijn dat jullie gaan verhuizen:D wel balen dat je steeds last hebt van harde buiken
    en idd maar niet mee fietsen lijkt me niet zo'n goed id ;)
    @ koffieleutje hoe voel je je vandaag?
    @ lilage zo je bent druk geweest :D ben benieuwd naar je kamertje:D
    @ miracles ik vind het echt heel erg voor jou tis enorm irritand als je niet kan slapen en ook
    nog een pijn hebt :( sterkte meid.
    @ princi doe je rustig aan meid? en idd tis nog maar paar weekjes al wordt het wel steeds zwaarder
    maar toch ook wel weer minder zwaar zodra het weer lekker koel is buiten.
    @ veertje lekker zeg nog paar daagjes werken :D
    @ trieske fijn dat je beter hebt geslapen! dat probleem heb ik ook helaas steeds wakker worden en plassen en moeilijk in slaap komen
    je hebt er echt niks aan maar goed...
    Ik heb het id dat mijn buikje ook klein is vergeleken bij Esmay toen.
    zo hoop dat ik nu iedereen heb gehad:D

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Wat een vervelend nieuwsallemaal.

Snowy heeft het toch niet gehaald, maar ja 11 is een mooie leeftijd. Afscheid nemen doet altijd pijn.

Nog steeds geen poes terug/. Vreselijk is dat! kan je er nu niet echt bij gebruiken.

Hier ook erg lats van de warmte en van het 's nachts wakker zijn of worden en dan niet meer in slaap komen. Ze zeggen de voorbereiding op als de kleine er is, omdat je dan ook zo wakker bent in de nacht.

Hier beginnen mijn bekken ook pijnlijk tew orden. Ik krijg al fysio, maar voorla ik een tijd in dezelfde houding heb gelegen of gezeten, dan lijkt het helemaal vast te zitten.

Zo allemaal in het laatste trimester zo'n beetje, dus kunnen we beginnen met aftellen. Voor sommige zelfs nog maar 8 wkeen. Wat een heerlijke gedachte eigenlijk en at gaat de tid toch snel.

Gr Gaby

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@trieske Nou ik ben erachter dat als je je eigen lijf bekijkt zonder spiegel dat het klein is en als je voor een spiegel gaat staan die laag genoeg is om je lijf te laten zien dat ik ineens een toeter heb
    Zelfs hubbie zegt Wat gaat het snel ineens

Ik gelijk zo van :(

@gepke Ja zeggen dat wel he dat je lijf je voorbereid op de lange nachten met beeb,ik zeg dan maar: Beeb is er nog niet eens whats the point!

En dat jullie zoveel last hebben van jullie bekken vind ik zo sneu...
    Ik zit al te zeuren tegen hubbie als ik na 5 min afwassen last krijg van mijn rug
    Dat terwijl het weg gaat als ik ga zitten...

@fl3xie!Hoe ist meid?
    Lijkt me echt goochelen met een kleine meid er al bij...
    Hoe zit het met je doggy?
    Ben je alweer bij je kleine vierpoter geweest?

En hier gaat het goed,maar straks komt schoonmama en daar heb ik geen zin in...
    Ze is bij de rechter geweest om contact te eisen met haar kleinkinderen van haar andere dochter
    Ik vertrouw haar niet,en wil haar niet te vaak bij ons hebben
    Speciaal niet als joey er is...
    Straks eist ze ook contact met hem
    OHHH echt dan zal ze een pissed off mama meemaken!

Bah wat een vreemde familie kan een persoon hebben niet...
    Ach we gaan gewoon door haha

17. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Spijkenisse
    @fl3xgirl: inderdaad lekker nog maar 2 ochtendjes en dan tot minimaal eind januari thuis.

@ iedereen: zijn jullie beebs ook zo druk, het lijkt wel of mijn kleine meid mijn baarmoeder aan het opschudden is, je ziet steeds mijn hele buik op en neer gaan!

18. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Pffff wat is het warm zeg,ik heb het idee dat ik nu ik zwanger ben minder goed tegen kan...

Hier heb de hele middag al last van harde buiken,als ik rustig ga zitten gaat het nog wel...voel het opkomen en weer afzakken zeg maar...niet leuk.

Veertje: Hier ook een drukke beeb hoor vanaf het begin dat ik het voelde al.

Trieske: Ik had pas een opmerking van iemand die dacht al dat ik op het laatst liep,moet hier nu nog zo n kleine 12 weken dus kun je het voorstellen haha.

19. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Robijntje, van mij mag de zon wel weer ondergaan voor vandaag. Normaal vind ik de zon lekker maar nu vind ik er echt niets aan.

Hier ook al zo'n lekkere buik, krijg regelmatig de vraag "Jij hoeft zeker niet zo lang meer?" Als ik dan zeg nog ongeveer 12 weken krijg ik gelijk de opmerking " weet je zeker dat het er geen twee zijn?"

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden, ff bijgelezen..
    kreeg t rond 3en weer te heet maar ff in schaduw gaan liggen en werd 2 uur later wakker.
    Meiden met bekkenproblemen veel sterkte, erg vervelend!
    princi luister maar lekker naar je man enne niet meer werken, hoe vervelend je t ook wellicht vindt maarre over een maandje of 6 mag je gewoon weer!!
    Huisdieren die zoek zijn, overlijden..bleh moet er niet aan denken. sterkte meiden.
    Miracles vind ook wel dat jij je portie gehad hebt..enne nog wel meer meiden hier!
    buik hier ook dusdanig dat ik regelmatig te horen krijg:zo laatste loodjes he aan de andere kant ook een buuf die nog nooit iets gezegd hebt over buik denk dan echt moet ik nou soms gaan vertellen dat ik zwanger ben?? vind dat dan ook zo stom..
    ga ff wat eten maken..tot later..

Deel Deze Pagina