November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ooo ooooo morgen lekker vrij :oops: wat zal ik uitslapen zeg

2. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    hihi, ik heb VAKANTIE!

ja, das wel een goeie om te zeggen dat ik een AB kuurtje heb

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oke.. de juiste jeans gevonden..nu nog bestellen..
    het wordt de dionne van mama-licious..

lekker basic

Gepke.. die steken in je lies hebben we allemaal wel denk ik.. hoort er ook gewoon bij....dus probeer t wat te relativeren.. probeer ik ook.. niet makkelijk.. weet ik....

*gaap*

Oh en ik heb 3 kleintjes 5, 3, en 1 jaar

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Gelukkig dat ik niet de eneige bent met steken. Ik probeer in ieder geval niet voor elk steekje naar de wc te rennen en moet zeggen ga nu minder naar de wc.

Wat leuk om te lezen dat sommige ook meer kinderen hebben. drie kinderen lijkt mij ook erg gezellig in huis.

Wat een goede zet om te zeggen antibiotica. Was ikzelf neit opgekomen.

groetjes Gaby

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    @Bruisje, das leuk, zo dichtbij elkaar wonen.. Wat voor werk doe je in ijsselmuiden?

@Mosa, dat zijn allemaal wel enorm oude foto's in mijn album. Ik zal eens tweec recente plaatsen na dit berichtje.

@Mutsseflutss, jeetje, balen hoor dat je toch niet zwanger blijkt te zijn! Kan me voorstellen dat je dan even afleiding nodig hebt. Ik hoop dat je een beetje leuke dagen hebt bij je vriendin!

@Claire, leuke links voor kleding! Ga zeker vast even snuffelen. Na mijn eerste zwangerschap heb ik alles weggedaan... Ik ging er toen een beetje vanuit dat het wel klaar was... :oops: ;)

@Gepke, Ik heb een tweeling van 2 jaar, ik ben ook wel erg benieuwd hoe het allemaal komen gaat...!

@Kleintje, Dat is denk ik wel een beetje maneigen hoor, kan hij niets aan doen. Hij kan zich er natuurlijk nog niet echt wat bij voorstellen, hij voelt niets.. Het komt wel! Als je buik eenmaal begint te groeien en het allemaal wat 'echter' word dan word hij vast weer blij! :)

Alle nieuwe dames, gezellig dat jullie er ook zijn!

Ik zal even foto's plaatsen van Martijn en Lotte...

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

9. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey Meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie. Had vanochtend een positieve test. Joepie had dit echt niet verwacht, hoezo zullen jullie denken.

Nou kort mijn verhaal.

Dec. 2006 zwanger binnen 2 maanden, helaas miskraam.
    Febr. 2007 zwanger en inmiddels moeder van ons prinsje Thijmen.
    Meteen na de pil gestopt zwanger in Nov 2008 helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moest 2 menstruaties afwachten en mijn rechtereileider moest ik missen.
    Maar nu had ik mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie op 29 jan. en ben nu zwanger.

Ik dacht echt dat het langer zou duren (terwijl het niet hoeft eigenlijk), maar bij de eerdere zwangerschappen was ik ook zo zwanger.

Dus ik ben echt super blij, maar ook zo onwerkelijk.

x leeuwinnetje

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Gefeliciteerd met je zwangerschap leeuwin! Wat fijn dat het toch zo snel is gegaan ondanks de tegenslagen!

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@leeuwin Ohh gefeliciteerd meid!
    En welkom!

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Marian: ik werk bij callcenter taxi van conimex..;)... heel leuk bedrijf.. :rolleyes: wel ontzettend goede sfeer en topcollega's ....

en ik werk amper dus de rest is wel te behappen.. ;)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Welkom hier :)

@ Marian, wat een schatjes zeg! En inderdaad al een heel stuk groter dan op de foto's :) Vooral die foto dat ze elkaar een kusje geven, vind ik erg lief!

Morgen komt iemand van MvM langs, ik vind het toch een beetje eng. Ik ben stiekem een beetje bang voor een negatieve test, stom hè?!
    Na twee duidelijke positieve testen vorige week, heb ik bewust geen testen meer gedaan maar ik denk dat ik morgen erg opgelucht zal zijn als hij positief is :rolleyes:

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik duik mijn bed in.. ben moe, verkouden en gewoon bah.... tijd om tuk tuk te doen...

tot morgen all..

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Kleintje: Heb toevallig net nog een gesprekje met mijn vriend gehad. Hij is/kan ook niet echt blij zijn. Eerst dinsdag de echo en daarna verder kijken zegt tie...best vervelend, vooral omdat ik me af en toe best zorgen maak. Maar ik las al dat het maneigen is helaas.

@Marian: Wat een schatjes!

@Leeuwin: Gefeliciteerd! en welkom bij de club!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ow gelukkig dan hoef ik me niet zo; n zorgen te maken.. Al is hij degene die zich er meer druk om maakt ;) ik zei al Joh dat komt vanzelf!
    Ik vind het alleen zo irritant dat hij vanavond weeerrr chagarijnig is :( maar ja hormonen misschien? haha

Leeuwinnetje gefeliciteerd :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Even nog een vraagje. Morgen komt iemand van MvM langs dus ik moet mijn ochtendurine bewaren. Dat moet ik in een afgesloten potje in de koelkast bewaren toch? Kan ik het in de koelkast laten tot die vrouw 's middags komt of moet het dan op kamertemperatuur zijn?
    En als het op kamertemperatuur moet zijn, hoe lang van te voren moet ik het er dan uithalen?

18. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Heey bruisje en marian, hier nog een uit kampen, daar gaat onze anonimiteit.

@Marian wat een leuke foto's De kinderen groeien zo snel. Morgen gaat mijn dochter voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal. Zo onwerkelijk.

@ leeuwin, welkom. En van harte gefelciteerd.

@mosa Ik heb er geen kijk op. Moeders voor moders de vorige zwangerschap niet egedaan. De miskraam in juni aangemedl, maar de afspraak stond en toen ging het mis. Moets alles weer afbellen. Wacht dus met aanmelden tot maandag.

@hier zo mijn bed maar eens opzoeken. Ik merk gewoon dat ik sneller moe ben. Ik krijg er gewoon rode blossen van.
    Morgen elina naar de peuterspeelzaal brnegen en dan de uitslag in het ziekenhuis voor mijn b12. Waarschijnlijk heb ik tekort en dat kan gevolgen hebben voor mijn zwangerschap. Erg spannend.

Trusten!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goh, Kampen is hier wel goed vertegenwoordigd zeg :)
    Misschien kennen jullie elkaar ook wel?!

Spannend dat je morgen de uitslag over b12 krijgt, Gepke! Dat kan inderdaad van invloed zijn op je zwangerschap. Hopelijk heb je geen tekort en anders ben je er in ieder geval erg vroeg bij!

Edit, ik lees nu pas dat je dochter morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat, spannend! Hopelijk gaat alles goed en vindt ze het leuk!

Weltrusten meiden!

20. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey allemaal,

@Mosa: Vandaag is er iemand langs geweest voor moeders voor moeders. De urine mag gewoon op kamertemp zijn, tenminste van haar mocht dat. Ik had vanavond pas om 19:00 een afspraak en zelfs toen was de test nog vet positief. Wel leuk dan om te zien hoor. Ik heb het boek uitgekozen als cadeau en krijg ook nog een lijstje voor de eerste echofoto in te doen omdat ik me zo vroeg heb aangemeld, zul jij ook wel krijgen. Trouwens erg charmant die kratten, hihi.

@ Alle nieuwe mama's: GEFELICITEERD!

@ iedereen: Ondanks de pos mvm test voelde ik me erg onzeker vandaag. Heb al de hele avond menstruatiepijn en het lijkt net alsof ik steeds een druppel verlies. Als ik dan ga kijken zie ik geen bloed ofzo maar het baart me wel zorgen.

Zijn er meer die dit herkennen? Ben best bang...

Slaap lekker allemaal,

XXX
    Patricia...

Deel Deze Pagina