November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh meid krijg zelf tranen in me ogen als ik je verhaal lees :( sterkte met je kat meid!

2. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Puzz, ze is een jaar of 14, al best oud, maar ze is altijd mijn steun en toeverlaat geweest in de moeilijke jaren, Zal haar echt gaan missen ....

3. linde90

linde90 Niet meer actief

dank jullie wel meiden.

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Lara, wat rot...
    Als dieren ziek zijn is dat altijd zo erg vind ik. Je wil zo graag iets vor ze doen maar je kunt niets doen...
    Knuffel voor jou!

En natuurlijk ook voor alle anderen met rotnieuws en pijn!

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Princi, en al op de bank gecrashed?

@Chasmi, hoe is t met je vader? Ben je de dag een beetje door kunnen komen? Sterkte in elk geval...

@Gordijnen, ik heb ze bij de kwantum gekocht voor 10 euro/1.40 m, helemaal zilver!!! Mn schoonmoeder maakt ze binnenkort als ze terug is vakantie!

@Suusje, ook een mooi lijstje a la positiviteit!!! Soms heb je t gewoon ff nodig om dit op 'papier' voor je te zien staan he!

@fl3x, jij ook al je ijzergehalte zo laag. Ik kreeg gisteren precies t zelfde te horen! Maar hopen dat t snel zn werk doet, die tabletten!

@Puzz, wat een rotnieuws... sterkte, zal niet meevallen zeg...

@Lilage, oh, wat een poetsbui!!! Enne, we gaan mee af tellen, die 6 weken!

@Lara, jeetje... al weer een huisdier wat er slecht aan toe is!
    Hoe gaat t nu met je kat? Sterkte... weet helaas hoe t is, Snowy is ook nog geen week geleden gestorven...

@Ichtus, alles goed meid? Trek je t allemaal een beetje?

Ik heb vanmorgen een uurtje bezoek gehad van een vriendin, was erg gezellig!
    Daarna is mn moeder nog langs geweest, heeft nog ff wat was weg gestreken en ze had me nog wat babyspulletjes meegenomen die ik moest hebben!
    Verder zijn de nike-schoentjes gekomen vandaag die ik besteld had, ze zijn errug leuk!
    Dus weer wat leuke dingetjes meegemaakt vandaag!

Verder is het hier gelukkig nog steeds redelijk "rustig"...
    Heb wel flinke pijnlijke contracties, maar ze volgen elkaar gelukkig niet met regelmaal op, das t belangrijkste!

Ik lig alweer een tijdje in bed, nog wat tv kijken en dan maar weer hopen dat ik redelijk snel in slaap val!

Tot morgen meiden!

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Nou, ze is er nog steeds, gisteravond laat kreeg ze ineens weer een opleving en ging weer drinken, vanacht heeft ze weer in haar huisje gelegen, maar ze knort nog steeds als ik haar aai.
    Ik ga zo naar de dierenarts, kijken of ze nog iets voor haar kunnen betekenen, ik hoop het zo. En zo niet, hoop ik dat ze gewoon thuis in kan slapen uit zichzelf.

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes

7. Miss Mommy

@Lara, succes! Dat valt niet mee, ook dat thuis inslapen niet, ik vond t maar griezelig en erg zielig, dat ze ons Snowy zo weer mee terug hebben gegeven...

Enne jaaaa, nog 1 nachtje slapen, dan heb ik dr weer een weekje bij!!!

8. linde90

linde90 Niet meer actief

ja dat is ook zo, maar thuis is het een vertrouwde omgeving.
    Ik weet het ook allemaal niet zo goed. het is allebei heel moeilijk.
    Heb jij snowy thuis begraven?

9. Miss Mommy

#10409 Miss Mommy, 26 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2009
    Ja, wij hebben hem in de tuin begraven...

Kon t niet over mn hart verkrijgen om m terug naar de dierenarts te brengen!

Van de ene kant vonden wij het ook wel fijn, dat Bruno nog afscheid van m heeft kunnen nemen.
    Maar toen ie echt op t laatst op sterven lag had ik zoiets van, hadden ze m daar maar in laten slapen... maar gelukkig had ie geen pijn, hij was gewoon op!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb spooky net in laten slapen, het ging echt niet meer.
    Ze had vanmorgen weer een aanval, wilde haar niet laten lijden.
    Vanavond zullen mijn vriend en ik haar in de tuin begraven, blijft ze toch nog een beetje bij ons.

11. Miss Mommy

Lara, heel veel sterkte... tis niet niks als je je huisdier na zo'n tijd moet missen!

Wel fijn dat Spooky een waardig afscheid heeft gehad, beter dan dat zij had moeten lijden!

12. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lara.. wat k*t meid...
    Je huisdier zien lijden is vreselijk, je hebt een verstandige keuze gemaakt.
    sterkte...

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Zag trouwens nog meer klote nieuws voorbij komen.. gaat weer lekker deze paar maanden.

Chasmi heel veel sterkte voor jou en de fam. met de situatie van je vader.

Puzz ook sterkte voor jou en je fam.

Iedereen met pijnen en kwalen ook sterkte en beterschap gewenst.

@ Hier...Moe, vreselijk moe.. Geen zin meer in werken... wordt me met de dag zwaarder en begin echt geïrriteerd te raken van mensen om me heen. Benen voelen zwaar, bukken gaat als een melaatse...
    *zucht* Wil het liefste alleen thuis zitten met geen gezeik aan m'n hoofd. Na a.s weekend moet ik nog 5 weken werken tot verlof. Klinkt weinig, maar in mijn ogen lijkt dat nog wel "eeuwen" te duren. Hoe moet ik die tijd in hemelsnaam doorkomen (30 uur p/w).. kan wel janken!
    Jah klinkt als gezeik, i know... maar toch...
    Ook droom ik sinds deze week over die overleden vriend, het begint heel mooi, maar eindigt vreselijk... aldoor ook het beeld hoe hij dood in z'n kist lag... Zal nog wel met verwerken te maken hebben.

Ik ga maar eens brood smeren en richting werk.. nadat ik mezelf een trap onder de kont heb gegeven...

Fijne dag dames...
    "I envy the ones" die thuis zitten...

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Thanxs meiden,

@ miss moneypenny, sterkte met het verwerken van jullie verlies, neem er je tijd voor.
    En succes met werken, ik ben er eerlijk gezegt ook helemaal klaar mee, ik moet nog 7 weekjes in totaal werken, ben ze ook echt aan het aftellen.

15. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hey meiden,

Bedankt voor alle lieve reacties! Hier gaat het gelukkig wel ok. Vandaag krijgt mijn vader weer een uitslag van een scan die ze vorige week gemaakt hebben en dan horen we hoe het er bij staat... Verder voelt ie zich wel aardig..

@Lara, wat een verschrikking om je huisdier na zo een tijd te moeten missen. Heel veel sterkte met het verlies..

@Miss, nog even volhouden! En wat niet gaat dat gaat niet. Heb ik reeds zelf ervaren. Ik ben nu thuis, voor mij zit het erop. Ik heb gisteren mijn laatste dag gehad en heb nu vakantie en aansluiten zwangerschapsverlog. Aan de ene kant eng, wat moet ik met al die tijd!:( En aan de andere kant een verademing, ik moet niets meer...

@Miracles, fijn om te lezen dat het wat rustiger is.. En zo te lezen wel een lekker dagje geweest. Heerlijk, geniet van zulke dagen en dingen!

@Lillage, wat goed een poetsbui! Moet hier ook echt eens gebeuren....schaam:)... Is net huishouden van Jan steen, maar als het goed is heb ik daar nu alle tijd voor..

Met mij momenteel alles wel ok! Aanstaande vrijdag zijn we 1 jaar getrouwd dus willen we wat leuks gaan doen maar geen idee wat.....
    Vanavond afscheidsetentje van mijn opdrachtgever, na mijn verlof ga ik naar een andere opdracht dus kom daar na 3 jaar niet meer terug.. Vreemd idee ook. Gisteren alles opgeruimd en overgedragen en dat was het dan, na 3 jaar... Heel gek...
    Wil ik net ook maar eens wat gaan schoonmaken, voordat ik in plaats van 2 poezels 3 poezels heb (1 van al het stof...;)) doet mijn stofzuiger het niet meer! Een hele hoop herrie, maar zuigen ho maar.... Maar eens op het net kijken wat er te koop is..

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ach lara wat sneu, sterkte!
    puzz ook zo'n vreselijk verhaal pff
    enne alle andere die rotnieuws hebben sterkte meiden!!

miss: is het niet gewoon te veel? Aankaarten dus enne minder gaan werken. Echt je hebt er recht op als t niet meer gaat enne ertegenop zien is toch vaak echt een teken dat t teveel is!

Ik na aantal energieke dagen vandaag brakker maar goed ook dat hoort erbij. Zo even bij vriendin thee drinken en bijkletsen wel veel zin in!
    Daarna appeltaart bakken in nieuwe oven..gister al pizza dus allemaal lekkere dingen.
    Meiden ik kom trouwens nauwelijks aan op dit moment. Ok er zit al 10 kilo aan maarre laatste weken echt maar klein beetje erbij. Als t zo doorgaat valt het allemaal nog wel mee..ben benieuwd!

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Meiden, net telefoontje gehad van mijn ouders. Ze zijn terug uit het ziekenhuis. Hij heeft geen chemo behandeling gehad omdat het was uitgebreid.. Ze doen nu niets meer, uitbehandeld... Hoe lang, dat kan niemand zeggen. Kan lang duren, kan kort duren.... Is maar net hoe agressief het om zich heen grijpt.. ben er even beduusd van en weet niet wat ik er nu mee moet.... Ik hoop zo dat hij zijn enige kleinkind nog kan zien en vasthouden.... snik...

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Lara wat rot... ook weer zo verdrietig, de kat missen, ik moet er nog even niet aan denken zeg.

Miss, ja daaaag dat is toch geen gezeur. Het is toch zwaar en zeker met het werk wat jij doet. Misschien is nu de tijd aangekomen om iets minder te gaan werken? Ik zal aan je denken vandaag in elk geval.

Miracles, bijna 29 weken juh!!!!!!

Zo en nadat ik gisteren bij thuiskomst heerlijk was gecrashed in mijn bed, heb ik daarna echt een rotnacht gehad. Mijn darmen en maag lichtelijk van slag en had enorme ruzie met mijn bed over hoe ik moest liggen. Ik vond het zo hard en wist niet meer hoe ik er op moest liggen. Dus nu doet mijn bekken goed zeer. Kon wel janken vannacht van de pijn en wanhoop...Ik ga vannacht maar eens kijken hoe de logeermatras slaapt denk ik.

Zo ik ga vandaag dus verdacht weinig doen. Ja even kleren kijken omdat de broeken die ik heb nu echt niet meer lekker zitten. De scheiding tussen boek en band snijdt in mijn buik als ik zit...dat heb je met een hangjongere in je buik ;)

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoi hoi,

nou die poetsbui van gisteren heeft me volgens mij toch wel mijn nacht gekost...:)
    Uren achtereen steeds harde buiken...ik voelde of links of rechts een enorme bult in mijn buik, lekker par billen die steeds een kant koos, spierpijn in mijn onderrug...NU ben ik kapot, shitty...

MAAAR goed, het huis was aan kant, soms is het wel frustrerend dat het na een uur weer "vies' is in mijn ogen (en dat vind ik wel snel hoor) hanne sdie lekker brood of een koekje eet...hij is wel een snoepje hoor de laatste dagen...

Morgen voor het eerst weer paar uurtjes aan de slag..Zou het minder erg vinden als het geen neiuwe baan was...Maar goed, nog 6 weken..Ik had nu graag gewild dat ik had gezegd nog maar 5 weken te werken, maar voel me dan lullig, ik kom daar tenslotte net!

@ miss, ik weet zeker dat dat bij de verwerking hoort...
    Even in een notedop..toen ik zwanger was van hannes wilde we hem graag 'daan' noemen...Ik had een ex vriendje die zo heette, maar heel goede herrineringen aan. Was ook gewoon nog een vriend van me...Weinig contact, maar goed...op een gegeven momnet besloot ik hem weer te bellen, maar kreeg geen contact. In plaats van bedenken dat hij wss een nieuw nummer had en er niet meer aan had gedacht om het mij door te geven, omdat ie me vergeten zou zijn ofzo...kon ik het niet loslaten en bleef hem zoeken...na een aantal weken (oktober) zat ik thuis weer eens achter de comp en besloot hem via google te zoeken, via zijn band ofzo...Ik vond zijn naam idd direct, maar kwam wel op een condoleance site terecht! Nadat ik helemaal in paniek een uur heb ziten janken kwam ik erachter dat het zelfmoord was, in januari van dat jaar al! Ik heb via hyves naar contacten gezocht en het bleek dat zijn vrienden wel degelijk naar mij hadden gezocht, maar me niet hadden kunnen vinden!
    Ik heb dus geen afscheid kunnen nemen, pas later ben ik een keer bij zijn graf geweest...Ik heb maanden lang dromen gehad en we besloten dan ook dat daan geen goede naam was voor onze baby...De dromen werden langzaamaan minder..ik praatte ook tegen hem en vroeg om me op een gegeven moment wat met rust te laten...Nu komt hij nog heel af en toe voor in mijn dromen, an ben ik maar dankbaar dat hij me nog af en toe opzoekt...
    sorry dat werd een lang verhaal..ik wilde er aleen mee zeggen dat die dromen een proces zijn wss...praat er maar veel over, misschien ook tegen hem...ik hoop dat het over een flinke tijd wat beter wordt..
    misschien heb je hier iets aan, dikke knuf in elk geval...

x aan allen

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@lara vorig jaar moesten wij onze lieve kater ook in laten slapen
    Hij was een koe kater met lieve vlekken
    Had een bloedprop in zijn been waardoor hij verlamt raakte en geraakt werd door een auto
    Ik heb hem bij de dierenarts gelaten toen hij "sliep"
    We hebben als gekken zitten janken...

Hij heette ook spooky...

Deel Deze Pagina