November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    chasmi wat een slecht nieuws! gooi alles er lekker uit..janken janken is best goed voor een mens!

Prini lekkerste kleding hier ook een legging met jurkje en slippertjes eronder. Voor mijn gevoel loop i ker al weken zo bij..straks in herfst spijkerjackie erover alleen die slippers..dat wordt nog een lastige..vooral omdat ik dus echt geen andere schoenen meer pas!

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    @lilage, ik kwam er vorig jaar achter dat een oudleerling van mij overleden was al een half jaar daarvoor en heb dit ook vooral snachts moeten verwerken..zag dat jochie als 8 jarigen (zo oud was hij toen ik hem een jaar in de klas had) steeds weer voor me..wel herkenbaar dus je verhaal

3. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ miracles.... wij hebben 6 poten onder t bed en ook 6 klossen
    anders eventueel kratjes?

ps: vanaf wanneer moet je die klossen eronder zetten?

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Hier ook geen idee hoe ik het moet doen met die klossen. Ook geen idee vanaf wanneer eronder. Hier is ons bed al heel er hoog, dus ja klossen zie ik ook niet zo zitten.

Oh leuek anekdote. Hier bij de vorige zwnagerschap dus ook door het bed gekrakt hahahaahahaahaa En had het logeerbed maar op klossen gezet, maar de eertse nachten dus zonder man geslapen.

Gr Gaby

ps geen idee vanaf wanneer
    ik zou ze binnenkort eensophalen

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Normaal 3 weken voor de uitgerekende datum, maar ik merk, dat ik door mn bekken, gewoon heel lastig uit bed kom, omdat t zo laag staat, dus hoop eigenlijk dat ik ze eerder eronder kan zetten!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb ook al klossen gehaald
    Maar we hebben 6 poten en heb 6 klossen gehaald
    Wat er nou gebeurde als ik op bed ging zitten moest ik springen en als ik sprong ging het bed heen en weer
    Toen heb ik de klossen zo laag mogelijk gezet en stond het bed maar 5 cm hoger!
    Dus heb ze eronder weg laten halen door hubbie
    Echt een mis lening !

Volgende week weer terug brengen

7. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja klossen ja....en aangezien ik beneden moet bevallen moet ik dus ook nog ergens een een-persoonsbed vandaan halen dat op klossen kan....

Ja suus, heb weer een leuke jurk gevonden. En heb ook nog een positiestretchbroek gekocht die ik al eerder eens gepast heb. Toen dacht ik, wat een enorme broek, dat doet nog niemand aan...haha. En ook nog een jurkachtig iets gekocht maar dan gewoon een maat groter dan ik normaal aanheb. Dat kan dan ook na de bevalling fijn aan. Ik vond het wel veel maar manlief zei dat het maar moest doen...lieverd....
    Ja slippers, die draag ik ook al weken. Ik heb ook nog birckenstocks die dicht zijn aan de voorkant en met een riempje aan de achterkant. Niet heel charmant maar ik kan ze tenminste zelf aan en uit doen zonder te bukken. Dat heeft ook zo zijn voordelen.

Jee wat een akelige verhalen zijn dat hè. dat je er dan ineens achter komt dat iemand is overleden.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik d8 dat je met 37 a 38 weken ze eronder moet zetten maarja als je het nu al wil wat houdt je tegen;)

@ puzzz haha stond je bed zo hoog?? zie het al voor me Puzzz die moet sopringen om in bed te komen :p

9. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Meiden, wat een vervelend en triest nieuws allemaal, weet gewoon eigenlijk niet zo goed hoe ik daar op moet reageren.
    Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte.

Nog even over het verhogen van je bed, ik zag dat er een aantal meiden een extra matras gaan gebruiken, gaan jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen?
    Bij mijn VK stond er op de site dat je geen extra matras mocht gebruiken?!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik beval in het ziekenhuis en wrm mag je geen extra matras gebruiken? mijn vk zei juist als je een boxspring hebt je zeter een 2de matras kon gebruiken omdat je anders zoveel pootjes hebt

11. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, stond bij hun op hun internetsite.
    Ik moet 8 september weer en dan zal ik het nog eens vragen.

Ik wil graag thuis bevallen, als deze dame tenminste langer blijft zitten als haar zus.

12. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

ik ga tukken, even snel bijgelezen :)
    die klossen, ik heb kratten bsteld bij de gall en gall, want wij hebben geen poten onder ons bed, maar voor en achter schot zeg maar...ik gebruik ze vanaf eind eptember, maar gewoon omdat ik dat prettig vind met in en uit bed gaan...
    lekker 6 lege bierkratten onder mijn bed hihi :)

betaal alleen het statiegeld en dat krijg ik later terug!

Truste!!!xxx

13. Miss Mommy

Goeiemorgen!

Yess, 29 weken!!! Weer een weekje dr bij!

Gisteravond zag ik de bui alweer hangen, bui was weer behoorlijk onrustig en de weeën volgden zich weer in rap tempo op, maar na anderhalf uur zwakte t gelukkig weer wat af...

Wat is dat toch schrikken elke keer zeg!

Maar ik ben de nacht weer doorgekomen, tis nog wel niet 'rustig', maar wel acceptabel... maar afwachten weer...

Hubbie heeft gisteren de poten geteld van t bed en t zijn er 10... maar s ff kijken wat we daarmee doen dan!

14. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Oss
    Joepie....:) 29 weken voor miracles!!!! :D :p ;)

Eigenlijk wilde ik hier zo'n dansende smiley voor je...die moet je er maar even bijdenken dan....

Zo ik heb vannacht beter geslapen...en toch heb ik nog steeds ruzie met het bed. wat is dat toch ineens....

15. Miss Mommy

Princi, die smilie denk ik me er wel bij!

Nog steeds ruzie met t bed? Hier is t niet anders hoor, volgens mij ben ik wel om t half uur wakker geweest omdat ik niet kon liggen vannacht!
    Denk dat ik toch maar s contact op ga nemen met de fysio vandaag.
    Had dit namelijk uitgesteld, omdat ik bang ben, dat eventuele oefeningen voor mn bekken misschien harde buiken opleveren... maar misschien heeft ze wel wat goeie tips, want slaap echt bizar slecht!

Vandaag word t trouwens weer warm hier, 27 graden...pffff

16. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Bedankt voor jullie reacties!!

Ik weet zelf ook wel dat ik moet gaan minderen, maar ik vind het zo moeilijk om die knoop door te hakken.
    Vandaag ga ik dan eindelijk de knoop doorhakken, ik moet wel. M'n enkels zijn een partij opgezwollen en m'n handen beginnen ook. Op aandringen van m'n schoonmoeder heeft zij gisteravond mijn bloeddruk opgenomen.. veelste hoog.
    Toen maar contact opgenomen met de VK, want werd toch vet bezorgd...zat meteen van het ergste uit te gaan; hoge bloeddruk, oedeem, hoofdpijn = pre-eclampsie...
    VK benoemde dit zelf ook, ik nog meer in de stress... Maar goed.. zo ver was het nog niet zei ze, maar ze wou dit wel in de gaten gaan houden.
    Zij zei dat ik meer rusten moet omwille van de gezondheid van mezelf en gezondheid en groei van de baby. Nou daar doe je toch alles voor...
    Dus vandaag gesprek met de manager erover... hoop dat er eindelijk wat uit komt, anders zie ik geen andere keus om mij ziek te melden.

Ik zal nu even de rest gaan doorlezen en reageren op iedereen.
    xXx

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hey dames hier ook een bagger avond gehad...
    De plafonwaaier maakte gekke geluiden en trilde dus moest ik het ten eerste uit doen
    Overal neefjes...
    Ben allergisch dus dat werkte niet...
    Hubbie heeft toen om 3 uur snachts de waaier nog gemaakt
    Na vele huil buien van mijn kant

Pfftt stom gedoe...

Oeehh vandaag 31 weken!:)

18. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Chasmi..

Hè bah, wat een shock.. heel veel sterkte meid.
    Ik hoop op toch nog een hele mooie tijd met je vader voor je en ik hoop dat hij de kleine nog in z'n armen mag houden!!!

@ Princi..
    Had je je zo verheugd op je eigen bed en dan kun je niet slapen..*domper* Misschien ff weer wennen aan je eigen nestje? De bekkenpijn wordt inderdaad erger naarmate je te weinig slaap krijgt.
    Afgelopen paar dagen was het hier ook feest in de keet. Bij elke beweging sprongen zowat de tranen in m'n ogen. Vandaag lijkt het mee te vallen.. heb vanacht bewonderenswaarlijk goed geslapen.

@ Lilage..
    wow.. ook een heftig verhaal.. zelfdoding..jeetje.. ook om er op zo'n manier achter te komen.
    Dromen hoort idd bij het verwerkingsproces, maar soms ook vreselijk irritant. "Wil gewoon slapen!!"

@ veertje14..

Ik beval in het ziekenhuis en wij leggen er ook een extra matras op onze bed. Zelf hebben wij een boxspring dus ik leen 2 eenpersoons matrassen van mijn ouders en doe die op onze matrassen en daar dan weer de topper over.
    Met klossen ga ik niet eens beginnen met zoveel pootjes..
    Dit mag gewoon zei de kraamzorg en vk (weet niet of dat kan als je thuis bevalt) Maar de kraamhulpen moeten een minimale werkhoogte van 70cm hebben, dus denk dat dat dan ook voor de VK geldt?

@ Miracles...
    Yeeej weer een weekje erbij!! Gaat goed zo! En volhouden nu!!!
    Nah ja zolang het acceptabel is en je gewoon thuis bent, dikke prima toch!
    Op naar de volgende week!

Zo volgensmij ben ik wel weer bij.
    Gelukkig nog anderhalf dagje werken en dan heb ik eindelijk een VOL weekend.. oftwel startend vanaf vrijdag 13:00 t/m zondag.. RUST! eindelijk. Komt weing voor een zaterdag en zondag achter elkaar vrij, leve de detailhandel.
    En dan gaan we heerlijk een weekendje weg met mijn schoonfamilie (familieweekend), heerlijk ontspannen en lol maken :D
    Nou toedeledoki ga maar eens in de benen om naar werk te gaan.
    XxX

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

ben heel boos :x:x
    vandaag zouden we nieuw internet krijgen en tv enzo van kpn
    nou loopt ziggo over 4 dagen af maar kpn heeft storing en zouden pas volgende maand 22 september hier verbinding hebben met als gevolg! dat ik over 4 dagen geen internet meer heb een maand lang!!!:x:x en ook geen tv en telefoon dus! ik heb het gehad ben er helemaal klaar mee:x

20. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Oss
    Zo...heb mijn baas gebeld....daar zie ik dan toch zo tegen op. Terwijl hij echt niet moeilijk doet. Een tijdje terug begrepen we elkaar niet maar nu het een duidelijke klacht is, is hij heel meedenkend. We hebben afgesproken dat ik nu in de ziektewet ga en wel nog twee keer kom om met de jongere goed af te sluiten en alles af te ronden. Ik dacht nog wel vaker te gaan maar dat zag hij niet zo zitten...nouja ook goed dan. Ik was eerst bang dat me zou gaan vervelen maar aangezien ik komende maand elke dinsdag gym heb en elk donderdag borstvoedingscursus/infoavond van het ziekenhuis, komt dat ook wel goed denk ik zo.
    Ergens voelt het wat overdreven om me al helemaal ziek te melden maar ergens weet ik ook wel dat het verstandig is om nu te stoppen voordat het erger wordt.

Miss, ik heb zin in een msn-babbeltje met je....waar ben je toch. Ja op je werk natuurlijk...
    Ik hoop inderdaad dat ik gewoon weer moet wennen aan mijn eigen nestje. Ik heb vannacht wel lekker geslapen maar last van mijn spieren in mijn bil...goed....genoeg erover...
    Vanavond weer haptonomie, fijn, dat zorgt er altijd voor dat de focus weer even goed ligt. namelijk op het mooie van de zwangerschap en het baby-tje enzo.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Erg he Puzz, hoe zoiets ineens tot huilbuien kan leiden. Hier ook...dan kan ik al niet goed slapen omdat ik niet kan lekker kan liggen omdat het allemaal pijn doet en als dan het rolgordijn gaat klapperen.......

Share This Page