@ princi fijn dat je baas je begrijpt en je lekker in de ziektewet mag! kan je lekker op adem komen voor het grote werk strax
@ missmoneypenny, misschien heeft het inderdaad wel te maken met het feit dat ik thuis wil bevallen, maar ik zal het 8 september nog even navragen bij de VK want wij hebben ook een boxspring en daar kunnen echt geen klossen onder. Hier ook niet zo'n beste nacht gehad, heel veel liggen draaien want op welke zij ik ook ging liggen de kleine meid vond het maar niks, steeds een hoop getrappel. Mijn verlof is begonnen dus ik kon wel wat langer blijven liggen, kleine meid naast me gelegd en de tv aan, doet wonderen. Het is hier vandaag gelukkig niet zo warm, het is bewolkt en er staat een windje HEERLIJK! Nog 1 dag en dan is het voor mij ook zover 29 weken!
ff tip over klossen wij hebben ook boxspring je kan 6 klossen gebruiken en in het midden 3 kratjes mijn schoonvader heeft zelf 3 blokken van hout gemaakt voor in het midden
meiden heb ziggo gebelt en ze zijn heeel lief want we mogen maandje langer bij ze blijven jippie dan hoef ik jullie hier niet te missen
Pfffffft, zit er ff helemaal doorheen op mijn werk. Vanaf volgende week vrijdag zit ik 2 weken alleen op kantoor, zie daar echt tegen op. Ik ga toch maar eens een gesprekje aan denk ik.....
@Princi, wat fijn dat je t zo hebt kunnen regelen! @Lara, ook zo zwaar... ik zou ook een gesprek aanvragen meid! als t niet meer gaat, dan gaat t gewoon niet, klaar! @Fl3x,wat fijn!!! Zou er nu niet aan koeten denken om zonder tv, internet of telefoon te moeten zitten! Ik heb vandaag de fysio gebeld, as maandag belt de bekkenmevrouw me terug, aangezien er een huisbezoek ingepland moet worden! Hubbie heeft me net de baby & mama doos opgehaald bij de kruitvat! Liefff... Verder ben ik helemaal kapot van vannacht...
Hallo dames, Ik heb wel al meegelezen maar nog niet de puf gehad om te reageren. Er is hier momenteel zoveel ellende bij zoveel meiden dat ik me helemaal een beetje bezwaard voel dat hier alles (eindelijk) zijn gangentje gaat en geen noemenswaardige kwaaltjes/problemen heb.. Ik wil alle meiden die niet lekker in hun vel zitten en/of problemen hebben een hele dikke knuffel geven! Een zwangerschap is zeker niet niks! Liefs Bloempjuh
Bloempjuh verwoord het goed, ik mag ook absoluut niet klagen in onze omgeveing gaat ook alles lekker. Voor iedereen veel sterkte !!!!!!!!!!!!! Ik lees wel mee maar weet vaakniet wat ik moet zeggen. ps MIRACLES weer 1 week erbij !!!!!!!!!!!!!!!! Evelien
Oh meiden, ik ben juist blij dat met jullie alles goed gaat! Ik wens iedereen zo'n zwangerschap toe, babbel juist maar mee over de leuke dingen, dat houdt mij tenminste overeind! Gelijk wat afleiding!!!
Meiden ondanks alle misere en ellende wat sommige van jullie momenteel hebben/ om je heen hebben geniet, geniet van je zwangerschap !!
ha meiden,weer een nieuwe dag!! Al heb ik lichamelijk geen last in bed, hier zijn het ook steeds hazenslaapjes van een paar uur en dan weer tijdje wakker. Vanochtend om 9.00uur in ziekenhuis belangrijke echo dus vannacht was t helemaal weinig slapen. Daarna nog afspraak gyn.dus ga er maar vanuit dat t een ziekenhuisochtend wordt. Gelukkig kan vriendje mee... @miracles die 29 weken heb je dus mooi gehaald!! op naar de 30 meid! enne meiden lekker tochals alles lekker loopt..het is dat ik nu extra het ziekenhuis in moet maar qua omgeving hier ook alles stabiel hoor (tja een zeurende ex maar die zeurt al 9 jaar en zal dat de komende 9 jaar ook nog wel doen..) weten jullie wanneer de kraamzorg contact opneemt..heb me ingeschreven en bevestiging gekregen maar verder eigenlijk niet meer gehoord.. enne hier moet ik ook echt achter geboortekaartje aan.. tot later op de dag kom ik ff lezen en reageren..
Goeiemogge! @Suusje, succes vandaag, zal aan je denken meid! Hier heb ik trouwens gisteren de brief ontvangen van de kraamzorg, dat ze over 3 weken op intake komen! Maak me toch wel weer zorgen... gisteren is mn buik weer behoorlijk onrustig geweest, dat was de afgelopen keren ook zo een paar dagen voordat ik toen in t ziekenhuis belandde... Gisteravond kwamen de weeën ook weer om de 7 minuten... ben s benieuwd, heb geen zin om weer t ziekenhuis in te moeten eigenlijk, dan zit ik liever thuis op de bank!
Suus, succes vandaag en we denken aan je. Oh Miracles, verdorie. Het gaat zo blijven denk ik hè. De onrust in je buik...tot de baby er is.... Maar...29 weken en 1 dag al! Elke dag erbij en je bent steeds verder uit de gevaren zone! O en zonnetje en bloempjuh...ja ik heb het dan lang niet zo ingewikkeld als een aantal anderen maareh...jullie verhalen zijn juist fijn vind ik. Het is goed om te horen dat het ook gewoon goed kan gaan enzo. Wel blijven komen hoor... Zo halverwege de nacht vond ik een nieuwe kussenmanier om te slapen en dat hielp gelukkig wel iets.... Zo en nu ontbijt!
Goedemorgen allemaal, Miracles bah, dat het weer zo orustig is. Maar de 29 weekn zijn binnen op naar de 30! Ik dacht dat d kraamzorg contact met je zou opnemen ergens in de 7e maand. Ik hou het gewoon in de gaten en als ik half september nog niets gehoord heb dan bel ik zelf even heen. Suusje sterkte in het ziekenhuis. Heb het even gemist, belangrijke echo? waarvoor was het ook alweer? Hier een drukke dag, mijn dochter neemt afscheid van de peuterspeelzaal. Ze gaat naar een andere peuterspeelzaal ivm kinderopvang. Fijne dag, Gaby
ja hier slaap ik ook steeds minder, maar ja slaap af en toe nog op mijn buik. Iemand een idee of het kwaad kan? Gr Gaby