Fl3x, ik hoop dat ik t ook uit kan zingen tot 37 weken, maar echt een voorgevoel heb ik niet! Maar hopen dat hij van plan is tot die tijd te blijven zitten en dan zien we wel weer verder!
flexgirl: hier ook wel last van slijmverlies en schrok de eerste keer ook erg. Maar volgens mij hoort het erbij. suusje: fijn dat de echo zo goed was buikslapen: Ja ben een echte buikslaper. Bij de eerste kon ik het echt niet, maar nu ik word gewoon wakker op mijn buik. Ga het toch eens navragen gr gaby
Hmm... had beter niks kunnen zeggen over slijm verlies! Net naar de wc geweest, had ik een klein stukje harder slijm met een sliertje bloed in mn onderbroek zitten... (sorry voor de details) Bij t afvegen gelukkig niks te zien, maar echt lekker zit t me toch niet, nu mn buik weer zo onrustig is...
oh dat klinkt volgens mij wel als slijmprop als en beetje bloed inzit! zou toch maar ff de vk bellen als het je niet lekker zit meid!
Ja, was maar een klein frutseltje, t slijm... met een sliertje bloed Wacht t nog ff af, als ik weer wat ontdek bel ik de verloskamers op! Hou t ff in de gaten...
Hallo iedereen, Heb wel bijgelezen maar lees zoveel nare berichten dat ik iedereen die het moeilijk heeft ofwaarbij het niet zo lekker gaat sterkte wensen... Ik heb geen idee wanneer de bevalling zich hier aan zou dienen,denk zelf wel voor de 40 weken omdat ik altijd nog voor de 40 weken bevallen ben. Het vroegst ben ik bevallen met 32.1 weken maar dat is nog veel te vroeg dus dat liever niet,en bij mijn laatste ben ik bevallen met 39.1 weken. maar dit zegt natuurlijk niks over deze zwangerschap. Miracles: Ik had 3 weken terug ook wat slijmverlies met een sliertje bloed erin en ben toen ook opgenomen geweest in het ziekenhuis maar was gelukkig niks en was ook maar 1 malig,wel altijd veel last van alleen slijm dus hopelijk is het niks maar met jou klachten gewoon bellen als je het niet vertrouwd.
hej hej! @ miracles, ik snap dat bij jou natuurlijk alles wel een soort alarmbelletje geeft..ik zou ook gewoon alles laten checken als ik jou was, ook al denk ik dat het niet meteen kwaad kan als het eenmalig en zo weinig was, maar ik kan me heel goed voortstellen dat het stress geeft... @fl3x, slijm, jup, vies vind ik het ook...af en toe loop ik zonder onderbroek in mijn huisbroek zeg maar, dat knelt niet zo, en dan kan ik het echt af en toe tussen mijn benen voelen zitten, jakkie!!! hihihi, dat klinkt echt vies sorry! @ hier, eerste twee voorbereidende dagen zitten erop, jeetje uitgeput!!! ik hoop dat ik dat ga volhouiden! ik zie er niet tegenop hoor, om te beginnen, wel zin in..ben alleen bang dat ik er 's avonds geen pap meer van kan zeggen! met beeje alles in orde, ga ik toch vanuit, laat zich overdag ook af en toe toch 'horen' maar vooral in ochtend en avond goed contact mee te maken, leuk En over op je buik slapen, ik geloof niet dat het echt kwaad kan, ik geloof dat je onbewust je kindje nooit kwaad kan/zou doen...Ik lig ook nog veel op mijn zij, half buik zeg maar...helemaal op mijn buik vind ik helemaal niet fijn...je kan niet elke paar uur de wekker zetten om te controleren hoe je ligt he maar ik zou het ook gewoon even navragen kussie! x
o ja, en over dat voorgevoel...ik kan er ni zoveel over zeggen...hannes was er met 40.3 dagen....ik heb het hele flauwe gevoel dat deze misschien een paar daagjes eerder komt, maar heel veel geks verwacht ik niet, hihihi, grote verassing he, we zien wel! @suusje, super fijn nieuws!!! opluchting!
Suusje watt een fijn nieuws gelukkig! ik lig s nachts met mijn voedingskussen op mijn zij of op mijn rug. De baby schopt idd flink tegen het matras als ik op mijn zij lig. Verder is ze overdag ook veel bezig nu. Gisteren weer lekker wezen zwemmen, heerlijk . Dit weekend willen we de tekst voor het geboortekaartje definitief gaan maken. De kraamzorg heeft mij gebeld, helaas kon ik niet opnemen, ze bellen terug hebben ze ingesproken. Maandag zal het UWV weer bellen hebben ze geschreven, ben benieuwd. meiden fijn weekend !!!!!!!! Evelien
Heyyyy meiden! Het onweert hier verschrikkelijk... Ik heb ons hele huis vol met baby was hihi Lijkt zo lief @suusje ohh lekker dat je echo zo goed was @miracles Joh sliertje slijm? Hmm heb wel witte vloed,maar niet echt van dat elastise (of hoe je dat ook maar schrijft) @zonnetje maar goed dat je wat typt over geboorte kaartjes Was het helemaal vergeten... Niet dat we zooooooVEEELLL mensen een kaart sturen hihi Ik heb wat leuks gelezen in mijn baby boek Er stond dat je beeb de eerste paar dagen in dezelfde houding gaat liggen als dat hij/zij deed in de buik Ze adviseren om eem fotoke ervan temaken
puzz wat goed dat je alles al gewassen hebt..moet hier ook nog gebeuren komende weken! Zonnetje jij bent dus gebeld,zal zo papieren is ff opzoeken en nakijken hoe en wat.. Heb trouwens leuke zwarte jurk gekocht voor bruiloft van vrienden.. verder hier geen onweer wel een hoop wind! miracles nog gebeld over slijm?
Oh leuk suus, een jurkje gevonden dus. Ohja leuk Puzz, dat ga ik doen, van de eerste houding een foto maken...en van alle andere kanten van ons meisje ook natuurlijk! ja en kleertjes wassen dat ga ik de komende tijd doen...nu ik niet meer ga werken ga ik daar een rustig de tijd voor nemen . Manlief heeft vandaag onze tafel ge-white-washed. En dat is echt mooi geworden!!
@princi hoe doe je dat? Me want !! Me want !! Ik heb bij babywalz mijn lijst besteld Box Wipper (mooie lime groene) Matras met springveren (gehoort dat dat goed is) En een pik zwarte buikdrager (past mooi bij de kinderwagen) Nu maar hopen dat het snel binnen komt! Ik ga de site even bekijken hoe lang het zal duren Pfftt heb enorme last van nesteldrang denk ik... De hele dag al in touw... Hubbie zegt het ook al... Nu ben ik moe...
Niet meer gebeld over t slijm verlies... Heb tot nu toe niks meer gezien, dus maar afwachten, wil me er ook niet te druk overmaken, heb al genoeg stress de laatste paar weken. Mn bloeddruk was ook een stuk hoger dan normaal van de week. Fijne avond nog meiden, ik ben popstars aan t kijken... tis echt weer lachen gieren brullen!!!
ik ben bezig met de lijst voor de geboortekaartjes maar weet niemand meer ben zo bang dat ik iemand vergeet whahaha
@puzzcat24, het klopte bij onze eerste dochter wel zo. Als je een van haar eerste foto's ziet ligt ze inderdaad in de houding zoals ze volgens de VK in mijn buik zat. Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat iedereen geschreven heeft. Bij ons zijn de geboortekaartjes al klaar, alleen de datum en gewicht etc doorbellen als de kleine meid er is. Sterker nog de enveloppen zijn al geschreven. Omdat onze eerste dochter met 33,5 weken is geboren, ben ik nu maar extra vroeg met alles begonnen. Fijne avond allemaal en hopelijk kunnen we vannacht allemaal een beetje slapen.
33 weken...ikzelf ben van 32 weken. En dat is toch allemaal helemaal goed gekomen . Ikzelf zeg altijd dat ik al had gezien dat ik er anders niet door kon. (Mijn zussen zijn namelijk allebei met een keizersnede geboren). En zo krik ik mijn ego graag een beetje op. Haha. Puzz, what do you want? Whitewashen? dat is een kwestie van goed de lak er vanaf schuren (toch fijn dat mijn pappa een vlakschuurmachine heeft) en dan hebben wij witte transparante parketlak gebruikt. Een laagje erop en klaar. Nou ja het was toch best veel werk. Zeker omdat manlief het alleen moest doen. Miracles, ja logisch van die bloeddruk! En logisch dat je probeert je niet overal druk over te maken. Knap ook dat het je lukt!!