November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@fl3xie Awww doggy kijkuh!

@bloempjuh jeetje wat een schrik
    Gelukkig dat alles toch goed is...
    Heb je erg veel last van je nek dan?

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Meiden weten jullie wat ik vandaag gedaan heb???

Ik ben lekker met mn hubbie een stokbroodje gezond gaan eten!

Hubbie heeft de auto voor de broodjes zaak geparkeerd, ik dr uit, daar op stoel gaan zitten en lekker van mn broodje zitten smullen!
    Was er echt ff aan toe om een uurtje buiten de deur te komen zeg, heeft me wel goed gedaan!

Voor een keertje moet dat kunnen!
    Nu weer rustig op de bank blijven hangen de rest van de dag...

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miracles, YEJ!!!!! :D!

4. puzzcat24

@miracles Joh kan me voorstellen dat dat lekker voelt :p

@iedereen Zijn boxpakjes ook pyama's?

5. Miss Mommy

Waar een mens al niet blij mee kan zijn he! :D

@Puzz, ik vroeg me dat gisteren ook al af, wat boxpakjes zijn...

Zijn dat niet van die kleertjes aan één stuk, die je met en zonder voetjes hebt?

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja miracles ik dacht ook dat dat boxpakjes zijn.
    En ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat je meestal die kleintjes niet aparte pyama-tjes aandoet omdat al dat omkleden zo'n stress geeft of zoiets...maar waar ik dat nu weer vandaan heb weet ik eigenlijk niet....
    Ik heb vanmiddag een aantal rompertjes en t-shirtjes enzo bij de hema gekocht. Jeetje mina wat is er een hoop te kiezen zeg. Behalve dan weer in maat 50...

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ boxpakje is zo'n pakje die aan elkaar zit..vaak slapen de kleintjes daarin enne liggen ze ermee in de box..oftewel als je wilt kunnen ze ze de hele dag aandoen..je kan ze ook echt gebruiken voor de nachten..
    vind ze zelf echt niet leuk en heb veel broekjes (van soepele stof) en shirtjes gekocht..ook 2 kleine pyjamaatjes om toch s nachts te gebruiken..

Princi maatje 50 heb je ws niet echt nodig hoor..mijn zoon was 3200 gram bij geboorte en gelijk 50/56 aan..
    vriendin heeft er net een van 4200 gram enne 50/56 is dan al snel te klein..
    zou niet veel echt heel klein spul kopen stel dat de kleine echt heeel klein is kan je t altijd nog door vriend/oma of wie dan ook laten halen..

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    miracles wat lekker er ff uit!!
    Enne nu helemaal op of valt het mee..
    kan me voorstellen dat je er echt suf van wordt alleen maar thuis zitten..

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miracles ooh wat fijn zeg:D

@ boxpakjes ik gebruikte ze altijd als pyama :)

10. Miss Mommy

@Suusje, inderdaad helemaal gaar... ook meer harde buiken nu, maar ben toch blij er ff uit te zijn geweest!

Ok, dan zijn dat dus toch boxpakjes, daar heb ik er wel een paar van, alleen zonder voetjes eraan, want dat vind ik echt verschrikkelijk...!!!

Ga zometeen weer s naar boven verkassen, ff douchen en dan mn bedje in nog wat tv kijken!

Tot morgen allemaal!

11. puzzcat24

Ohh gelukkig
    Want was erachter dat ik nog geen pyama's had
    Stond ook op zon baby uitzet lijst namelijk

Daarom raakte ik even in paniek haha

Gelukkig dat ik 2 boxpakjes heb in maat 56 en wel 5 in maat 62
    Ik ga nog een paar "normale" pyama's kopen bij de hema kijken of hij daar wat tegen kan :p
    Ze zijn zo lief namelijk haha

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoof zoof

@ bloempjuh .... :$ krijg een halve hartverzakking
    rustig aan doen nu hoor!

@ miracles .... fijn dat je effe lekker uit bent geweest!

@ allemaal..... dikke knuffs

heb bij gelezen maar ben helemaal op
    heb zeer weinig geslapen val eens tegen 2 uur snachts in slaap en om 4 uur alweer klaar wakker :(
    Verder is mn bekkenpijn amper te houden
    dusdanig dat ik tegen manlief heb lopen schreeuwen dat ik t zat was en niet meer kon en wilde *schaaaaaaaaaaam*

we hebben t wiegje :)
    en mn jurkje is eindelijk af (zelf genaaid :D)en 2 lakensetjes genaaid voor in de wieg.

zal effe kijken of ik foto erbij kan gooien

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier heb ik nou weken op zitten naaien :)
    kleding naaien gaat niet zo simpel als gordijnen

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :)en t wiegje

15. Miss Mommy

@Claire, wat liefff...

Hoe is t trouwens met je moeder?

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    knap gedaan claire!
    meiden hier zit baarmoeder volgens mij heel hoog nu..beetje hijgerig/kortademig gevoel...herkenbaar??

miracles nacht goed doorgekomen na je broodje van gister??

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Mogge allemaal,

Zo hier ook een nacht met onderbreking en nu dus behoorlijk duf. En we hebben net de box beneden neer gezet. Wat wordt het dan ineens alweer echt zeg. Met aluminiumfolie erin en nu maar de kat (eef) leren dat ze er niet in mag. We zijn er ook achter dat ons lieve poes zwitsal heel erg vindt dus hebben we zwitsal talkpoeder op de folie gestrooid...ben benieuwd of het helpt ;)

Claire, wat een ontzettend lief wiegje!!

Ja suus ken dat wel een beetje dat hijgerige. Was ook een van de redenen dat ik vanacht wakker was...mijn adem zat hoog en mijn neus een beetje dicht dus dat sliep nogal lastig...

Ja Miracles, hoe is het met jou nu?

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Claire knap hoor als je dat kan, lijkt me wel dat je trots op jezelf kunt zijn.

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemorgens!

op zich lekker geslapen, wel heul erg moe vandaag...waarschijnlijk ook omdat ik me helemaal aan het instellen ben om morgen weer te beginnen met werken...Eng wel stiekem...maar nogmaals, dan aftellen...
    en ik ben bang dat ik mijn kleine vent ook echt wel ga missen! ben echt 4 weken non stop met hem samen geweest en dan heb je weer zo'n ritme samen! mmmm, even doorbijten..ik laat morgen nog wel weten hoe het geweest is..

Volgens mij heeft hannes een groeispurt ofzo, hij zit al aan zijn derde boterham sinds 9 uur en ook nog een banaan weggewerkt tussendoor:) hihi, misschien is hij dan nu de 11 kilo toch voorbij, daar doet ie al 7 maanden over hahaha..
    nu valt ie bijna om van de slaap, dus ga em maar in bed leggen, ga ik zelf ook even pitten:)

Nog nieuws? Gaat het een beetje bij iedereen? Miss? Claire? Tries?

Dikke knuf voor iedereen!!!
    xxx

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ iedereen....vanaf vandaag heb ik besloten om niet meer hier mee te kletsen heb er totaal geen zin meer in het is nu 1 vaste kliek geworden en vind het jammer dat bepaalde mensen alleen maar op elkaar reageren en daardoor andere mensen totaal negeren dit is al 1 keer eerder geweest en nu gaat het precies dezelfde kant weer op vind dat errug jammer....ik wens iedereen veel succes met de zwangerschap... misschien lees ik af en toe nog mee maar dat zal ook het enige zijn.....@ meiden op msn ik spreek jullie daar wel...

Groetjes

Deel Deze Pagina