@ mosa ik heb gister ochtend in een schaaltje geplast om half 6 en die vrouw van Mvm kwam om 9uur heb hem gewoon in de wc laten staan en hij was super positief,tis wel erg onnatuurlijk hor in een opvang bak piessen maar tis voor hrt goede doel fijne dag vandaag
Goedemorgen, Meiden, bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb het schaaltje in de bijkeuken gezet. Daar is het iets kouder dan kamertemperatuur, maar minder koud dan in de koelkast. Ik had nog een ovulatietest en gelukkig was die meteen superpositief, wat onzeker kun je worden door ineens weer een zwangerschapstest te moeten doen En ik ben benieuwd naar de kratten! Ik heb trouwens ook best veel menstruatiepijn. Maar dat schijnt het oprekken van je baarmoeder te zijn, dat kan zo'n zeurderige pijn geven. Ook heb ik soms ook het idee dat ik een druppel verlies, maar dat is dan afscheiding, ook heel normaal. Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken hoor! Allemaal een fijne dag, ik mag zo eerst naar de tandarts
Succes bij de tandarts! Mijn ervaring met mannen is dat ze veel visueler zijn ingesteld dan wij. Zij moeten het eerst zien voordat ze zich er een voorstelling bij kunnen maken. Wacht maar tot de eerste echo, dan weet hij van geen ophouden meer...
Goedemorgen allemaal, Ik heb die pijn al vanaf de dag dat ik ongesteld had moeten worden en is inderdaad je baarmoeder en de banden die oprekken. En zoals Mosa al zei zijn die druppels idd afscheiding...geen zorgen dus! Ik maakte me laatst zo'n zorgen omdat ik die pijn ineens niet meer voelde, maar kreeg het daarna dubbel en dwars terug! En vandaag is dan "eindelijk" het spugen begonnen... Ik dacht dat het aan mij voorbij zou gaan! Maar nee... En mijn mannetje durft nog niet blij te zijn, hij loopt wel heel zelfverzekerd de hele dag met een lach op zijn werk. Wij hebben 31 maart de 1e echo en als hij heeft gezien dat het hartje klopt en dat het goed is, zal het veel meer gaan leven! Nou meiden, fijne dag alvast en succes met zwanger zijn! Liefs, Femke
Welkom & proficiat! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Stuur me je gegevens via pb, en ik zet je erop!
goeiemorgen allemaal! hebben er meer last van dat ze inene verkoude worden ? zo irri af en toe niezen en dat voel je behoorlijk hoe is het verder met iedereen?
Hoi meiden! Ik kom me even melden bij de novembermama's! Ik ben 5 november uitgerekend! Ronde 3 was het al raak! Ons kleine ZI-wondertje! 8) Ik kom hier gezellig beppen, maar ik ga eerst eventjes mezelf hier inlezen ik zag dat ik 70 pagina's te gaan had haha! Groetjes Mo
Welkom & proficiat! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Stuur me je gegevens via pb, en ik zet je erop!
balen claire dat je verkouden gaat worden, ik gelukkig geen last van! voel me nog steeds super goed! wel wat klachtjes maar als het zo blijft ben ik tevrede! @mosa ja ik heb die pijn ook af en toe van die gemene steken! en ook gevoel dat het druppels maar is idd gewone witte afscheiding maar ik vind ook nog zo onwerkelijk dat er iets in je groeid! manlief is wel blij maar vind ook maar onzeker, 19 maart de echo en als we een kloppend hartje zien zal het idd meer gaan leven! en het zijn blauwe flessen met 2 maatbekers om er makkelijk in te piessen en dan kan je het zo over gieten.
@ nieuwe zwangeren gefeliciteerd @ hier werdt er vanmorgen even aan herrinerd dat ik zwanger was pfew hoefde nog net nie boven de wc te hangen. @ iemand die vroeg of ze al kinderen hadden. ik heb een dochtertje van 8 maanden oud en bij haar was ik doodziek voor de volle 16 weken
Goede morgen Nou mijn dochter is op d epuetrspeelzaal. De eerste keer. Ze had geen eens tijd meer om mij een kus te geven. Hahha Hier nemen de symptomen soms toe, maar soms zijn ze weg en dan maak ik mij er nerveud. Ik ken het gevoel ook van een druppel verliezen en gelukkig nog steeds afscheiding. En heb ook ongikrampen. Probeer het van mij af te zetten. @thasmo Van harte gefeliciteerd en welkom. Groetjezzzzz
Hoi, Tandarts weer overleefd. Het zag er gelukkig prima uit. Ze wilde wel een foto maken, maar dat mag nu dus niet @ Femke, vervelend dat je vanochtend moest overgeven! Hopelijk gebeurt het niet te vaak! @ Claire, mijn neus zit ook meer dicht, vooral 's nachts. Net alsof ik tegen een verkoudheid aanzit maar het niet doorzet Ik vroeg me ook al af of het met zwanger zijn te maken kan hebben. @ Thasmo, gefeliciteerd en welkom @ Knarboor, ik vind het ook heel onwerkelijk dat er echt iets in je buik groeit @ Flex, ook al overgeven Hopelijk wordt het niet zoals met je eerste zwangerschap!
# mosa nee nog net niet overgegeven maar was wel goed misselijk toen ik wat had gegeten was het zo weg ben wel blij mee is nie handig ziek zijn en een kleine verzorgen @ hier al een innieminnie buikje vlak boven me schaambot hihi
Goedemorgen.. NIEUWE ZWANGEREN.. WELKOM hier eigenlijk geen nieuws... niet misselijk...geen bijzonderheden.. ik zou toch wel graag een ietsie pietsie missleijk zijn.. al is het maar een bevestiging..*zucht*. Marijn is wakker.. ik ga ff knuffelen met mijn kereltje..
Oeps, te snel gelezen Gelukkig dan, niet overgegeven. Met een kleintje is het inderdaad al helemaal niet te hopen dat je echt misselijk wordt. Misschien iets te eten naast je bed leggen zodat je meteen kunt eten als je wakker wordt? @ Bruisje, veel plezier met knuffelen @ Gepke, soms hebben mama's er meer moeite mee dat hun kindje naar de peuterspeelzaal gaan dan het kindje zelf
zoof ben ik nog effe duurde nogal tot ik aangekleed was mn nieuwe broeken gaan niet meer dicht en die te grote broeken vind ik niets dus heb de knoop open en gulp half en hop al een buikband erom niemand die t ziet argg symptoontjes zijn even weg en hop in de stress wat erg zeg waren de eertste weken maar al voorbij ik ga er nu echt vandoor tot vanmiddag!
Hey dames! Hier een lichte vorm van misselijkheid Hoef niet overtegeven maar voelt zo... @Thasmo Gefeli meid Ik zie dat je ook op 17 maart de eerste echo hebt super! Wat zeggen jullie van een online lijst voor de echo datums? Ik had het al eerder voorgesteld,kunnen we er iets mee? Clairetje!Misschien een idee voor de beeb nov mama site?
Goedemorgen meiden, Nou hier een rampennacht. Gistermiddag ben ik ziek naar huis gegaan want zat te bibberen op mijn bureau stoel. Toch maar geprobeerd om nog wat te eten en dat ging met 3 hapjes goed en toen rook ik iets van mijn mannetje zijn eten en toen moest ik alsnog rennen naar de wc. Zou eigenlijk gaan sporten maar toch maar thuis gebleven en toen werd het helemaale erg. Ik bleef overgeven tot op het gal aan toe. Tot 00.30 toen was ik echt als een dweil en heeft mijn mannetje de HA post gebeld. Daar heb ik inderdaad die zetpillen gekregen en het advies om elke keer kleine beetjes cola of zoete limonade te drinken. En licht verteerbaar voedsel als beschuit met suiker. De HA zei dat ik al uitdrogingsverschijnselen had en dat als ik weer zo ging over gingen ik meteen moest bellen. Ik hoop dat ik me snel beter voel. Ik ben vandaag niet te werk gegaan en lig voor dood in mijn bed. Heb net eerst uitgeslapen tot half 10 en heb net voorzichtig beschuit gegeten en een beker limonade staat naast me. Heb nog steeds een ontzettend misselijk gevoel. Sorry dat ik niet op de rest reageer maar voel me echt een zombie.. Liefs, Bloempjuh EDIT zag veel spelfouten..