wakker,zoon naar school gebracht, boodschappen gedaan, afgewassen en dat is welweer genoeg voor vandaag..zo lekker met een kopje thee op de bank. Mijn ventje in mijn buik was vannacht vreselijk wakker. En nu voel ik m heel af en toe..vind dat verschil zo grappig miracles vervelend het slechte slapen! doe je overdag nog wel een dutje dan?? ohh en koffieleutje ook al zo'n rotnacht! flx3..tja tandjes daar kunnen ze erge last van hebben! Vervelend als ze dan zo vroeg wakker is maar misschien slaapt ze straks nog ff lekker een tijd. Kan jij ook je rust nemen!
ik ze werken wel een beetje maarkja als mevrouwtje steeds 6 uur half 7 wakker is rust je ook nie egt uit haha ben beetje grieperig aan het worden heb al sinds gisterenavond enorme hoofdpijn en ben nu ook beroerd de kleine is vandaag echt heeeeeel druk aan het bewegen
Fl3x, ah niet ziek worden hoor...(alsof je er iets aan zou kunnen doen...) Miracles, o ja erg is dat als je geen houding kunt vinden in bed. Pff. Ik had dat gisternacht. En koffieleutje ookal een spooknacht. 's nachts is dat ook altijd allemaal erger vind ik. Vandaag 30 weken...juh....
Ik voelde me gisteravond ook niet goed Vanaf wanneer is het verstandig om geen gemeenschap meer te hebben? Want heb zon vermoeden dat het daarvan komt...
Wat een leuke teksten voor de kaartjes... de onze: Mama kon niet slapen, Papa was niet moe, Pas vele uurtjes later vielen hun oogjes toe. Nu negen maanden later ben ik gekomen, Als antwoord op hun dromen.. (naam) (gewicht) etc etc Wil je teentjes tellen, eerst even bellen
@ puzzz je mag gewoon tot aan de bevalling gemeenschap hebben behalve als de vliezen zijn gebroken maar als je je daardoor niet lekker voelt zou ik het niet doen. hier is het al maanden afgezworen
jonge mama wat leuk zeg!!! ik kan mijne er nie neerzette lezen mensen mee die kaartje krijgen hihi he puzz
ja dat is het zeker maarja weet niet of surf het toevallig ook leest dus zet wel foto op zp als kindje er is
@Princi, 30 weken!!! Nu kun je echt gaan aftellen! En ja dat geworstel s'nachts, word er niet goed van! Als t goed is belt vandaag de fysio op voor een afspraak te maken, misschien dat zij wat tips heeft, al betwijfel ik t ten zeerste! @Puzz, hier zit de 'deur' al 4 weken verplicht op slot! Vind t wel erg jammer, want heb er juist meer behoefte aan dan normaal @Gedichtje, errug leuk wat ik allemaal voorbij zie komen!!! Ik kan het helaas ook niet op t forum zetten, omdat er ook 2 vriendinnen hier schrijven... dus dat word ook na de geboorte!
Ik zit aan iets in de trent te denken van: Ik vond het heerlijk om bij mama te zijn, warm, veilig en fijn. Maar nu ik ook mijn papa ken, ben ik blij dat ik geboren ben!
Hallo, wat een leuke gedichtjes vliegen hier rond. Ja ons gedichtjes i ook al klaar, maar ja ook bij mij lezen er andere mee, die mij kennen. Zal mijn geboortej kaartje ook op zp zetten zodra de baby er is en ik mij goed voel om achter de computer de gaan. Ja hier ook last van wakker 's nachts, maar dan vooral omdat ik naar de wc moet. hahahaha Hier een keer de hik ontdekt. Wel een grappig idee dat de baby dat nu al kan. Hier nog 9 weken, ja ook aan het aftellen. Gr Gaby
Leuk gedichtje koffieleutje! Wij hebben geen gedichtje, hebben ook een enkel kaartje. Suus, zo jee, jij was een wervelstorm vanmorgen! Hm ja de fysio zei tegen mij van alles over kussens. Soms ligt dat ook echt heel lekker. Maar soms maakt het het geworstel alleen maar erger... maar nietemin vond ik het fijn naar de fysio te gaan! Ja sex...moeizaam hier. Ik ben helaas erg droog zal ik maar zeggen en dan aan de slag met glijmiddel en krijg ik om de havenklap kramp en dat soort dingen. Ja dan wordt het allemaal zo technisch en dat is het niet echt heel leuk meer... Ik vind dat toch wel heel jammer. Bloemjuh..hoe gaat het nu met je? Miss...en met jou? Er waren vast nog meer mensen om op te reageren maar dat wet ik nu dan niet meer...anyway...ik vind jullie in elk geval toch wel lief! Oh en Eef is nog mooi uit de box gebleven. Handig wel die alluminiumfolie met talkpoeder want nu kunnen we ook zien of ze er in is geweest terwijl we er niet bij waren.
Ja is een handige tip die talkpoeder erbij. Heb zelf geen poezen, maar is wel een goed idee. Hier staat de box nog niet. Bij de vorige zwangerschap stond deze er nu ook al wel, maar ergerde mij er enorm aan, dus nu wat later doen dan maar he gr Gaby
@flx3 je hebt groot gelijk...ik heb vanmorgen mijn ogen al dicht gedaan op de bank..heerlijk!! vanaf vandaag ga ik aftellen heb ik besloten!
nog 62 dagen !! Ik was net een tijdje aan het schrijven in mn dagboeken,over de zwangerschap, moet ik steeds stoppen, dode hand! Stomme tunnelsyndroom, hebben jullie er ook last van?
Zo, fysio is net hier geweest! Ze belde om half 1 of ze om 1 uur hier kon zijn... ja, geen probleem hoor, ben toch thuis! Het is dus toch bekkeninstabiliteit, zoals ik wel al dacht... Och ja, t beestje hoeft maar een naam te hebben, de pijn had ik toch al... Kan dr ook nog wel bij! Heb wat tips en een bekkenband gekregen, vooral om s'nachts s uit te proberen, aangezien ik niet veel kan/mag lopen. Verder is mn buik ook erg onrustig vandaag... had niks moeten zeggen vanmorgen. Zit al de hele morgen stilletjes op de bank, ben te bang om op te staan... maar ja, maar rustig houden, meer kan ik toch niet!
oooh meid fijn dat je nu een band hebt hoop dat het werkt. en wat vervelend zeg dat je buik weer onrustig is!!! beebje blijven zitten hoor!!!