Ja Fl3x, dat hoop ik ook! Dat t beebje nog ff zitten blijft... maar ja, maar weer afwachten of t zakt, is al de hele morgen onrustig en zo begon t de vorige keren ook een dag van te voren
Hallo dames, Bedankt voor jullie lieve berichtjes! We zijn er allebei nog steeds behoorlijk van onder de indruk. Ook heb ik geen idee hoe ik dit weekend heb overleefd. Echt alles doet me zeer zodra ik ook maar 1 beweging maak. Op mijn zij in bed is als enige goed te doen maar ja moet toch weer in beweging komen anders blijf ik zo stijf! Ik ben echt blij dat ik nu vakantie he. We gaan maar rustig aan doen deze week.. @ Flex -> Haha ja zou zomaar kunnen dat we tegelijkertijd in het ziekenhuis komen te liggen! @ Miracles -> Jeetje meis wat rot dat je ook nog BI hebt. Hopelijk geeft die band je wat steun. Lekker dat je er even uit bent geweest. @ Puzz -> Zo bij jou gaat het wel heel snel! Hier ook bijna geen gemeenschap. Vriendlief is er een beetje bang voor dus dat staat hier al een tijdje op een laag pitje.. @ Princi -> Heb je al foto's van je babykamer? @ Lilage -> Als je dit leest heb je je eerste dag alweer achter de rug. Hopelijk is het je meegevallen! @ Zonnetje en suus -> Mooie gedichtjes! Wij konden niet kiezen. De 1 vond ik wel te zoetsappig en de andere weer een beetje té humoristisch. Bij ons wordt het nu: Trots en blij zijn wij met de geboorte van onze dochter: Naam gewicht - lengte - datum Wij rusten van 12.00 uur tot 15.00 uur, en na 22.00 zeggen wij weltrusten. Wilt u vingertjes en teentjes komen tellen? Dan graag eerst even bellen! Onze namen, adres, telefoonnummers enzovoorts. Hebben jullie ook rusttijden erop? Ik ben ook nog even in dubio over de volgorde dus eerst dat over het rusten en dan over het bellen of andersom. Hoe hebben jullie dat? Ow en weet iemand hoe het in zijn werk gaat als je kaartjes wil bestellen? Moet je dan ook al meteen een deel aanbetalen? Zo dit was het even uit mijn hoofd. Liefs, Bloempjuh
wij hebben geen rust tijden erop wel dat ze afspraak moeten maken als ze willen komen kunnen we zelf bepalen welke tijden en hebben nu alleen telnr van me mannetej erop staan ervaring leert dat mensen toch de man gaan bellen voor een afspraak
Hai ben ik even snel.. Heb wel bijgelezen, maar ben het nu alweer kwijt. Ben super moe van afgelopen weekend, wat uitgelopen is op een totale fiasco. Zal het hele verhaal besparen, maar had zeg maar een soort van "nervous breakdown" + kamperen is ZO niet mijn ding. Alles bij elkaar opgeteld was een explosie. Arme mensen die in een straal van 2 meter in mijn buurt kwamen... Gelukkig was ik nog een dagje vrij vandaag anders had ik me ziek gemeld. Lig dan ook te "depressieven" op de bank en heb in van alles geen zin. Volgensmij is het moment aangebroken dat de koek echt op is... Klinkt misschien heel raar, maar heb het zo gehad met zwanger zijn. Ik wil me eigen ik weer terug. Ik weet dat ik in me handjes mag knijpen, want er zijn zoveel vrouwen waarbij een zwangerschap niet lukt enz... maar ik ben het zoooooooooo ZAT. Het inmobiel zijn, niet gezellig meer mee kunnen doen in het weekend... en oh my god dan nog niet te spreken over de alcohol... IK MIS MIJN CABERNET'S... en mijn sigaretten.... *zucht* Okey dat was het gezeik weer... heb het idee dat ik niks anders doe als zeuren en klagen.. Gelukkig krijg ik veel begrip van de mensen om me heen, dat scheelt. Want die zijn de echte Marleen ook kwijt. Het is een wonder dat mijn vriend alles slikt. Normaal laat hij nooit zo over zich heen lopen. Maar goed ik zie hem dan ook vaak tot 10 tellen. Pffffffff even wat anders... zag gedichtjes langskomen..LEUK Onze is ook al klaar.. hele opmaak eigenlijk al. Heb het zelfde gedichtje als mijn vriendin. Die is vorige week bevallen en kreeg het kaartje in de bus... ik haar meteen bellen... NEEEEEEEEEEEEJ we hebben dezelfde tekst!!! Hhahah had ik net paar dagen van te voren ingeleverd bij de drukker. Nah jah scheelt dat ik weer andere adressen heb als haar. Dus niemand zal het weten. Behalve zij. LoL Een nieuw leven, geboren uit onze liefde. Zo klein, zo mooi, zo bijzonder. Welkom in ons leven groot wonder En onder dit gedichtje haar naam. En dit staat links in de flap... Beschuitjes smeren moet ik nog leren, dus wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren?
Hallo, Hier ook geen rusttijden erop. Je hebt er ook een leuk gedichtje van. Mamma en baby rusten van 12 tot 2 en na 22 uur doet pappa ook mee. Mijn man gaat de afspraken maken en dn zegt hij deze keer dus. Ja ka wel, maar tot.... de vorige keer dachten sommige dus echt dat ze gewoon een hele avond konden blijven zitten en dt gebeurd geen tweede keer. Ja erop zetten paste helaas niet meer op de kaart.
mirackes balen zeg. weer onrustig. De 29 weken zijn binnen op naar de 30! Ik zal die knul van jou even toespreken haha. Heey boy van miracles effe blijen zitten nog. Daarbinnen is het nog heerlijk warm, met 37 weken is het vroeg zat om te komen. Gr Gaby
Ja ik heb bij dat beschuitje smeren ook nog staan... moeder en dochter rusten van 12:00 tot 15:00 uur
Lilage hoe was je eerste dag? Je zal over een uurtje wel klaar zijn lijkt me.. ik ben benieuwd. Is het zwaar tegen gevallen of viel het uiteindelijk mee?? X
Ik vind t wel lastig, om wat te verzinnen voor de bezoektijden... Moet iets korts maar krachtigs hebben!
Och ben je gek... ieder zn eigen problemen, toch? Tenminste zo zie ik t, ieder heeft zn eigen klachten, de een wat meer dan de ander, maar dat maakt t er niet minder om!
True.. Maar ik lijk nu echt in zo'n neerwaartse spiraal terecht te zijn gekomen, met alles-is-kut.nl... Grrrrrrr Zal zeker weten de hormonen wel zijn. Maar bij jou was het nog steeds onrustig? klotezooi...Hoop echt dat je het nog een tijdje uit kunt zingen en petje af dat je alles nog positief kunt brengen. Ik was helemaal gek geworden. Word ik nu al...
Ik heb nogal depressieve trekjes @ the moment... maar gelukkig veel mensen om mij heen die mij proberen op te vrolijken en ook echt hun best doen. (schoonouders werken beiden in de geestelijke gezondheidszorg, dus altijd handig.. ahhaah) Nee valt wel mee hoor, neerwaartse spiraal klinkt zo ernstig. Maar merk gewoon dat het me allemaal te zwaar en te veel wordt. Had je nog gekrabbeld hier, weet nie of je dat gelezen hebt. Maar dat alles wat ik daar op de camping heb uitgekraamd, zo voelde ik me al een paar dagen, maar nog niet hardop uit gesproken. Maar goed om meteen al met termen te gaan smijten als pre-natale depressie (wat mijn schoonmoeder constateerde.. wat ik zelf nogal overdreven vind.)
Hoi hoi, Even een kleien ego'tje tussendoor, ga morgen teruglezen maar wilde jullie even op de hoogte houden. Vannacht ben ik opgenomen met vroegtijdige weeen. In eerste instantie dachten ze ook dat ik al ontsluiting had maar dat is gelukkig niet het geval. Moet nu erg rustig aan doen maar ben gelukkig wel weer thuis. Ik rageer morgen even op de rest, ben nu eht te moe, sorry XXX
Jeetje Trieske! Gelukkig maar dat je nog geen ontsluiting had! Doe maar lekker rustig aan! Dan meteen maar een oproep: Willen alle november baby's allemaal nog in mama's buik blijven zitten?
*schrik* Trieske.... Jeetje... RUSTIG AAN DOEN!!! Sterkte en beterschap... (schaamt zich nu diep voor haar eigen egoïsme)