November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

miracles meis wat een ellende toch
    bijna 30 weken in elk geval hoop dat ukkie toch echt nog even een paar weekjes blijft zitten
    maar snap dat het voor jou allemaal heel moeilijk is zo

@ miss mooi buikkie hoor en al 20 kilo erbij zeg woow

verder de laatste dagen nog meer leuke buik foto's en jukjes enz gezien leuk hoor

Hier vanavond de 3D echo en morgen de sleutel van ons nieuwe huis druk druk druk dus
    lees wel mee maar veel reageren gaat dan gewoon even niet

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh spannend zeg dat je je sleutels morgen hebt
    Veel plezier !

Ik heb een vraag:
    Wil graag een wieg aanschaffen en joey op onze slaapkamer laten staan de eerste paar weken
    Maar we hebben ALTIJD onze ramen open en we hebben nu geen vloerbedekking liggen...
    Lijkt me toch niet echt een goede optie in de herfst/winter ofwel?

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Wat is open.. wijd open of een kiertje? doorluchten is juist erg belangrijk.. en tsjah vloerbedekking? Lijkt me toch niet dat je kind op de grond ligt maar in een warm wiegje? (kruikje etc...)

En anders koop je toch wat vloerbedekking bij de kwantum.. weet niet hoeveel m2 je nodig bent, maar dat hoeft niet het duurste te wezen lijkt mij. Kwantum - RIBTAPIJT ANTRA 400CM KL.990

4. puzzcat24

Kiertje,maar bedoel dan meer de stof die kan opwaaien
    Pfft ben een tut als hij geboren is denk ik ALLES moet schoon en goed zijn haha
    En je hebt gelijk de vloerbedekking van leenbakker en kwantum is maar 5 euro per meter...
    ARRGGHH zorgen zorgen lijsten lijsten!

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hoe dacht je dat het vroeger ging... ;)

Neej maar ik snap je stress wel. En stof tsjah... regelmatig stofzuigen.. meer kun je niet doen... moet ook geen steriele ziekenhuis omgeving worden. Je kindje moet ook weerstand opbouwen..
    Kindje kan niet voor altijd in een bubbel leven..
    Daarom doe ik ook nog niet zo spastisch poetsen, maar goed misschien komt dat nog ;)

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden zit in de verveelmodus..

Miss mooi buikie toch..voel je je al wat beter?

miracles fijn dat je niet alleen bent!

Meiden hoe lang zijn jullie partners vrij na de bevalling? Mijn vriend heeft arbeidsvoorwaardengesprek deze week voor nieuwe baan (ws per 1 oktober) en heeft dan in nov. nog nauwelijks vrije dagen opgebouwd.. nu wilt hij dus onbetaald verlof vragen als de kleine geboren is. maarre wat is normaal?? Een week of 2?? Weet dat ik door de situatie toen mijn zoon was geboren na de kraamhulp gelijk bijna hele dagen alleen zat en vond dat toen heel zwaar. Hoe lossen jullie dat op?

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miss, mooi buikje!! En maar goed dat je kont een beetje meegroeit toch anders ziet het er niet uit ;). Ik ben ook nog nooit zo blij geweest met mijn brede heupen..haha.
    Voor de liefhebbers staat er een beetje een wazige foto van boven naar beneden buik in mijn fotoalbum.
    En hier ja...I love leggings. jurkjes en stretch...de rest past echt niet meer...
    Hoe gaat het verder nu met je?

Knip...spannend! leuk joh de sleutels krijgen.

Puzz, het lukt je wel met een wieg! Als je dat graag wil vind je wel een manier. En die vloerbedekking lijkt me niet zo'n punt. O en heb je al iets over een nieuw huis gehoord?

Suus, kan hij niet in de min als hij nog niet genoeg heeft opgebouwd?
    Ik heb toevallig net aan mijn man gevraagd hoeveel vakantie hij nog heeft. Dan inderdaad maar eens gaan bedenken hoe we dat gaan doen.

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik voel me al sinds gisteravond behoorlijk grieperig, zweterig, verhoging (38.2) keelpijn, hoesten nou ja dus echt grieperig.
    Ik vind het helemaal niks met die ophef over die mexicaanse griep, ik denk toch dat ik zometeen maar even mijn huisarts bel.
    Ik heb wel de afspraak met de fysiotherapie afgezegd voor vanmiddag.

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mja in de min is ook wel een optie maarre tja rond kerst oud en nieuw is t natuulijk ook altijd fijn om ff thuis te zijn (zeker in zo'n drukke periode met een kleine.., sorry zijn hier nogal van t luxe lekker knus met elkaar samen zijn..) zal t vanavond nog is aanzwengelen...

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    koffieleutje eng!
    Zelftesten - GezondheidsNet

kan je testen of t wellicht de mexicaanse griep is maarre omdat je in laatste maandjes zit moet je echt zo snel mogelijk de huisarts inschakelen..sterkte meid!

11. puzzcat24

@princi Nee,we moeten elke week afwachten of er een woning staat op het internet dan reageren
    Het is erg langzaam gesteld met woningen hier nu hihi
    Ach we zien wel ja toch?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

morghen meiden

zag een mooie buik voorbij komen! :D

@ miracles fijn dat het is afgenomen!

@ hier heerlijk geslapen en voel me weer kiplekker :D

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej meiden!

Eerste dag zit erop, ben nu bezig aan de wteede...het is me uiteindelijk meegevallen gelukkig...was wel erg blij toen ik thuis was! en de kleine volgens mij stiekem ook wel:)

Ik heb even snel bijgelezen!
    leuke gedichtjes allemaal, ons kaartej moet nog helemaal worden ontworpen, dus weet nog niets, maar we doen geen gedichtje...

mooie buik zag ik ook!
    Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan, vond het doodeng, maar vind dat ik er gewoon doorheen moet het hoort erbij...En ik was eigenlijk opgelucht!
    Heb er nu, met ruim 30 weken 8,5 kilo erbij...ongeveer een kilo of 2 in 3 weken...ik vind het echt netjes...heb ook een bescheiden buikie, en ben echt alleen daar zwanger zeg maar...das anders dan de vorige keer..Ik probeer er nu ook echt positief tegen aan te kijken...

Trieske! potverdrie jij ook al! Heel erg rustig aan doen hoor! Laat je maar even goed verwennen...

Miss, jouw shit is niet minder belangrijk dan ieders ander...iedreen heeft zijn dingen en dat verschilt van persoon tot persoon, je mag je ei kwijt hoor!

fl3x, al beetje rustiger met esmay?

oke, ik probeer op werkdagen bij te lezen, soms wel te moe om te schrijven, dat gebeurt dan later ihn de week:)
    Hier beeb lekker rustig, wel actiever overdag, maar niks vervelends...

Dikke knuf!!! xxx

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    O fijn lilage, dat je eerste dag meeviel!
    Je werkt in het onderwijs toch? Heb je een leuke klas? En leuke collega's? Bijzonder ook wel dat ze je aangenomen hebben zo vlak voor je verlof toch?
    En dat gewicht...hartstikke netjes!

Ja suus, ook logisch dat je met kerst samen wil zijn hoor!

Koffieleutje, rustig aan hoor. Heb je de huisarts er nog voor gebeld?

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mooie buik miss moneypenny

hier even snel een korte update
    net bij de vk geweest
    en knorrinetje is al aan t indalen :$
    verder alles prima in orde en totaal 11 kilo bijgekomen :)
    dus dat is me ook reuze meegevallen

manlief heeft werk :D via uitzendbureau
    weten alleen niet of het voor langere tijd is
    maar beter iets dan niets. het is alleen werk voor in 3 ploegen diensten dus dat is weer even wennen.
    maar gelukkig zeer dicht bij huis dus als er wat is is ie er zo

ik ga effe zn prak koken (avond ploeg)
    en dan ga ik een 4de poging doen om het gordijntje eens af te naaien ;)

dikke knuffs allemaal

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo allemaal.

Zag weer een mooie buikfoto voorbij komen.

Denk dat de baby zonder vloerbedekking ook wel kan hoor. Bij de eerste had ik laminaat en de tweede heeft dus geoon zeil in de slaapkamer. heb nergens vloerbedekking. Oh en dat kiertje is juist goed. Ze zijn juist voor een goede ventilatie is goed tegen de wiegendood. Gewoon Joey lekker op je kamer doen in een wiegje. Hier niet weg gelegd baby op de kamer ivm honden. Dus die slaapt vanaf het begin al in zijn/ haar ledikant.

Gr gaby

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

zozo claire je babytje is er vroeg bij:)

hier zat ons meisje vanmorge helemaal bovenin me buik haha onderin was het helemaal leeg;) moet zo ff afspraak vam de vk verzetten want ik kan niet om half 12 want vriendlief moet dan bijna werken en op de fiets zie ik nie zitten nu haha;)
    mij te ver weg...

hoop dat ze weer in de goede positie ligt en niet nog steeds in stuit

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    De huisarts is net geweest, ik heb idd een griep, zou de mexicaanse kunnen zijn maar als je een gezonde zwangere vrouw bent is het beter die gewoon uit te zieken met paracetamol, drinken en bedrust.
    Van Tamiflu is te weinig bekend wat betreft bijwerkingen en effecten op de baby dus die raad hij met klem af.
    Zijn jullie ook weer op de hoogte, gewoon uitzieken dus.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh meid heel veel beterschap en idd als je gezond bent zou er niet veel kunnen gebeuren moest je in de gaten houden of je benauwd wordt?

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ben al benauwd Flex, longen klinken ook pieperig maar ik ben best gerustgesteld nu. Kleine merkt het wel zei hij maar er kan verder weinig mee gebeuren.

Deel Deze Pagina