November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hoe zit het met matrasjes?
    Ze zeggen een matras met spiraal is het beste bla bla bla
    Maar waarom verkopen ze dan ook matrasjes voor 50 euro ?

Wie weet dit?

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Lilage, fijn dat t je goed is bevallen gisteren en doe maar lekker rustig aan thuis... vergt toch wel veel energie van je op t moment, een nieuwe baan!

@Fl3x, hier nog een eigenwijsje, ligt of steeds in stuit of dwarsliging! dus ben ook s benieuwd!

@Claire, fijn dat je hubbie weer werk heeft, als is t misschien maar tijdelijk, toch beter dan niks he!

@Koffieleutje, beterschap meid en hou t maar goed in de gaten! Ook wat de kleine betreft!

Hier is vandaag mn moeder aan de poets geweest, huis weer aan de kant, das wel fijn, want kan t echt niet zien liggen allemaal, maar ja... ik zal me toch moeten bedwingen he!

Weeën zijn gelukkig weer iets afgenomen, gelukkig! Maar ben ook stug blijven zitten vandaag!

Zostraks nog de arbo arts aan de telefoon gehad, had telefonisch consult vandaag..
    Hij vroeg hoe t ging, dus ik mn verhaal gedaan!
    Verder vroeg ie nog, hoe ver ik was: Okee, dan schrijf ik je verder arbeidsongeschikt tot aan je zwangerschapsverlof, daag mevrouw...

Ik, verbaasd... okee, daag (eikel)

Jee, zo'n arts heb ik nog nooit gehad, wat een botte boer!

3. Miss Mommy

Puzz, geen idee...

Ik heb een matrasje met zo'n aerosleep geval omheen...

4. Miss Mommy

Oh trouwens, houden jullie ook zoveel vocht vast???

Begon t gisteren al te merken, maar vandaag heb ik er, ondanks dat ik veel met mn pootjes in de lucht zit, ontzettend veel last van!
    Zelfs mn vingers/handen zijn dik, moet mn ringen straks zelfs afdoen, lukt nu namelijk al niet meer!

Zou dit kwaad kunnen? Aangezien ik vorige week ook mn bloeddruk wat hoger had?

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Heb je ook hoofdpijn miracles, en dat je vlekken of lichtflitsen ziet? Zoniet dan kan het geen kwaad volgens mij.
    Ik heb wel vocht in mijn benen lijkt het. Verder niet zo.

Koffieleutje, goed dat de huisarts ff langskwam dan. En wel een geruststelling dat uitzieken het beste is en ook goed te doen blijkbaar toch? Doe je rustig aan?! Ik hoop dat je je toch niet al te beroerd voelt.

Zo ik duik mijn bedje nog even in en dan heb ik vanavond voor de eerste keer zwangerschapsgym

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    voor ik ga teruglezen..

Miracles... typisch teken van zw. vergiftiging.. buiten hoge bloeddruk en vocht vasthouden is idd die flitsen/vlekken zien en ook een gevoel dat er ter hoogte van je onderste ribben een band zit die aanngetrokken lijkt te worden..(rare zin, maar je snapt m wel)... als je twijfelt dan vk/gyn bllen..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb ff snel door de pagina's heen gescrolled.. kan toch niet alles onthouden..

@Puzzemeis.. wat maak je je druk.. Jullie kleine man gaat een heule lieve zorgzame, en hopelijk niet al te gestressde mama krijgen..misschien zijn springveren matrasjes het beste.. maar iets minder kan ook heel goed hoor, (hier geen springveren en kiddies hebben er altijd goed op geslapen)... Hier ook geen vloerbedekking en raam altijd op een kier.. geen enkel probleem.. op de babykamer is het precies zo.. gewoon normaal schoonhouden en er is niets aan de hand.. ze moeten idd ook een beetje weerstand opbouwen..Misschien heb ik makkelijk praten.. bij mijn eerste was ik net zo hoor.. moest ook alles perfect, maar perfect bestaat nu eenmaal niet.. en houd voor ogen dat je ook altijd nog veel aan kraamzorg kunt vragen.. mocht je twijfels hebben over wat beter is of niet.. je kunt dan ook nog wel wat aanpassingen doen/maken... GENIET!!!!!! en maak je vooral niet te druk.. die kleine wordt echt wel groot...

@Miracles.. meis wat toestand steeds.. maar je buikie is nog vol.. en dat gaan we ff zo houden.. rustig aan dus..

@Koffieleutje ziek.. Beterschap meis.. en als je het neit vertrouwd gewoon weer ha bellen..

@euh.. iemand met pretecho en sleutel nieuw huis.. KNIPPY toch?? zoooo spannend hoor.. nu nog verhuizen.. pfff.. jij liever dan ik.. SUCCES!!! zit je straks wel heerlijk in een nieuwe omgeving en alles klaar.. das wel weer lekker..

@Jessica.. ik lees meer mee dan ik typ.. en ook dat lukt niet veel.. heb gewoon tijd gebrek..vind ik jammer, maar is neit anders.. t wordt altijd een vaste club van mensen die regelmatig meebeppen.. heel logisch.. als je dat niet kunt of wilt is het prima, maar dan val je eenmaal een beetje buiten de schuit.. doe ikook, maar wordt altijd hartelijk weer ontvangen... Ik doe t er voor hoor.. vind het heerlijk om alles te lezen.. reageer op de dingen die ik interessant vind of waar ik iets aan toe te voegen heb.. en anders neit.. kan ook onmogelijk alles onthouden..
    Ook jouw keuze is persoonlijk en dat mag.. wel jammer.. Laat je wel ff weten als beebje geboren is?? je krijgt tenslotee wel een wonderbeebje toch??.. Jij ook succes ....

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier alles goed.. geen bijzonderheden....

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geen idee puzz

wij hebben zelf een gloednieuw matrasje luxe binnenvering voor 35,- gekocht in rotterdam op de markt
    we hebben rond gekeken wat we zelf het fijnst vonden aanvoelen

10. Miss Mommy

@Ichtus, fijn weer wat van je te horen en zeker dat je je ondanks alles goed voelt!

@Knippy, was je bijna vergeten, fijn de sleutel van jullie nieuwe huisje, kun je eindelijk beginnen!!!

Flitsen en dat band gevoel heb ik niet, hoofdpijn lichtjes, maar niet echt flink of zo. Maak me er op zich niet druk om, maar dacht voor de zekerheid toch maar ff vragen wat jullie er van vinden!

Hubbie komt zo thuis... kijk daar altijd naar uit!

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier gewoon een matrasje van Ikea..als ze niet goed zijn mogen ze echt niet verkocht worden denk ik altijd maar..

koffieleutje vervelend!! Hebben je andere kids er ook last van of ben ji jde enige in het gezin die beroerd is??

claire, lekker dat je man weer wat werk heeft enne ploegendienst meestal betaald dat nog wel aardig toch die onregelmatigheid'

hier vanmiddag ook geslapen, merk dat ik t weer ff nodig heb. Eerste keer zwangerschapsyoga vanavond ben benieuwd!

12. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik kom even inbreken. Lees al een tijdje 'stiekem' mee, want ik ben 18 november uitgerekend. Inmiddels lijkt het me toch wel gezellig om af en toe mee te kletsen!

Ben gisteren 26 geworden (hiep hoera), en werk als docent op het MBO, zag dat er meer in het onderwijs werken, ook weer net begonnen allemaal? Wel weer even wennen hé, zo na de vakantie!

Ken alle namen (nog) niet uit mijn hoofd in combi met de verhalen, maar vind het erg vervelend dat sommige zo veel kwaaltjes en last hebben! succes!

Groetjes!

13. Miss Mommy

Welkom Krumeltje en alsnog gefeliciteerd, met je zwangerschap en je verjaardag natuurlijk!

Klets maar gewoon gezellig met ons mee hoor, je leert ons vanzelf wel kennen!!!

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hoi krumeltje,
    Leuke naam en gezellig dat je mee komt kletsen. En dat van die namen en verhalen is best lastig. Dat vind ik ook en ik klets toch al vanaf het begin mee.

Suus, ben benieuwd hoe je yoga vindt...

Ha ichtus, fijn om te horen dat alles goed met je is!!

Pff dat maagzuur...bleh...

15. Miss Mommy

Yoga... is wel jammer, ik zou nu de 7e beginnen... maar helaas, das geen optie meer!

Princi, de dag weer goed doorgekomen vandaag?

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@ichtus Yay daar was je weer!
    Je hebt gelijk hoor,meestal ben ik ook nuchter maar door de zwangerschap lijkt alles zo slordig en vies en ALLES moet perfect
    Ik hoop dat ik door positieve hubbie en jullie nog wat bij draai!

@krumeltje Hey een nieuwe naampje!
    Welkom!
    En nog gefeli!;)

Wat is joey toch druk!
    *boink boink* gaat het steeds...
    Tegen mijn blaas,dan tegen mijn heup het houd niet op ;)
    Hij is er denk ik zat van,hoort steeds vanalles en kan nog niet meedoen met de lol :D

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzz hier hebben we ook een goedkoop matrasje voor esmay gekocht hoor en gaat prima voor deze beeb weet ik nie hoe duur ie was heb um van me ouders die um van me oom hebben gehad deze is zacht die van esmay is hard. en idd als ze niet goed zouden zijn mogen ze het niet verkopen ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

krumeltje welkom :D

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @krumeltje welkom!!

@princi hoe was t bij jou? Yoga heeeerlijkkk enne heb weer inspriratie, deze vrouw heeft een praktijkje; geeft zwangerschapsyoga, kinderyoga, babymassage en dan denk ik gelijk ohhh wil ik ook wil ik ook wil ik ook..haha moet toch mijn dromen is waar gaan maken!

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    krummeltje welkom!!!!

gister ben ik behoorlijk beroerd geweest. van de warmte bah

Mijn nog vriend hahahaha heeft nog 9 vakantiedagen staan en die gaan dus op gelijk na de geboorte helaas dan niet met de kerst vrij maar dat moet dan maar een keertje ben trouwens van plan die dagen dit jaar lekker rustig te houden.

Deel Deze Pagina