November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoi hoi,

nog eventjes...

hej krumeltje! Jup ook ik werk in het onderwijs, basisonderwijs..(weet niet meet precies wie het vroeg!!Sorry) ben gisteren begonnen, maar na morgen weer weekend, en dan nog maar 5 weken! ben wel echt aant aftellen...

IK ben ook vandaag weer redelijk goed de dag doorgekomen, ben niet eens zo uitgeput eigenlijk...heb nog absoluut geen draai in mijn werk..maar goed alles is nieuw, school, team, methodes en alle mensen..Wel vriendelijk team hoor, bewerkelijk klasje wel...
    alleen vanmiddag wel toen de kinderen erg druk waren merkte ik dat ik een heel opgezwollen buik kreeg die wel zeer deed...maar dat is denk ik gewoon even uitzoeken hoe ik me niet te druk maak ofzo, thuis 's avonds trekt dat wel bij...
    @miss, ik zie die bijna 20 niet zo aan je, hihi, is dat gek, mooi buukske!

Ik zal echt binenkort foto's van beebkamer plaatsen en nog wat nieuwe buikfoto's....Hier groeit het niet zo heel hard, maar das wel echt fijn zo met werken..

2. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi meiden,

Jeetje wat kunnen jullie schrijven in 1 dag :), heb wel bijgelezen, maar weet eerlijk gezegd niet eens meer wat ik allemaal gelezen heb, zwangerschapsdementie he ;).

Hier alles zijn gangetje, heb alle kleertjes gewassen en gestreken en het bedje opgemaakt, dus alles is klaar.
    Misschien een beetje vroeg, maar ja omdat mij eerste dochter zo vroeg kwam had ik zoiets van het kan maar klaar zijn.

Ik heb ook onwijs last van maagzuur, word er gek van :x!

Buikje groeit lekker, vind hem alleen wel alweer erg laag hangen, hoop maar dat deze meid ook niet besluit om eerder te komen want ik wil nu tich echt thuis bevallen!

Allemaal een fijne avond en hopelijk een goede nachtrust!

3. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Hallo, ben ik ook weer is. Druk, druk, druk!
    Heb niet bijgelezen. sorry!
    Morgen kom ik weer even goed bijlezen, heb nu hoofd en buikpijn!
    Heb me toch een harde buiken. Echt niet leuk meer. Kan ook niet slapen, dus dat werkt ook lekker mee! Pff.. ga nu maar een kruikje warm maken en dan me bedje in. Sorry voor mijn geklaag!
    Morgen ben ik er weer... Slaap lekker allemaal, voor diegene die dit nog voor morgenvroeg lezen:D

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ja inderdaad... slaap lekker allemaal! ;)

1 nachtje redelijk geslapen gisteren en nu gelijk weer noppes, blehhh

Wat verlang ik soms terug naar de tijd dat ik kon genieten van lekker in bed liggen! Hebben jullie dat niet?

5. lilage

lilage Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    1,591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, ben er vroeg bij...maar manlief is al vertrokken en ik moet er ook zo uit...

@ lianne, doe je wel wat rustig aan? we moeten nog even he? IK wil de verloskundige hier wel door de flat zien rennen van boven naar beneden! :) KOm dzef volgende week weer even bij je langs, dan moet je wel even rustig gaan zitten!

@miracles, pfff, nou ik kan me goed voorstellen dat jij weer lekker wilt slapen zonder al dat gedoe!
    IK mag niet klagen hoor,ik slaap eiegnlijk prima, mijn beeb is rustig 's nachts en ik ben niet zo groot deze keer, dus...ik leef gewoon met jou mee goed?

@koffieleutje, hoe voel jij je dan vandaag?

@trieske, hoe gaat het met jou?

@ alle andere? alles in orde? IK vroeg me af wie er eigenlijk nog aan het werk zijn nu? en hoe lang werken jullie nog door?
    IK streep na vandaag de eerste week weg, nog maar 5 dan..zie wel uit naar verlof hoor...Ik ga douchen en aan de slag!

Dikke zoen en knuf van mij en beeb! X

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    hier vannacht alleen maar pijn!
    voelde me gister bij yoga stijf en alles lekker los gemaakt..tja en dan nu alles zeer..pff van ellende mijn bed maar uitgegaan.

Lilage knap hoor, nog even beginnen met een nieuwe baan in het onderwijs met 30 weken zwangerschap..pff had de keuze ook voor een groep 6 maar moest er voor de vakantie al niet aan denken en heb t dus ook niet gedaan...zoek na bevalling wel weer wat. Nog werk zat hier in het westen merk ik..
    Heb nog wel een paar kids voor rt aan huis dat is goed te doen!

koffieleutje nog koorts??

miracles na 1 zo'n nacht voel ik me al chagie. Hoe moet jij je niet voelen..

zonnetje weer beetje opgeknapt? Ja die decembermaand blijft hier ook gewoon rustig hoor, lekker met t gezin. Wij gaan normaal met vriendengroepje met oud en nieuw weg, vrienden vonden t erg jammer dat we niet meegaan maarre dat vind ik echt teveel met een kleine baby!

meiden fijne dag!!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mogge allemaal,

Zo ik heb eigenlijk vannacht best lekker geslapen. Ik word alleen steeds wakker als ik me om moet draaien. Bij mij wisselen de goeie en slechte nachten zich nu af. Het was wel voor het eerst dat ik weer eens echt lekker lag. Dat was echt al lang geleden zeg. En Miracles, ik zou het jou ook zo gunnen (alle anderen natuurlijk ook maar...jullie snappen het wel toch.)

Zo vandaag de eerste keer van twee keer afronden op mijn werk.

Gisteren gym gehad. Hilarisch. De lerares leek wel een typetje van Birgitte Kaandorp. Ik moest er erg om lachen in mezelf. Maar goed daar vertel ik vanmiddag/vanavond nog wel over als ik weer terug ben.

Dag allemaal en ik wens jullie allemaal ondanks alles een fijne dag!

8. Miss Mommy

Nog meer vroege vogels vandaag!

@Lilage, werk ze vandaag!

@Suusje, dus de yoga was lekker gisteravond, allen die spiertjes nu he!
    Jammer dat je er niet van hebt kunnen slapen!

@Koffieleutje, hoe is t vandaag???

Ik ben vannacht wel 8x t bed uit geweest om te plassen...
    Had op internet gelezen, dat je veel water moest drinken als je vocht vast hield, dus dat heb ik gistermiddag nog gedaan!
    schijnbaar heeft t toch geholpen, want zo heb ik al dagen niet kunnen plassen!

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen iedereen,

Lekker geslapen ?? (voor zo ver dat nog kan).???

@ Lillage, ik werk nog , 40 uur per week, maar het wordt heel zwaar nu.
    Weet niet of ik dat nog 5 weken vol ga houden....

Vraagje, we hebben recht op een uur extra pauze per dag, mag je dat ook aan het eind van de middag opnemen om eerder naar huis te gaan? Ik had dat gevraagt, en nu moet de arboarts gaan beslissen.................

10. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Lara..

Ik gebruik die uur verspreid over de dag om wat vaker te gaan zitten ivm staand beroep. Heb er ook over na zitten denken of ik die niet standaard zou gaan gebruiken om een uur eerder naar huis te gaan, maar dat is helaas niet mogelijk vanwege één of andere reden die mij nog steeds niet duidelijk is.
    Maar jeetje 40 uur nog zeg.. ik zit al aan te modderen met m'n 30 uur.

@ Lilage.. hier dus nog 1 die werkt, maar volgensmij wist je dat al wel. 30 uur.. nog 4,5 wk. Jij stopt dus 4 wk voor de "bevalling"... ik doe 6 weken voor.. en misschien nog wel eerder.
    Heb morgen weer een gesprek met een andere (hogere) manager die vrouw is en zelf ook kinderen heeft. Dus ik hoop dat ze een belabberde zwangerschap heeft gehad zodat ze helemaal kan inleven in mijn situatie. ipv dat ze er fluitend door heen is gegaan. Ziekmelden vind ik nog geen optie, zo ben ik ook niet, geef niet gauw op. Maar begin echt te merken dat alles begint af te takelen.. lichamelijk en geestelijk. Volgende week ook weer naar de VK, weet nu al wel wat ze gaat zeggen... dat ik thuis moet blijven... *zucht*

Nah jah.. hehheeh wat is dit ook een lekkere klaagbaak.
    Hoe verder we komen, des te meer gezeur om lichamelijke ongemakken. :D
    Maar ben toch wel heel blij dat er een klein meisje in me groeit hoor!!!!! :D

11. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ princi & suusje..
    Zwangerschapsgym/yoga... wordt al moe bij de gedachte:$..haha:D
    Zie echt zo'n puf-club voor me hihihi. Of valt dat mee?

Nou ben benieuwd naar je hilarische avontuur van gister princi..LoL
    (Brigitte kaandorp... oh jeej haha in zo'n strak spandexpakje ook?)

@ Miracles..
    Ja ik hield ook vocht vast vorige week, dikke voeten en handen en had zelfs even het idee dat me hoofd ook gezwollen was.
    Idd veel drinken.. en is aardig weggetrokken. Kan zelfs weer schoenen aan ;) En dat is LANG geleden. Maar goed, mijn bloeddruk is nog wel op het randje zeg maar. Ik zie/hoor het volgende week wel weer van de VK.

@ Krumeltje..
    Hey gezellie kom er bij! :D 18 november uitgerekend?...:D Me 2... yeeeeeehj

@ Ichtus..
    Hey kwam je ook even buurten :D Hello 2 you!!

@ Jessica..
    Da's nou jammer.. Maar gelukkig weet ik je te vinden ;)

@ de rest die ik niet heb opgenoemd..
    Fijne dag vandaag en rustig aan. (En degene die ik genoemd heb natuurlijk ook ;) )

Oh ja en ook wou ik nog ff zeggen bedankt voor alle lieve en ondersteunende reacties :D LIEFFF

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

morgen meiden,

Hier een wat slechtere uitslag van de 3D echo
    het blijkt dat ons meisje heel klein is en vooral haar buikje
    gemiddeld loop ik 8 dagen achter maar haar buikje alleen zelfs 18 dagen
    daar schrok ik wel even van
    heb net de verloskundige gebeld op advies en nu kan ik vanmiddag terug bellen dan hebben ze in mijn dossier gekeken

kreeg ook het advies rustiger aan te doen maar ja krijg vandaag de sleutel van de nieuwe woning dus hoe doe je dan rustiger aan?

13. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh jeetje Knippy...
    Wat schrikken zeg. Denk je even voor de leuk te gaan kijken, vinden ze zoiets.
    Hoe gaat het met je? Ik zou na de sleutel halen even niks meer doen!
    Ik hoop dat je vandaag nog terecht kan bij de VK, voor eventueel een groeiecho.
    Sterkte ermee meid.
    Kuzz

14. hielko2006

begin van de echo was super mooi hoor ben helemaal verliefd ophaar maar ja op het eind het meten en toen die uitslag
    heb vannacht haast niet geslapen
    maar goed even afwachten ik hoop dat de verloskundige me verder kan helpen

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Knippy je moet dan toch echt rustig aan gaan doen ondanks die sleutel, hoe erg het ook is. Ik hoop dat de VK je gerust kan stellen.

Nou is volgens mij echt niet de mexicaanse hoor, voel me wel grieperig, hangerig, verkouden,koortsig enz maar niet ziek genoeg om continu in bed te blijven gelukkig.
    Ik blijf mooi ff binnen nog, drink veel en neem mijn rust, ik vind wel dat dat hele griep gebeuren enorm wordt opgeblazen in de media of ligt dat nou aan mij ?

Krumeltje welkom !

16. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Kan ik me voorstellen dat je haast niet hebt geslapen, van alle zorgen natuurlijk. Jeetje..
    Ja je kunt ook niks anders doen als afwachten en rustig aan doen. Hoop dat de VK je idd verder kan helpen, of in ieder geval gerust kan stellen.
    Maar toch fijn dat je even naar je prinsesje hebt kunnen kijken :)
    Ik hoop dat het allemaal meevalt en puur een moment opname was, dat ze alsnog een groeispurt maakt straks.

Nou ik ga maar eens brood smeren en richting werk.. jippjie-yah-jooo

17. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Mexicaanse griep = media hype... massa hysterie...
    Hoeveel mensen sterven er wel niet jaarlijks aan de "gewone" influenza virus? Precies, en dat hoor je niet op het nieuws...

Maar neemt niet weg dat het kut is dat je griep hebt, zeker als je zwanger bent.
    Zoals je nu bezig bent, voldoende rusten, genoeg drinken, hapje eten, vitamine C enz.. dan komt het helemaal goed :D
    Beterschap!!!!!

18. hielko2006

meisjes thanks,
    ik doe zo rustig mogelijk en hoop ook dat alles meevalt
    ga nu zo maar even de kruidvat doos ophalen dat kon ik vandaag namelijk doen

19. Miss Moneypenny

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Noem je dat rustig?
    Hihi is er niet iemand die dat voor je wilt op halen?
    Nou ja als je verder op de dag maar rustig doet :D (zei de dokter...hmhmmmmmm)

Maar nu ga ik echt...... stel je voor dat ik te laat kom, oh neeeeee:$....*blabla*8)

20. Miss Mommy

@Miss, werkse! ;)

@Knippy, jeetje, wat schrikken zeg! Dan moet je echt rustig aan gaan doen hoor! Dan kan je kindje wat extra groeien!
    Ben wel benieuwd wat je vk te zeggen heeft! :(

@Koffieleutje, uitzieken... :( Beterschap!

@Lara, helaas werk ik al een tijdje niet meer... dus kan je vraag niet echt beantwoorden! Maar 40 uur, zou er niet aan moeten denken hoor!

Share This Page