@ knippy ooh meid dat is schrikken zeg! en iid wat iedereen al zegt je moet echt je rust gaan nemen hoor! dan kan je kindje lekker groeien!
Hallo allemaal, effe een egobericht: Hier veel last van harde buiken. Gisteren zo erg, dat ik dacht dat mijn buik uit elkaar zou knappen. Nu ben ik erg bang dat ik mijn litteken voel van d ekeizersnee bij de eerste. Is dit een gekke gedachte? Ook vole ik de baby minder de laatste tweee dagen. Vandaag nog maar een mini schopje gehad. Ik ben mijzefl ongerust aan het maken nu. Gr Gaby
Oh wat vervelend dat je slecht nieuws kreeg bij de je 3d echo. Ik hoop dat alles voor je meevalt en je baby het nog gaat inhalen. Gr Gaby alle andere ook rustig aandoen he
Hallo dames, Hier nog steeds een behoorlijke stijve bloempjuh! Ik had gehoopt dat het ergste nu wel voorbij zou zijn maar nog alles doet me zeer. Op bed liggen met een boek is de enigste aangename houding.. Onze kleine meid is wel behoorlijk actief. Sommige trappen schrik ik helemaal van! Volgende week dinsdag moet ik weer werken en zit me er nu al beetje over op te vreten! Ook al duurt het nog week! We zullen wel zien hoe het loopt. @ gepke -> Anders bel je je verloskundige toch? Daar zijn ze voor. En die kunnen je ook als de beste geruststellen. Het beste advies voor iedereen hier is -> RUSTIG AAN DOEN!! Liefs, Bloempjuh
@ gepke oooh meid dat je je kleine weinig voelt kan gebeuren mssn neemt hij/zij even rust 2 of 3 dagen daarna zal hij/zij je wel weer flink bont en blauw schoppen maar als je het niet vertouwd kan je altijd de vk bellen. @ hier zit met dikke tranen op de bank heb pijn in me buik krijg last van zweetaanvallen voel me lusteloos en niet lekker. *zucht* en me mannetje is er ook de hele dag niet dus er is niemand om me even te helpen met esmay zit er echt even doorheen vandaag srry voor me geklaag moest het ffies kwijt
@ knippy al wat gehoord van VK??? En idd als je vandaag sleutel krijgt zal t niet meevallen om rustig aan te doen..toch is dat bij kleinere kindjes wel vaak de remedie. Hoop dat je snel nog een x voor echo terecht kan zodat ze t nog een keer na kunnen meten en hopenlijk wordt je snel gerust gesteld meid! Zulk nieuws is niks!! @flx3 ach meid..helemaal niet in orde.. geen koorts?? Niemand in de buurt die een middagje voor je dochter kan zorgen?? Anders zo lekker samen in bed kruipen..zwaar he zo'n kleintje en niet in orde zijn
Hallo Allemaal!! Jee Knip, dat is schrikken. Dat wordt liggen en rust denk ik en dan zul je zien dat meisje aardig bijtrekt. dat moet wel! Koffieleutje, ja goed uitzieken en inderdaad die mexicaanse griep...wat een gedoe zeg. Op mijn werk lag ook al een handleiding. Gepke, dat van dat litteken zou kunnen denk ik. Als je je baby-tje nauwelijks gevoeld hebt, kun je eens proberen om rustig te gaan liggen en dan je buik te aaien en dan je hand laten liggen en kijken of je baby-tje er tegen aan komt liggen. Ook als je met je vingers over je buik speelt of je buik even laat wiebelen met je handen krijg je vaak wel reactie. Je kunt zoiezo ff de vk bellen natuurlijk! Ha eigenwijze miss....niet te graag niet willen opgeven en dat je dan over grenzen gaat hè! En nee de juf had geen raar pakje aan maar praatte heel typisch. Ik moets er erg om lachen in mezelf. De rest niet of tenminste niet dat ik het zag. Verder was het wel gezellig en hoop ik er een paar kennisen aan over te houden. Ik woon nog niet zo lang in Oss dus daarom dacht ik dat het wel leuk was. Ik kan niet zeggen dat ik er iets nieuws leer. Door mijn opleiding (als muziektherapeute) zwangerschapshaptonomie en de fysio die ik nu krijg, wist ik alles al wel. Maar toch...mede door de juf, heb ik me kostelijk vermaakt . Suus, leuke plannen heb je dan! Wil de yogajuf geen collega? En hoe staat het met de speltherapieplannen? Zo zeg...hier vanochtend naar mijn werk geweest. Ik ben notabene van en naar het staion gebracht maar mijn hemel als ik nog twijfelde of ik misschien toch nog wel kon gaan werken, dan weet ik nu dat het goed is dat ik daar niet meer elke dag heen hoef. Nog twee keer afscheid nemen (verspreid over twee weken) en dan is het klaar. Ik ben gebroken nu. Dadelijk maar in bad enzo en dan hoop ik dat het weer een beetje wegtrekt! En ik had er nog wel zo'n zin in vanmorgen.
Oh fl3x, zwaar als je dan gewoon door moet gaan hè! Ja is het idee om lekker samen in bed te kuripen of haar een keertje wat tv te laten kijken en jij voor pampus op de bank? Rustig aan ook he!
Pfftt al dat slechte nieuws weer... @knippy wanneer kreeg je dan de uitslag van de vk? Onze joey zijn koppie was boven het gemiddelte Dus te groot,7 sept weer een echo en dan kijken wat ze dan zegt @Fl3xie Aww meid... Kalm aan doen... Tot zover het kan...
hey meiden lief dat jullie meedenken ze lag net lekker op bed binnen 3 kwatier alweer wakker *snik* ik denk nou haal der uit bed kan ze spelen ga ik op de bank nou stond op de trap en rook het al haar hele bed en zijzelf helemaal onder de schijt dus haar onder de douche gegooit en kon ik alsnog de was gaan draaien wat ik niet van plan was te doen omdat ik me nie lekker voel. maar goed ga nu op de bank liggen en hoop dat esmay me een beetje met rust laat ik baal er zo van dat ik niet even met haar spelen kan
Hoi Meiden, Als ik het zo lees zit iedereen wel een beetje in de lappenmand vandaag! Iedereen veel sterkte. Ook ik heb sinds vannacht last van mijn buik, steeds harde buiken (eigenlijk gewoon een heel ongemakkelijk gevoel) en de kleine meid is echt onwijs druk, tot vervelends aan teo eigenlijk, mag toch hopen dat het weer gaat afnemen. Mijn andere kleine meid gaat ook steeds meer aandacht vragen, en als ze die dan niet krijgt verzint ze wel iets waardoor ze wel aandacht krijgt, zelfs als dat betekent dat ik boos moet worden! Zo ook even mijn hart gelucht!
Ik heb toch bij de hema gordijnen gehaald Ze waren 78 euro met zoom enz enz Ik kan het over 3 weken ophalen bij de hema Wel wat laat maar is wel leuk dat het dichtbij huis is Want kon echt niet naar leeuwarden gaan Kan niet eens naar de winkels dat is 50 m verderop haha @veertje en fl3xie dikke knuff van mij Lijkt me erg moeilijk om al een kindje te hebben als je zwanger bent...
@ Knippy, wat vervelend nieuws, neem maar je rust, voor zover dat kan, hoop dat je snel je volgende echo krijgt. @ Koffieleutje beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt. @ Miss, hier kan het dus ook niet, een uur eerder weg, vindt ik persoonlijk onzin maar ja..... @ Zwangerschapsgym , was het wel van plan, maar door het klussen in huis en de voorbereiding voor het huwelijk schiet het er helemaal bij in, weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. @ Flex, hoop ook dat jij je snel weer beter voelt ! lijkt me zwaar, niet lekker zijn en dan nog een kleine meid in huis.... @ Bloempjuh, als het niet gaat volgende week dinsdag gewoon lekker thuis blijven, is niet niks zo van de trap vallen. @ Gepke, misschien rust de kleine even uit, om morgen weer volle por terug te zijn met de schopjes...als je niet prettig voelt, gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor. @ Princi,was je bad lekker??? Zou ook wel eens lekker in bad willen chillen hahaha. @ Veertje, vervelend die harde buiken, en dan nog een kleine in huis.... @ Miracles, alles goed ?? Volgens mij hebik zo wel iedereen gehad, zo niet sorry........... @ Hier, morgen ga ik nogmaals een gesprekje aan met mijn manager, kijken hoe we nu verder moeten op het werk, heb er eerlijk gezegt helemaal geen zin en puf meer voor, mede door het tegenwerken op kleine dingen zoals dat uur eerder weg..... Krijg een beetje gevoel van dat het maar van 1 kant komt nu.... Heb vandaag nog een nieuwe buikfoto gemaakt, groeit best hard nu, terwijl ik zelf afval??8)
Oh Lara, lekker toch, beetje afvallen. En wat een leuk ding heb je aan op de foto!! Echt een heel leuk stofje. Oja Bloempjuh en jou was ik dus vergeten...sorry sorry... Als je nu al opziet tegen het feit dat je over een week moet gaan werken dan denk ik zomaar dat je niet moet gaan werken... Als het niet gaat dan gaat het niet. Ik ken dat gevoel heel goed hoor daar niet van. Maar dat betekent bij mij eigenlijk altijd dat ik nog niet aan werken toe ben maar dat ik niet echt heel ziek meer ben. Dat zijn vaak inderdaad de lastigste momenten. Maar doe rustig aan anders maak je het jezelf daarna alleen nog mar moeilijker! Sterkte in elk geval. Kleine meiden van veertje...zeg maken jullie het je moeder niet zo moeilijk... Puzz, is goeie kwaliteit hoor die gordijnen van de Hema. En zo laat is het toch niet...komt wel goed!
@ puzzcat24, het valt inderdaad wel tegen ja als je al een kleintje hebt, ik ben veel moeier als tijdens mijn eerste zwangerschap, maar ja logisch want je kan nu niet even gaan liggen als je dat wilt. @frummeltje, val jij ook al af, ik heb het ook. Mijn buik word dikker maar de kilo's niet meer, ik noem het een natuurlijke liposuctie.
Haha princi, ik hoop dat ze naar je gaan luisteren. Gelukkig is het al 6 uur dus nog even en er gaat er in ieder geval één naar bed!
@miss money penny: leuk! zelfde datum, de 18e! Ben benieuwd!! Balen dat er zo veel met klachten rondlopen, en zelfs al minder of nauwelijks werken, lijkt me helemaal niks om de hele dag thuis te zitten, en je slecht te voelen. Over 2 á 3 maanden zijn jullie het hopelijk helemaal vergeten, omdat het mooiste kindje ooit in je armen ligt! Gelukkig heb ik nog helemaal nergens last van, en werk ik gewoon fulltime 40 uur per week. Wat dat betreft een makkie! Ben zelfs nog alle dagen naar Lowlands geweest 1,5 week geleden!! (natuurlijk braaf niet midden tussen het springende publiek gaan staan of pal voor een box, maar toch!) Ben niet in een tentje gaan liggen op een luchtbedje hoor, had gelukkig een caravan ter beschikking. Was echt super gaaf! Nog meer meiden die gekke activiteiten 'zwangerproof' kunnen verklaren?
ZO kleine meid op bed! kan ik eindelijk effe uit blazen esmay heeft van 14:00 uur tot 19:30 uur gehuilt pfffft niet aan 1 stuk dooor hoor maar scheelde niet veel denk dat ze niet lekker is van de tandjes en de bmr prik