Onze snoopy had vandaag een muis te pakken Ze speelde ermee en ik dacht dat ze het beestje wel dood ging maken,maar ze was een uur binnen en ik liet Amy binnen zag dus het muisje zwaargewond liggen Mijn hubbie heeft het muisje de nek omgedraait... Het beestje laten lijden dat gaat mij te ver als het niks met de natuur meer temaken heeft... Bah ben even misselijk...
ahh arme esmay, hopenlijk voelt ze zich morgen beter. Nu kan je wel even uitrusten En puzz, dat zijn inderdaad de mindere dingen als de kat buiten komt, ben blij dat ik dat nooit aan de orde heb gehad....
@Bloempjuh, nog steeds zo stijf als een plank, das echt een flinke smak geweest... doe maar rustig aan! En werken, als t niet meer gaat, dan gaat t niet he!!! @Gepke, hoe is t nu, vk nog gebeld? @Fl3x, ah meid, zit je niet echt mee vandaag he! @Princi, zwaar he zo'n dag... was t wel leuk? @Veertje, jij ook al last van harde buiken en een drukke beeb, doe maar rustig aan! @Lara, mooie buik! Enne, zou zeker s ff praten met je manager, als t niet meer kan, houd t op! @Puzz, geslaagd voor gordijnen, jippieee!!! Hier gaat mn schoonmoeder er volgende week aan beginnen, eindelijk! Leuke foto's trouwens, op je hyves, van t kamertje! En jakkes, half dode muis, ook nog zielig inderdaad! @Krumeltje, *ikke jaloers* wou dat ik dat nog allemaal kon! Lekker naar Lowlands!!! Hier is t al 3 maanden bankhangen helaas... Hier verder niet zo veel nieuws, continuiteit van weeën/harde buiken is gelukkig weer wat afgenomen, al is t nog steeds onrustig, maar goed... dat nemen we maar voor lief he! Verder heb ik ons manneke gisteren ook errug weinig gevoeld, maar denk dat ie wat slaap in te halen had, na die weeënactiviteit weer! Heeft ie vandaag trouwens weer helemaal goed gemaakt hoor! geeft je dan toch weer wat zekerhied dat alles nog goed is! Meiden, fijne avond nog, ik duik weer vroeg mn bedje in, ben helemaal op na vannacht!
@Miracles ja ik heb even een paar snap shots gemaakt voor mijn schoonzus hihi De tijdelijke lakens hangen nog voor de ramen dus je ziet alleen maar groen haha Komt wel goed over een kleine 3 weken Goed nieuws dat je beebke even heeft kunnen slapen,vraag me dus af of ze het erg vinden Want het internet zegt dat ze het voelen als een knuffel,maar toch kunnen ze onze emoties voelen Zouden ze dan niet angstig zijn als ook wij zijn dan? En hier hebben we een stop gezet op gemeenschap! Want ik heb gelezen dat sperma ook weeen kan opwekken... Dit is als voorzorg!
Hallo allemaal, was ik ook weer even. Nou gister dus met buikpijn naar bed, vanochtend er weer mee op gestaan! Pff.. Moest vandaag traktaties voor Giovanni maken, die gaat morgen trakteren op de peuterspeelzaal. Dus ik moest wel uit me bed! Me moeder kwam ook helpen dus dat was wel fijn. Ik hoop dat het morgen allemaal wat minder is, want die buikpijn is echt niet niks! Wil wel kunnen genieten van me mannetje die voor het eerst gaat trakteren! Ik werk nu ook nog steeds, heb nu op het moment vrij tot volgende week donderdag! Heerlijk!! Moet dan nog iets van 8 x werken ofzo.. Nog 4 weken werken. 26 september is me laatste dagje. Lees trouwens dat er veel last hebben van harde buiken, gek eigenlijk he! Zou het een virus zijn Duik ook me bedje in! Toedellsss xxx
goedemorgen meiden, bedankt voor al jullie lieve woorden gister de verloskundige heeft voor aankomende dinsdag de 8e een extra echo ingepland staan speciaal voor de groei dan ik ben best opgelucht en moest me niet zo druk maken dinsdag is het gelukkig heel snel dus dat scheelt miracles fijn dat je al aan de 30 weken bent meis laat kleintje nog maar even zitten het gaat goed zo voor alle andere dikke knuffel
Gisteren naar de verloskundige geweest. die vertelde ff dat de baby 2 weken op de groei voor ligt. Met andere woorden dat k nu 32 weken ben. En ik vond het al zo snel gaan met de weken pff. nog ff een heeel late reactie op de onderschrift van geboorte kaartje wij hebben. (is namens broer) Als je mijn broertje wil zien, bel dan even Dan kan ik je beschuit met muisjes geven. Wij hebben verder niets met tijd, maar is dan wel in op te merken dat ze pas na 3 uur kunnen komen dan is oudste zoontje namelijk vrij van school. Ik kan het niet meer bij fietsen wie welke zwangerschapskwalen heeft maar iedereen rustig aan doen nog een paar weken volhouden.
Mamsie de weken worden nu toch niet meer bijgesteld, bij mij ligt de kleine ook voor op groei maar ze blijven vasthouden aan de 12 weken echo qua weken. Mooi dat alles goed gaat meis.
@ Miracles... Yeeehjjjj 30 weken, hiephoi *de wave* @ Knip.. Fijn dat je toch ietwat gerustgesteld bent! Zal duimen voor je a.s dinsdag!! @ Princi.. Ik eigenwijs?? hoe kom je erbij ... hehehe Oh dus geen raar pakje had ze aan, jammer, hahaha. Nou zo te horen is het dan maar goed ook dat je lekker thuis mag wezen al. Als dat al zo'n opgave is... (ergens ikke jaloers zijn..en dat ligt aan mezelf, ik weet het) @ Lara.. Mooie Bolero heb je daar aan!!! En mooie toeter aan de voorkant Hoe lastig zo'n buik soms ook is, ga hem denk ik wel missen als het zover is... Ja je krijgt natuurlijk je kindje voor het echie.. maar toch.. als jullie snappen wat ik bedoel. (Zo'n buik met inhoud is gewoon van "jezelf"...)
koffieleutje - de verloskundige zei van wel omdat t toch om 2 weken gaat als het maar een weekje was zou ze t niet doen. Het koppie lag ook al naar beneden misschien dat ze t ook wel daarom 2 weken eerder aanhoud.
Hey all Ikke 32 weken! Ohh jij ook mamsie? Wie heeft het ook benauwd als je op bed ligt? Hebben jullie ook een brug bij de groene kruis weggehaald? Dat geven mensen me als advies namelijk
Hallo, He niet bij kunnen lezen, maar efef snel een berichtje hoe het hier is gegaan gisteren. Ik maakte mij toch erg zorgen dus heb naar de poli in het ziekenhuis gebeld. Kon de middag terecht. Een half uur aan ctg gelegen en gelukkig begon onze baby weer eens hard te schoppen. Ook even een groeiecho gehad en loopt een beetje voor, maar niet veel. Vandaag terug, dat is standaard, dus weer een middag in touw. Sorry, dat ik even niet reageer op jullie.
Mamsie85; die van mij ligt ook 2 weken voor op groei. Ik moet maandag naar de vk en als hij weer zo gegroeit is krijg ik een echo. Ook heb ik mijn suiker laten prikken dus dat zal ik dan ook even met haar bespreken. Miracles; hoe gaat het meis? Je bent nu 30 weken?? Goed zo. Laat die kleine nog maar lekker zitten. puzzcat; ik ben ook benauwd als ik op bed lig. Net of mijn keel dichtgeknepen wordt. Ook heb ik vreselijk last van het zuur. Vooral 's nachts. Gepke; succes meis. Ik heb niet helemaal meegekregen waarom je naar het zh moet. Hier zijn zojuist de babyspulletjes gearriveerd!!! Ik heb de kinderwagen al in elkaar. Wat een gedoe zo'n ding hihi. De rest gaat de buurman vanavond doen. Anders moet ik tot zondag wachten omdat mijn man een trainingsweekend heeft.
Hoi Allemaal, @Gepke: Wat fijn dat je meteen terecht kon zeg. Moet vast een opluchting voor je zijn. @Miracles: Gelukkig gaat het weer wat beter gaat met jou en de beeb. En weer een mijlpaal bereikt he!!! Ik begrijp nu helemaal hoe jij je hebt moeten voelen de afgelopen weken. Echt niet leuk om aan al die apparaten te liggen. Gingen jou ook zo vaak toucheren? Pff, ben er helemaal beurs van. @Mamsie: Wat leuk dat je ineens 2 weken verder bent. Zo schiet het wel op he. Ook hier ligt de kleine wat voor en zelfs al een beetje ingedaald maar ze houden gewoon 5 nov aan. @Miss: Ik wel niet zo'n hele grote buik maar begrijp denk wel wat je bedoelt. Ik ben er al helemaal aan gewend en straks is ie ineens weg. Laten we voor zover het kan er nog maar even van genieten... @Knippy: Kan me voorstellen dat je even schrikt maar het is voor zover ik weet niets om je zorgen om te maken hoor. Een vriendin van me is vorige week bevallen bij 38 weken en haar kindje lag 5 weken achter, buikje zelfs 6 weken. Het is een super mooi en gezond kereltje hoor. Wel een kleintje natuurlijk maar dat maakt hem juist zo lief! Fijn dat je dinsdag een echo hebt, zal je wel geruststellen. @Lianne: Vervelend dat je zoveel buikpijn hebt zeg. Zeker nu je het eigenlijk zo druk hebt. Probeer toch maar een beetje rustig aan te doen. Lekker genieten van je vrije dagen... @iedereen waar ik nog niet aan toe gekomen ben: Sorry!!! Thanx voor jullie lieve reacties de afgelopen dagen. Ik was zo moe en beroerd dat ik ff een paar dagen helemaal niets heb gedaan. Gelukkig geen weeen mee gehad, wel snel last van harde buiken maar dat blijkt normaal te zijn. Morgen weer terug voor controle. Krijg dan weer een inwendige echo om te zien of mijn baarmoederhals niet verder verkort is geraakt de afgelopen dagen. Heb er een goed gevoel bij dus komt vast helemaal goed. Kom trouwens net van de tandarts vandaan waar ze mijn kies hebben moeten trekken. Zou het dan echt kloppen dat iedere zwangerschap een tand of kies kost... Gelukkig deed het geen pijn maar heb nu een verlamd gezicht waardoor ik niet kan praten en het wel heel raar aanvoeld. XXX
hee meiden, ff bijgelezen pff veel gebeurd bij iedereen! Wat betreft voorliggen (vriendin van mij had dit ook) enne wat ze doen is vaak suikerprikken en t extra in de gaten houden (de groei) kindje is bij haar niet eerder geboren maar was wel een knul van ruim 4 kilo..een lekkere bink dus direct! Miracles jippie 30 weken! op naar de 31!!! rustig aan blijven doen, voor die lieve kleine in je buik. Miss: vond de yoga helemaal geen pufclubje (bij eerste ook gedaan en toen ook niet) juist heel erg gericht op ontspanning enne dat is erg lekker..daarnaast ook leuk om mensen te ontmoeten die bijna net zo ver zijn.. Verder puzz. fijn dat je snel voor een echo kan en wat al eerder gezegd is maak je niet druk!ieder kleintje maakt zijn eigen groei door enne tja wat zegt gemiddeldes.. MEiden die in ziekenhuis lopen, laat t over je heen komen. Morgen mag ik ook weer..