November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Thanx Suusje, heb het nu ook wel ff gehad hoor. Merk dat als het wat minder gaat ik me weer zoveel zorgen ga maken... Maar komt vast allemaal goed (zei ze heel zelfverzekerd, hihi)

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden ff een paraktische vraag. Wij hebben een ligbad en verder weinig ruimte in badkamer..
    nu heb ik weleens gehoord van een opzetstuk op bad waar je een badje in kan plaatsen zodat je niet teveel hoeft te sjouwen met water en ruimtebesparend..
    iemand die hier ervaring mee heeft of zoiets aangeschaft heeft?? Enne van welk merk? Kan er wein ig over terugvinden op internet..

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    sorry geen ervaring mee. Klinkt wel handig!

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@miracles ja dat is een ijzeren schrans zo kan je het zien,waar je kussens op kunnen steunen

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Net terug van de gyn, de kleine heeft in ieder geval geen last van mijn griepje. Lag lekker te spelen.
    Koppetje ligt al netjes beneden en het weegt bijna 3 pond nu.
    Mijn bloeddruk was te hoog en er was eiwit in de urine.
    Dit kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Zelf denk ik dat het door de spanningen komt en dat er afscheiding in de urine zit.
    Even bloed laten prikken, dit wordt met spoed behandeld dus kan straks al bellen voor de uitslag.
    Ik was wel 2 kg afgevallen. Kleine kreeg toch wel wat het nodig had maar ik moet wel meer proberen te eten om zelf op krachten te blijven.
    ik maak me er niet zo druk om val altijd af bij spanningen en als ik niet lekker ben.
    Volgende week dinsdag opnieuw een controle.

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hehmmm ja die zijn er inderdaad en worden ook redelijk vaak verkocht
    alleen als ik het me goed herinner zijn ze niet al te goedkoop
    en van t merk bebe jou

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Word jullie urine altijd gecontroleerd?
    Want lees het steeds vaker namelijk
    Heb dat niet gehad met de laatste echo
    Ik ga het zoiezo vragen 7 sept denk ik dan...

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja mijn urine wordt elke controle gecontroleerd evenals bloeddruk en gewicht.

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zo hallo kletsers,

Ik heb alles gelezen en ben geloof ik zo ongeveer alles alweer vergeten...

Mijn urine wordt alleen gecontroleerd als mijn bloeddruk aan de hoge kant is. Heb ik tot nu een keertje gehad. Dat was met 20 weken of zo.

Ja suus, dat is vast wel handig zo'n standaard voor in bad.

Miss....eh....ik weet ut niet meer....

Hmja, nou ik wens iedereen sterkte met de ziekenhuis bezoken en het voor of achter lopen in de groei. Tja de verschillen tussen de kindjes worden toch ook logisch groter toch?

Zo ik heb mijn medische ochtend weer gehad. Eerst fysio en toen vk en bij die laatste heb ik wel een uur zitten wachten. Sjonge jonge zeg. Gelukkig was verder met mij alles goed. Hb/bloeddruk enz. Kleintje ligt al netjes met haar hoofd naar beneden en in mijn bekken maar nog wel bewegelijk.

Zo ik heb vannacht nauwelijks geslapen dus ik duik zo maar eens mijn bedje in.
    Tot laterr!

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ claire dank je!
    jij hebt hem dus wel gevonden alleen dus zeker niet goedkoop..
    ga is ff overleggen hier!

@ koffieleutje koorts weer weg? Mocht je wel naar gyn? Vind de verhalen en reacties van huisartsen steeds gekker worden wat betreft het beleid tegen mexicaanse griep..

@bij mij hebben ze urine ook nog nooit gecontroleerd, alleen bloeddruk en gewicht enne 1 keer vingerprikje voor ijzergehalte..

morgen naar gyn voor hartritme kleintje en vruchtwater..en daar is t ook altijd wachtenwachten helaas..bij vk gaat het hier altijd wel strak op schema.
    Ach princi ook zo'n rotnacht gehad?? Hiero ook woelenwoelen en t ergste vind ik dat ik vriend dan zo wakker aan t houden ben..toen stond mijn zoon om 3 u. nog naast bed omdat hij een nare droom had. Ach was toch al wakker dus maar ff naast hem gezeten bij zijn bed..haha die krijgt normaal nooit zoveel aandacht hoor snachts!

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zooo, jullie hebben weer lekker gebept zie ik!

@Knippy, fijn dat je volgende week terecht kan voor een extra groei echo!

@Mamsie, wel lekker, 2 weekjes cadeau, hier stellen ze de datum trouwens ook niet bij. Enne, leuk gedichtje voor op t kaartje!

@Miss, ik denk dat we dat gewiebel in onze buikjes echt wel gaan missen hoor na de bevalling, maar we krijgen er wel wat moois voor terug!
    Hoe gaat t met werken, nog geen gesprek aangevraagd voor wat uurtjes te minderen?

@Gepke, fijn dat alles goed bleek te zijn!

@Lautjuh, ik heb ook zo geworsteld met de kinderwagen ;) dus je bent niet de enige gelukkig! wel leukd at de spulletjes er eindelijk zijn! Kun je ook aan de slag, we verwachten natuurlijk wel foto's he!

@Trieske, praat me niet over toucheren, inwendige echo's, kweekjes en weet ik veel wat... de 1e keer toen ik opgenomen werd, 7x achter elkaar, door 3 verschillende artsen!!! :$

Fijn dat t nu weer rustig is, want die onzekerheid is ook niks he! Enne, ze zeggen inderdaad wel s dat elke zwangerschap je een tand kost, das bij jou dus wel aan de orde ja!

@Suusje, ik weet dat ze die dingen voor op t bad ook bij de prenatal verkopen, meer heb geen idee wat ze kosten...
    Enne, alvast succes voor morgen, spannend!

@Koffieleutje, hoe laat krijg je de uitslag?

Bij mij controleren ze normaal alleen de bloeddruk bij een controle, gewicht hebben ze nog nooit gecontroleerd. En de urine en mn bloed meerdere malen op de verloskamers en toen ik opgenomen was.
    Ben trouwens wel benieuwd hoe mijn bloeddruk dinsdag is, de vorige keer was ie ook hoger en omdat ik nu toch wel redelijk wat vocht vasthou...

@Princi, jij ook weer zo'n beroerde nacht? We kunnen elkaar wat dat betreft wel een handje geven :p
    Fijn dat alles goed was trouwens!!!

Hier vanmorgen bezoek van een collegaatje gehad, was erg gezellig!

Daarna belde mn nieuwe manager, die momenteel invalt, om te vragen hoe t ging, maar kwam niet heel erg symphatiek over helaas... Ze vroeg nog wat ik evt met werken wilde na de geboorte van de baby en met evt verlof opnemen, omdat ik dit hele jaar maar 2 weken vakantie heb gehad. Heb haar verteld, dat ik me daar nog ff over wou bedenken en ik t haar volgende week wel zou laten weten!

Verder hier geen nieuws...

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden hier gaat het weer super :D:D

ga nu ff bijlezen

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ koffieleutje hoelaat kan je bellen????

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Fl3x, fijn dat je je weer wat beter voelt!!!

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Miracles; als het kamertje klaar is zal ik even foto's maken.
    Ik heb net de kinderwagen opgemaakt met lakentje enz. Moet het alleen nog even wassen.

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

ben ik ook weer even..

@knippy, jeetje das echt niet fijn..dat zijn van die dingen waar je je logischerwijs zorgen om maakt...Ik hoop dat ze volgende week snel zien dat er niks aan de hand is, strekte!

@leutje, mexicaanse griep, tja, ik geloof er ook niet zo in, maar sowieso relaxt doen hoor! Zeker met die tekenen van evt zwangerschapsvergiftiging!

@lara, jeetje 40 uur! ik wer nu 3 dagen, dat komt neer op in praktijk zo'n 25 uur, zonder vergaderingen etc. dat komt er nog bij...en dan donderdag en vrijdag nog huis mama zijn:) maar das niet zo vervelend!:)

@lianne, ik moet echt op de koffie komen he! verplichte rust dan voor een uur! Wanneer komt het uit???

@fl3x, pff, soms vind ik het ook echt heavy hoor, met al zo'n mupske rondlopend...Maar helemaal naar als esmay zo'n last heeft en huilerig is! Daar kun je moedeloos van worden, kun je geen hulp van moeders ofzo inroepen? gewoon paar uurtjes per dag, even iemand die er bij is? In elk geval 's avonds alle tijd voor jezelf als ze op bed ligt!

Ik probeer alle dingen mee te krijgen, lukt misschien niet altijd, maar ik lees alles hoor!

@hier, eerste weekje zit erop, ik was gisterenavond en vandaag wel heel erg moe, hihi, dat viel tegen...Nog maar 5 weekjes als het lukt en dan mag ik stoppen!
    tijdens het werken wel veel last van opgezette buik, soms met pijn.voel de beeb dan bijna niet...denk dat ik moet leren ontspannener te zijn, of iemand een andere suggestie?

afvallen doe ik niet trouwens, maar erg hard gaat het de afgelopen weken ook niet (gelukkig) nu 8 kilo aangekomen, en dat is 1 kilo in 3 weken ofzo, laats zei ik 2 maar dat klopte niet...ik hoop dat het rustig aan blijft gaan eerlijk gezegd, maar ik reken zeker nog op 5 kilo hoor!

Ik mag nergens over klagen, ga dat dus ook zo min mogelijk doen...luister liever naar wat de rest te vertellen heeft...

in album nog wat foto's gezet, kamertje moet ik echt met de camera doen, anders krijg ik het er haast niet op!

dikke knuf aan allen! x

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    En miracles trouwens, woehoe 30 weken!! afspreken dat we er nog zeker 7 aan vast plakken?

En tries, hoe is het met jou nu?

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb net gebeld uitslagen zijn binnen maar ze wil eerst overleggen met de gyn, belt me nog terug .......

Suus ik heb nog steeds koorts mocht gewoon op controle zolang deze niet hoger was dan 38.5, mijn gyn vindt dat er erg spastisch over wordt gedaan. Haar woorden zijn ja er komt een pandemie, ja er gaan doden vallen net zoals de griep onder zwaar zieken en ouderen. Maar voor de rest gewoon behandelen zoals je een normaal griepvirus ook behandeld, uitzieken veel drinken enz.

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou ben net terug gebeld, uitslagen wijken iets af maar niet bijzonder, dinsdag gewoon weer op controle :)

Deel Deze Pagina