November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden,

Vandaag de enveloppen geschreven :0 kan niet w88 tot we ons kaartje hebben hihi ben erg benieuwd hoe hij wordt:D

2. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hallo,
    heb wel bijgelezen, maar ben er met me gedachte niet bij. Sorry.
    Vanmiddag naar de vk geweest en ik had al ontsluiting en de baby was al 'ingedaald', omdat ik nog geen weeen heb gehad, alleen harde buiken hoefde ik nog niet naar het ziekenhuis ofzo. Maar moest echt heeel rustig aan gaan doen en gelijk bellen als het niet goed ging. Moest om elk stom dingetje al bellen. En mag absoluut niet afwachten. Moet ook over 2 weken weer terug komen, zodat ze het even goed in de gaten kon houden. Nou was me dagje wel weer.
    Heb erna nog wel even snel boeken gehaald voor de geboortekaartjes want dat hadden we nog steeds niet geregeld.
    En nu lijkt het einde toch wel dichtbij ineens. Misschien maak ik me zorgen om niks, maar vind het toch wel eng en zit ook niet te wachten op een ziekenhuisopname aangezien er hier nog zo een guppie rond loopt! Moest even me verhaal kwijt, misschien kom ik straks en anders morgen nog even goed bijlezen.
    Maar is nog niet zeker aangezien ik morgen nog de laatste dingen voor Giovanni zijn verjaardag van zondag moet regelen.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh meid hoeveel cm ontsluiting heb je al??

doe maar lekker rustig aan!!

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh jee Lianne, ik had het bij mijn tweede ook maar bleef er nog 6 weken mee lopen. Hoop dat dit bij jou ook zo gaat meis. Rustig aan doen he ??

Dokter heeft nog gebeld vandaag, vertelde dat ik me nog zo lamlendig voelde, heb een slijmoplossend middel gekregen en moet even een paar dagen 6 paracetamols per dag nemen, koorts is erg slecht voor de kleine....Zo is zwanger zijn even niet echt leuk meer.

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Suusje, jammer dat t hartje nog steeds onregelmatig is, maar wel goed dat er verder niks bijzonders uitgekomen is, maar afwachten he!

@Lianne, jeetje zeg... al ontsluiting? Hoeveel cm? Dat is schrikken zeg, maar neem toch maar voldoende rust!

@Koffieleutje, ook nog steeds lamlendig? Houdt wel erg lang aan he... Hoop dat je snel wat opknapt!

@Fl3x, wij gaan van de week ook de etiketten uitprinten en de enveloppen voor zover klaar maken!

Verder heb ik ook weer een onrustige middag achter de rug wat weeën/harde buiken betreft en ook werkte onze kleine ukkepuk niet erg mee, hij was me toch een partijtje op mn blaas aan t trappelen! Hij ligt dus nog steeds in stuit...

6. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Het is maar 1 tot 2 cm ontsluiting, dus zeker niet veeel. Maar ze vraagt zich heel erg af waar het vandaan komt. En ik ook.
    Heb nog geen weeen gehad ofzo, alleen maar een paar harde buiken. Dus daarom wil ze me nu ook goed onder controle houden.
    Ik vind het maar raar allemaal. Heb ook echt pijn met opstaan ofzo, dan is het net of de baby om laag 'valt'. Heel irritant gevoel.

7. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    @ miracles, jeeej jij ook de 30 weken gepasseerd zie ik! Hele opluchting zeker?

@ suusje, maakt het verder niks uit dat het hartje onregelmatig is?
    Of weet je dat niet?

@ koffieleutje beterschap!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ lianne rustig aan dan maar he?!

dat hartje onregelmatig is komt vaak voor (-onrijpheid van t hartje) ze hebben van alles uitgesloten enne moet nu iedere week komen voor controle..gaan ervan uit dat t niets ernstigs is maarre dat kunnen ze pas echt uitsluiten als de onregelmatigheid weg is of na de bevalling...

9. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Nou ik duim voor je dat alles goed is dan.

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jeetje lianne! das echt niet fijn! gek idee om nu al met ontsluiting rond te lopen hoor....zorg maar dat je echt rsutig aan doet, vervroegd verlof lijkt me goed plan...

Mag ik volgende week effe langswippen om te zien hoe het gaat? Of is dat te vermoeiend?

dikke knuf anyways

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    lianne, je hebt ook PB
    x

12. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Jij mag altijd langs wippen! Koffie, thee, fris staat altijd (nou ja bijna altijd) klaar.
    Ik ben tot woensdag zowiezo vrij en donderdag moet ik alleen savonds werken. Dus je roept maar en ik zet de deur open.

Ik word ook echt gek, ben net even wezen kijken op internet maar zie alleen maar enge verhalen. Heb het snel weggeklikt.
    Over 2 weken moet ik terug en dan weet ik meer. Het stomme is gewoon dat ik niet weet waar het vandaan komt, omdat ik gewoon echt geen weeen heb gehad. en meestal krijg je toch wel ontsluiting na weeen.
    Maar goed, nu dus rustig aan doen, voor zover dat kan. Ik heb gevraagd aan de vk of ik moest stoppen met werken, maar zolang ik geen last van iets krijg mag ik doorwerken. Maar als ik last krijg moet ik gelijk stoppen! Wil eigenlijk nog wel even werken, aangezien ik nu toch doorbetaald krijg (gemiddelde over de laatste 13 weken).

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeetje Lianne, nu al ontsluiting. Doe maar heel rustig aan dan. Hoeveel weken ben je precies?

Suusje; ik hoop dat het onschuldig is wat het hartje betreft. Krijg je nog aanvullende onderzoeken daarvoor?

Hebben jullie allemaal al geboortekaartjes uitgezocht? Wij nog niet.
    Ik heb 1 proefdruk aangevraagd via internet voor een meisje. Voor een jongen hebben we nog niet.

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mogge allemaal,

Jeetje Lianne, dat is inderdaad wel een akelig idee..ontsluiting uit het niets...ja nou ja tegen de 40 weken ben je er natuurlijk juist weer blij mee...als je ineens ontsluiting krijgt zonder dat je het voelt maar nu nog eigenlijk beter even van niet... Rustig aan dan maar!

Lautjuh, ja wij zijn klaar met het geboortekaartje...maar hoefde er gelukkig maar een uit te zoeken...

Miracles, is je buik nu weer rustig?

Een paar dagen geleden ging het over buik missen...ja dat zal ik ook zeker. Ik vind die bewegingetjes erg gezellig. Straks ben je weer alleen. Lijkt me erg maf wel!

Zo we krijgen vandaag allemaal bezoek dus ik ben benieuwd hoe ik er aan het eind van de dag bijloop ;)

Chasmi, hoe gaat het met jou nu eigenlijk? Hou je het een beetje vol?

En Miss, heb je al een gesprek met je baas gehad?

15. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    @ lautjuh, ik ben morgen 31 weken zwanger.
    Wij hebben nu net het geboortekaartje besteld, maar we hoefde er ook maar 1tje.

@ princi, ik zei ook al tegen me moeder, nu weet ik in elk geval zeker dat ik al een centimeter ontsluiting heb bij de eerste weeen! hahaha.

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Haha Lianne, kijk dat is pas 'positive thinking' !

17. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Tjaa, moet toch iets he. Was er gistermiddag ook heel nuchter onder hoor. Mn zoon is morgen jarig, dus ik zei tegen me moeder, tjaa, hij wil er gewoon bij zijn!
    Wat ook heel grappig is, een dag voor de geboorte van Giovanni liep ik nog op de kermis en vanavond wilde ik ook naar de kermis gaan, hoop alleen dat zich dan geen geboorte aandient. hahaha.
    Maar nu heb ik zoiets van gaan stressen schiet ook niet op.

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Nee stressen schiet niets op nee...dat is zo. Toch kan ik het dan nooit zomaar loslaten. Knap dat je dat lukt!
    Toch ff tegen je baby-tje zeggen dat zijn broertje volgend jaar ook jarig is en dat er dan ook kermis is dus dat hij het dan allemaal ook mee kan maken...geen reden voor haast :D.

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Het spookt ook wel een beetje door me hoofd hoor. Vooral omdat ik gewoon zeker weet dat ik geen weeen heb gehad. Dat vind ik maar een eng idee, zometeen heb ik ineens meer ontsluiting en weet ik het niet eens.:$ Daar moet ik dus echt niet aan denken. Op internet is er trouwens maar heel weinig over te lezen, kan niks vinden. Helaas! Had gehoopt dat meer meiden hier last van zouden hebben.

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Lianne; hoe wist de vk dan dat je al ontsluiting had? Heeft ze je getoucheerd ofzo?

Deel Deze Pagina