November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0

heb in principe alle aanvullende onderzoeken gehad. Daar kwam niets uit dus moet er van gyn vanuit gaan dat het niets ernstigs is..vind het soms wel moeilijkom daarvan uit te gaan maarre ook hier maar proberen zoveel mogelijk positief te denken!!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Suusje; kan best zijn dat het na de geboorte weg is. Niet te druk maken. Al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan.

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Lianne, dat gevoel van, dadelijk loop ik met ontsluiting rond, zonder dat ik t weet, dat heb ik ook.

Alleen heb ik wel weeën, maar gelukkig (anderhalve week geleden dan) nog geen ontsluiting!

As dinsdag moet ik weer op controle, dus ben s benieuwd hoe t er bij mij voorstaat dan!

@Princi, harde buiken zijn weer wat minder constant dan gisteren, maar voelen qua pijn wel een stuk heviger aan... maar afwachten, dinsdag weer naar de gyn!

Verder heb ik net een paar leuke jurkjes binnen gekregen van Esprit, die had ik via internet besteld!
    Ben er erg blij mee, nu alleen nog ergens een legging scoren, maar dat lukt ook vast wel!
    Als ik niet naar de winkel kan, dan komt de winkel maar naar mij ;) toch?

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal :)

ik heb wel bij gelezen maar ben echt een wrak op t moment
    contact gehad met de vk en ze willen in week 38 gaan strippen als het lukt (als de kleine er dan nog niet is)
    en mssn eventueel mocht dat niet lukken in 39 inleiden
    bekkenpijn wordt steeds moeilijker te houden
    zelfs met paramolletjes
    maar met inleiden schijnen er nogal wat haken en ogen aan te zitten als je bi hebt
    mn hoofd staat er niet echt na om geduldig achter de pc te zitten op t moment

dus sorry dat ik even niet reageer
    dikke knuffs allemaal

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miracles, bij Miss Etam hebben ze in elk geval zwarte en witte leggings (kun je ook via Wehkamp bestellen).
    Hm en het blijft maar rommelen...ik had zo gehoopt dat dat ook weer een keer zou stoppen.

Oh Suus, je zou toch dolgraag nu alvast even kijken na de geboorte of het hartje goed is zodat je nu met een gerust hart verder zwanger kan zijn toch?

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @princi ja gewoon weten waar je aan toe bent maakt een stuk makkelijker..ben van de duidelijkheid..

@ claire ach meid, rustig aan maar. Hopen dat de kleine ook snel ter wereld wil komen..nog paar weken volhouden meid!!

@ miracles spannend dinsdag weer naar gyn, maarre al rommelt het behoorlijk bij jou langzaamaan schuif je zo naar de 40 weken!

Hiero hele ochtend langs voetbalveld gestaan was wel gezellig. Komt straks een vriendje logeren van zoon dusse afleiding genoeg!

7. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Ze heeft inwendig onderzoek gedaan, omdat ik dus het gevoel had dat als ik moet poepen dat de baby al heel erg aan het drukken was en dat ik heel vaak het gevoel heb dat ik een 'kokosnoot' tussen me benen mee draag. Ook als ik wil ga zitten op de bank. Daarom wilde ze voor de zekerheid even kijken. Heb nu ook steken onderin in me buik, baby is ook echt druk!!
    Net snel de gordijnen opgehaald, die gaan vanaf dinsdag in de maak.
    En de geboortekaartjes zijn besteld.

@ suusje, vervelend he die onzekerheid! Je blijft wel positief denken, maar het komt steeds weer terug.

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Jeetje nog meer meiden met ontsluitingen en weeen...
    Zolang er geen beeb eruit floept zijn we blij!
    Veel knuffs van mij dames!

Ohh ik heb eindelijk een afspraak voor mijn spullen van baby dump!
    Woensdag tussen 8 uur sochtends en 6 uur savonds
    Pfftt ook niet een lange tijdsbestek
    Ben blij dat ik zoiezo de hele dag thuis ben...

9. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hallo,

Zit er even doorheen hoor. Marco snapt niet dat ik last heb bij het opstaan en weer gaan zitten en denkt maar gewoon dat ik alles kan. Niet dus. Word er zo moe van dat die me niet begrijpt en voor mijn gevoel niet serieus neemt! Heb al de hele dag zo zin om te huilen!!!
    Maarja, wat schiet ik daar mee op? Blegh zit er egt ff doorheen:(

@ puzzcat, dat is lang dat ze de spullen kunnen brengen, vind ik altijd zo vervelend. Moet je maar zitten wachten en wachten.

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee lianne, lekker ff janken dan! Dat mag toch? De onzekerheid over de ontsluiting is slopend!!! enne tja jij voelt je lichaam, mannen doen dat niet!
    Sterkte meid, zo lekker je bed in!

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja, Ik ben het met suus eens Lianne, gooi het er ff lekker uit, dat lucht op!
    Tenminste bij mij helpt dat dan altijd wel. Jeetje zeg en zoiezo na het hele ontsluitingsverhaal....

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej lianne,

dat marco dat niet snapt daar heb je geen klote aan tuurlijk...ook al snapt hij het niet, dan nog kan ie er rekening mee houden toch, dat mag je hem rustig vertellen hoor!

ik heb (zoals ik al eens zei) wel eerder gelezen dat je bij een tweede kindje al ontsluiting kan hebben zonder dat je daar erg in hebt, het schijnt ook niet schadelijk te zijn, je bm is gewoon al soepeler door een eerdere bevalling, dat zou verklaren dat je geen weeen hebt gehad of gevoeld...Hoorde van Anne ook dat zij iemand kende met zelfde verhaal en dat die uiteindelijk gewoon de zwangerschap uitgedragen heeft!
    Ik zou zeggen rustig aan doen en luisteren naar de vk, maar als zij zegt dat werken oke is, rustig doen dan...

Over 2 weken weer laten checken en zien of er iets veranderd is...en morgen genieten van de verjaardag van gio...en laat marco maar lopen hoor, hihi, moet ie maar even mee zwanger zijn!

@claire, jij rustig aan doen ook, hopen dat de kleine zich rond 38 weken wil laten zien, das nog 7 weekjes doorbijten...ik help je hopen en hoop ook dat je het een beetje trekt tot die tijd!

@puzzz, hopen dat ze zich misschien eens vergissen in levertijd, maar dan vervroegd zeg maar...dat zou es leuk zijn!

@ hier, niet zo gek veel nieuws, alles rustig, morgen wat dingen in kamertje nog fixen, box in elkaar zetten enzo, en maandag weer aan de bak...iiieee bah! maar goed das aftellen tot 4 weken he hihi :)

Ga nu lekker naar bedje, beetje met hubbie aan de klets!

Truste! Kus xx

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Lianne, wat vervelend, dat Marco geen begrip heeft
    voor de siuatie...
    Even alles eruit gooien kan echt geen kwaad hoor, heb ik ook altijd ff nodig als t me te veel word!
    En geniet van de verjarrdag vanmiddag!

Hier word t voor mn gevoel ook een stuk zwaarder... voel me net zo'n broedkip!
    Verder slaap ik echt super slecht, net zoals nu, kon dus ech niet meer in slaap, om gek van te worden is t! Heb zo'n last van mn bekken dat ik gewoon niet meer kan liggen, ook mn rug begint behoorlijk op te spelen inmiddels, kan me gewoon geen fijne houding meer aannemen en zeker niet na de hele dag op de bank te hebben gehangen...

Zo, dat moest dr ff uit, ff gal spugen! :x:x:x

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Lianne, gefeliciteerd met je zoontje!!

Oh Miracles, ik wou dat er is iets was dat ze voor je konden doen. Ja liggen is echt wel lastig hè als je bekken vervelend doet. En als je dan al de hele dag gelegen/gehangen hebt. Ik moet er niet aan denken. Jee ik word af en toe al helemaal wanhopig in en boos op het bed. Ik zal het 'positive thinking' dat ik over heb even je kant opsturen! Oh en dan verdeel ik dat tusssen jou en Claire nu even oké?

Zo we hebben dadelijk een brunch bij vrienden en dan is ons 'op-zit-en-pootjes-geef-weekend' weer voorbij. Vind ik toch niet zo erg. Het was allemaal best gezellig hoor maar ik word er ook altijd zo moe van....

Voor iedereen...hou je taai!

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ook ff klagen hoor, het valt me nu zo zwaar, slapen lukt me niet ik lig niet lekker en als ik lig begin ik als een idioot te hoesten. ben echt dood en doodmoe. Voel me beroerd, hou geen eten binnen die ik zo met moeite naar binnen heb gewerkt. Bah
    Sorry meiden het moest er ff uit.

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hihih princi opzit en pootjes geven..mmm goede vrienden of echt een soort verplichting??
    Gelukkig ben je lekker vrij deze week..tijd voor jezelf!!

Lianne gefeliciteerd met je zoon..lekker andere mensen laten lopen ja! Enne niet TE druk maken om ontsluiting was als verloskundige het helemaal niet vertrouwde laat ze je niet over 2 weken pas terug komen hoor! Dan wil ze je gewoon binnen een enkele dag weer zien of stuurt ze je naar het ziekenhuis. Misschien verstandig om werken deze week even af te zeggen offe is dat wel een lekkere afleiding.

Ach miracles broedkip..kan me voorstellen dat t zwaar is voor je!

Ik bedacht me net dat ik tot nu toe de middelste weken het zwaarste vond. Voelde me toen echt zo slap en kwam in korte tijd veel in gewicht aan terwijl iedereen wel van alles verwacht nog van je.
    Inmiddels is mijn ritme gewoon laag, algehele acceptatie als ik mijn bed in duik enne een feestje oversla enne vind ik t wel weer uit te houden maar weet ook dat die laatste weekjes echt zwaar kunnen gaan worden..bekijk t maar per dag!

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lianne gefeliciteerd met je zoontje trouwens ! :)

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee koffieleutje..blehh nog steeds de griep??
    Sterkte meid!

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Nou vanochtend zat tie weer ff te zeiken, ik zei al tegen hem het is goed hoor, ik doe gewoon alles! Maar niet zeiken als het zo niet goed gaat! En ik helemaal plat moet. Volgens mij heeft hem dat zn ogen 'even' doen openen!! ;)

Ga nu snel weer verder feestje vieren met Giovanni, hij heeft een drumstelletje gekregen van ons. Nou dat is natuurlijk geweldig. Weet niet of de buurt het ook zo leuk vind? Lilage? heb je er last van? hahahaa. agjaa,, hij word maar 1 x 3 jaar he?

Pff.. je kan trouwens echt zien dat het de laatste loodjes worden he, iedereen lekker aan het klagen! Fijn dat we hier steun aan elkaar hebben!

o ja, enne bedankt voor de felicitaties :D

20. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Ziekenhuisbezoeken, weeen, ontsluiting... Meiden! Wel die kleine nog even laten zitten hoor!! Ik ben nog niet eens bezig geweest een kaartje uitzoeken, ga ik binnenkort maar eens werk van maken :)

De mevrouw van de pufclub heeft gebeld dat we starten op 23 september, ik ben dan de eerste die gaat bevallen van de groep. Als het goed is moet ik de laatste les precies kunnen halen, dat is begin november. Heb maar een zo gewoon en 'ouderwets' mogelijke pufclub opgegeven, want de rest heb ik volgens mij het geduld niet voor... Hebben jullie wel iets 'bijzonders' als cursus? Yoga of haptonomie ofzo?
    Ben erg benieuwd wat je daar allemaal doet! Volgens mij is het beeld wat ik daarvan in mijn hoofd heb, verre van de werkelijkheid, haha.

Geniet van jullie zondag! Ik ga zo verder met het bekleden van de wieg, jaja, ik wordt toch creatief van zwanger zijn!

Las nog dat iemand een spachtelputz muur had, en toch wilde behangen. Wij hebben dat ook gedaan. Waar het ledikant en de commode komen te staan hebben we gipsplaten tegen de muur gemaakt, en die behangen. Echt mega hip, en super leuk! Knalroze ruitjes behang, gaaaaf!

Deel Deze Pagina