hey meiden, poeh lianne mannen ook af en toe effe een goed gesprek help altijd! als mijn vriend zou gaan zeuren zeg ik altijd ooh neem jij het even over dan! dan houdt ie zijn mond wel haha hier verder alles ok af en toe harde buik maar dat hoort erbij ooh nog een paar weken meiden dan zijn we die dikke buiken kwijt nog even volhouden dus!
@Lianne, van harte gefeliciteerd met je zoon. Laat die mannen maar rennen hoor dames, zij mogen er ook wel wat voor over hebben, wij lopen tenslotte heel de dag met ook hun kindje te zeulen. Ik heb echt een rot nacht achter de rug, was even bang dat de kleine meid er vannacht al uit wilde. Ik werd rond 3 uur wakker en was (sorry) onwijs aan de diaree (zo begon mijn eerste bevalling ook!) en daarna kreeg ik echt onwijs last van mijn buik en rug, leken wel op rugweeen. Gelukkig nu niets meer aan de hand maar kreeg het wel even benauwd, zeker omdat het nog veel te vroeg is en onze ouders allebei nog op vakantie zijn! Zo weer even genoeg geklaagd , geniet van jullie zondag!
Ik wil ook klagen! Vanacht was ik wakker geworden voor mijn nachtelijke plas en het voelde net alsof joey boos werd! Draaien en draaien en ineens SCHOP recht in mijn ribben! Nu ligt ie steeds overdwars niet meer met zijn koppie naar beneden Hij mag zo liggen als hij wil maar please joey niet meer kwaad worden haha
@Lianne, gefeliciteerd met je zoon, geniet maar lekker van t feestje en laat je een beetje verwennen! @Alle meiden, ik geloof dat we allemaal wel een knuffel kunnen gebruiken, dus bij deze *Grouphuggg* Ik ga straks lekker uit eten! Morgen zijn we namelijk 2 jaar getrouwd en volgens mn hubbie heb ik t wel verdiend om er ff lekker tussen uit te piepen, mits ik me goed voel natuurlijk!!! Kan ik me tenminste weer s een beetje optutten, lekker! Heb dr helemaal zin in!!!
Lianne; gefeliciteerd met je zoon!! En laat je man maar kletsen. Als hij eens wist wat wij nog aan extra kilo's meedragen. En af en toe even lekker uithuilen kan best opluchten hoor!! Je kunt wel merken dat we bijna op het laatst lopen. Iedereen begint steeds meer met kwaaltjes. Ik heb "nog" nergens last van. Af en toe harde buiken. Maar that's it. Ik hoop dat dat zo blijft. Wel vreselijke onrustige benen als ik op bed lig. Echt zo irritant. Manlief is met de babykamer bezig. Als het klaar is maak ik ff foto's. Knuffs voor iedereen!!!
miacles geniet ervan! Lekker uit eten en ff eruit. Heelijk meid!! Over mannen gesproken, de mijne had gister een personeelsfeest (om 17.oo uur weg, uur of 2 thuis snachts) en vandaag vanaf 11.00 weg voor vrijgezellenfeest, heeft toegezegd voor 10en thuis te zijn.. heb er op dit moment dus ook weinig aan. Net lasagna gemaakt dus zoon en ik gaan zo lekker smullen.. Meiden net een witte babywas in wasmachine gegooid..mogen lakentjes ed ook niet met wasverzachter??
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij niet omdat ze daar allergisch op kunnen reageren. Maar ik weet het niet zeker. Hier is lekker alle visite weer opgehoepeld Nu lekker rust! Zo even eten, dan douchen en dan duik ik denk ik al me bedje in. Ben totall loss!
*PLOF* op de bank en kom er nie meer vanaf! wat een drama vanmiddag hier! nadat me ouders weg waren om half 5 begon de elende Esmay helemaal overstuur ze snikte erover! ik deed alles om haar stil te krijgen niks hielp voelde me echt machteloos heb zelf een potje staan meehuilen was aan het koken esmay aan troosten tegelijk uiteindelijk toen ze der eten had was ze stil heb haar al om 7 uur in bed gelegd en de is meteen gaan slapen wat er nou was?
flx3: misschien moe?? Niet helemaal lekker..ach..ze ligt nu lekker te slapen. hier witte was gedaan, nu de bonte. Erg schattig al die kleine maatjes aan de waslijn..
@Lianne, leuke dag gehad? Wel vermoeiend neem lijkt me... en neem maar genoeg rust! @Suusje, ik heb alles zonder wasverzachter gewassen, leek me beter... @Fl3x, misschien was ze gewoon erg moe??? Hier lekker geweest uit eten, maar t vergt toch erg veel van mn lichaam... Continu harde buiken, echt bijna aan 1 stuk door, maar ja, heb t de pret toch niet laten drukken hoor! Heb ook maar gelijk een buikfoto gemaakt!
Thanks Hier ook aan t uitpuffen, lig net in bed, ff lekker in bad geweest, zo nog wat tv kijken en dan de oogjes toe!
Hier alles goed en erg rustig, ben wel gevallen vanmorgen. Was een flinke knal volgens vriend lief. maar ik heb de val opgevangen met mijn knieen. Verder niks aan de hand ik voel onze kleine meid gewoon. Morgen naar de vk voor controle.
Ha Miracles, ik zag net al je foto's op hyves...mooi jurkje ook...naast de buik dus! Mooi dat het gezellig was! Je hebt wel verdiend zeg! Leuk he suus, die kleertjes aan de waslijn. Ben ook al babywasjes aan het doen . Verder...poeh ik voel me opgeblazen vandaag...er is niet genoeg plek in mijn buik...buik zal wel weer groeien vandaag of morgen. Zo gaat dat meestal.
Zeg zonnetje, verder niets aan de hand....doe je wel voorzichtig verder? Ja die onhandigheid schijnt er ook bij te horen... Fl3x, heeft Esmay, een ik wil niet dat mensen weggaan periode? En ja ff goed ff uitpuffen met zijn allen...
@ miracles, jaa het was gezellig maar inderdaad vermoeiend. Ben er ook nog 'ziek' bij geworden dus dat was nog vermoeiender. Marco had vandaag een kies laten trekken, dus die was zieligg! En dan verwacht die dat ik alles maar ga doen! Jaa,, dikke *piep*! Lopen met die hap! Ik ben ook 'zielig'. hahahaa. Na een 'gesprekje' ging het weer goed. Heb af en toe ook wel medelijden met hem hoor. Hij voelt niet wat ik voel, maar goed stel me heus niet aan. Me hormoontjes zijn soms niet zo lief tegen hem! maarja, hoort erbij he. Suus, lief he die kleertjes allemaal. Kan daar ook echt bij weg smelten! ZonnetjeE, doe je voorzichtig? Gelukkig heb je de klap opgevangen met je knieen en voel je de kleine nog gewoon. fl3xgirl, hoe oud is Esmay eigenlijk? Gelukkig ging ze wel lekker slapen! O ja, giovanni is vandaag echt super super verwend. Hij heeft echt zoveel cadeautjes gekregen. ook echt allemaal leuke dingen. Een nieuwe fiets, een drumstel, een bert&ernie racebaan, een treinbaan met treintjes, kleertjes, stoepkrijt, pianootje met diertjes, boekjes en nog meer boekjes, nachtlampje voor op zn nieuwe kamertje en uhm.. centjes! Woensdag komt er ook nog visite dus word die nog meer verwend! Hij vond het geweldig en is echt heel lief geweest en is net ook lief gaan slapen. Nou ja net.. om 8 uur! hahaha.
hey meiden, hier heerlijk uitgepufd haha @ lianne esmay is 14 maanden ze heeft een soort van sprongetje geloof ik en last van tanden