Hey meiden, Ben hier een tijdje niet geweest omdat ik het allemaal niet kon bijhouden, heb het namelijk erg druk gehad met verhuizing, werk en studie.. maar hoop dat alles goed gaat met jullie.. met mijn zwangerschap gaat het heel goed. Tot nu toe geen gekke dingen gehad, kan er lekker van genieten.. Probeer hier wat actiever te zijn, is wel leuk om de laatste weken samen te ervaren
Mogge Allemaal, Zo ook ik 31 weken vandaag...YEJ! Jullie hebben al een hoop gekletst zeg. Waar waren jullie vannacht dan...jee ik heb echt bijna niet geslapen vannacht en waarom dat niet wilde lukken is niet echt helemaal duidelijk. Wel zo ongeveer een hele voeding verloren vannacht, die zit nu gezellig in mijn pyama...zucht.... Ja over buiken...tsss...mijn baas na mijn vakantie: zo jij bent echt veel aangekomen. Nouja...en toen even later, nu mag je zeker geen koekje...NOUJA...kijk maar in mijn album...ik heb echt geen grote buik... Dikke dijen...rulezzzzz....hahaha Chasmi, leuk dat je weer ff komt kletsen. Klinkt alsof jullie een mooie manier hebben gevonden samen in zo'n rottijd. Knap! Miracles, nee niet gegroeid...denk ik... Striae all over the place en inderdaad smeren met bio-oil!! Zo ik ben net op en heb het gevoel al mijn energie nu alweer kwijt te zijn...dat word een lange dag denk ik. Tot laterrr...nu eerst maar eens ontbijten!
Hihi, ik hoor juist iedere dag: Wat heb jij een klein buikje zeg. En: Zit je al op de helft? AAARRGGHH, ik kan dat echt niet meer horen. Gek he, het is ook nooit goed...
Hellooooow, FF paar daagjes bijgetankt, kan er weer tegen aan! Lekker gewerkt (had 2 goede dagen) en lekker gechilled. Mede dankzij het gesprek heb ik lekker gewerkt. (Gesprek met m'n regioleidster) Het kwam zeg maar op het volgende neer. Kan ik niet meer dan kan ik niet meer, maar ik ben degene die dat moet aan geven. (Vind het alleen zo moeilijk om er aan toe te geven, want 1 ik ben niet "ziek" en 2 ben niet zo'n pieperd.. ja behalve hier dan en thuis ) En ze herkende veel dingen in mij toen zij van haar eerste zwanger was. nou jah anyways was een lang en goed gesprek! Zal niet alle details neerzetten, je weet maar nooit wie er meeleest Dus heb nu aangegeven dat ik het gewoon wil blijven proberen tot mijn verlof begint (op 5 okt) of tot ik gewoon echt er door heen zit en niet verder kan met deze uren en dan aangepastte uren of vervroegd verlof. Dinsdag controle bij de VK en dan de uitslagen bij haar even afwachten en kijken wat zij verstandig vindt. @ slapen/drukke baby.. weten jullie nog dat ik tijdje geleden helemaal niet zoveel babyactiviteit voelde? (ook mede door verdriet en stress..) Nou madam is de schade behoorlijk aan het inhalen, want soms?? Auw auw auw... of auw.. een irritant gevoel meestal. Tapdansen op de organen En dan voor mijn gevoel de hele dag door. Zal wel het draaien zijn in beperkte ruimte... maar mennnn soms dat ik denk ga nu maar weer stil liggen. (het is ook nooit goed hè?! Stiekem toch wel heel blij dat ik haar zo veel voel, stelt je toch gerust) @ weeën / ontsluitingen.. Rustig aan dames!!! @ kerels die er soms geen reet van snappen... SCREW YOU!! had mijn vent al voorgesteld om de hele dag met een zak aardappels te gaan lopen.. Getaped om zijn buik.. *zak aardappels + ducktape=veel plezier!* @ de rest.. ik weet niet meer.. Maar veel ego berichtjes zag ik voorbij komen.. Gelukkig ben ik niet de enige hihi Heerlijk toch van die zwangere trienen onder elkaar!! Ik ga er weer vandoor... rennen, vliegen, vallen, opstaan en weer doorgaan!! Kuzz; en oh jah en ik sluit me aan bij miracles' * GROUPHUGG*
Hey Princi, Ja alles is goed gegaan. We zijn helemaal klaar, ik was ook klaar haha.. maar was ook 3 weken vrij, goed uitgerust en we kunnen ons nu richten op de babykamer.. kamertje is ook binnen, we moeten alleen nog alle spullen kopen en kamer aankleden.. Hoeveel ben jij eigenlijk aangekomen? Je buik is niet super groot hoor als ik naar je foto kijk. Tegen mij zeggen ze namelijk dat mijn buik klein is. Die van mij is wat puntiger. Ik ben tot nu toe zo'n 8 kilo aangekomen.. Bij de VK bleek de afmetingen van mijn buik ook al 4 weken hetzelfde te zijn. Volgende week moet er echt vooruitgang zijn geboekt. Ben dus benieuwd.
@Zonnetje, oehhh Straie... das minder, daar heb ik gelukkig nog geen last van *heel hard afkloppen* Enne, inderdaad, elke dag is er één! @Puzz, dat van die dikke dijen heb ik inderdaad gehoord ja vanmorgen op t nieuws! Is ook wel s een meevaller dan he @Chasmi, fijn dat met jou zo alles goed gaat... En wat betreft je vader, geniet van elk moment dat jullie samen kunnen delen, of dat nu lachen of huilen is! T zijn heel kostbare momenten... @Suus, ik sta ook wel verwonderd naar mn buik te kijken hoor, zeker als ik me bedenk, dat we nog 2 maanden doorgroeien!!! Dan denk ik echt, dat past niet hoor!! @Chasmi... doppererwt LOL @Fl3x, fijn dat Esmay zo goed geslapen heeft!!! @Zonnetje, fijn dat alles goed was! Trouwens fijn om te horen dat jou vk zegt dat t geen kwaad kan, op de rug liggen! Ik heb in t ziekenhuis echt een paar keer een "uitbrander"gekregen, dat ik of rechter op of op mn zij moest liggen! Nu probeer ik ook wel veel op mn zij te liggen, maar heb dan zo'n pijn aan mn bekken... vaak word ik dan toch weer op mn rug wakker! @Enise, fijn dat alles goed is!!! @Princi, 31 weken!!! Had ik dat geweten vannacht, zat ook alweer een hele tijd op, ik dacht nog, zou ik ff kijken of er iemand online is? @Miss, had je al gemist hoor! Fijn om te horen dat je gesprek zo goed is verlopen! Nu wel aangeven als t niet meer gaat he! Niet te eigenwijs zijn! Enne, van die zak aardappelen, goeie tip!!! Misschien wel s leuk om hubbie uit te laten proberen... whahaha @Puzz, veel plezier met Joey kijkuh! Hier is t redelijk rustig vandaag, geen gekke dingen in elk geval, na t etentje van gisteren! Straks naar de fysio, ze belde net om te vragen hoe t ging... Heb aangegeven, dat ik toch echt steeds meer last krijg van mn bekken en rug, dus moest vanavond dan ff langskomen. Verder is t vandaag alweer 2 jaartjes geleden dat we getrouwd zijn, wat vliegt de tijd zeg! Is wel leuk om nu zo terug te kijken op zo'n dag en te bedenken wat je toen aan t doen was!
@ princi ook jij gefeliciteerd met je 31 weken!!! wel vervelend dat je bijna niet hebt kunnen slapen @ miracles gefeliciteerd met jullie trouwdag
he meiden is het bij jullie ook zo heet?? bah had vanmorge een dikke trui aan gedaan het regende en zag er koud uit nou kom ik net trug van de winkel brande weg in die zon toen ik thuis was wist ik nie hoe snel die dikke trui weer uit moet doen haha zit nu in een spagettie hempje.
Enise, hm ja mijn buik is heel erg van boven naar beneden zal ik maar zeggen. Ik ben wel al 11 kilo (slik) aangekomen. Die zit toch echt voornamelijk in mijn buik en ook in mijn benen waar ik toch zeker als het warm is vocht vast houdt. Gelukkig groeit de buik volgend de vk goed. Als jouw buik niet gegroeid is, wordt het dan bedrust? En leuk is dat hè, met het babykamertje bezig zijn! Miracles, ja nog twee maanden...waar moet dat heen met die buik.. Enneh ja ik heb nog gekeken op msn of je wakker was...haha. Ik hoop hier alleen toch geen gewoonte van te maken! Ha Miss....lekkere eigenwijzerd...moeilijk is dat hè, grenzen... Ja ik heb het idee dat meer van jullie klunziger worden...nou ik ook. Tis een wonder dat alles het hier heel in en uit de afwasmachine redt...hahahahaha. Oh goed zeg, we hebben een expertmember in ons midden Oh er was nog meer.....waar ik op wilde reageren dus....naja....
Leuke buikies dames! Ik weet wanneer joey komt hihi 26 okt! (maar zei de gyn kan door vroege weeen en spoedoperaties verschoven worden) Geeft niet Ze zei omdat het zo goed gaat met joey is het verschoven van week 38 naar 39... Ikke gelijk NOOOOOOOOOO! Ik kreeg geen fotoke mee want hij past niet meer op de echo... Grrr... Maar hij ligt met zijn kontje naar boven wat ik al dacht Ik zei gelijk:"Oeehhh kan ik hem spanken als hij stout is in de buik"
@Fl3x, mooie buik! @Princi, zie je, ik dacht nog, zul je zien, normaal is er niemand online, nu kijk ik niet, wel dus! @Puzz, jippie!!! Wel leuk om nu al te weten wanneer hij komt!
OOOOH puzzzz 26 oktober!! wat gaaf om de datum al te weten haha en wat fijn dat het goed met hem gaat
Oh Puzz, dat is helemaal niet lang meer... Ja Miracles, dat is altijd zo. Als je denkt het zal wel niet dan.... Fl3x, mooie buik!!
@Princi, ik weet niet of ik bedrust ga krijgen. Heb ik niet naar gevraagd. Hoefde me momenteel nog geen zorgen te maken, vandaar.. Volgende week woensdag moet ik dus weer langsgaan.. Met de babykamer bezig zijn is echt heerlijk! Alles is nog zo onwerkelijk
Hallo dames, Jeetje er werd hier het afgelopen weekend wat af gekletst! Was bijna een half uur bezig om alles bij te lezen Vanochtend hadden wij geregistreerd partnerschap. Was toch nog best wel een formele gebeurtenis! Allebei onze ouders waren onze getuigen. Daarna naar huis en koffie met gebak gedaan. Was wel even gezellig. Vanavond komen onze broers/zusjes en aanhang de rest van het gebak nog even op eten en dan zit het weer op. Ik las wat over de babywas -> Dat hangt hier nu ook aan de lijn te drogen. De hydrofielluiers, flanellen onderleggers, lakentjes en witte rompertjes. Toch wel schattig om zo te zien! Er zit nog een roze was in de wasmachine en dan heb ik nog een witte was met kleertjes en dat was het alweer. Ik denk dat ik straks meteen maar even alles ga strijken dan is dat ook maar weer klaar. Anders heb je van die lelijke stapels in de kast. Of ik dat straks ook blijf doen is de 2e vraag haha. Weet niet of jullie je dat verhaal van onze kinderwagen nog herinneren?? In ieder geval mijn schoonouders hadden hem toen al binnen en wilde hem nog niet geven. Dat zou 'ter zijner tijd' wel een keertje komen. Nou dat was dus vanochtend. We kregen hem na de koffie en gebak. Mijn schoonmoeder had de wagen zelfs ook al opgemaakt met een erg lief laken en dekentje. Dus de wagen is nu ook binnen! Hebben jullie al een luiertas? Er zijn zoveel leuke tassen maar sommige zijn echt zo belachelijk duur! Ik ga de volgende keer weer op iedereen reageren, het zijn er zo wel heel erg veel Liefs, Bloempjuh
@bloempjuh ohh ja wel goed dat je je wagen al binnen hebt super hoor! Nou wat wij weer hebben meegemaakt! Hubbie wou zijn schoenen aan doen en voelde wat bewegen bij zijn tenen (had het nog niet helemaal aan hoor) en schudde zijn schoen uit Niks... Dus hij kijken in de schoen steekt er ineens een staartje uit! Zat er een muisje in! Dus onze sinterklaas is eerder dan verwacht haha Wat er waarschijnlijk gebeurd is dat onze poezels dat beestje hebben gepakt en in huis losgelaten Beestje vond de schoenen van hubbie lekker warm haha Maar wat er toen gebeurde was totaal mijn eigen schuld! Ik wou het muisje pakken als een tamme dus op mijn handen laten lopen! Dat had ik mooi verkeerd ingeschat! *bijt* *knauw* auwieeeeeeeeee! Ach mijn huid is niet stuk en ik heb er een blauwe plekje bij hihi Snel mijn handen gewassen en klaar Muisje losgelaten in onze semi hoge gras whaha