November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow puzz gatsie kijk je wel uit met die muizen ze kunnen wel ziektes meedragen

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja ik keek gelijk naar mijn hand of mijn huid stuk was,nu ga ik voor ik mijn schoenen aan doe eerst checken of er een muis in zit haha

Hoe gaat het met je fl3x?
    We lopen elkaar mis met msn :p

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja gaat goed hoor:) erg druk met esmay bezig :D

ik ben op msn hihi maar wel half want ben me soap aan het kijke;)

4. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @flx3girl, wij hebben een 2e babyfoon gekocht.
    Wij vinden het wel fijn om in allebei de kamers van de kinders een babyfoon te hebben.

PS Mooie buik.

Ik heb verder niets te melden, kan merken dat jullie al een hechte club zijn.

5. puzzcat24

Ach valt mee hoor
    Jij hoort er ook bij veertje hoor!:D

Ik moet nog een babyfoon kopen,waar kan je een goeie krijgen en goedkoop?

6. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hallo Dames!

Ik krijg het amper bij gelezen en laat staan dat ik op iedereen kan reageren.. Ben het wel met veertje eens, hecht clubje;)

@ de gene die al de datum weet.. gefeliciteerd, spannend zeg!
    @ alle anderen: Hou die baby's vast!

Zelf al 2 dagen beroerd, maar durf de verloskundige niet te bellen, het zal wel meevallen..

@ Striae.. 2 strepen links van mn navel, wat meer rechts( zoonlief ligt daar lekker met zn koppie ) en sinds vanmorgen ontdekt dat, snik, er naar onder en aan de zijkant zich ook wat vormt..

Mijn man vind het maar wat aantrekkelijk :( oke, fijn..8) ik niet,maar aan de andere kant, ik heb overal al striae, al jaren ( dus minder zichtbaar ) door mijn explosie van spieren en daarna afvallen en vet aankomen ( en dan bedoel ik dus gewoon vet op de heupen, kont, etc.. )

Hebben jullie misschien tips om rust tijden leuk te formuleren? We hebben de proefdruk binnen maar willen toch iets van rusttijden zetten, op een leuke ( rijm ) manier..

@ all : fijne avond!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Enise dat is beter nog dat de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken!!

Veertje, niet weggaan hoor...veel te gezellig dat je meekletst.
    Ja goede vraag van Puzz...wat zijn goeie babyfoons?

Oh Puzz, brrrrrr, een muisje in je schoen....

Heee Bloempjuh...
    Gefeliciteerd!!! En wat lief van je schoonmoeder zo een opgemaakte kinderwagen.. En toch fijn dat je hem nu al wel hebt!
    En leuk is dat die babywas. Ik ben ook druk bezig. Ik had heel veel kleertjes van mijn zus gekregen. Wel tot en met maat 80. Ik heb nu alles tot en met 62 gewassen bijna en in de commode liggen. En nee aan strijken ga ik toch niet beginnen geloof ik ;).
    Ben je nog bont en blauw of valt het mee?
    En een luiertas zat bij ons ook al bij de gekregen spullen. En mijn moeder gaat er eentje voor me maken. Nog leuker.
    Wel ook altijd leuk, tassen kopen...ja dan ben ik toch echt een vrouw ;).

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    bloempjuh gefeliciteerd!! toch een bijzonder moment..enne gelukkig de kinderwagen is binnen!

Princi neej strijken doe k ook niet..ziet er allemaal keurig uit zo in de kast!

Zonnetje fijn dat alles goed was bij VK, mag volgende week weer maarre gyn zei dat ik ook kon overstappen naar ziekenhuis (moet daar nu toch iedere week ff mijn gezicht (nou ja buik)laten zien dus denk dat volgende week laatste x wordt..

Ehm hecht groepje?? Volgens mij wisselt de samenstelling regelmatig van de mensen die hier schrijven..

Ohhh puzz ws heb je gewoon al de geboortedatum!! Wat leuk!!!!
    Vriendinnetje van mij heeft gependeld en me doorgegeven wanneer de kleine geboren zou worden. Ben ik helemaal blij mee met die datum (hihi iets eerder dan 40 weken) dus ik ga ervoor!

Koffieleutje voel je je al wat beter??

VErder meiden allemaal fijne avond..En een goede nacht voor later!!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    van ...... tot ...... rusten mama en ukkie
    en vanaf ..... doet papa ook een tukkie

of

moeder en baby rusten van 12 tot 2
    en vanaf 21.00 doet papa ook mee

wij hebben zelf

wilt u ons wonder zien?
    bel eerst even
    anders slaapt zij misschien

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Trouwens gaat jullie uitje/kennismaking/theekransje nog door as zaterdag of was t toch de week erna??

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ verzorgingstas.... we hebben er 1 van de kruitvat
    lekker vrolijk en vind hm vooral praktisch

@ buiken.... moooie buiken :) blijft leuk buiken kijken

zoveel gelzen en de helft alweer vergeten *schaam*
    ieder geval dikke knuffs allemaal

hier vandaag intake kraamzorg gehad
    Kreeg ik iemand die mn ouders kende
    hoe klein is de wereld
    maar ieder geval heel leuk
    veel vragen gesteld en info gehad
    tas vol cadeautjes gehad :D

ze heeft onze slaapkamer gechecked en de babykamer
    en alles is goedgekeurd :) yippie!

alleen raadde me aan om nog wat hydrofiele luiers te halen omdat je ze blijkbaar echt overal voor gebruikt
    en een pot gewone vaseline voor de billen ipv sudocreme of bepanthen ect.

dus we zijn weer een stapje verder!

12. puzzcat24

@claire ohh hoeveel hydro luiers adviseren zij aan dan?

Hebben jullie ook zon extreme onrust?
    Ik ben bekaf maar kan me niet toegeven aan de moeheid...
    En het huis lijkt nooit schoongenoeg
    Wheeeee:(....Nesteldrang denk ik....

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dan ben ik gelukkig niet de enige
    iedereen om me heen wordt gek van me
    behalve mn moeder :D

heb er nu 12 ze raadde het aan nog 2 pakken erbij te halen
    geloof dat 1 pak 3 a 4 zijn

14. puzzcat24

Oww?
    De pakken die ik koop zitten 6 stuks in
    Ik heb nu 18 stuks :D
    En 9 washandjes en 12 monddoekjes

15. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Wij hebben ons laten voorlichten over een babyfoon bij Burgerhout, en hebben er een gekocht van topcom, volgens mij was deze 49 of 59 euro.
    Zorg wel dat je er een hebt die dect is want anders hoor je de andere kinderen van de buurt ook!
    Ik vond er een met een camera zo leuk, maar die werd ons afgeraden omdat je daar zelf erg onrustig van word.

Ik heb zelf zo'n 12 hydrofiele luiers en 4 washandjes, had ik bij mijn eerste ook en dat was voldoende, spuugdoekjes daar kom ik echt in om.
    Bij mij liggen alle kleertjes gewassen en gestreken in de kast en ik heb na al die harde buiken en rugpijnen gisteren mijn ziekenhuis koffertje zo goed als klaar gemaakt.

Het zal me niet weer gebeuren dat ik alles weer op het moment zelf moet doen!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bloempjuh gefeliciteerd :D:D en wat fijn dat je de wandelwagen hebt!

@ hier nog geen nesteldrang en ook nog geen kraamzorn mevrouw gezien of gehoort:(

17. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ga morgen ook kraamzorg is bellen. Staat dat ze met 7 maanden contact opnemen..ook nog niets gehoord..

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Bloempjuh GEFELICITEERD!!! Wij zijn vandaag 2 jaar getrouwd, dus is wel grappig zo op de zelfde dag!

En, leuk dat je vandaag dan toch eindelijk de kinderwagen hebt gekregen! ;)

Ik heb deze luiertas gekocht, was er helemaal verliefd op! Was wel niet goedkoop inderdaad... ;)
    Little Company - Tassen Power Flower#

@Puzz, ieeeeeee een muis :$
    En pas maar op, als t rood word, dat je wel ff naar de HA gaat!

@Veertje, gewoon meekletsen hoor! Komt vanzelf allemaal! ;)

@Jongemamainspe, gewoon bellen hoor, je vk, als je t niet vertrouwt!
    Hoe is t trouwens met je harde buiken?

@Enise, fijn dat je vk aangaf dat je je geen zorgen hoeft te maken!

@Babywas, die heeft mn moeder 2 weekjes geleden gewassen en gestreken! dus die ligt al lekker klaar in de kast om gebruikt te worden!

@Claire, hoe voel je je? enne, is altijd leuk he, cadeautjes krijgen!

@Kraamzorg, die komen hier over 2 weken!

@Hydrofiele luiers, ik heb er geloof ik 18 of zo en 12 washandjes!

@Veertje, hier staat mn tas ook al van na de eerste zkhsopname klaar! Heb er alleen nog geen babyspullen inzitten... die heb je nu toch nog niet nodig!

Ik heb trouwens nog een vraag, weet ff niet wat ik moet!

Mijn vk, is een kennisje, ze heeft me aangeboden om als ik dat wil, tzt bij de bevalling te zijn. (zkhsbvalling)
    Nu ben ik dus bij de gyn onder controle en niet meer bij de vk, nu kreeg ik van de week een berichtje, ff kopieren/plakken:
    Maar als je het prettig vindt, kan ik je wel nog een keer tussendoor bij mij plannen! Voor het persoonlijkere stukje! De medische zorg blijft nu dan toch bij de gynaecoloog...

Nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet! Wat zouden jullie doen?

Verder ben ik net bij de fysio geweest, auwaaa... heeft flink gemasseerd rond mn bekken, voelt nu wel iets prettiger aan, maar jeetje...

Nou,ben dr vandoor, ga lekker wat tv kijken! Fijne avond!

19. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ princi.. haiii ik eigenwijs, jij eigenwijze bekken... hoop dat het wel wat beter wordt! Lijkt me anders niet fijn bevallen...

@ miracles.. Gefeliciteerd met je trouwdag!! :D

@Flex.. hier ook 1 die te warm aangekleed was! Jeetje wat werd het warm vandaag, morgen weer zo'n dag... Gelukkig dan vrij :D

@ Bloempjuh, gefeliciteerd met geregistreerd partnerschap... Grappig he, hoe officieel dat wel niet gaat. Staan en elkaar de rechterhand geven..hihi Net "echt" (ook gekozen voor een naamswijziging?)
    En de kinderwagen is eindelijk binnen!!! Yeeeej, nou eind goed al goed :D

@ Puzz.. 26 okt.. wow dan al... Da's echt al snel hè!!!:D

@ Veertje.. Inderdaad wat de rest ook zegt, gewoon meekletsen, rol je er vanzelf in :D

@ Kraamzorg.. Hier ook al geweest voor de intake, was een erg leuke vrouw, jammer dat ik haar niet krijg. Krijg 45 uur zorg verdeeld over 8 dagen. Als ik BV zou gaan geven werd dit 48 uur, maar heb toch definitief voor flesvoeding gekozen.

@ Miracles...
    Ja geen idee... als dat wel vergoed zou worden door je zorgverzekering, waarom niet?! Als je het zelf fijn vind zou ik het gewoon doen!

Nu ff verder met GTST kijken.. HET IS WEER BEGONNEN!!!!!!!!!!!!! BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ...

Deel Deze Pagina