November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden

nieuws gezien? over ziekenhuis schuldig ana dood baby?
    nou in dat ziekenhuis mag ik strax gaan bevallen:$

maar goed loop daar gelukkig niet bij de gyn en beval daar gewoon met me eigen vk (hoop ik was bij esmay ook nie het geval)

2. linde90

linde90 Niet meer actief

@ he gelukkig maar flex....
    @ koffieleutje, beterschap, het zit jou ook niet mee he
    @ MIracles, hoop dat je uitslagen goed zijn, je hebt al genoeg voor je kiezen gehad.

@ Hier, vandaag gesprekje gehad met de arbo, en ga voor 50 % minder werken, heb wel aangegeven dat ik als het gewoon goed gaat, dat ik dan best langer wil blijven, maar als het niet gaat dat ik dan ook gewoon lekker weg kan gaan. had eerlijk gezegt niet verwacht dat hij met 50 procent zou komen, betekend wel dat ik nu 6 weken van te voren met zwangerschapsverlof ga ipv 4 weken. dus nog maar 10 dagen werken............. vreemd hoor hahaha

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat lekker nog maar 50 % werken en ook nog maar 10 dagen :D
    moet zeggen zit al vanaf de kerst thuis en vind het heerlijk maar na de bevalling moet ik er ook aan gaan geloven...

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoooi meiden,

fl3x, fijn dat ze het weer doet! Hier is het al een tijdje echt schuiven en draaien, zelden schop ofzo. Volgens de vk moet je je beeb 5 a 10 keer per dag voelen, en elke beweging is 1...

Vandaag bij vk geweest...alles in orde. Mijn bm is flink gegroeid, beeb ligt in lengte ligging, maar weer was niet te voelen wat kop en wat kont was!! hihi, spannende knul zit er in mijn buik hoor, hihi...
    maar ik vertelde dat de meeste en kleinste bewegingen onderin mijn buik zitten en de wat 'lompere' meer bovenin, daaruit maken we wss op dat ie gewoon goed ligt... Hartje klonkt meteen mooi en tot nu toe heb ik een zwangerschap uit het boekje...Dit niet om andere meiden zich ongemakkleijk te laten voelen hoor! Ik ben heel blij dat het zo gaat, maar leef heel erg mee met de meiden die het niet gemakkelijk hebben!!
    Hb geprikt, was 6,9 dus hoog genoeg. bloeddruk prima 100/65...Wat de stugheid van mijn vagina betreft hebben ze besloten niet preventief te knippen, maar ik moet perineum olie gaan gebruiken, schijnt toch wel te helpen..

ik ga lekker naar bed, moet morgenvroeg naar de longarts voor astma controle en ben nu flink misselijk hihi,

zon, hoe was het vandaag?

Claire, hoe gaat het met jou?

Miracles, hoe was jouw dag vandaag?

Koffieleutje, bronchitus, he gatver...daar zit je niet op te wachten, zeker nu je niks mag hebben...sterkte hoor!

Lianne, hoe was het werken?

dikke zoe allemaal!!! xxxx

5. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Goedeavond,

Flex, fijn dat je haar weer goed voelt! Toen ik zwanger was van Giovanni had een vriendin van me haar kindje verloren met 34 weken en toen ik 34 weken was voelde ik ineens ook niks. Ik gelijk naar het ziekenhuis toe, kwam ik ook nog die vriendin tegen. Oohh... ik was zooo bang! Gelukkig was alles goed. Maar als ik nu weer weinig beweging heb, ben de eerste die belt hoor! Zul je maar hebben dat je je kindje verliest.. Brr...

@ lilage. Ruilen? hahaha. Ga jij even met mijn 'klachtjes' lopen:D
    Werken was zwaaaaar!! Heb nu echt pijn! :( Maarr,, zaterdag lekker vrij! dus heb nu weekend.

@ zonnetje, hoe was het? Ben ook heeel benieuwd!

@ koffieleutje, beterschap meis!! Hoop dat het snel over is en dat je nog even lekker kan slapen.

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Lilage, fijn nog maar voor 50% werken en dan nog maar 10 dagen, nu echt aftellen dus! En helemaal fijn toch een zwangerschap uit t boekje!
    Denk dat we dat allemaal wel gehoopt hadden hoor!

@Koffieleutje, t houdt maar niet op he, nu bronchitus, hoop dat je snel opknapt!

Gisteren dus een paar keer naar t ziekenhuis geweest voor bloed te prikken, was best intensief, met die pijnlijke harde buiken...
    Was helemaal gesloopt!
    Ook heb ik veel hoofdpijn, soms lijkt mn hoofd wel uit elkaar te willen knallen, mag gelukkig wel paracetamol innemen als t te erg is!
    Verder is t nu afwachten tot dinsdag, dan krijg ik de uitslagen.

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden!

koffieleutje veel beterschap!
    Vervelend dat ze je dan ook niet mogen geven..

Zonnetje hoe was je dag gister?

Hier alles klaar aan t maken om zo op stap te gaan. Vrienden trouwen straks, daarna kerk, borrel, eten, feest en daar overnachten. Lekkere marathondag ben benieuwd hoelang ik t ga trekken..

Gister ziekenhuis. Onregelmatigheid in hartslag nog aanwezig al had ik zelf t idee dat t minder erg was (maarre miss hou ik mezelf wel voor de gek) steeds een andere ass gyn dusse die kunnen niet vergelijken..
    echo voor vruchtwater, beweging en vocht vasthouden. Gelukkig alles ok ze zei wel ff tussen neus en lippen als t kindje vocht vast zou gaan houden dat ze t dan gaan halen..
    Duimen dus maar dat de kleine dat niet gaat doen.
    Blijf t ziekenhuis erg heftig vinden...ze zeggen dat er niets aan de hand is maar voor de zekerheid wel alle controles maar goed beter een keer teveel gecheckt dan te weinig..
    volgende week donderdag mag ik weer of als ik twijfel aan bewegingen. Bij twijfel nooit denken als ik hem over een paar uur nog niet gevoeld hebt dan bel ik wel zijn de ass.gyn maar gewoon bellen. Liever dat je hier iedere week een keertje extra bent dan dat je te laat zou zijn..
    ok in mijn oren geknoopt..

Over bedden, wij hebben een laag bed dus moet nog ergens klossen vandaan gaan toveren.

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @miracles vervelend de hoofdpijn maarre gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging!

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het hier?? Met mij prima, alleen heb ik de laatste tijd last van mijn kont/stuit. Zijn er nog meer meiden die dat hebben?
    Maak me best zorgen, kan niet normaal meer zitten op werk :(

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hoe doen jullie dat straks eigenlijk na de bevalling met het doorgeven op het forum, hebben jullie allemaal ook een buddy ?

11. linde90

linde90 Niet meer actief

een buddy, nee hoor, ik niet, zo gauw ik mij weer goed voel, plaats ik het wel;)

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    verdorie Miracels, hup ook nog maar eens flinke hoofdpijn erbij...pfff

Lara, volgens mij doen ze dat standaard. Meteen naar 50 %. Ik zou zeggen geniet er van! Kun je een beetje bij komen.

Suus, hm ja alles checken voor de zekerheid en meteen bellen...zou mij niet meteen helpen om me gerust te volen. Maar het komt allemaal wel goed natuurlijk! Enneh, veel plezier op de bruiloft! Klinkt inderdaad als een lange dag. Kun je ook eerder afhaken of tussendoor ff liggen?

Oja een bed op klossen...hm...

Gisteren informatieavond gehad van het ziekenhuis. Erg duidelijk allemaal en het ondersteunt mijn beslissing om thuis te willen bevallen. Lijkt me fijn als dat lukt zonder al het medisch gedoe.
    Dat betekent dus ook dat nu naar een eenpersoonsbed op zoek moet wat tegen die tijd in de woonkamer kan staan.

Zo vandaag rustig aan weer...moest best ver lopen in het ziekenhuis gisteren en heb dus flink last fijn mijn bekken en spieren. Het was heel stabiel maar ik heb blijkbaar al met al toch iets te veel gedaan afgelopen week...

Hoe is het verder met iedereen?

Oja koffieleutje...er zijn wel een aantal buddy-afspraken...
    Die staan op de novembermammasite en die kun je in het onderschrift van Claire vinden. Ik ben bijvoorbeeld buddy met Suus.

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Hier heb ik ook geen buddy, maar heb wel het telefoonnummer vna claire, dus die zou ik kunnen sms-en. Maar ja die kan natuurlijk ook aan het bevallen zijn hahaha of net bevallen.

Gr Gaby

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb een buddy op het 35+ forum want het kan bij mij wel even duren eer ik weer terug ben uit het zkh. Zover ik weet is er in dit gammele zkh geen internetverbinding.

15. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hoi Ladies,

hier is Zonnetje als getrouwde vrouw hihihihih we hebben een leuke dag gehad, gister. De meeste mensen hebben hun kaart gehad met daarop op dat wij zijn getrouwd dus de reacties komen nu ook allemaal een beetje binnen druppelen erg leuk.

Man is vandaag wer aan het werk heeft wat dat betreft een klote cao. heb dus vandaag het rijk alleen samen met wat overgeleven stukken taart ben benieuwd hoelang die nog netjes in de koelkast staan. hahahaha.

Ik heb geen buddy maar ik zal vragen of man ( echt maf om dat nu te mogen schrijven) tzt de melding even doet op het forum.

Over klossen hier kun je ze halen bij OPMAAT een soort thuiszorg organisatie, dat ga ik pas over 3 weken ofzo doen hoor vroeg genoeg denk ik zo

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gefeliciteerd mevrouw zonnetje :) :D

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wel allemaal netjes op de beurt wachten he :D

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonnetje gefeliciteerd!!:D:D

@ hier voel de baby weer vollop ze heeft me lekker wakker gehouden vannacht HEERLIJK!!!

nooit ged8 dat ik dat zou gaan zeggen :p

ohja vannacht ook iets leuk ik hoorde gejank denk wat is dat toch was het de hond waar we op pasten de me mannetje heeft haar naar buiten gedaan op grasveld maar ze deed niks:x ik haar dan maar uitlaten 2 uur snachts:x denk maar niet dat ze ging poepen ze wilde per se het donkere bos in (ja daaaaaaag) ik wilde weer naar huis gaan en d8 heb je maar pech heb ik der voor laatste keer op gras gezet en ja hoor na half uur zoeken ging ze eindelijk poepen. pfff ben blij dat ze strax weg is ze is nl best lastig kwa uitlaten.

gaan we met onze hond strax heeeeeeeel anders doen haha

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mijn buddy is fl3xie!
    Ik was ook haar buddy toen ze beviel van esmay hihi

Was zoooooooo lief!

@zonnetje Aww meid wat leuk
    Gefeliciteerd met je trouwen!
    Is heel gek he ineens van vriend naar man hihi
    Heb je zijn naam ook genomen?
    Daar heb ik nog stees probs mee haha
    Ipv zijn achternaam in mijn handtekening nog steeds de mijne
    Is een gewoonte snel afleren puzzzzzzz haha

Ohh ik las iets over klossen?
    En een bed in huis?
    Ik doe alles via thuiszorg hulpmiddelen want zon bed kan je gebruiken als een z-huis bed dus je hoofdeind kan omhoog en misschien ook je benen
    Is heerlijk!
    En klossen nou geen goed woord er voor over...
    Onze bed wiebelt dan zo erg dat ik bang was dat ik omviel...
    Dus niet eens 1 nacht kunnen slapen met die dingen eronder...:x

Sorry meiden dat ik niet reageer op iedereen...
    Heb zon last van de zwangerschaps dementie dat als ik het ene moment iets ze tegen hubbie bv "Hier heb je een munt voor de kar" dat ik na een kleine 15 sec hem zeg "ohhh ik heb niet een munt meer sorry..." en wil lopen naar de kassa om een euro te ruilen...
    Hubbie kijkt me dan even goed aan en laat me de munt zien,en na 5 sec ofzo snap ik pas weer wat er gebeurd is...
    Extreem vervelend!:x
    Dus probeer niet eens namen te onthouden want gaat toch fout...
    Bah voel me niet mezelf...

(heb hier een kleine 10 min over gedaan om te typen zei hubbie...:()

20. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Puzz heb idd zijn naam aangenomen en de handtekeing zal dus ook moeten veranderen maar daar moet ik nog maar effe wat 'schetsen' voor maken.

dementie ook hier erger aan het worden, ach we hebben er lol om geeft erg grappige situaties

Deel Deze Pagina