November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh ik ben bijna een jaar getrouwd en vergeet nog steeds af en toe dat mevr....dat ik dat dan ben. Ik heb mijn handtekening hetzelfde gelaten trouwens. Als je je handtekening wil veranderen moet je dat geloof ik ook bij de bank, paspoort enz. laten veranderen. Ff opletten dus...

2. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Goeiemiddag!!
    Heb heeerlijk uitgeslapen, tot maar liefst 11 uur en giovanni dus ook.

Hallo mevrouw zonnetjee! hahaha, ik ben 8 augustus 2008 getrouwd en nu nog niet gewend aan me achternaam hoor. Zeg ook gerust als iemand mij belt dat ik dat niet ben. En dan later denk ooh dat ben ik natuurlijk wel. Hahaha.. tjaa.. best dom. :D Handtekening heb ik ook het zelfde gelaten, je meisjesnaam staat erin dus volgens mij is dat gewoon goed hoor.

Klossen heb ik hier ook nog niet. Pff. die ellendige dingen! Wanneer moet je die ook weer in huis hebben? Ik ben trouwens echt heeel erg langzaam dit keer met alles. Heel irritant, want af en toe schiet ik echt in de stress omdat ik nog 'zoveel' moet doen.
    Moet nu nog 2 weken werken en dan ga ik ook lekker aan de babywasjes! Moet ook nog een kast voor Giovanni kopen, want kom nu een kast tekort. Hahaha. Zie zo sloom ben ik :D

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Pff, hier een zware dag... zit er effetjes doorheen volgens mij en die hoofdpijn wat ik al dagen heb, word ik ook niet goed van.
    Komt door de hoge bloeddruk zei de gyn, daar ga ik dinsdag toch s ff over babbelen als ik daar ben, want voel me echt niet lekker!

Hier nu 2 jaar getrouwd en ook de achternaam van hubbie aangenomen.
    Was in t begin ook erg lachwekkend, omdat ik als vpk bij de thuiszorg werk en me daar dus bij nieuwe mensen steeds voor moet stellen.
    Als ik dan bv van te voren moest bellen om te zeggen dat ik eraan kwam, dan zei ik bv mn meisjesnaam en als ik dan daar was en me voorstelde mn getrouwde naam... dan zeiden die mensen wel s, van oh, net heeft dr iemand anders gebeld, die komt er dan ook nog aan... whahahaha

Maar goed, ben dr weer vandoor, voel me echt niet lekker...

4. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Beterschap meis. Vervelend die hoofdpijn.

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Miracles, hou je taai!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej

zonnetje gefeli!
    Ik heb mijn handtekening ook niet aangepast, ik vegeet nu af en toe wel eens dat mijn bankrekening nog op mijn meisjesnaam staat...hihi wilde vorig jaar kinderpostzegels afnemen, kreeg ik na 3 weken een brief dat het niet was gelukt om geld af te houden...Logisch, als ik bestel op mansnaam en rekening op mijn naam staat:) hihihi
    Maar het went hoor! Alleen het zeggen dat ik een man heb vind ik af en toe nog gek hoor, zelfs na ruim twee jaar:)

lianns, ik ga es kijken of je thuis bent!

7. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi Meiden,

Hier alles goed, alleen erg veel last van het heen en weer geschuif van mijn kleine meid, soms doet het gewoon pijn kan merken dat ze steeds minder ruimte krijgt.

@ zonnetje van harte gefeliciteerd met je huwelijk, en is alle taart al uit de ijskast?

@ suusje, een hele fijne dag vandaag hoop dat je het een beetje volhoud.

@ de rest sorry ik weet niet meer wat iedereen heeft geschreven.

Iets over klossen kan ik me herinneren, wij hebben 2 losse boxsprings waar mijn man zelf klossen voor gaat fabriceren omdat die van de thuiswinkel er echt niet onder passen.

Ik heb nog steeds niets van de kraamzorg gehoord, raar?

Ook was er iemand nog steeds niet helemaal in orde, Beterschap!

Zodra ik bevallen ben, neem ik de laptop z.s.m. op schoot om jullie het te laten weten, heb geen buddy.

Voor iedereeen Dikke Knuffel!

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik kan geen klossen nemen, heb een waterbed. Nu hoorde ik dat er dan maar een bed bij moest ergens.... Hahaha heb hier 4 kinderen in huis, weet echt niet waar ik dat extra bed kwijt moet...Op het dak misschien :D Dus dat wordt nog wat straks met de kraamverzorgster...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden vanmiddag telefonische intake gehad met kraamzorg.
    zij had het ook over kllossen heb gezegt die niet te willen maar dat we het weer met een extra matras doen net als bij esmay;)

krijg 49 uur over 8 dagen 6 uur per dag

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik krijg 10 dagen a 6 uur maar omdat ik 3 dagen in het z-huis lig en geen borstvoeding geef en ook keizersnee krijg

Ik vind het maar niks dat 6 uur gedoe!
    ARRGGHH ik zal me echt boosmaken als er een persoon zo lang bij ons is...
    Binnen de kortste keren ruzie...

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha puzz ik vind het ook maar niks hoor vooral omdat ik het lastig vind een vreemd iemand bij mij thuis aan de schoonmaak te zetten
    heb een schoonmaak rooster dat zal ik zeggen tegen der en leef je uit!

wel ga ik vrage of ze me extra wil helpen met de bv omdat het bij esmay totaal mislukte

12. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    ooh heerlijk juist zo een schoonmaak miep in me huis! hahaha.
    Mag van mij elke dag wel:D Mijn kraamverzorgster bij Giovanni was ook echt een schat! Die verwende me alsof ik de prinses van nederland was!! Zoooo leuk, ik hoefde echt maar te knippen (bij wijze van dan he) en ze stond voor me klaar! Super mens!!

@ lilage, haha was er niet. Was echt net weg.. Solliiiee..
    Heeft er vannacht 1 tegen onze auto aan gezeten :x
    Ik was nog wakker en hoorde een klap, maar durfde niet naar buiten toe. Maar heb wel gegluurd en weet waarschijnlijk ook wie het is.
    Net met de politie gebeld maar die doen niks omdat ik het niet zeker weet. Jaa uhhh.. ga niet met me bolle buik om half 2 snachts naar buiten toe om te kijken wie er tegen onze auto aanrijd toch? Vond het al knap dat ik durfde te gluren, maar toen hij een extra rondje ging rijden ben ik snel weer op de bank gaan zitten! haaha. Schijterd ben ik he:)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lianne wat balen zeg van je auto! wat je kan doen is even naar de auto lopen waarvan jij d8 dat die het was en kijken of daar schade aan te zien is

tis maar een ideetje;)

14. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Dr is inderdaad een klein beetje schade op te zien. Maar tis niet eens vast te leggen op de camera. Helaas! Maar goed, de bumper moest er toch al af om een nieuwe op te doen. Maar het gaat gewoon om het idee toch? Bel ff aan en zeg dat je per ongeluk tegen de auto hebt aangezeten! maar goed, doen ze in deze tijd niet meer! Wat is het hier trouwens rustig vandaag??
    Where's everbody??

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo slaapkoppies!

Pfff, lig alweer ruim een uur wakker... en dan word t zo 1 2 3 niks meer met slapen...

Ik heb trouwens een vriendin hier op t forum, die als buddy functioneert, dus das al geregeld.
    En daarbij heb ik zowiezo zelf internet op de kamer, mocht ik in t ziekenhuis moeten blijven met ons kereltje.

@Lianne, vervelend van je auto zeg, vervelende mensen dat ze niet ff wat komen zeggen! Is toch t minste wat je doet na een aanrijding!

Nou, ga me maar een filmpje opzetten, kijken of ik daarbij in slaap val!

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja Lianne, dat denk ik dan ook of doe een briefje onder de ruitenwisser of zoiets. Dan regelt de verzekering jet toch verder.

Oh Miracles, ik heb wel een rare nacht gehad maar was niet echt wakker. Ongezellig hè! Heeft het filmpje geholpen?

Het was inderdaad rustig gisteren. Ik had zelf ook een beetje ene baaldag. Mij bekken deed meer zeer en ik vond het maar koud/of ik had het maar koud. Dat komt dan altijd omdat mijn darmen een beetje van het padje zijn.
    Laten we hopen dat het vandaag weer ietsje beter gaat...

Hoest verder met iedereen?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

hier heerlijk uit geslapen weer :D Esmay slaapt altijd heerlijk door tot half 10 hihi en tussentijds wakker om 7/8 uur

vanmorgen een hele vreselijke rare pijn helemaal onderin me buik:$
    moest het even een poosje wegzuchten geen id wat het was...:(

18. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Goedemorgen Dames,

Voor degene die niet konden slapen, echt balen het word steeds minder slapen terwijl je het nu juist zo nodig hebt!
    Ik was vanmorgen ook al vroeg uit de veren want mijn dochter was al vroeg wakker en omdat Papa vandaag weer een lange werkdag heeft ben ik maar met haar naar beneden gegaan zodat Papa nog even verder kon slapen.

De nesteldrang komt weer een beetje bovendrijven, ik ben nu samen met mijn dochter bezig om haar speelgoed uit te zoeken en op te ruimen.
    Ga maar weer het een en ander boven zetten om beneden weer wat ruimte te maken voor de box.
    Het liefst zou ik de box al beneden zetten maar mijn man is 23 oktober nog jarig en dan is het zo'n sta in de weg!

Voor de rest gaat alles goed, de kleine meid in mijn buik is erg actief, ze schuift de hele dag vrolijk op en neer en dat is van buiten ook goed zichtbaar.

Gisteren zo iets grappigs meegemaakt.
    Ik zat naast mijn oma (zij zat rechts van mij) en zij zat vrolijk te kletsen met mijn moeder.
    Op een gegeven moment begon de kleine meid te bewegen ze begon links en ging op het stemgeluid van mijn oma af naar rechts, was zo grappig om te zien.

Meiden allemaal een fijne zaterdag, ik ga weer verder met puinruimen.

Knuffel van mij!

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dat had ik gisteravond op bed Flex, had ook ff zoiets van help wat is dit.....

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

mssn van het indalen?? ik heb echt geen flauw idee gelukkig is het nu iig over

Deel Deze Pagina